Aurela Skrevet 10. juni 2009 #2361 Skrevet 10. juni 2009 Frokost: Havregrøt med bær Lunsj: Salat med blandt annet pasta, feta og skinke Middag: Sushi Eksamenslesingsmotivasjon: To bueno kinder (altså fire rader) Mellom: Nektarin Kvelds: Resten av salaten
Aurela Skrevet 11. juni 2009 #2362 Skrevet 11. juni 2009 Frokost: Havregrøt Lunsj: Laks og salat Mellom: To nektariner og litt nudler, men de var ikke noe gode. Middag (ca kl 21): Havregrøt Woho, fantastisk med eksamenstid! Blir nok mye havregrøt fremover ja..
venus_ Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #2363 Skrevet 11. juni 2009 - En cappuccino. - Biola naturell yoghurt med crüsli. Et glass appelsinjuice. - En skive grovbrød med et kokt egg og kaviar, og en halv med gulost og jordbærsylte. Et glass ekstra lett melk. - Et glass iskaffe lett. - En wienerpekan og et glass cola. - Biola naturell yoghurt med crüsli. - Nesten en halv grandiosa. - En stripe mørk sjokolade. - Et glass ekstra lett melk.
hennie89 Skrevet 11. juni 2009 #2364 Skrevet 11. juni 2009 Frokost: 2 brødskiver m. tomat, agurk, salat. 1 glass melk Lunsj: 2 knekkebrød m. eple på Mellom: 1 Knekkebrød m. prim Middag: Grilla kylling m. ris og salat. Melk Kveld: 1 nektarin
Chanel.No5 Skrevet 12. juni 2009 #2365 Skrevet 12. juni 2009 Woho, fantastisk med eksamenstid! Blir nok mye havregrøt fremover ja.. Havregrøt kan lages i mange ulike gode varianter det. Kan tilsette frukt (epler/banan/tørket frukt), nøtter, rosiner, syltetøy, cottage cheese, kanel, brunost, honning, vaniljesukker osv.. Bare kreativiteten kan stoppe deg=)
Aurela Skrevet 12. juni 2009 #2366 Skrevet 12. juni 2009 Havregrøt kan lages i mange ulike gode varianter det. Kan tilsette frukt (epler/banan/tørket frukt), nøtter, rosiner, syltetøy, cottage cheese, kanel, brunost, honning, vaniljesukker osv.. Bare kreativiteten kan stoppe deg=) Problemet er at jeg ofte sitter å leser til butikken er stengt, og når jeg kommer hjem (fra skolen) så er jeg så sliten at jeg ikke orker annet enn å lage noe kjempeenket.. I dag: Frokost: Hvaregrøt Lunsj: En stor talerken salat med et rundstykke Middag: Hvavregrøt + To sjokolader og en nektarin
Chanel.No5 Skrevet 12. juni 2009 #2367 Skrevet 12. juni 2009 Problemet er at jeg ofte sitter å leser til butikken er stengt, og når jeg kommer hjem (fra skolen) så er jeg så sliten at jeg ikke orker annet enn å lage noe kjempeenket.. Skjønner den, elsker selv havregrøt varmet eller kokt på lettmelk, men jeg må ha kanel og noe søtt på, gjerne litt syltetøy. Det er god og næringsrik mat så det er langt ifra det verste å spise nå som eksamenen nærmer seg..
Aurela Skrevet 12. juni 2009 #2368 Skrevet 12. juni 2009 Skjønner den, elsker selv havregrøt varmet eller kokt på lettmelk, men jeg må ha kanel og noe søtt på, gjerne litt syltetøy. Det er god og næringsrik mat så det er langt ifra det verste å spise nå som eksamenen nærmer seg.. Det blir bare litt kjedelig og trist.. Kanskje det blir mer take out nå som eksamen nærmer seg enda mer og flere sliter med matproblemet
Chanel.No5 Skrevet 12. juni 2009 #2369 Skrevet 12. juni 2009 Det blir bare litt kjedelig og trist.. Kanskje det blir mer take out nå som eksamen nærmer seg enda mer og flere sliter med matproblemet Anbefaler at du tar deg en time eller to fri fra lesingen, lager en lang hanleliste, handler inn god mat du har lyst på for en periode fremover og lagrer litt så slipper du havregrøt hele tiden. Du har godt av ett avbrekk og mat må alle ha, du vet, uten mat og drikke..
Gjest Shelob Skrevet 12. juni 2009 #2370 Skrevet 12. juni 2009 FREDAG: 1 proteinshake på kaffe (godt!) 1 nektarin 1 boks tunfisk, 1 ts majones 2 knekkebrød med smør 1 gulrot 1 kyllingbryst salat av agurk, tomat, gulrot, mais, black eye peas, eple 2 dl kokt ris 1 eple 1 banan 1,5 time i studio 1 proteinshake på kaffe 1 banan 1,5 dl kokt ris 1,5 kyllingbryst masse squash, aubergine, sellerirot marinade av av mangochutney, soyasaus, chilisaus og olivenolje kanskje litt mørk sjoko etterpå....
venus_ Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #2371 Skrevet 12. juni 2009 - En cappuccino. - To skiver grovbrød med lett jordbærsylte og gulost. Et glass ekstra lett melk. - Et lite stykke grandiosa. - En wrap med salat og lettdressing i. - Et glass iskaffe lett. - En halv banan. - En stor porsjon cottage pie. - En stripe mørk sjokolade, en kick og noen cashew. - Et glass ekstra lett melk.
Gjest Gjest_Melissa_* Skrevet 12. juni 2009 #2372 Skrevet 12. juni 2009 Haha... 5 knekkebrød (til sammen) til frokost og lunsj. To kopper kaffe og en kopp te. En kjeks. Til middag ble det pølse og speghetti... hmmm... Gelè til dessert. Og det er det. Jadda, ikke den beste dagen å skrive i dette forumet merker jeg ) hahaha... Pleier som regel å være superflink ! http://lemissa.blogg.no
Chanel.No5 Skrevet 13. juni 2009 #2373 Skrevet 13. juni 2009 Jadda, ikke den beste dagen å skrive i dette forumet merker jeg ) hahaha... Pleier som regel å være superflink ! Ingenting å skamme seg for her! Selv om emet ligger under forumet Kosthold og Trening er dette en diskusjon for alle som ønsker å legge ut sine matdager og du vil fort se at en finner alle typer kost her, trenger ikke være noen form for supersunn e.l. Bare legg inn her og hent masse gode tips som vi andre gjør=)
Aurela Skrevet 13. juni 2009 #2374 Skrevet 13. juni 2009 Frokost:Havregrøt (sjokk ) Dagens mellommåltider:4 rundstykker med rekeost og grønnsaker En nektarin En sjokolade Middag (takk og lov for take away sjappe på hjørnet som gav meg dette for 70 kroner): Kyllingfilet i en saus med blandt annet spinat Ovnsbake poteter Salat Tatziki
Chanel.No5 Skrevet 13. juni 2009 #2375 Skrevet 13. juni 2009 Kyllingfilet i en saus med blandt annet spinat Ovnsbake poteter Salat Tatziki Mmmm.. Misunner deg som kan spise Tatziki.. Er så sabla godt, men desverre inneholder det min verste fiende hvitløk..
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2009 #2376 Skrevet 14. juni 2009 Hittil ha jeg spist: Frokost: Et ostesmørbrød og en skive med syltetøy og gulost. Et glass melk. Lunsj: En liten skål Axa god morgen kornblanding med vaniljeyoghurt. Og mange mariekjeks! ser ut til å bli en herpa dag.. :S
Gjest Wacmoc Skrevet 14. juni 2009 #2377 Skrevet 14. juni 2009 To glass vann! Men satser på å få i meg litt fòr i løpet av noen timer.
Gjest Frosk Skrevet 14. juni 2009 #2378 Skrevet 14. juni 2009 Hittil i dag: * Smoothie av aprikos, banan, mango, appelsin. B12-vitaminer og alge-omega-3. * Spinatpai * Banan * En karums med vaniljesmak * Litt focaccia med masse paprikahummus Sannsynligvis blir det kikertcurry til middag. Alternativet er take-away-falafel!
Chanel.No5 Skrevet 14. juni 2009 #2379 Skrevet 14. juni 2009 To glass vann! Men satser på å få i meg litt fòr i løpet av noen timer. Håper jeg du gjorde...
Gjest Wacmoc Skrevet 14. juni 2009 #2380 Skrevet 14. juni 2009 Håper jeg du gjorde... 2 vafler med brunost..
Fremhevede innlegg