Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg kjøper de på en innvandrerbutikk her i Oslo. Har ikke funnet på noen vanlig butikken. Mener Hatting skal ha/har hatt.

Trodde også de hadde, men har ikke sett de.. Bare hørt rykter om det.. Bor i Bergen sentrum, så har sett i mange ulike butikker, men innvandrerbutikk var godt tips!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Frokost: 250 g Yoghurt Naturell, 1 neve gf havregrøt, 1 neve mandler, og kanel. Vitaminer+tran

Middag: Kikerter og stekt paprika (1/2 gul+1/2 rød), 1 stor gulrot, 1 halv rødløk og 1 selleri, rørt inn med tahini

Mellom 4 små kopper te

Kvelds: vet ikke enda, men tror det blir eggerøre med fersk asparges

Edit: eggerøra smakte høgg, så jeg lager meg en yoghurt lik jeg hadde til frokost istedet.

Endret av Pjukset
Gjest Gjest_hei_*
Skrevet

jeg må bare spør deg mea culpa om noe:P hvor lenge kan det cashew nut pålegget stå i et syltetøyglass? holdbarheten liksom?:P tenkte å lage det:)

Skrevet
Vet ikke hvordan magen din er mtp. litt sterk mat, men her er alternativ løsning til eggerøre..

http://www.frukt.no/oppskrift.aspx?mnu1id=...&artid=3139

Her er noen andre også..

http://www.matoppskrift.no/sider/sokemaski...woppskriftersok

Jeg pleier å bruke cayennepepper i eggerøra ;)

Syns forøvrig at egg er best på egenhånd, prøver hele tida variere med grønnsaker i alle mulige varianter, men jeg foretrekker eggerøre uten for mye dilldall. Med mindre det er kokt, da er det godt med avocado :)

Skrevet
jeg må bare spør deg mea culpa om noe:P hvor lenge kan det cashew nut pålegget stå i et syltetøyglass? holdbarheten liksom?:P tenkte å lage det:)

Om det er så godt som jeg venter at det er så tror jeg ikke det blir noe problem, er nok borte vekk før det får mulighet til å slå røtter i mitt skap..

Skrevet
Jeg pleier å bruke cayennepepper i eggerøra ;)

Syns forøvrig at egg er best på egenhånd, prøver hele tida variere med grønnsaker i alle mulige varianter, men jeg foretrekker eggerøre uten for mye dilldall. Med mindre det er kokt, da er det godt med avocado :)

dill er godt i =)

Ellers liker jeg ost i røren, fetaost gjerne, men det spiser kanskje ikke du.. Prøvd med pesto? Hmmm. Bare en idè jeg fikk..

Skrevet
dill er godt i =)

Ellers liker jeg ost i røren, fetaost gjerne, men det spiser kanskje ikke du.. Prøvd med pesto? Hmmm. Bare en idè jeg fikk..

Jeg syns ikke dill er noe godt. Gressløk, vårløk og purreløk kan entre eggerøren, ellers så vil jeg at alle andre ingredienser holder seg unna.

Skrevet (endret)
Jeg syns ikke dill er noe godt. Gressløk, vårløk og purreløk kan entre eggerøren, ellers så vil jeg at alle andre ingredienser holder seg unna.

Enig med deg, tok feil, mente gressløk og ikke dill.. Hater dill selv.. Hehe

Endret av Lotte27
Skrevet

- Tre ryvita med mager kyllingost og paprika. Et glass skummet melk. En kopp cappuccino.

- Et grovt pitabrød med taco-kyllingkjøttdeig, salat og mager kesam. Vann.

- En banan og en halv iskaffe lett.

- En frozen yoghurt fra 7eleven.

- En kalkun-løvbiff med potet- og rotmos (av lapskausblanding)

- En sjokoladecroissant

- Smoothie av jordbær, blåbær, banan, vaniljeproteinpulver og appelsinjuice.

- Noen skiver pariserloff med litt god ost på :)

Skrevet
- En sjokoladecroissant

Fy søren, DET er godt det!

Skrevet
Fy søren, DET er godt det!

Sykt godt! Gikk forbi en nyåpnet Pascal der de sto og delte ut til oss som gikk forbi :)

Skrevet
Sykt godt! Gikk forbi en nyåpnet Pascal der de sto og delte ut til oss som gikk forbi :)

Første gangen jeg smakte sjokoladecroissant var i Hellas for 10 år siden. Jeg var sikker på at jeg hadde kommet til himmelen :)

Skrevet
Første gangen jeg smakte sjokoladecroissant var i Hellas for 10 år siden. Jeg var sikker på at jeg hadde kommet til himmelen :)

Hehe, ja det føles nesten sånn ;p

Gjest Mea Culpa
Skrevet (endret)

Jeg hadde vel mitt i omtrent en uke tror jeg. :) Det er veldig godt saa det blir fort tomt. :ler:

I denne peanut butter oppskriften staar det forøvrig at det er holdbart i opptil to maaneder, og jeg vil tro det samme gjelder for cashew butter.

Det gaar visst an aa lage nut butter helt uten aa tilsette olje ifølge denne bloggen. Det maa jeg teste ut neste gang.

Endret av Mea Culpa
Gjest Gjest_Goji_*
Skrevet

- En boks Kesam mager vanilje

- En porsjon havregrøt

- 2 knekkebrød med skinke

- 2 knekkebrød med leverpostei

- Et eple

- En pære

:)

Gjest Gjest
Skrevet

cornflakes med melk og syltetøy

3 skiver og 1 eple

1 ypghurt og 2 knekkebrød

2 tortilla lefser, med kjøttdeig og fyll

1 pose micropopcorn

Skrevet
Hehe, ja det føles nesten sånn ;p

Ikke bli altfor overrasket nå Pjusket, men er SÅ enige med dere.. Det er bare så utrolig godt..

Skrevet
En banan.

Shit, du må være mett altså.. Pass på så du ikke overdriver inntaket ditt her.. :sjenert:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...