venus_ Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #2301 Skrevet 3. juni 2009 - En cappuccino. - Biola naturell yoghurt med blåbær og litt natreen. - Proteinshake. - Noen cashew. - Ismocca. - Grøt av havregryn og byggflak med cottage cheese, banan, eple og kanel. - Et lite glass iskaffe lett. - Smoothie av jordbær, blåbær, banan, biola og eplejuice. - Salat med laks, quinoa og div grønsaker.
Chanel.No5 Skrevet 3. juni 2009 #2302 Skrevet 3. juni 2009 VENUS: Ditt matinntak er så spennende og lik min smak at jeg kopierer masse godt du fører opp, så stopp ikke med det
venus_ Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #2303 Skrevet 3. juni 2009 VENUS: Ditt matinntak er så spennende og lik min smak at jeg kopierer masse godt du fører opp, så stopp ikke med det Så hyggelig å høre SKal ikke stoppe med det nei, hehe, må ha litt spennende og variert mat så jeg ikke blir lei
Chanel.No5 Skrevet 3. juni 2009 #2304 Skrevet 3. juni 2009 Så hyggelig å høre SKal ikke stoppe med det nei, hehe, må ha litt spennende og variert mat så jeg ikke blir lei Kunne ikke vært mer enig, derfor jeg spiser MANGE små måltider i løpet av dagen, får jeg spise/drikke litt av alt jeg liker :gjeiper:
Gjest MooCow Skrevet 3. juni 2009 #2306 Skrevet 3. juni 2009 I dag har jeg spist: - En mandelmuffins med soyamargarin. Te med soyamelk. - Salat med tunfisk, majones og egg. - Tunfisk, majones og 1/2 avocado. Te med soyamelk. - Nøtter og noen oliven. - Enda en mandelmuffins med soyamargarin. - Thai green curry med kylling og masse forskjellige grønnsaker. Var litt sulten etterpaa saa det ble nok en muffins gitt.
venus_ Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #2307 Skrevet 3. juni 2009 I dag har jeg spist: - En mandelmuffins med soyamargarin. Te med soyamelk. Mmm, de så kjempegode ut! Tror de må prøves! Hvor mye er en cup? Får man kjøpt ferdig mandelmel i butikken?
superkari Skrevet 3. juni 2009 #2308 Skrevet 3. juni 2009 Her en min usunne dag Frokost: Ingenting Lunch: 2 skiver vannmelon Middag: to kjeks Kvelds: 3 pølser i brød Mamma er bortreist, ingen middag...
mikkemus Skrevet 3. juni 2009 #2309 Skrevet 3. juni 2009 Idag Torsdag. Frokost: 1/2 rundstykke med agurk og 1 skive hamburgerrygg(kjøttpålegg) Lunsj: 1/2 --------------------''--------------------- (kastet en del av det) Middag: 1 lite pizzastykke. Kvelds: Ristet rundstykke med reker, sitron og lettmajones . -NAM- Usunt sa du ? :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2009 #2310 Skrevet 3. juni 2009 Idag Torsdag. Frokost: 1/2 rundstykke med agurk og 1 skive hamburgerrygg(kjøttpålegg) Lunsj: 1/2 --------------------''--------------------- (kastet en del av det) Middag: 1 lite pizzastykke. Kvelds: Ristet rundstykke med reker, sitron og lettmajones . -NAM- Usunt sa du ? :gjeiper: Det er usunt å underspise, ja.
Gjest MooCow Skrevet 4. juni 2009 #2311 Skrevet 4. juni 2009 (endret) Mmm, de så kjempegode ut! Tror de må prøves! Hvor mye er en cup? Får man kjøpt ferdig mandelmel i butikken? Vet ikke om de er kjempegode akkurat, men de sklir da ned. Grunnen til at jeg liker dem er fordi de er glutenfrie og veldige mettende. En US cup er 2,3 dl, og en metric cup er 2,5 dl. Vet ikke hva de har brukt i oppskriften, men jeg gaar ut i fra 2,5 dl og det gaar bra. Onlineconversion er din venn. Sikkert lurt aa bruke papirformer eller silikonform for de setter seg bare fast i min metallform. Man faar kjøpt malte mandler her i UK, men man kan lage selv i en blender. Endret 4. juni 2009 av MooCow
Gjest Frosk Skrevet 4. juni 2009 #2312 Skrevet 4. juni 2009 (endret) Her en min usunne dag Frokost: Ingenting Lunch: 2 skiver vannmelon Middag: to kjeks Kvelds: 3 pølser i brød Mamma er bortreist, ingen middag... Men det var jo fryktelig lite mat, da - du kan vel spise ordentlig mat selv om mamma er bortreist og det ikke blir middag (!!), kan du ikke? Gårsdagen: * Smoothie av jordbær, rabarbra, hyllebærjuice, appelsin, banan. B12-vitaminer og alge-omega3. * To brødskiver med ost, en avokado og masse cherrytomater * Banan * En neve cashewnøtter * Pære * (Masse) løkpai med grønn salat, agurk og cherrytomater * To nybakte vaniljeboller (De har fyll av blant annet silketofu, så de inneholder en del proteiner, faktisk) Endret 4. juni 2009 av Frosk
Gjest Shelob Skrevet 4. juni 2009 #2313 Skrevet 4. juni 2009 TORSDAG: Tunfisksalat med tomat, black eye peas, mais og 1 ts majones 1 gulrot 1 banan kornblanding/frøblanding 3 mikro-biter sjokoladekake Tunfisksalat med tomat, black eye peas, mais og 1 ts majones Etterpå blir det: lasagne fra i går sikkert 1 gulrot og 1 tomat 1 time tur i skogen Kanskje 1 proteinshake og en frukt om kvelden.
venus_ Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #2314 Skrevet 4. juni 2009 - En cappuccino. - Noen ss biola naturell yogurt med litt fedon müsli. - Grøt av havregryn, byggflak, cottage cheese og kanel, med biola yoghurt og littegrann sukker på. - En cortado. - To skiver ingers rugbrød med kalkunskinke, philadelphia light og agurk. - Smoothie av en ananas, en kokosyoghurt, banan og eplejuice. - En rute 70%-sjokolade. - Grønnsaksgrateng(fra pose) med fullkorns speltpasta. - Et lite glass iskaffe lett.
Aurela Skrevet 4. juni 2009 #2315 Skrevet 4. juni 2009 Frokost: Litt havregrøt (lot den stå litt mens jeg gjorde andre ting, så den ble kald og ekkel!) Lunsje og litt mellom: 2 nektariner 1 rundstykke Salat Banan Eple Middag: Hjemmelagt "hamburger", uten brød, som falt fra hverandre under steking (sikkert pga. mye væske i form av bbq-saus og egg), ovnsstekte potetbåter og salaten fra i går minus fetaost.. Ble kjempegodt, selv om "hamburgeren" ble mer som kjøttdeig Kanskje en nektarin eller noe i kveld, har et helt lager av dem
Paibunn Skrevet 4. juni 2009 #2316 Skrevet 4. juni 2009 Syk 1 korg jordbær 5 kornmo et par moreller 8 myke smørbukk karameller litt salt chips Orker ingenting skikkelig i dag
Gjest Gjest_Vilja_* Skrevet 4. juni 2009 #2317 Skrevet 4. juni 2009 Bare en observasjon... Hva er greia med å skrive hvor mye fysisk aktivitet en har vært i? Dette er en hva-har-du-spist-idag-tråd, urelevant om en trener bort smash-posen etterpå. Hilsen gjest som lover å registrere seg snart, må bare komme opp med et kult nick
Chanel.No5 Skrevet 4. juni 2009 #2319 Skrevet 4. juni 2009 Syk 1 korg jordbær 5 kornmo et par moreller 8 myke smørbukk karameller litt salt chips Orker ingenting skikkelig i dag Det viktigste når en er syk er at en gir kroppen næring, så har den noe å bruke i kampen mot bakteriene. Ikke tenk på at du under sykdommen heller unner deg noe som faktisk frister å spise! God bedring!
Chanel.No5 Skrevet 4. juni 2009 #2320 Skrevet 4. juni 2009 Frokost: Litt havregrøt (lot den stå litt mens jeg gjorde andre ting, så den ble kald og ekkel!) Ser den! Kald havregrøt er ikke noe videre godt nei
Fremhevede innlegg