Chanel.No5 Skrevet 30. mai 2009 #2241 Skrevet 30. mai 2009 Ja, jeg koste meg asbolutt! Men det var ganske mye godteri og sjokolade, så jeg ble lit kvalm. Det er mange år siden jeg har spist godteri, og kommer abolutt ikke til å spise så store megnder igjen. :gjeiper: Hvor mye godteri/kos spiser dere fra fredag til søndag, og erstatter godteriet/koset den ordentlige maten eller spiser dere det i tillegg til mat? Hehe, lett for å bli kvalm med store mengder, men lærer vi? Nope, ikke jeg ihvertfall. Kan si såpass at jeg nesten hver dag spiser noe søtt, enten som pålegg, til kaffe, dessert e.l., men i helgene koser jeg meg skikkelig, da er snop alltid i tillegg til mat, må gi kroppen skikkelig næring i tillegg. Da kan jeg fint både fredag og lørdag hive innpå en meget stor skål med Candy King smågodt(80% sjokolade), vet ikke nøyaktig gram da, men at det er ihvertfall 250, oh yeah, tror jeg så gjerne.
venus_ Skrevet 30. mai 2009 Forfatter #2242 Skrevet 30. mai 2009 (endret) - En cappuccino. - En activia blåbær. - En halv iskaffe lett. - To grove banan- og blåbærmuffins. - Et stort glass iste av grønn te. - Biola naturell yoghurt med cottage cheese, litt biola blåbær, noen dråper vaniljeessens og blåbær. - Noen knekker Walters mandler. - Smoothie av jordbær, blåbær, banan, yoplait blåbær, appelsinjuice og litt vanilje proteinpulver. - Black bean burger (fant oppskrift bloggen til Frosk), med rucculasalt og guacamole. Senere skal jeg ha litt heistad gele med vaniljekesam og mer Walters mandler Endret 30. mai 2009 av venus_
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2009 #2243 Skrevet 30. mai 2009 - En cappuccino. - En activia blåbær. - En halv iskaffe lett. - To grove banan- og blåbærmuffins. - Et stort glass iste av grønn te. - Biola naturell yoghurt med cottage cheese, litt biola blåbær, noen dråper vaniljeessens og blåbær. - Noen knekker Walters mandler. - Smoothie av jordbær, blåbær, banan, yoplait blåbær, appelsinjuice og litt vanilje proteinpulver. - Black bean burger (fant oppskrift bloggen til Frosk), med rucculasalt og guacamole. Senere skal jeg ha litt heistad gele med vaniljekesam og mer Walters mandler Hva synes dere med ostesmørbrød med kalkunkorvskiver til kveldsmat?
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2009 #2244 Skrevet 30. mai 2009 Frokost: 2 grove brødskiver med ost + ett glass skummet melk (var trøtt og lat i morges ) Lunsj: 1 grov brødskive med servelat, agurk og tomat, ett glass skummet melk, 1 appelsin, masse druer Mellom: 1 melonyoghurt Middag: kyllingfilet, bifftomat, brokkoli, stekte grønnsaker, potetbåter og litt peppersaus Snacks: 1 stripe melkesjokolade :gjeiper: I dag er det lørdag, og jeg har lov til å skeie ut litt... Kanskje blir det en stripe sjokolade til Tar gjerne i mot kommentarer...
Chanel.No5 Skrevet 30. mai 2009 #2245 Skrevet 30. mai 2009 Hva synes dere med ostesmørbrød med kalkunkorvskiver til kveldsmat? Deilig det! Liker du det så lager du deg det=)
venus_ Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #2246 Skrevet 31. mai 2009 - En kopp cappuccino. - To grove banan- og blåbærmuffins. - Smoothie av jordbær, blåbær, banan, appelsinjuice, yoplait blåbær og litt proteinpulver. - En halv iskaffe lett. - Biola naturell yoghurt med cottage cheese, noen dråper vaniljeessens og blåbær. - En skive ingers rugbrød med et kokt egg og kaviar. - Et stort glass iste av grønn te. - Noen knekker Walters mandler. - Kyllingburger på en skive ingers rugbrød med tomat, avokado og rucculasalat med pesto. Et glass fp- cola light.
Gjest Frosk Skrevet 31. mai 2009 #2247 Skrevet 31. mai 2009 * Smoothie av jordbær, rabarbra, banan, appelsinjuice * En banan og en stor blå plomme * Brødskive med en avokado, og noen gule cherrytomater * Falafel i pitabrød med tomater, agurk og diverse grønt * En halv tofusjokoladepudding Her har det vært 27 grader i dag, og matlysten er ikke på topp i varmen kan man si
Chanel.No5 Skrevet 31. mai 2009 #2248 Skrevet 31. mai 2009 I dag er det lørdag, og jeg har lov til å skeie ut litt... Kanskje blir det en stripe sjokolade til Tar gjerne i mot kommentarer... Maten ser bra ut, men kaller du dette sjokoladeinntaket å SKEIE UT?? Hehe.. Du har mye å lære her ser jeg..
Chanel.No5 Skrevet 31. mai 2009 #2249 Skrevet 31. mai 2009 Her har det vært 27 grader i dag, og matlysten er ikke på topp i varmen kan man si Enig med deg, finnes ikke matlyst hos meg heller når det er så varmt ute, men når solen og temperaturen har senket seg så kommer alltid en stor hunger
Aurela Skrevet 31. mai 2009 #2250 Skrevet 31. mai 2009 Frokost: Havregrøt med bær Lunsj: Spagetthi bolognese Mellom: Eple Liten daim Stor Lion Middag: Omlett av to egg, litt løk, skinke og ost Og jeg skal ikke spise mer sjokolade i dag.. Ikke med mindre jeg leser mer anatomi.. Håper på å klare å spare sjokoladen til i morgen, blir nok anatomidag det også
Sekretæren Skrevet 31. mai 2009 #2251 Skrevet 31. mai 2009 I natt: 1 proteinshake 2 proteinbarer Til nå: 2 skiver Ingers rugbrød m. kyllingpostei, majo og agurk Planer om: Axa frukt musli før jobb
Chanel.No5 Skrevet 31. mai 2009 #2252 Skrevet 31. mai 2009 (endret) Og jeg skal ikke spise mer sjokolade i dag.. Ikke med mindre jeg leser mer anatomi.. Håper på å klare å spare sjokoladen til i morgen, blir nok anatomidag det også Kos deg med sjokoladen, måtte hatt mye mer om jeg skulle klart å lese anatomi selv ihvertfall Endret 31. mai 2009 av Lotte27
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2009 #2253 Skrevet 31. mai 2009 Maten ser bra ut, men kaller du dette sjokoladeinntaket å SKEIE UT?? Hehe.. Du har mye å lære her ser jeg.. Saus og potetbåter til middag, + ganske mye mer sjokolade Det er å skeie litt ut. Jeg er inne i en slankeperiode, så det er utskeiing for meg...
Gjest Bolledeig Skrevet 31. mai 2009 #2254 Skrevet 31. mai 2009 (endret) Maten ser bra ut, men kaller du dette sjokoladeinntaket å SKEIE UT?? Hehe.. Du har mye å lære her ser jeg.. En liten kommentar til kommentaren, bare Tråden bærer til tider preg av å nærmest en konkurranse om å skulle overgå hverandre i utskeielser, godterispising og diverse, enkelte har andre målsetninger bak matinntaket, og det å unne seg noe godt betyr ikke alltid å spise enorme mengder sjokolade. Folk er forskjellige, og har forskjellige prioriteringer. Endret 31. mai 2009 av Bolledeig
Chanel.No5 Skrevet 31. mai 2009 #2255 Skrevet 31. mai 2009 En liten kommentar til kommentaren, bare Tråden bærer til tider preg av å nærmest en konkurranse om å skulle overgå hverandre i utskeielser, godterispising og diverse, enkelte har andre målsetninger bak matinntaket, og det å unne seg noe godt betyr ikke alltid å spise enorme mengder sjokolade. Folk er forskjellige, og har forskjellige prioriteringer. Kan kanskje virke litt sann, men tankene mine bak disse kommentarene er å hjelpe og backe litt opp, får litt vondt når mennesker straffer seg så mye for noe som ikke er så gale som de tror, at uken har syv dager og en dag med litt uskeielse ikke er verdens undergang..
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2009 #2256 Skrevet 31. mai 2009 Kan kanskje virke litt sann, men tankene mine bak disse kommentarene er å hjelpe og backe litt opp, får litt vondt når mennesker straffer seg så mye for noe som ikke er så gale som de tror, at uken har syv dager og en dag med litt uskeielse ikke er verdens undergang.. Jeg (gjest med sjokoladestripa ) føler ikke at jeg straffer meg selv Jeg prøver å spise sunt og trene godt, og på lørdagene koser jeg meg litt ekstra. Jeg klarer fint å holde meg unna godterier i ukedagene, og koooser meg med sjokolade på lørdager...!
Gjest Bolledeig Skrevet 31. mai 2009 #2257 Skrevet 31. mai 2009 For all del, men jeg synes en del ting skal tas i betraktningen likevel: folk er forskjellige, og har forskjellige prioriteringer, denne personen uttrykte ikke på noen måte noen skyld eller misnøye med at hun hadde kost seg med sjokolade slik jeg leste innlegget. Når man prøver å gå ned i vekt må man faktisk være litt nøye også. Nei, en liten utskeielse ødelegger ikke alt, men en "pyttsann en sjokoladebit her og en sjokoladebit der og man må jo unne seg noe godt når man kjeder seg/koser seg/er lei seg/er glad/det er en dag som slutter på g, og oi så viktig det er å kose seg hele tiden dere" akkumulerer seg fort til å ikke bli noen resultater i det hele tatt. Satt litt på spissen - de færreste slanker seg fordi de har vært FOR DÅRLIGE til å unne seg noe godt. Min mat i dag Omelett med skinke og salat Et kjempestykke med eplekake + is Cottage cheese - salat med artisjokker Currytunfisk med litt ris masse cashewnøtter, og iste
Chanel.No5 Skrevet 31. mai 2009 #2258 Skrevet 31. mai 2009 Jeg (gjest med sjokoladestripa ) føler ikke at jeg straffer meg selv Jeg prøver å spise sunt og trene godt, og på lørdagene koser jeg meg litt ekstra. Jeg klarer fint å holde meg unna godterier i ukedagene, og koooser meg med sjokolade på lørdager...! Med deg spøkte jeg bare litt..
Chanel.No5 Skrevet 31. mai 2009 #2259 Skrevet 31. mai 2009 Satt litt på spissen - de færreste slanker seg fordi de har vært FOR DÅRLIGE til å unne seg noe godt. Helt med på hva du mener, men støtter bare oppom når jeg tror noen trenger det..
Gjest Frosk Skrevet 31. mai 2009 #2260 Skrevet 31. mai 2009 * Smoothie av jordbær, rabarbra, banan, appelsinjuice * En banan og en stor blå plomme * Brødskive med en avokado, og noen gule cherrytomater * Falafel i pitabrød med tomater, agurk og diverse grønt * En halv tofusjokoladepudding Her har det vært 27 grader i dag, og matlysten er ikke på topp i varmen kan man si * En fersken og en neve potetgull
Fremhevede innlegg