Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Nei, det var lotte som ikke var begeistret for sukkerfri snacks *ler* ....

Forvirret jeg dere litt her?

Mente bare at jeg skulle prøve den sukkerfrie geleen, kesamen vet jeg ikke er sukkerfri, men det er helt oki :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- En cappuccino.

- To grove banan- og blåbærmuffins. Et glass skummet melk.

- En halv iskaffe lett.

- Biffsalat.

- En kokosyoghurt.

- En grov banan- og blåbærmuffins.

- Kyllingfilet stekt i gurkemeie med jasmineris og peanut satay sauce.

- En halv iskaffe lett og en rute 70%-sjokolade.

Skrevet
Forvirret jeg dere litt her?

Mente bare at jeg skulle prøve den sukkerfrie geleen, kesamen vet jeg ikke er sukkerfri, men det er helt oki :gjeiper:

Hehe, jeg skjønte ;) Men tror Inx misforsto litt og argumenterte for noe det ikke var snakk om :)

Skrevet

Frokost: BioQ med havregryn, tran + vitaminer

Lunch: 3 Wasa Fullkorn med hummus

Middag: Quinoa og mungbeans

Det blir 2 store kopper te, og sikkert et par knekkebrød til kvelds.

Skrevet
Hehe, jeg skjønte ;) Men tror Inx misforsto litt og argumenterte for noe det ikke var snakk om :)

Hehe, er vel lett for om en prøver å komme inn i en av våre sukker/sukkerfrie diskusjoner.. :gjeiper:

Skrevet

*tenke*

Frokost:

2 rundstykker med leverpostei og agurk + vitaminer

Lunsj:

2 rundstykker med leverpostei og agurk og to små bananer

Middag:

Chilligryte fra helgen, suplert med enda mer bønner og litt mais fordi den var alt for sterk :gjeiper:

Mellom:

2 nektariner

1 banan

2 risifrutti (av typen "uten tilsatt ekstra sukker" :gjeiper:)

Er egentlig ganske mett nå, men det frister med et kokt egg til kvelds, så blir nok det :P

Må bare si til sist at det er deilig når man ser i frukthyllen på butikken at sommeren er rett rundt hjørnet. Nå er det både jordbær, bringebær, fersken, nektariner, vannmelon og andre sommervarer i hyllene :sikle:

Skrevet

Sushi har jeg spist........

Skrevet
Må bare si til sist at det er deilig når man ser i frukthyllen på butikken at sommeren er rett rundt hjørnet. Nå er det både jordbær, bringebær, fersken, nektariner, vannmelon og andre sommervarer i hyllene :sikle:

2 risifrutti (av typen "uten tilsatt ekstra sukker" - Finnes dette? God?

Kos deg med egg til kvelds du=)

Enig ang. alle fargene i frukthyllene. I år SKAL jeg blit flinkere å spise dette :enig: Er jo så godt..

Skrevet

Til frokost, lunsj og middag? Oi.. :gjeiper:

Skrevet
Til frokost, lunsj og middag? Oi.. :gjeiper:

Ja, det er supert å gjøre det av og til.......blir ikke lei vet du ;-)

Skrevet
Ja, det er supert å gjøre det av og til.......blir ikke lei vet du ;-)

Vel, kan si det samme om varme rundstykker med fløtemysost, men er ikke engang så veldig glad i kokt/stekt sjømat jeg, så jeg er ikke helt med på dette med sushi til alle måltider, men skjønner tanken når en er glad i maten=)

Skrevet
Vel, kan si det samme om varme rundstykker med fløtemysost, men er ikke engang så veldig glad i kokt/stekt sjømat jeg, så jeg er ikke helt med på dette med sushi til alle måltider, men skjønner tanken når en er glad i maten=)

Ikke ofte jeg har det til alle måltidene da - blir litt dyrt i lengden også, men denne gangen så ble det sånn :)

Skrevet
Ikke ofte jeg har det til alle måltidene da - blir litt dyrt i lengden også, men denne gangen så ble det sånn :)

Min søster elsker sushi og lager det selv hjemme og da blir det ikke så dyrt, kan du lage og ha med deg til alle måltider uten at det koster skjorten=)

Skrevet

Heldiggris!! Shusi er namnam!!

2 risifrutti (av typen "uten tilsatt ekstra sukker" - Finnes dette? God?

Kos deg med egg til kvelds du=)

Enig ang. alle fargene i frukthyllene. I år SKAL jeg blit flinkere å spise dette :enig: Er jo så godt..

Jeg spiser ikke risifrutti så ofte, og vet ikke om jeg hadde smakt forskjell på med/uten sukker om jeg hadde hatt begge forran meg. Eller, hadde sikkert smakt forskjell, men om jeg hadde gjettet rikitg er en annen ting. Eneste lille minus er at den kun finnes i jordbærvarianten her hvertfall..

Skrevet
Min søster elsker sushi og lager det selv hjemme og da blir det ikke så dyrt, kan du lage og ha med deg til alle måltider uten at det koster skjorten=)

Digg, :tommelopp:

Skrevet

Frokost:

Baguett med ost og skinke

Lunsj:

1 yogurt med bringebær og granateple

Mellom:

1 balltopp is med daim

Middag:

Pizza marinert biff fra big one

Mellom:

Mange skiver med vannmelon :sikle:

Gjest Shelob
Skrevet

MANDAG:

1 kjøttbolle

1 eple

2 ss frø

1 kiwi

2 dl cultura

30 g frø/musli

1 gulrot

tunfisksalat

2 tomater

1 rågbrødskive

1 dl kesam mager

1 eple

2 egg

1 rågskive

1 banan

5 kjøttboller, 2 poteter, broccoli, 1/2 paprika

2 biter mørk sjoko.

Skrevet

Frokost:

Tre skiver med smøreost og agurk + vitaminer

Lunsj og mellommåltider:

To brødskiver

2 nekatriner

1 banan

1 eple

"Middag"

Siste lille rest av chilligryte

Ehm, så var det de muffinsene da, lagde helt uten oppskrift *stolt*, muffins med ca 50/50 hvetemel/havregryn, ble mellom 20 og 30 (veldig små), nesten uten sukker noen fylt med bær andre med ost og skinke.. Ble mange av dem..

Mellom:

Enda en risifrutti

2 nektariner

Skrevet
Ehm, så var det de muffinsene da, lagde helt uten oppskrift *stolt*, muffins med ca 50/50 hvetemel/havregryn, ble mellom 20 og 30 (veldig små), nesten uten sukker noen fylt med bær andre med ost og skinke.. Ble mange av dem..

Mmmmmmmmm.. :spise:

Skrevet

Frokost: 2 knekkebrød med ost. Vitaminer og tran.

Lunch: 1 BioQ med friske jordbær, 1 neve mandler og kanel

Mellom: 1 stor kopp te, litt mandler

Middag: Omelett av 5 (!) egg med revet squash og paprika

Kvelds: blir en stor kopp te

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...