Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jepp, bestilte de sammen med div annet også. Frakten er vel like dyr på alle nettbutikker med protein tenker jeg.

Prøvd e-bay? Bestiller selv alt mulig der, fantastisk bra side.. Så langt 100% fornøyd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Såklart, jeg synes bare du var litt krass. Men kanskje bare jeg som misforstod.

Edit: skrivefeil

Hehe, Pjusket liker bare erte meg litt tror jeg siden jeg ikke legger inn mitt og bare leser og kommenterer andres, men det tar jeg igjen.. Hehe :fnise:

Skrevet
Prøvd e-bay? Bestiller selv alt mulig der, fantastisk bra side.. Så langt 100% fornøyd..

Protein? Bestiller det meste av sminke og hudpleieprodukter derfra, men har ikke tenkt på at de kanskje har protein der også.

Skrevet
Såklart, jeg synes bare du var litt krass. Men kanskje bare jeg som misforstod.

Edit: skrivefeil

Hvordan var jeg krass? :klø: Jeg kom med en bemerkning som forsåvidt var temmelig mye mildere enn hva jeg selv har fått haglende etter meg i denne tråden ;) Det er ikke bare Lotte som har lov til å kommentere her inne.

Skrevet
Frokost:

Havregrøt med skogsbær fra fryseren

Mellom:

Banan

Lunsj:

To brødskiver

Banan

Eple

Middag:

Salat med bønner og tunfisk

Etter trening (en times joggetur)

En stripe sjokolade

Burde jeg spiser mer nå, siden jeg har jogget så lenge? Er ikke sulten, men føler det kanskje ble litt lite :gjeiper:

Etter en liten pause kom sulten snikendes innpå, så slenger på enda en stripe sjokolade, en banan og en skive med leverpostei og agurk :ler:

Skrevet
Hvordan var jeg krass? :klø: Jeg kom med en bemerkning som forsåvidt var temmelig mye mildere enn hva jeg selv har fått haglende etter meg i denne tråden ;) Det er ikke bare Lotte som har lov til å kommentere her inne.

Beklager, da misforstod jeg. Det er selvfølgelig ikke bare Lotte som skal kommentere, har da aldri sagt at du ikke får lov å kommentere.

Skrevet

Dagens kost:

Frokost: havregrøt m/proteinpulver, cottage cheese og banan. Kanel og Natreen også på:)

Lunsj: stekt ytrefilet av svin m/krydder og tomatpure med basilikum. 1/2 avocado

Mellommåltid: none biter smågodt :sjenert:

Middag: ytrefilet av stofe m/samme som til lunsj. 2 gulrøtter

Kvelds: 2 knekkebrød m/leverpostei

Gjest Bolledeig
Skrevet

Mat i dag

Lunsj - 4 knekkebrød + en boks makrell i tomat + et eple

Mellommåltid - En banan

Middag - Woket kylling i sterk saus + wokede grønnsaker + fullkornsris

Mellommåltid - Småsulten pose

Før trening: et eple

Trening

Rett etter trening: en banan

Middag del 2 (etter trening) - tunfisk i rød chili med litt kokosmelk og sopp, en boks ananas

+ masse kaffe, grønn te og vann

:spise:

Skrevet (endret)

Frokost:

Havregrøt med bær (fungerer kjempebra som erstatter for sukker!)

Lunsj:

To brødskiver med leverpostei og agurk

Banan

Eple

Mellom:

Nudler

Middag:

Kyllingfileet i peanut satay sauce (fant oppskriften i bloggen til Venus) med ris og masse brokoli

Mellom:

To nektariner

Er en stor mulighet for at det kanskje blir noe mer utover kvelden, må bare finne på noe :P

Endret av Aurela
Skrevet

- En cappuccino.

- Tre ryvita med hummus og tomat. Et glass skummet melk.

- En iskaffe lett og to knekker 70%-sjokolade.

- Bygg- og havregrynsgrøt

- Et glass biola blåbær.

- Smoothie av jordbær, blåbær, banan, yoplait blåbær, appelsinjuice og litt vanilje proteinpulver.

- Tunfisk stekt sammen med løk og litt tacosaus i speltlompe sammen med isbergsalat og mager kesam.

- En Ekte sjokolade i smaken magisk mynte.

Skrevet

Frokost:

1 porsjon axa frukt musli

1 kokt egg

masse vann

Etter trening:

Proteinshake

Middag i byen med ei venninne:

To sprøstekte laksefileter

Bulgurris

Salat

Rømmedressing

Vann

Kveld:

2 knekkebrød

Majones

Ost

Skinke

Agurk

Espresso

Planer om:

Eple

Melon

Skrevet
Det er ikke bare Lotte som har lov til å kommentere her inne.

Hva? Trodde jeg.. :fnise:

Skrevet
Er en stor mulighet for at det kanskje blir noe mer utover kvelden, må bare finne på noe :P

Bla deg rundt her inne.. Mange gode måltider å hente :spise:

Skrevet
- En Ekte sjokolade i smaken magisk mynte.

Mmmm, kjøper du dette i butikk eller lager selv?

Skrevet
Kjøper det. Er sjokoladen til han som vant Skaperen. Selger det foreløbig bare i Oslo. http://sjokoladeprinsen.no/

Urettferdig.. Fortell.. Hva synes du??

Skrevet
Urettferdig.. Fortell.. Hva synes du??

Synes egentlig den var god. Ikke kjempegod, men god :) Men 15kr for 15g er altfor dyrt for meg.

Skrevet

Hvor kjøpte du den, venus?

Skrevet
Hvor kjøpte du den, venus?

På Narvesen i Bogstadveien. Ligger en liste på hvor den selges bakerst i denne tråden.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...