Ladylike Skrevet 30. april 2009 #1641 Skrevet 30. april 2009 Frokost: havregrynsgrøt med vann & melk Lunch: brødskive med prim + brødskive med egg & skinke Mellom: eple Mellom: knekkebrød med leverpostei + banan + liten daimis Middag: pitabrød med grønnsaker og kjøtt Dessert: lollipop is Mellom: noen biter sjokolade.. Kvelds: skål med yoghurt og musli varmt vær = is!! :gjeiper:
Gjest Mea Culpa Skrevet 30. april 2009 #1642 Skrevet 30. april 2009 I DAG M1: Vaniljesoyayoghurt med havregryn og solsikkefroe. M2: Tre smaa gf skiver med kylling, salat, tomat, agurk, extra lett majones og egg. Svart te med Fibresure. M3: Bolognesesaus, potet og brokkoli. Noen ruter 70% sjokolade. M4: En liten haandfull salte cashewnoetter og en liten haandfull blanda noetter. Svart te med Fibresure. M5: Stekt sei dyppet i maismel, salt og pepper, hjemmelaget potetmos med kaal, dampede gulroetter. M6: Ett glass cider, litt vingummi og mer av bombay mixen fra i gaar. Lat i kveld. Lunsjen(M3) burde nok ha vaert litt mer kaloririk, var fryktelig sulten igjen i 15-16 tiden! Akkurat det kan ikke jeg uttale meg om :gjeiper: Irriterer ikke oss med alle de gode mattipsene dine ihvertfall Spoer sambisen min hva han syns ...
billie Skrevet 30. april 2009 #1643 Skrevet 30. april 2009 Kornblanding med melk og ferske jordbær noen never potetgull + en rute sjokolade en saft-is i sola stekt ris med kylling 2 kandatoast flere ruter sjokolade SUNN!!!
desperate Skrevet 30. april 2009 #1644 Skrevet 30. april 2009 1 banan 1 eple 1 porsjon jasminris Ca 50g Euroshopper-sjokolade Tørket ananas 2 liter vann
Gjest Shelob Skrevet 30. april 2009 #1645 Skrevet 30. april 2009 Frøblanding/biola 1 banan musli cottage cheese 1 eple fiskesuppe 1 grapefrukt cottage cheese 2 knekkebrød med peanøttsmør 2 gulrøtter 1 banan 1/2 neve nøtter 1 eple biola kyllingsalat 1 polarbrød med smør 1 glass campari/soda og 2 sigg Helg!
venus_ Skrevet 1. mai 2009 Forfatter #1646 Skrevet 1. mai 2009 I går: - En skive med makrell i tomat, et glass skummet melk og et glass bio-q. - Ismocca. - En activia blåbær med linfrø og crüsli. Vann. - Ca en halv grandiosa. - To kokosboller. Dårlig dag, men reiste hele natta så ble en del soving på dagen.
Gjest Wacmoc Skrevet 1. mai 2009 #1647 Skrevet 1. mai 2009 En liten porsjon potetsalat med røbetter, 5 skiver spekeskinke og en wienerpølse + 2 konfekt sjokolader klokken 2.
Gjest Mea Culpa Skrevet 1. mai 2009 #1648 Skrevet 1. mai 2009 (endret) I DAG M1: Vaniljesoyayoghurt med havregryn og solsikkefroe. M2: Fire smaa gf skiver med skinke, extra lett majones, salat, tomat og agurk. Svart te med Fibresure. M3: Speilegg, skinke, tomatboenner og curly fries. Cafelunsj igjen gitt! Svart te med Fibresure. M4: Salat av kylling, egg, avocado, selleri. Ett glass cider. M5: En liten sjokolade. Vann med morell cordial. M6: En haandfull bombay mix. Endret 1. mai 2009 av Mea Culpa
Paibunn Skrevet 1. mai 2009 #1649 Skrevet 1. mai 2009 Frokost: 1 skål havregryn med melk, 1/4 banan og 1/4 eple Lunsj: 2 rista grovskiver med hjemmerørt jordbærsyltetøy Mellom: 1 gulrot Middag: 2 skåler salat av isbergsalat, mais, agurk, tomat, eple, paprika, pasta og strimlet svinekjøtt + 2 deler av en hvitløksbaguett Kos: et par sursild (godteri), 10 Pringles flak Kvelds: 2 grovskiver med Hervik bringebærsyltetøy
Gjest funny Skrevet 1. mai 2009 #1650 Skrevet 1. mai 2009 Frokost: 1 grov brødskive med egg, tomat og majones. 1 banan med 1 ss vanilje kesam. 1 kopp grønn te +500ml vann Mellommål: 10 cashewnøtter + 1 kopp grønn te + 500 ml vann Lunsj: Salat med cashewnøtter og 1 ss olivenolje + 500ml vann Middag: 2 tortilla med tacokjøttdeig og masse salat + 500ml vann Kvelds: 1 grov brødskive med mager ost og paprika + 1 glass lett melk
Gjest Mea Culpa Skrevet 2. mai 2009 #1651 Skrevet 2. mai 2009 (endret) I DAG M1: Ett hardkokt egg. M2: En Four nut bar. M3: En haandfull usaltet potetgull og enda en Four nut bar. M4: Salat av grillet kyllingfilet, tomat med balsamicoeddik og basilikum, stekt asparges med hvitloek og timian, selleri, dampet brokkoli og hardkokt egg. M5: Havrekligroet med sukker og kanel. M6: Ett gf rundstykke med cashew nut butter. Maatte jo proevesmake. Litt tomt i kjoeleskapet ja ... Handle mat snart! Endret 2. mai 2009 av Mea Culpa
Chanel.No5 Skrevet 2. mai 2009 #1652 Skrevet 2. mai 2009 I DAG M1: Ett hardkokt egg. M2: En Four nut bar. M3: En haandfull usaltet potetgull og enda en Four nut bar. M4: Salat av grillet kyllingfilet, tomat med balsamicoeddik og basilikum, stekt asparges med hvitloek og timian, selleri, dampet brokkoli og hardkokt egg. M5: Havrekligroet med sukker og kanel. M6: Ett gf rundstykke med cashew nut butter. Maatte jo proevesmake. Litt tomt i kjoeleskapet ja ... Handle mat snart! Er dette planen for dagen eller har du spist dette før kl 1200?
Chanel.No5 Skrevet 2. mai 2009 #1653 Skrevet 2. mai 2009 1 banan 1 eple 1 porsjon jasminris Ca 50g Euroshopper-sjokolade Tørket ananas 2 liter vann Var ikke mye til mat.. Savner du ikke ett skikkelig måltid? Er jo bare en dag med mellommåltider..
Gjest Mea Culpa Skrevet 2. mai 2009 #1654 Skrevet 2. mai 2009 (endret) Er dette planen for dagen eller har du spist dette før kl 1200? Det er hva jeg har spist fram til kl. 18. I DAG M1: Ett hardkokt egg. M2: En Four nut bar. M3: En haandfull usaltet potetgull og enda en Four nut bar. M4: Salat av grillet kyllingfilet, tomat med balsamicoeddik og basilikum, stekt asparges med hvitloek og timian, selleri, dampet brokkoli og hardkokt egg. M5: Havrekligroet med sukker og kanel. M6: Ett gf rundstykke med cashew nut butter. Maatte jo proevesmake. Ett glass av noe Smirnof Ice lignende. M7: Enda et gf rundstykke med cashew nut butter. En stooor kopp svart te med rismelk og Fibresure. Bittelitt usaltet potetgull. Det ser ut til at cashew nut butter kan bli en ny favoritt ja. Farlig godt, og praktisk for meg som trenger mye energi. Endret 2. mai 2009 av Mea Culpa
venus_ Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #1655 Skrevet 2. mai 2009 Er dette planen for dagen eller har du spist dette før kl 1200? England har vel litt annen tidssone enn oss?
Pjukset Skrevet 2. mai 2009 #1656 Skrevet 2. mai 2009 England har vel litt annen tidssone enn oss? Bare 1 time
venus_ Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #1657 Skrevet 2. mai 2009 Bare 1 time Aha, ikke mer. Når jeg tenker meg om så ligger de vel bak oss også
venus_ Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #1658 Skrevet 2. mai 2009 - En activia blåbær med linfrø og crüsli, et glass bio-q. - Et ryvita med hummus. Vann. - En skål risengrynsgrøt. Eplejuice. - Litt ananansbrus på kamp. - Gyros med ris. Cola. Lørdagskos: Salt&vinegar potetgull, noen cashew, litt sjokolade, en kokosbolle, kantaloupemelon og mer cola. Mamma har så mye godt i skuffene som er hardt å motstå!
Gjest Mea Culpa Skrevet 2. mai 2009 #1659 Skrevet 2. mai 2009 Aha, ikke mer. Når jeg tenker meg om så ligger de vel bak oss også Jepp, jeg ligger alltid litt etter ...
Gjest Mea Culpa Skrevet 2. mai 2009 #1660 Skrevet 2. mai 2009 Kan man bruke cashew butter til annet enn aa ha paa skiva? Det finnes jo mange andre typer ogsaa, kanskje jeg skal proeve aa lage almond butter neste gang ...?
Fremhevede innlegg