Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Enig med deg så absolutt, men røren kan tilbredes og stå klar i kjøleskapet og da er det bare å :kokk:

Kanskje dere an kjøpe med dere vaniljeis også så blir det en perfekt kvelds for kjærestekos :yvonne:

Røren lages på fem minutter, altså: fyll melk opp til streken, rist, vent fem minutter, rist igjen, stek.. så det er ikke noe problem :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Røren lages på fem minutter, altså: fyll melk opp til streken, rist, vent fem minutter, rist igjen, stek.. så det er ikke noe problem :sjenert:

Pannekakene blir best om røren står i 15-20 min :)

Skrevet
Mye jeg ikke visste der :)

Vi kan bare fortsette med kaffekosen vår ser du :bolledeig:

Skrevet
Vi kan bare fortsette med kaffekosen vår ser du :bolledeig:

Jepp, ordna meg en cappuccino med en gang :jepp:

Skrevet

Jeg lar også røren stå litt før jeg går i gang.

Men jeg gir meg med hele maset, spis jordær uten pannekaker da vel =)

Skrevet

Nok en tullete mat dag

Frokost: 1 knekkebrød med gulost.

Mellom: 1 proteinbar fra helsekost

Mellom: 1 sukkerfri sjokolade (85g)

Lunch: 1 muffin fra Helios

Mellom: Stooor kopp te

Middag: Spaghetti Carbonara

Kvelds: 3 (små) knekkebrød med hummus

Så ble det jaggu 3 (små) knekkebrød med gulost.

Lurer på om jeg skal ha 3 til?

:dåne:

Skrevet
Jepp, ordna meg en cappuccino med en gang :jepp:

Tok meg heller en stor sjokolade jeg(fikk en 200 grams av mamma i dag som takk for hjelp og den må ikke bli gammel..) men tar en cappucino i morgen tidlig :kaffekopp:

Gjest Gjest
Skrevet

jeg har noen varer som minibaguetter, vanlig brød, pitabrød, noen grønnsaker, ost, bulgur, .. vil lage noe ordentlig godt men vet ikke hva :(

Skrevet (endret)

Ja, pleier å gjøre sånn om jeg lager fra bunn. Men dette er en ferdigblanding hvor oppskriften røra kun skal stå i fem minutter. Har lagd det av sånn før, og de ble veldig luftige.. Kanskje det er noe annet når det er ferdigrøre? Uansett, disse (amrikanske) pannekakene blir gode og luftige av kun fem minutter :ler:

Endret av Aurela
Skrevet (endret)

PJUSKET:

Var dette så gale da?

Spis deg litt kvelds du, ta noe godt på toppen av knekkebrødene dine=)

Endret av Lotte27
Skrevet
jeg har noen varer som minibaguetter, vanlig brød, pitabrød, noen grønnsaker, ost, bulgur, .. vil lage noe ordentlig godt men vet ikke hva :(

Pitabrød med salat, ost, noe kjøtt (enten stekt eller pålegg), rømme/kesam feks.. :spise:

Skrevet
PJUSKET:

Var dette så gale da?

Spis deg litt kvelds du, ta noe godt på toppen av knekkebrødene dine=)

Jeg har vel brutt alt jeg har lov å spise i dag, og mengdene er ganske drøye for min lille magesekk. Jeg tror nok 6 knekkebrød til kvelds får holde ;)

Skrevet
Jeg har vel brutt alt jeg har lov å spise i dag, og mengdene er ganske drøye for min lille magesekk. Jeg tror nok 6 knekkebrød til kvelds får holde ;)

Synes mengdene var alt annet enn drøye, men nå har ikke jeg din magesekk da..=) Små måltider.. Sitter med en 200 grams crispo foran meg nå, det er mengde det=)

Skrevet
Synes mengdene var alt annet enn drøye, men nå har ikke jeg din magesekk da..=) Små måltider.. Sitter med en 200 grams crispo foran meg nå, det er mengde det=)

200 g sjokolade, det hadde jeg klart å fortære på 5 minutter. Just like that! Poff! :fnise:

Gjest Mea Culpa
Skrevet

Ostegratinerte grønnsaker med brød til?

Skrevet
200 g sjokolade, det hadde jeg klart å fortære på 5 minutter. Just like that! Poff! :fnise:

Prøver liksom å nyte den da, men blir desverre ikke over så lang tid som jeg burde for å smake skikkelig på hver bit.. Men, snart ferdig med den, regner med jeg blir litt kvalm etterhvert ja.. :spy:

Skrevet

Jeg har lært meg å like sukkerfri sjokolade, synd de ikke selger det i butikken :sur:

Gjest CookieMonster
Skrevet
Jeg har lært meg å like sukkerfri sjokolade, synd de ikke selger det i butikken :sur:

Hvorfor ikke spise vanlig sjokolade?

Skrevet

I Bergen har jeg sett det i absolutt alle dagligvareforretninger.. Om ikke det er en spesiell type du søker da..

Skrevet (endret)

Bor ikke du i Oslo? Jeg har sett det i de fleste butikker. Om det ikke er en spesiell type du skal ha.

Du får teste sjokolade fra sjokoladeprinsen når den kommer :jepp: Skal komme nå denne uka på narvesen og 7eleven i Oslo i hvert fall :) Jeg gleder meg, men den er nok svindyr :S

Endret av venus_
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...