Chanel.No5 Skrevet 7. mai 2009 #1741 Skrevet 7. mai 2009 Fire havrekjeks med cashew nut butter. Naa er det tomt! Løp å kjøp!!
Gjest Mea Culpa Skrevet 7. mai 2009 #1742 Skrevet 7. mai 2009 (endret) Joda, alle må gjøre som deg!! Hehe.. Men du spiser bra så forstår om folk kopierer dine dager og måltider Endret 7. mai 2009 av Mea Culpa
Gjest Mea Culpa Skrevet 7. mai 2009 #1743 Skrevet 7. mai 2009 Løp å kjøp!! Lager selv, men har itte cashews.
Chanel.No5 Skrevet 7. mai 2009 #1744 Skrevet 7. mai 2009 Lager selv, men har itte cashews. U do? Oppskrift lett tilgjengelig?
Gjest Mea Culpa Skrevet 7. mai 2009 #1745 Skrevet 7. mai 2009 U do? Oppskrift lett tilgjengelig? Oppskrift
Chanel.No5 Skrevet 7. mai 2009 #1746 Skrevet 7. mai 2009 Oppskrift Tanx.. Langt ifra noe kløpper på kjøkkenet, men er alltid klar for å prøve noe nytt, spesielt med ingredienser som dette=
Pjukset Skrevet 7. mai 2009 #1747 Skrevet 7. mai 2009 Hjelpes, skal si det krymper inn på mat du faktisk kan spise. Nå hadde ikke dette vært noe big deal for meg, spiser lite av tomater, men forstår frustrasjonen din stakkars.. Desverre kan jeg ikke komme med noen gode tips til ditt spørsmål, men ville nå bare gi deg en desverre an du ikke putte den i gryteretten din da.. :gjeiper: Takk Dette var litt katastrofe for meg, men det er vel nå det gjelder å bli kreativ Jeg får lese litt av hva Mea Culpa har tipset om, og se om jeg blir klok på det. Men sukk, det var så lettvint med hakkede tomater
Chanel.No5 Skrevet 7. mai 2009 #1748 Skrevet 7. mai 2009 Takk Dette var litt katastrofe for meg, men det er vel nå det gjelder å bli kreativ Jeg får lese litt av hva Mea Culpa har tipset om, og se om jeg blir klok på det. Men sukk, det var så lettvint med hakkede tomater Håper du finner gode alternative løsninger=) Mea Culpa er en kløpper på god og interessant mat så du finner nok noe som passer seg tenker jeg
Pjukset Skrevet 7. mai 2009 #1749 Skrevet 7. mai 2009 Håper du finner gode alternative løsninger=) Mea Culpa er en kløpper på god og interessant mat så du finner nok noe som passer seg tenker jeg Jeg leste nettopp om noe som heter ajvar, paprika-aubergine purè som man får kjøpt hos innvandrerbutikker. Dette må jeg teste ut
Chanel.No5 Skrevet 7. mai 2009 #1750 Skrevet 7. mai 2009 Jeg leste nettopp om noe som heter ajvar, paprika-aubergine purè som man får kjøpt hos innvandrerbutikker. Dette må jeg teste ut Alt ordner seg for snille piker skal du se
Gjest Mea Culpa Skrevet 7. mai 2009 #1751 Skrevet 7. mai 2009 Jeg leste nettopp om noe som heter ajvar, paprika-aubergine purè som man får kjøpt hos innvandrerbutikker. Dette må jeg teste ut Hoeres spennende ut! Man kan sikkert lage noe lignende selv hvis man har en blender. Kanskje noe jeg burde teste ut.
Gjest Mea Culpa Skrevet 7. mai 2009 #1752 Skrevet 7. mai 2009 (endret) I DAG: M1: Vaniljesoyayoghurt med havregryn og solsikkekjerner. M2: Bakt potet med chili con carne. Svart te med Fibresure. M3: Salat med tunfisk, kikerter, egg, avocado, tomat, loek og litt extra lett majones. Svart te. M4: Blandede noetter. Svart te. M5: Mer noetter. M6: Fire havrekjeks med cashew nut butter. Naa er det tomt! M7: Grillet kylling, groennsaksgryte og hermetiske erter med mynte. M8: Svart te med rismelk og honning. Endret 7. mai 2009 av Mea Culpa
Gjest Frosk Skrevet 7. mai 2009 #1753 Skrevet 7. mai 2009 Jeg leste nettopp om noe som heter ajvar, paprika-aubergine purè som man får kjøpt hos innvandrerbutikker. Dette må jeg teste ut Ovnsbakte paprikaer blir veldig gode, og kan kjøres til puré i blender - tar litt tid å ovnsbake dem, men går an å ta mange i slengen og lage en stor porsjon, har ikke testet å fryse sausen selv men skulle tro det går bra? Laget en pastasaus med ovnsbakt paprika og pinjekjerner i forrige uke, oppskrift, der står det i allefall hvordan man ovnsbaker paprika. Ellers så går det jo an å ovnsbake paprika sammen med diverse andre grønnsaker (løk, aubergine, squash....?) og kjøre til puré. Muligens.
Pjukset Skrevet 7. mai 2009 #1754 Skrevet 7. mai 2009 Jeg må skaffe meg stavmikser Ellers så heier jeg veldig på denne ajvar-saken som fåes ferdig kjøpt. Pjukset liker lettvint
Gjest Gjest_Monique_* Skrevet 7. mai 2009 #1755 Skrevet 7. mai 2009 I dag: Frokost: Drikkeyoghurt med müsli (god dag frukt) Lunch: Tunfisksalat (tunfisk, paprika, tomat, agurk og litt løk) Middag: Tomatsuppe med makaroni Kvelds: En banan og en fiskekake (hver for seg...)
Paibunn Skrevet 7. mai 2009 #1756 Skrevet 7. mai 2009 Frokost: 1 grovskive med kaviar, 1 grovskive med kalkunskinke Mellom: 1 eple Lunsj: 1 pannekake med blåbærsyltetøy Middag: 1/2 fiskegrateng, 1 liten potet, 2 små gulrøtter Tull: litt sjokolade... Har egentlig bestemt meg for å bare spise godteri i helgene Mellom: 1 kopp te, 1 sukett Kvelds: 2 knekkebrød med most avokado + litt salt og pepper
venus_ Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #1757 Skrevet 7. mai 2009 Frokost: Tre ryvita med cottage cheese og bananskiver. Et glass skummet melk. Mellom: Yoplait blåbær med fedon müsli og havregryn. Vann. Mellom: En cortado og en chai latte. Middag: Gyros med villris og sopp. Vann. Mellom: En tine lett naturell yoghurt med litt tørket kokos og litt hakket sjokolade. Kvelds: Samme som frokost.
Agurk Skrevet 7. mai 2009 #1758 Skrevet 7. mai 2009 (endret) Frokost: eggerøre stekt med tomat, grønn og gul paprika og chili. Rømme på toppen. Te og vitaminer. Mellom: Fedonbar Lunch: middagsrester fra i går (chili con carne med rømme og salat) Middag: samme som lunch Mellom: et sånt sjokoladehjerte som fås kjøpt på blomsterbutikken, mannen kom innom med et slikt et til meg på jobben :rødme: og en neve mandler Kvelds: 2 fiberrik med majones og tomat, salt og pepper. Endret 7. mai 2009 av Agurk
Gjest Mea Culpa Skrevet 7. mai 2009 #1759 Skrevet 7. mai 2009 (endret) Tanx.. Langt ifra noe kløpper på kjøkkenet, men er alltid klar for å prøve noe nytt, spesielt med ingredienser som dette= Det er veldig enkelt saa selv du burde faa det til. Hvis du bruker blender kan det vaere lurt aa sette ned hastigheten, og bruke en slikkepott eller noe til aa dytte massen ned med. Ellers setter det seg bare fast. Man kan forresten bruke alle slags noetter og froe. Pecan butter Chocolate soy nut butter Endret 7. mai 2009 av Mea Culpa
Gjest Mea Culpa Skrevet 7. mai 2009 #1760 Skrevet 7. mai 2009 Jeg må skaffe meg stavmikser Ellers så heier jeg veldig på denne ajvar-saken som fåes ferdig kjøpt. Pjukset liker lettvint Lathans!
Fremhevede innlegg