Chanel.No5 Skrevet 14. juni 2009 #2381 Skrevet 14. juni 2009 2 vafler med brunost.. Kjempegodt dette, men litt lite på en hel dag kanskje??
Gjest Wacmoc Skrevet 14. juni 2009 #2382 Skrevet 14. juni 2009 Kjempegodt dette, men litt lite på en hel dag kanskje?? Joda, men kvelden er fortsatt ung! :D
Safira Skrevet 14. juni 2009 #2383 Skrevet 14. juni 2009 Denne dagen sugde litt matmessig, men de kommende dagene blir nok enda verre (eksamen på onsdag). Frokost: En halv grapefrukt, jordbær, et ryvita med gulost + vann Mellom: En banan + vann Lunsj: Fire lomper med bremykt, et ryvita med brunost+ vann Mellom: noen biter lakris + vann Middag: hjemmelagde karbonader, poteter og salat + fanta free aple and pear Kvelds: to lomper med bremykt, smoothie (av banan, bjørnebær, yoplait 0.1% ananas og dream yoghurtis mint og sjokolade)
Chanel.No5 Skrevet 15. juni 2009 #2384 Skrevet 15. juni 2009 Denne dagen sugde litt matmessig, men de kommende dagene blir nok enda verre (eksamen på onsdag). Er meget uenig med deg her altså.. Hadde det stått en 200 grams melkesjokolade, masse smågodt osv kunne jeg vært enig med deg, men ikke med va du spiste.. :gjeiper: Masse lykke til med eksamenen!
Chanel.No5 Skrevet 15. juni 2009 #2385 Skrevet 15. juni 2009 Joda, men kvelden er fortsatt ung! :D Klart det :gjeiper:
Safira Skrevet 15. juni 2009 #2386 Skrevet 15. juni 2009 Er meget uenig med deg her altså.. Hadde det stått en 200 grams melkesjokolade, masse smågodt osv kunne jeg vært enig med deg, men ikke med va du spiste.. :gjeiper: Masse lykke til med eksamenen! He he, vel, siden det er eksamenforberedelser så kan jeg vel heller kanskje kalle det en nødvendighet Godt du ikke er enig, da føles det ikke så ille. Takk I dag: Frokost: et grovt rundstykke med gulost + druejuice Mellom: Litt rosiner + te Lunsj: To grove rundstykker med skinke og salat + vann Mellom: Fire Sjokolade-terapi, noen biter lakris + et glass fanta free aple and pear Middag: 2 Kyllingfiletburgere (hamburgerbrød, kyllingfilet, tomat, gulost, agurk, løk og mangochutney) + vann Mellom: En banan Kvelds: To lomper med bremykt, noen druer, yoplait 0,1% skogsbær
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2009 #2387 Skrevet 15. juni 2009 Frokost: En brødskive med speilegg og en skive med gulost og melk Avslutning på jobben: En liten brownie. Et lite eplepai-stykke Tre små skjeer vaniljeis En halv kopp te Lunsj: To skiver med gulost og paprika, et eple og vann Middag: Kylling med ovnsgrillede poteter Mellommåltid: Risi frutti og nektarin Kvelds: To ostesmørbrød, en brødskive med makrell og en skive med brunost. Drakk både juice og melk. Jeg er OVERRASKET over å ha spist åtte brødskiver i dag.. Hvor mange kalorier tror dere alt jeg har spist i dag blir, cirka?
Gjest Euforia Skrevet 15. juni 2009 #2388 Skrevet 15. juni 2009 Frokost - ett knekkebrød med leverpostei Middag - litt pasta Før trening - en gulrot og litt havregrøt Etter trening - ett egg og litt bringebær
Gjest Frosk Skrevet 16. juni 2009 #2389 Skrevet 16. juni 2009 I går: * Smoothie av mango, banan, aprikos, appelsin. B12 og alge-omega-3 * Brød med masse paprikahummus * To nektariner * En karums * Masse ovnsbakt, krydret søtpotet * Chana masala med litt ris og masse naanbrød. Et glass cola.
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2009 #2390 Skrevet 16. juni 2009 Gjester Frokost: En brødskive med speilegg og en skive med gulost og melk Avslutning på jobben: En liten brownie. Et lite eplepai-stykke Tre små skjeer vaniljeis En halv kopp te Lunsj: To skiver med gulost og paprika, et eple og vann Middag: Kylling med ovnsgrillede poteter Mellommåltid: Risi frutti og nektarin Kvelds: To ostesmørbrød, en brødskive med makrell og en skive med brunost. Drakk både juice og melk. Jeg er OVERRASKET over å ha spist åtte brødskiver i dag.. Hvor mange kalorier tror dere alt jeg har spist i dag blir, cirka?
Gjest Shelob Skrevet 16. juni 2009 #2391 Skrevet 16. juni 2009 MANDAG: 1 stor porsjon hirsegrøt 2 knekkebrød med smør og kalkunpålegg 1 eple 1 neve nøtter 1 gulrot 1/2 broccoli 1 boks tunfisk i vann 1,5 time i studio 2 bananer 1 proteinshake 2 skiver rugbrød med kalkun, majones, chilisaus og rødbeter 2 små, hjemmelagde kjøttkaker litt wokede grønnsaker
venus_ Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #2392 Skrevet 16. juni 2009 Jeg er OVERRASKET over å ha spist åtte brødskiver i dag.. Hvor mange kalorier tror dere alt jeg har spist i dag blir, cirka? Legg inn det du har spist på feks diett.no så får du vite hvor mange kcal det er..
paintarainb0w Skrevet 16. juni 2009 #2393 Skrevet 16. juni 2009 Wuhu, min første post ^^ Frokost: 3 knekkebrød. Et med kremost og agurk, et med lett jordbærsyltetøy og et med ingenting. Lunsj: Et polarbrød extrem med tunfisk og salat. Mellommåltid: Yoplait dobbel 0 % yoghurt Filmkveld: Chilinøtter Veldig sen middag: Tunfisksalat med salatblader, strimlet gulerot, agurk, tunfisk og litt pesto + en halv banan. Er dette mye eller lite o.O? Klarer ikke å se det selv.
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2009 #2394 Skrevet 16. juni 2009 kan noen si om dette er for mye for en 18 åring? frokost: stor bolle cherrios med lettmelk lunch: 2 skiver uten smør med kremost og gulost og vann mellom: 4 oreos kjeks (4 i en pakke) middag: 1 stor porsjon gryterett med svinekjøtt i, salat med dressing, vann kvelds: 1 stort frørundstykke med 1 banan på, vann
Goji Skrevet 16. juni 2009 #2395 Skrevet 16. juni 2009 Hvor mange ganger skal du spørre? For din egen del, så tror jeg du burde spise til du blir mett. Det hjelper nok mot sf'en. Hvis jeg skal si hva jeg syntes om det du har spist, så syntes jeg at det er passe mengde, men oreo-kjeks eller cherrios er ikke så veldig sunt, så kanskje droppe kjeksene og spise ordentlig mat? Og bytte ut cherrios med havregryn?
venus_ Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #2396 Skrevet 16. juni 2009 (endret) kan noen si om dette er for mye for en 18 åring? frokost: stor bolle cherrios med lettmelk lunch: 2 skiver uten smør med kremost og gulost og vann mellom: 4 oreos kjeks (4 i en pakke) middag: 1 stor porsjon gryterett med svinekjøtt i, salat med dressing, vann kvelds: 1 stort frørundstykke med 1 banan på, vann Nei, det er heller lite. Og enig med Goji over her om at du burde bytte ut Cheerios med noe annet. Mye sukker i det! Jeg skjønner heller ikke vitsen med at du spør så ofte, for du hører jo ikke på noe av det som blir sagt.. Endret 16. juni 2009 av venus_
Chanel.No5 Skrevet 16. juni 2009 #2397 Skrevet 16. juni 2009 Jeg er OVERRASKET over å ha spist åtte brødskiver i dag.. Hvor mange kalorier tror dere alt jeg har spist i dag blir, cirka? Her finner du en næringstabell du kan regne deg frem med. Synes ikke 8 skiver var helt håreisende da..
Chanel.No5 Skrevet 16. juni 2009 #2398 Skrevet 16. juni 2009 He he, vel, siden det er eksamenforberedelser så kan jeg vel heller kanskje kalle det en nødvendighet Godt du ikke er enig, da føles det ikke så ille. Takk Var bare ærlig med deg!
Chanel.No5 Skrevet 16. juni 2009 #2399 Skrevet 16. juni 2009 Veldig sen middag: Tunfisksalat med salatblader, strimlet gulerot, agurk, tunfisk og litt pesto + en halv banan. Er dette mye eller lite o.O? Klarer ikke å se det selv. Sammenlign ditt innlegg med andre poster her inne så ser du selv hvordan du ligger an matmessig . Det er ihvertfall ikke mye mat(uten at jeg vet noe om deg og din aktivitet), men det er min mening.
Aurela Skrevet 16. juni 2009 #2400 Skrevet 16. juni 2009 Frokost: Tre skiver rugbrød med omlett (av to egg) Lunsj: Lasagne og salat Mellom: Muslibar med sjokolade Middag: To toast med skinke og ost Kvelds: To bananer, pluss at jeg nå spiser sjokoladekjeks
Fremhevede innlegg