Chanel.No5 Skrevet 27. mai 2009 #2181 Skrevet 27. mai 2009 Jepp, bestilte de sammen med div annet også. Frakten er vel like dyr på alle nettbutikker med protein tenker jeg. Prøvd e-bay? Bestiller selv alt mulig der, fantastisk bra side.. Så langt 100% fornøyd..
Chanel.No5 Skrevet 27. mai 2009 #2182 Skrevet 27. mai 2009 Såklart, jeg synes bare du var litt krass. Men kanskje bare jeg som misforstod. Edit: skrivefeil Hehe, Pjusket liker bare erte meg litt tror jeg siden jeg ikke legger inn mitt og bare leser og kommenterer andres, men det tar jeg igjen.. Hehe
venus_ Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #2183 Skrevet 27. mai 2009 Prøvd e-bay? Bestiller selv alt mulig der, fantastisk bra side.. Så langt 100% fornøyd.. Protein? Bestiller det meste av sminke og hudpleieprodukter derfra, men har ikke tenkt på at de kanskje har protein der også.
Pjukset Skrevet 27. mai 2009 #2184 Skrevet 27. mai 2009 Såklart, jeg synes bare du var litt krass. Men kanskje bare jeg som misforstod. Edit: skrivefeil Hvordan var jeg krass? :klø: Jeg kom med en bemerkning som forsåvidt var temmelig mye mildere enn hva jeg selv har fått haglende etter meg i denne tråden Det er ikke bare Lotte som har lov til å kommentere her inne.
Aurela Skrevet 27. mai 2009 #2185 Skrevet 27. mai 2009 Frokost: Havregrøt med skogsbær fra fryseren Mellom: Banan Lunsj: To brødskiver Banan Eple Middag: Salat med bønner og tunfisk Etter trening (en times joggetur) En stripe sjokolade Burde jeg spiser mer nå, siden jeg har jogget så lenge? Er ikke sulten, men føler det kanskje ble litt lite :gjeiper: Etter en liten pause kom sulten snikendes innpå, så slenger på enda en stripe sjokolade, en banan og en skive med leverpostei og agurk
venus_ Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #2186 Skrevet 27. mai 2009 Hvordan var jeg krass? :klø: Jeg kom med en bemerkning som forsåvidt var temmelig mye mildere enn hva jeg selv har fått haglende etter meg i denne tråden Det er ikke bare Lotte som har lov til å kommentere her inne. Beklager, da misforstod jeg. Det er selvfølgelig ikke bare Lotte som skal kommentere, har da aldri sagt at du ikke får lov å kommentere.
Kitty_katt Skrevet 27. mai 2009 #2187 Skrevet 27. mai 2009 Dagens kost: Frokost: havregrøt m/proteinpulver, cottage cheese og banan. Kanel og Natreen også på Lunsj: stekt ytrefilet av svin m/krydder og tomatpure med basilikum. 1/2 avocado Mellommåltid: none biter smågodt Middag: ytrefilet av stofe m/samme som til lunsj. 2 gulrøtter Kvelds: 2 knekkebrød m/leverpostei
Gjest Bolledeig Skrevet 27. mai 2009 #2188 Skrevet 27. mai 2009 Mat i dag Lunsj - 4 knekkebrød + en boks makrell i tomat + et eple Mellommåltid - En banan Middag - Woket kylling i sterk saus + wokede grønnsaker + fullkornsris Mellommåltid - Småsulten pose Før trening: et eple Trening Rett etter trening: en banan Middag del 2 (etter trening) - tunfisk i rød chili med litt kokosmelk og sopp, en boks ananas + masse kaffe, grønn te og vann
Aurela Skrevet 28. mai 2009 #2189 Skrevet 28. mai 2009 (endret) Frokost: Havregrøt med bær (fungerer kjempebra som erstatter for sukker!) Lunsj: To brødskiver med leverpostei og agurk Banan Eple Mellom: Nudler Middag: Kyllingfileet i peanut satay sauce (fant oppskriften i bloggen til Venus) med ris og masse brokoli Mellom: To nektariner Er en stor mulighet for at det kanskje blir noe mer utover kvelden, må bare finne på noe Endret 28. mai 2009 av Aurela
venus_ Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #2190 Skrevet 28. mai 2009 - En cappuccino. - Tre ryvita med hummus og tomat. Et glass skummet melk. - En iskaffe lett og to knekker 70%-sjokolade. - Bygg- og havregrynsgrøt - Et glass biola blåbær. - Smoothie av jordbær, blåbær, banan, yoplait blåbær, appelsinjuice og litt vanilje proteinpulver. - Tunfisk stekt sammen med løk og litt tacosaus i speltlompe sammen med isbergsalat og mager kesam. - En Ekte sjokolade i smaken magisk mynte.
Sekretæren Skrevet 28. mai 2009 #2191 Skrevet 28. mai 2009 Frokost: 1 porsjon axa frukt musli 1 kokt egg masse vann Etter trening: Proteinshake Middag i byen med ei venninne: To sprøstekte laksefileter Bulgurris Salat Rømmedressing Vann Kveld: 2 knekkebrød Majones Ost Skinke Agurk Espresso Planer om: Eple Melon
Chanel.No5 Skrevet 28. mai 2009 #2192 Skrevet 28. mai 2009 Det er ikke bare Lotte som har lov til å kommentere her inne. Hva? Trodde jeg..
Chanel.No5 Skrevet 28. mai 2009 #2193 Skrevet 28. mai 2009 Er en stor mulighet for at det kanskje blir noe mer utover kvelden, må bare finne på noe Bla deg rundt her inne.. Mange gode måltider å hente
Chanel.No5 Skrevet 28. mai 2009 #2194 Skrevet 28. mai 2009 - En Ekte sjokolade i smaken magisk mynte. Mmmm, kjøper du dette i butikk eller lager selv?
venus_ Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #2195 Skrevet 28. mai 2009 Kjøper det. Er sjokoladen til han som vant Skaperen. Selger det foreløbig bare i Oslo. http://sjokoladeprinsen.no/
Chanel.No5 Skrevet 28. mai 2009 #2196 Skrevet 28. mai 2009 Kjøper det. Er sjokoladen til han som vant Skaperen. Selger det foreløbig bare i Oslo. http://sjokoladeprinsen.no/ Urettferdig.. Fortell.. Hva synes du??
venus_ Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #2197 Skrevet 28. mai 2009 Urettferdig.. Fortell.. Hva synes du?? Synes egentlig den var god. Ikke kjempegod, men god Men 15kr for 15g er altfor dyrt for meg.
venus_ Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #2199 Skrevet 28. mai 2009 Hvor kjøpte du den, venus? På Narvesen i Bogstadveien. Ligger en liste på hvor den selges bakerst i denne tråden.
Fremhevede innlegg