Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

I går:

Frokost: 1 brødskive m/hvitost og lettmargarin, 1 appelsin

Lunsj: 1 brødskive m/skinke og lettmargarin

Mellom: 1 brødskive m/skinke og lettmargarin

Middag: Stekt seifilet + stekte gulrøtter, blomkål og brokkoli

Kvelds: 1 brødskive m/leverpostei, 1 eple

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Her om dagen:

Frokost:

1 baguette med jordbærsyltetøy.

Lunsj:

1 skål havregrøt med cottage cheese og syltetøy.

Middag:

Kalkunkoteletter med potetsalat og salat.

Kvelds:

2 havrebrødskiver med syltetøy, 1 glass melk.

Endret av *Numi*
Gjest Gjest
Skrevet

Frokost: Et glass urge og et hardkokt egg.

Lunch: Salat med skinke

Middag: Smårettspølser, potetmos og tomatbønner. Cola

Kvelds: Mini oreo-kjeks, sjokolade og en halv liter Cola.

Gjest Gjest
Skrevet

I dag har jeg spist skorpene fra brødskiva til ungen min. I går spiste jeg selv to brødskiver og en kvart grandiosa. Det er hardt å være student :(

Skrevet (endret)

Bedre i dag enn i går.. men fortsatt for lite mener nå jeg..

Frokost:

Et rundstykke, juice og vitaminer

Lunsj:

500 gram jordbær :sikle:

Mellom:

En liten pakke salt sild og mer kjeks med vanilje fyll

Middag:

Pasta med utgangspunkt i pastasausen fra bloggen til Frosk med linser

Mellom:

En mango

Kanskje:

Et rundstykke..

Endret av Aurela
Skrevet
Den magre varianten? Har sett på kiwi, ica nær og ica supermarked.

Jepp. Er hekta på tine sin iskaffe cappuccino lett jeg! Men lager litt selv også :)

Samme her ang. cappucinoen, men hvordan lager du din egen? Prøv ett mislykket par forsøk selv, men smaker liksom bare "kald" kaffe..

Skrevet
Samme her ang. cappucinoen, men hvordan lager du din egen? Prøv ett mislykket par forsøk selv, men smaker liksom bare "kald" kaffe..

Jeg bruker pulverkaffe og sjokolade rett i koppen, siden det er det jeg har. Avkjøler det og har i et glass med isbiter og fyller opp med melk.

Skrevet
I butikken så var det eneste jeg hadde lyst på Harribo Fersken og noen kjeks med vaniljefyll.. Så har fått i meg litt ekstra kalorier der (sånn i tilegg til en liten "middag"), men det er jo ikke mye ekstra næring i det da :ler:

Kjenner meg igjen her, har perioder som deg selv og ender også opp med slike ting på menyen, men da tenker jeg bare at det viktigste er at kroppen får noe form for næring, så får jeg heller gi den skikkelig næring når matlysten er tilbake. Så spis heller ting som frister og smaker fremfor at du ikke spiser noe!!

Skrevet
Jeg bruker pulverkaffe og sjokolade rett i koppen, siden det er det jeg har. Avkjøler det og har i et glass med isbiter og fyller opp med melk.

*få inn med teskje*

Du lager altså pulverkaffe på vanlig måte (med sjokolade), kjøler den ned før du putter i melk og isbiter? Hørtes lett ut :)

Skrevet
I dag har jeg spist skorpene fra brødskiva til ungen min. I går spiste jeg selv to brødskiver og en kvart grandiosa. Det er hardt å være student :(

Seriøst? Noen skorper på en hel dag? Synes ikke uskyldningen din med å være student er god nok til å spise så lite. Om det er penger eller tid du har problemer med så bør d virkelig prioritere mat for din egen helses del..

Skrevet (endret)

Frokost: Glutenfri havregrøt med knuste linfrø og kanel. Vitaminer

Lunch: 300 g Yoghurt naturell blandet med ca 70 g mandler, en neve havregryn og kanel

Middag: eggerøre av 3 egg, 1 stilk selleri og 1 rød paprika

Mellom: 4 kopper te + 100 gram mørk sjokolade (70% kakao)

Det blir trolig litt mandler til kvelds.

Endret av Pjukset
Skrevet

Mmmmmm.. Det skal jeg prøve ut i morgen!! Tusen takk!

Skrevet

Frokost kl 7.30: Ca 1,5 dl med havegryn (axa maxi)

Lunsj kl 11: 3 små skiver med gulost

Middag kl 15: En posjon med form (fløtegratinerte poteter, kylling, bacon, brokkoli)

Kvelds kl 20: 3 skiver med falukorv / kyllingsalat

Skrevet
Bedre i dag enn i går.. men fortsatt for lite mener nå jeg..

Kanskje:

Et rundstykke..

Begynner å ligne noe dette da.. :klemmer:

Ta det rundstykket og kos deg med noe godt pålegg på!

Skrevet
*få inn med teskje*

Du lager altså pulverkaffe på vanlig måte (med sjokolade), kjøler den ned før du putter i melk og isbiter? Hørtes lett ut :)

Stemmer. Ja det er lett :)

Skrevet

Altså rett i koppen sjokoladepulver. Vet ikke om det kom klart frem :P

Skrevet
Frokost: Glutenfri havregrøt med knuste linfrø og kanel. Vitaminer

Lunch: 300 g Yoghurt naturell blandet med ca 70 g mandler, en neve havregryn og kanel

Middag: eggerøre av 3 egg, 1 stilk selleri og 1 rød paprika

Mellom: 4 kopper te + 100 gram mørk sjokolade (70% kakao)

Det blir trolig litt mandler til kvelds.

Skal si du har forandret deg mtp. bildet=)

Likte inntaket ditt i dag, masse godt=) (middagen var litt liten for mitt vedkommende da, hadde nok selv supplert med en skive/rundstykke med noe kjøttpålegg på)

Skrevet
Altså rett i koppen sjokoladepulver. Vet ikke om det kom klart frem :P

Jeg skjønte :enig:

Skrevet
Skal si du har forandret deg mtp. bildet=)

Likte inntaket ditt i dag, masse godt=) (middagen var litt liten for mitt vedkommende da, hadde nok selv supplert med en skive/rundstykke med noe kjøttpålegg på)

Hehe, jeg virker ikke så skummel lenger mener du? :fnise:

Teen gjør tidvis at magen krangler, så da spiser jeg det som magen orker. Jeg spiser jo verken kjøtt eller gjærbakst (med mindre jeg har hukommelsestap), så jeg pøser på med grønnsaker i stedet. Note to self: eggerøre og selleri var godt sammen :)

Skrevet (endret)
Hehe, jeg virker ikke så skummel lenger mener du? :fnise:

Teen gjør tidvis at magen krangler, så da spiser jeg det som magen orker. Jeg spiser jo verken kjøtt eller gjærbakst (med mindre jeg har hukommelsestap), så jeg pøser på med grønnsaker i stedet. Note to self: eggerøre og selleri var godt sammen :)

Vet du ikke spiser de matvarene, derfor jeg ikke anbefalte deg å spise det=)

Teen gjør fremdeles mer ubehag enn nytte? Hvor lenge kan du forvente å ha det slik før det blir bedre da? Til kuren er over kanskje?

Endret av Lotte27
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...