Chanel.No5 Skrevet 25. mai 2009 #2121 Skrevet 25. mai 2009 Nei, det var lotte som ikke var begeistret for sukkerfri snacks *ler* .... Forvirret jeg dere litt her? Mente bare at jeg skulle prøve den sukkerfrie geleen, kesamen vet jeg ikke er sukkerfri, men det er helt oki :gjeiper:
venus_ Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #2122 Skrevet 25. mai 2009 - En cappuccino. - To grove banan- og blåbærmuffins. Et glass skummet melk. - En halv iskaffe lett. - Biffsalat. - En kokosyoghurt. - En grov banan- og blåbærmuffins. - Kyllingfilet stekt i gurkemeie med jasmineris og peanut satay sauce. - En halv iskaffe lett og en rute 70%-sjokolade.
venus_ Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #2123 Skrevet 25. mai 2009 Forvirret jeg dere litt her? Mente bare at jeg skulle prøve den sukkerfrie geleen, kesamen vet jeg ikke er sukkerfri, men det er helt oki :gjeiper: Hehe, jeg skjønte Men tror Inx misforsto litt og argumenterte for noe det ikke var snakk om
Pjukset Skrevet 25. mai 2009 #2124 Skrevet 25. mai 2009 Frokost: BioQ med havregryn, tran + vitaminer Lunch: 3 Wasa Fullkorn med hummus Middag: Quinoa og mungbeans Det blir 2 store kopper te, og sikkert et par knekkebrød til kvelds.
Chanel.No5 Skrevet 25. mai 2009 #2125 Skrevet 25. mai 2009 Hehe, jeg skjønte Men tror Inx misforsto litt og argumenterte for noe det ikke var snakk om Hehe, er vel lett for om en prøver å komme inn i en av våre sukker/sukkerfrie diskusjoner.. :gjeiper:
Aurela Skrevet 25. mai 2009 #2126 Skrevet 25. mai 2009 *tenke* Frokost: 2 rundstykker med leverpostei og agurk + vitaminer Lunsj: 2 rundstykker med leverpostei og agurk og to små bananer Middag: Chilligryte fra helgen, suplert med enda mer bønner og litt mais fordi den var alt for sterk :gjeiper: Mellom: 2 nektariner 1 banan 2 risifrutti (av typen "uten tilsatt ekstra sukker" :gjeiper:) Er egentlig ganske mett nå, men det frister med et kokt egg til kvelds, så blir nok det Må bare si til sist at det er deilig når man ser i frukthyllen på butikken at sommeren er rett rundt hjørnet. Nå er det både jordbær, bringebær, fersken, nektariner, vannmelon og andre sommervarer i hyllene
Chanel.No5 Skrevet 25. mai 2009 #2128 Skrevet 25. mai 2009 Må bare si til sist at det er deilig når man ser i frukthyllen på butikken at sommeren er rett rundt hjørnet. Nå er det både jordbær, bringebær, fersken, nektariner, vannmelon og andre sommervarer i hyllene 2 risifrutti (av typen "uten tilsatt ekstra sukker" - Finnes dette? God? Kos deg med egg til kvelds du=) Enig ang. alle fargene i frukthyllene. I år SKAL jeg blit flinkere å spise dette Er jo så godt..
Chanel.No5 Skrevet 25. mai 2009 #2129 Skrevet 25. mai 2009 Sushi har jeg spist........ Til frokost, lunsj og middag? Oi.. :gjeiper:
Silmarill Skrevet 25. mai 2009 #2130 Skrevet 25. mai 2009 Til frokost, lunsj og middag? Oi.. :gjeiper: Ja, det er supert å gjøre det av og til.......blir ikke lei vet du ;-)
Chanel.No5 Skrevet 25. mai 2009 #2131 Skrevet 25. mai 2009 Ja, det er supert å gjøre det av og til.......blir ikke lei vet du ;-) Vel, kan si det samme om varme rundstykker med fløtemysost, men er ikke engang så veldig glad i kokt/stekt sjømat jeg, så jeg er ikke helt med på dette med sushi til alle måltider, men skjønner tanken når en er glad i maten=)
Silmarill Skrevet 25. mai 2009 #2132 Skrevet 25. mai 2009 Vel, kan si det samme om varme rundstykker med fløtemysost, men er ikke engang så veldig glad i kokt/stekt sjømat jeg, så jeg er ikke helt med på dette med sushi til alle måltider, men skjønner tanken når en er glad i maten=) Ikke ofte jeg har det til alle måltidene da - blir litt dyrt i lengden også, men denne gangen så ble det sånn
Chanel.No5 Skrevet 25. mai 2009 #2133 Skrevet 25. mai 2009 Ikke ofte jeg har det til alle måltidene da - blir litt dyrt i lengden også, men denne gangen så ble det sånn Min søster elsker sushi og lager det selv hjemme og da blir det ikke så dyrt, kan du lage og ha med deg til alle måltider uten at det koster skjorten=)
Aurela Skrevet 25. mai 2009 #2134 Skrevet 25. mai 2009 Sushi har jeg spist........ Heldiggris!! Shusi er namnam!! 2 risifrutti (av typen "uten tilsatt ekstra sukker" - Finnes dette? God? Kos deg med egg til kvelds du=) Enig ang. alle fargene i frukthyllene. I år SKAL jeg blit flinkere å spise dette Er jo så godt.. Jeg spiser ikke risifrutti så ofte, og vet ikke om jeg hadde smakt forskjell på med/uten sukker om jeg hadde hatt begge forran meg. Eller, hadde sikkert smakt forskjell, men om jeg hadde gjettet rikitg er en annen ting. Eneste lille minus er at den kun finnes i jordbærvarianten her hvertfall..
Silmarill Skrevet 25. mai 2009 #2135 Skrevet 25. mai 2009 Min søster elsker sushi og lager det selv hjemme og da blir det ikke så dyrt, kan du lage og ha med deg til alle måltider uten at det koster skjorten=) Digg,
*Numi* Skrevet 25. mai 2009 #2136 Skrevet 25. mai 2009 Frokost: Baguett med ost og skinke Lunsj: 1 yogurt med bringebær og granateple Mellom: 1 balltopp is med daim Middag: Pizza marinert biff fra big one Mellom: Mange skiver med vannmelon
Gjest Shelob Skrevet 26. mai 2009 #2137 Skrevet 26. mai 2009 MANDAG: 1 kjøttbolle 1 eple 2 ss frø 1 kiwi 2 dl cultura 30 g frø/musli 1 gulrot tunfisksalat 2 tomater 1 rågbrødskive 1 dl kesam mager 1 eple 2 egg 1 rågskive 1 banan 5 kjøttboller, 2 poteter, broccoli, 1/2 paprika 2 biter mørk sjoko.
Aurela Skrevet 26. mai 2009 #2138 Skrevet 26. mai 2009 Frokost: Tre skiver med smøreost og agurk + vitaminer Lunsj og mellommåltider: To brødskiver 2 nekatriner 1 banan 1 eple "Middag" Siste lille rest av chilligryte Ehm, så var det de muffinsene da, lagde helt uten oppskrift *stolt*, muffins med ca 50/50 hvetemel/havregryn, ble mellom 20 og 30 (veldig små), nesten uten sukker noen fylt med bær andre med ost og skinke.. Ble mange av dem.. Mellom: Enda en risifrutti 2 nektariner
Chanel.No5 Skrevet 26. mai 2009 #2139 Skrevet 26. mai 2009 Ehm, så var det de muffinsene da, lagde helt uten oppskrift *stolt*, muffins med ca 50/50 hvetemel/havregryn, ble mellom 20 og 30 (veldig små), nesten uten sukker noen fylt med bær andre med ost og skinke.. Ble mange av dem.. Mmmmmmmmm..
Pjukset Skrevet 26. mai 2009 #2140 Skrevet 26. mai 2009 Frokost: 2 knekkebrød med ost. Vitaminer og tran. Lunch: 1 BioQ med friske jordbær, 1 neve mandler og kanel Mellom: 1 stor kopp te, litt mandler Middag: Omelett av 5 (!) egg med revet squash og paprika Kvelds: blir en stor kopp te
Fremhevede innlegg