Aurela Skrevet 8. mai 2009 #1761 Skrevet 8. mai 2009 i går: Frokost: To skiver med skinkeost og agurk, juice og vitaminer Lunsj og litt sånn utover en laaaang skoledag: Tre brødskiver, tre gulrøtter, et eple og en plomme Middag: Pizza Etterpå:
Chanel.No5 Skrevet 8. mai 2009 #1762 Skrevet 8. mai 2009 (endret) Det er veldig enkelt saa selv du burde faa det til. Hvis du bruker blender kan det vaere lurt aa sette ned hastigheten, og bruke en slikkepott eller noe til aa dytte massen ned med. Ellers setter det seg bare fast. Man kan forresten bruke alle slags noetter og froe. Pecan butter Chocolate soy nut butter Åh, kommer til å ha mye jobb på kjøkkenet fremover ser jeg, klarer umulig å bestemme meg for hvilken av disse tre jeg skal prøve så da får jeg prøve de alle, snille deg, metter en sulten bergenser med masse godt pålegg=) (eller bare snacks når søtsuget er der) Ang. meg og kjøkken, vel, klarte til og med å sette fyr på en pølseklype jeg for en tid tilbake, den var av tre vel og merke, men jeg er en klums der, derfor er jeg glad jeg er oppvokst med en mamma som er flink kokk så jeg fikk mat i magen som barn=) Endret 8. mai 2009 av Lotte27
Chanel.No5 Skrevet 8. mai 2009 #1763 Skrevet 8. mai 2009 i Herlig!! Kose seg, ta en eller to for meg også
Aurela Skrevet 8. mai 2009 #1764 Skrevet 8. mai 2009 Herlig!! Kose seg, ta en eller to for meg også Tro meg, jeg tok nok en for hver person på KG.. Åh, det ble en fin aften
Paibunn Skrevet 8. mai 2009 #1765 Skrevet 8. mai 2009 Frokost: 1 grovskive med kaviar, 1 ryvita med Hervik bringebærsyltetøy Lunsj: 2 grovskiver med fårepølse Lunsj2: 250 g jordbær med melk og litt sukker Sen middag: 1 porsjon risgrøt med litt sukker og kanel og smørøye Nå koser jeg meg med litt blå druer, en liten skål potetgull og et par glass vin
Chanel.No5 Skrevet 8. mai 2009 #1766 Skrevet 8. mai 2009 Tro meg, jeg tok nok en for hver person på KG.. Åh, det ble en fin aften Høres ut som planene er der for en vellykket og herlig kveld!!
Aurela Skrevet 8. mai 2009 #1767 Skrevet 8. mai 2009 Dagen i dag har vært nok en strålende dag, sånn matmessig: Frokost: Frokostblanding og skummetmelk (orket ikke å lage noe annen mat) Mellom: Stor kaffemocca og brownie Mellom/lunsj/middag: To cheesburgere og en liten cola fra McD. Middag/kvelds: Siste restene av chilli con carne fra fryseren, så nå er det tomt Finner meg nok noe mer usunt og spise i løpet av kvelden også
venus_ Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #1768 Skrevet 8. mai 2009 Frokost: Tre ryvita med mager kyllingost. Et glass biola bringebær. Lunsj: Salat med tunfisk, cottage cheese, quinoa og 3% hvitløksdressing. Middag: Quinoa med ratatouille og litt tunfisk. Mellom: En iskaffe lett og en banan. Mellom: Rester fra middagen. Fredagskos: En cola zero og en halv plate sjokoris. Merker jeg har spist litt lite tidligere i dag så da er det vanskelig å holde seg unna den sjokoladeplata :S
venus_ Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #1769 Skrevet 8. mai 2009 Mmmmm, bør absolutt ikke bli stående nei!! :gjeiper: Nei, god kake kan jo ikke komme bort
Gjest Mea Culpa Skrevet 8. mai 2009 #1770 Skrevet 8. mai 2009 (endret) Åh, kommer til å ha mye jobb på kjøkkenet fremover ser jeg, klarer umulig å bestemme meg for hvilken av disse tre jeg skal prøve så da får jeg prøve de alle, snille deg, metter en sulten bergenser med masse godt pålegg=) (eller bare snacks når søtsuget er der) Ang. meg og kjøkken, vel, klarte til og med å sette fyr på en pølseklype jeg for en tid tilbake, den var av tre vel og merke, men jeg er en klums der, derfor er jeg glad jeg er oppvokst med en mamma som er flink kokk så jeg fikk mat i magen som barn=) Jeg liker aa friste ... Du har litt pyroman tendenser du! Endret 8. mai 2009 av Mea Culpa
Chanel.No5 Skrevet 8. mai 2009 #1771 Skrevet 8. mai 2009 Fredagskos: En cola zero og en halv plate sjokoris. Merker jeg har spist litt lite tidligere i dag så da er det vanskelig å holde seg unna den sjokoladeplata :S Kan ikke lyve på meg det samme mtp. mat før i dag, men har snart fullført prosjekt tøm en stor sål med Candy King smågodt selvom=) så du er ikke alene her
Chanel.No5 Skrevet 8. mai 2009 #1772 Skrevet 8. mai 2009 (endret) Jeg liker aa friste ... Du har litt pyroman tendenser du! Du har ingen idè! Desverre så er ikke vame og flammer mine beste venner.. Men so far so good!!! Endret 8. mai 2009 av Lotte27
Essie_ Skrevet 9. mai 2009 #1773 Skrevet 9. mai 2009 Frokost: 2 grove rundstykker med ost og skinke Middag: 2 karbonader, 2 store poteter, brun saus, grønnsaker Kos (har vært hos en venninne i kveld): jordbær med sukker og fløte, noe smågodt, en sjokoladekjeks, mango + te. Kanskje ikke den beste dagen matmessig, men frokosten ble sen fordi jeg stod opp sent, og har trent både spinning og styrke i dag - så kanskje ikke en så aller verst dag sett over ett.. Særlig hvis jeg klarer å droppe (godis)kosen i morgen..
mikamedfela Skrevet 9. mai 2009 #1774 Skrevet 9. mai 2009 (endret) Ett helt hvitløksbrød/en hel hvitløksbaguett-ting... og en banan. Uff da... (Eller, teknisk sett så var jo dette igår, altså før kl ble tolv.) Endret 9. mai 2009 av mikamedfela
Gjest Mea Culpa Skrevet 9. mai 2009 #1775 Skrevet 9. mai 2009 I DAG M1: Havrekligrøt med solsikkefrø, honning og kanel. En gf skive med cashew nut butter og en med hardkokt egg.
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2009 #1776 Skrevet 9. mai 2009 I DAG M1: Havrekligrøt med solsikkefrø, honning og kanel. En gf skive med cashew nut butter og en med hardkokt egg. Har dere noe forslag på melke - og brødfri lunsj?
venus_ Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #1777 Skrevet 9. mai 2009 Har dere noe forslag på melke - og brødfri lunsj? Salat med kylling og egg. Skal jeg ha til lunsj i dag i hvert fall
Aurela Skrevet 9. mai 2009 #1778 Skrevet 9. mai 2009 Har dere noe forslag på melke - og brødfri lunsj? Middagsrester! Smaker godt i helgen, og om du har micro eller noe på jobben burde det funke der også
Gjest Mea Culpa Skrevet 9. mai 2009 #1779 Skrevet 9. mai 2009 Har dere noe forslag på melke - og brødfri lunsj? Salat, omelett, middagsrester, groet. Melk er jo lett aa erstatte med rismelk el.l.
Paibunn Skrevet 9. mai 2009 #1780 Skrevet 9. mai 2009 Frokost: 1 grovskive med kaviar, 1 grovskive med fårepølse og 1 klase druer Mellom: 1 eple Lunsj: 1 grovskive med fårepølse Middag: 1,5 hjemmelaget kyllingkarbonade med røsti Snart blir det litt salt potetgull og rødvin
Fremhevede innlegg