Chanel.No5 Skrevet 5. mai 2009 #1701 Skrevet 5. mai 2009 Er klar over det, men har hatt mye å tenke på idag, så har liksom ikke tatt meg tid til å spise, og delvis glemt det. Tenkte å lage meg en tacolefse til paradise hotel, og kanskje skeive helt ut med en kokosbolle etter det. Er vannskelig å planlegge måltider da jeg ikke er hjemme fra 07.15 til ca 16.30. Ofte ender det opp med at jeg bruker lenger tid da jeg er et surrehue.. Derfor jeg anbefaler at du prioriterer å sitte deg ned om ettermiddagen for å lage en plan for kommende dag. Tar ikke altfor lange tiden og du bestemmer deg for å spise alle måltidene som står i planen. Kroppen og hodet trenger næring og dette bør du prioritere for din egen helses del!
thumbalina Skrevet 5. mai 2009 #1702 Skrevet 5. mai 2009 Proteinshake blandet med soyamelk Kyllingsalat med kokt egg, tomat, olje, krydder, gulrot og blomkål. Soyayoghurt med quinoaflak Tacosalat med salsa, isbergsalat, kjøttdeig, gucamole (2 avocadoer)
thumbalina Skrevet 5. mai 2009 #1703 Skrevet 5. mai 2009 (endret) ** Endret 5. mai 2009 av thumbalina
Gjest Wacmoc Skrevet 5. mai 2009 #1704 Skrevet 5. mai 2009 Derfor jeg anbefaler at du prioriterer å sitte deg ned om ettermiddagen for å lage en plan for kommende dag. Tar ikke altfor lange tiden og du bestemmer deg for å spise alle måltidene som står i planen. Kroppen og hodet trenger næring og dette bør du prioritere for din egen helses del! Får se det ann denne uka. Er mye ting å gjøre med skole, men er jo snart ferdig. Men skal bli flinkere!
Agurk Skrevet 5. mai 2009 #1705 Skrevet 5. mai 2009 Frokost: Eggerøre med chili, salat og agurk ved siden av. Te og vitaminer. Mellom: atkinsbar Mellom2: en liten neve mandler Lunch/middag: Tunfisksalat med 2 kokte egg og masse chilipickels Mellom: 1 fiberrik med ost og chilipickels Kvelds: 2 fiberrik med rekesalat, skinke og agurk. 1 bit ost ved siden av.
venus_ Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #1706 Skrevet 5. mai 2009 (endret) Frokost (tok buss i natt også): To sveler med mager prim. Vann. Frokost2: To ryvita med peanøttsmør. Vann. Lunsj: Grøt av havregryn og byggflak med cottage cheese, eple, banan og kanel. Vann. Mellom: Yoplait med linfrø og havregryn. Middag: Potetball med saltakjøtt, mør, kokt kålrabi og littegrann sukker. Vann. Mellom: En halv iskaffe lett og et kakestykke. Mellom: Ca ti yoghurtnøtter. Kvelds: Tre ryvita med mager kyllingost, et glass skummet melk og et lite glass biola brungebær. Endret 5. mai 2009 av venus_
Aurela Skrevet 5. mai 2009 #1707 Skrevet 5. mai 2009 Frokost: To brødskiver og vitaminer Lunsj og litt mellom: Tre brødskiver, et eple og en pære Middag: Spagetthi med kjøpesaus med ekstra tilsatt løk, gulrot og krydder (og selvfølglig kjøttdeig ) "Kvelds" Noen stykker Toro brownies med vann til
missLynch Skrevet 5. mai 2009 #1708 Skrevet 5. mai 2009 Er "ny" i denne tråden. Synes det ser ut som de aller fleste har et veldig bra kosthold. Hva spiste jeg i dag? (*tid for selvransakelse*) Frokost: En brødskive med prim. Te. Vann. Lunch: Brødskive med prim og et grovt knekkebrød med brunost. Kaffe. Vann. Mellommåltid(er): En lett-yoghurt med blåbær. Mer kaffe. Vann. En mini Bounty-sjokolade. En pære. Middag: 2 pitabrød med salat, purre, pølsebiter, sopp og oliven, rømme. Kvelds: En liten skål med potetgull. Vann. Ett glass rødvin.
Chanel.No5 Skrevet 6. mai 2009 #1709 Skrevet 6. mai 2009 Får se det ann denne uka. Er mye ting å gjøre med skole, men er jo snart ferdig. Men skal bli flinkere! Skole er viktig, men uten mat og drikke fungerer ikke hodet som det skal og da blir skolearbeidet deretter! Prioriter mat som alle andre viktige elementer i livet ditt!! :gjeiper:
Gjest Gjest_bambi_* Skrevet 6. mai 2009 #1710 Skrevet 6. mai 2009 Frokost Havregrøt (2 dl skummet melk + 1,5 dl store havregryn, kanel+natreen) 1 knekkebrød m ost 1 appelsin kaffe Etter trening 1 eple + 1/2 appelsin Lunsj (lang) 280 g tunfisk, 1 avocado og 2 paprika fordelt utover 6 korni rugflatbrød m sennep og sitronpepper over Middag 300 g cottage cheese blandet m 400 g jordbær Mellom 1 mandelstang (Trener en del og prøver å få i meg en del proteiner) Senere i dag blir det muligens noen gulerøtter, kanskje noe mer om jeg blir veldig sulten...
Gjest Wacmoc Skrevet 6. mai 2009 #1711 Skrevet 6. mai 2009 en liten tallerken med botetbåter og en brødskive med smør ca kl 11, og kl 16.30 spiste jeg to pølser i brød med tilbehør
Paibunn Skrevet 6. mai 2009 #1712 Skrevet 6. mai 2009 Frokost: 1 kokt egg, 1 liten grovskive med kaviar og 1/2 eple Mellom: 1/2 avocado Lunsj: 2 grovskiver med Hervik bringebærsyltetøy og eple Middag: Pannekaker. 1,5 med bacon, 1,5 med blåbærsyltetøy Vet ikke hva det blir til kvelds i dag
Gjest CookieMonster Skrevet 6. mai 2009 #1713 Skrevet 6. mai 2009 Frokost: 2 grove brødskiver med kalkunfilet. Mellom1: litt forskjellige nøtter + en stor pære. Mellom2: litt vanilje yoghurtis. Middag: en porsjon spaghetti. I kveld blir det en liten fruktsalat med fersk ananas og et eple med masse kanel på.
thumbalina Skrevet 6. mai 2009 #1714 Skrevet 6. mai 2009 Proteinshake blandet med soyamelkKyllingsalat med kokt egg, tomat, olje, krydder, gulrot og blomkål.Wok med svinekjøttdeig og quinoaEt glass Meierienes appelsinjucieEi God og Mager kjøttkake
Aurela Skrevet 6. mai 2009 #1715 Skrevet 6. mai 2009 Frokost: 2 skiver med brunost + vitaminer Mellom: 1 plomme 1 børdskive med brunost Lunsj: Spagetthirester fra i går. Måtte kjøpe mer spagetthi, så "bet i det sure eple" og kjøpte den ti kroner dyrere fullkornsspagetthien Mellom: Eple "Middag" 2 skiver med skinkeost og masse agurk Nå snart: Mer brød med skinkeost og masse agurk Har også kjøpt en annanas i dag, så kanskje det blir litt av den..
Chanel.No5 Skrevet 6. mai 2009 #1716 Skrevet 6. mai 2009 I kveld blir det en liten fruktsalat med fersk ananas og et eple med masse kanel på. Med andre ord: Kanel med ananas og eple? Blir slik når jeg har ristet kanelglasset over!
Chanel.No5 Skrevet 6. mai 2009 #1717 Skrevet 6. mai 2009 en liten tallerken med botetbåter og en brødskive med smør ca kl 11, og kl 16.30 spiste jeg to pølser i brød med tilbehør Fremdeles er kvelden ung, bare til å spise mer..
Agurk Skrevet 6. mai 2009 #1718 Skrevet 6. mai 2009 Frokost: 1 harkokt egg, røkelaks, 1 fiberrik, agurk og en bit ost. Te og vitaminer. Mellom: Fedonbar med eple og kanel. Lunch: 2 fiberrik med ost, skinke, chilipickels og agurk. 1 hardkokt egg. Middag: Chili con carne med bønner. Salat ved siden av. Kvelds: litt middagsrester.
janne84 Skrevet 6. mai 2009 #1719 Skrevet 6. mai 2009 Trenger enda noen tips til måltid, lurer på om jeg spiser "feil", skal eg god del ned i vekt.. Frokost: store havregryn med lettmelk og kanel Lunsj: 2,5 rundstykke med leverpostei, brunost, skinke og makrell i tomat.. Paprika og agurk mellom: eple og 1\2 banan mellom: to knekkebrød med skinke og brunost Mellom: ei skive med mør middag: amerikansk gryte med magerkjøttdeig. Salat med tomat, agurk, rødløk og fetaost..
Gjest Mea Culpa Skrevet 6. mai 2009 #1720 Skrevet 6. mai 2009 Trenger enda noen tips til måltid, lurer på om jeg spiser "feil", skal eg god del ned i vekt.. Frokost: store havregryn med lettmelk og kanel Lunsj: 2,5 rundstykke med leverpostei, brunost, skinke og makrell i tomat.. Paprika og agurk mellom: eple og 1\2 banan mellom: to knekkebrød med skinke og brunost Mellom: ei skive med mør middag: amerikansk gryte med magerkjøttdeig. Salat med tomat, agurk, rødløk og fetaost.. Jeg ville spist mindre broedmat og mer groennsaker, fisk og kjoett. Men du maa jo finne noe som passer for deg. I DAG M1: Havrekligroet med honning og kanel. Ett hardkokt egg. M2: En flaske cider ute i solen. M3: Fire havrekjeks med hjemmelaget cashew nut butter. Vaniljesoyayoghurt med havregryn og solsikkekjerner. M4: Litt halvmoerk sjokolade. M5: Hjemmelaget burger med mynte, dampet brokkoli, potet, raa loek, stekte sjampinjonger med hvitloek og tomatboenner.
Fremhevede innlegg