Kitty_katt Skrevet 28. juni 2009 #2481 Skrevet 28. juni 2009 I det siste har kostholdet bestått av is, is frukt, is, litt godis og middagsmat:p
Chanel.No5 Skrevet 28. juni 2009 #2482 Skrevet 28. juni 2009 Kvelds tror jeg blir litt knust kavring med kulturmelk og et lite sukkerstrø på Løpe å kjøpe i morgen - kavring og kulturmelk, dette er noe jeg elsker, takk som minnet meg på det Venus, kan anbefale litt syltetøy eller honning også oppi=)
Chanel.No5 Skrevet 28. juni 2009 #2483 Skrevet 28. juni 2009 I det siste har kostholdet bestått av is, is frukt, is, litt godis og middagsmat:p SOMMEREN ER HER
venus_ Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #2484 Skrevet 28. juni 2009 Løpe å kjøpe i morgen - kavring og kulturmelk, dette er noe jeg elsker, takk som minnet meg på det Venus, kan anbefale litt syltetøy eller honning også oppi=) Hehe, gøy å høre at det er flere som spiser det. Får som oftest rare blikk når jeg nevner det Syns det er fin sommermat
paintarainb0w Skrevet 28. juni 2009 #2485 Skrevet 28. juni 2009 Frokost: Havregrøt med kanel, en halv banan og en teskje lett jordbærsyltetøy. MM: 2 snacksagurk + noen minigulerøtter Lunsj: Et ryvita knekkebrød med kalkunpålegg og agurk + 0,0 % yoghurt Middag: En pitapizza med kyllingkjøttdeig, løk, vita hjertegod ost, litt tacosaus, en knust tortillachips og tomatpure + salat Kvelds: En smoothie is og en snack-a-jack
Chanel.No5 Skrevet 29. juni 2009 #2486 Skrevet 29. juni 2009 Hehe, gøy å høre at det er flere som spiser det. Får som oftest rare blikk når jeg nevner det Syns det er fin sommermat Puh, de vet bare ikke hva de går glipp av :gjeiper:
Gjest Euforia Skrevet 29. juni 2009 #2487 Skrevet 29. juni 2009 Denne dagen gikk kostholdet mitt litt til Helvete... Men men. En bolle frokostblanding Lapper med syltetøy/brunost En halv kyllingfilét, potetsalat og cherrytomater Havregrøt To is Et eple
paintarainb0w Skrevet 30. juni 2009 #2488 Skrevet 30. juni 2009 Denne dagen gikk kostholdet mitt litt til Helvete... Men men. En bolle frokostblanding Lapper med syltetøy/brunost En halv kyllingfilét, potetsalat og cherrytomater Havregrøt To is Et eple Synes ikke det var noe galt i dette? Lapper er kanskje ikke det sunneste som finnes, men det må jo være lov å kose seg i blant . Og sommer = is! Spiste en hel bøtte Ben & Jerry's i går jeg Huff.
Gjest Euforia Skrevet 30. juni 2009 #2489 Skrevet 30. juni 2009 Synes ikke det var noe galt i dette? Lapper er kanskje ikke det sunneste som finnes, men det må jo være lov å kose seg i blant . Og sommer = is! Spiste en hel bøtte Ben & Jerry's i går jeg Huff. Kanskje ikke, men litt dårlig start etter min usunne helg, føler jeg. Haha. Åå... Ben & Jerry's! Har kun smakt én skje med det en gang jeg fikk smake av ei venninne. Hadde den ikke kostet i underkant av 60 kroner, hadde jeg nok stappet i meg det selv.
Chanel.No5 Skrevet 30. juni 2009 #2490 Skrevet 30. juni 2009 (endret) Synes ikke det var noe galt i dette? Lapper er kanskje ikke det sunneste som finnes, men det må jo være lov å kose seg i blant . Og sommer = is! Spiste en hel bøtte Ben & Jerry's i går jeg Huff. Understreker dette. Og til deg - paintarainb0w - les hva du selv skriver og bruk det til deg selv ang is-spisingen din=) Endret 30. juni 2009 av Lotte27
Chanel.No5 Skrevet 30. juni 2009 #2491 Skrevet 30. juni 2009 Kanskje ikke, men litt dårlig start etter min usunne helg, føler jeg. Haha. Åå... Ben & Jerry's! Har kun smakt én skje med det en gang jeg fikk smake av ei venninne. Hadde den ikke kostet i underkant av 60 kroner, hadde jeg nok stappet i meg det selv. Kanskje likså greit at den koster det den gjør for mitt vedkommende også:gjeiper:
Gjest Euforia Skrevet 30. juni 2009 #2492 Skrevet 30. juni 2009 Kanskje likså greit at den koster det den gjør for mitt vedkommende også:gjeiper: Hahaha! Hvor ille er is, egentlig? Er det like ille som godteri og potetgull?
Chanel.No5 Skrevet 30. juni 2009 #2493 Skrevet 30. juni 2009 (endret) Hahaha! Hvor ille er is, egentlig? Er det like ille som godteri og potetgull? Kommer vel an på kalorimengden der... Det tenker jeg ikke fullt så mye på med ferie, ekstrem varm vær og SOMMERTID.. =) Endret 30. juni 2009 av Lotte27
Gjest Euforia Skrevet 30. juni 2009 #2494 Skrevet 30. juni 2009 Kommer vel an på kalorimengden der... Det tenker jeg ikke fullt så mye på med ferie, ekstrem varm vær og SOMMERTID.. =) Nettopp, det tenker jeg også. Uansett, hva jeg har spist i dag: * En bolle med frokostblanding * En grillpølse * Ett egg * Jordbær * En gulrot I dag har jeg vært flink!
Gjest Frosk Skrevet 30. juni 2009 #2495 Skrevet 30. juni 2009 * Ferskpresset appelsinjuice. B12 og alge-omega-3. * To brødskiver med tomater, avokado og selleripersille * Nektarin * En neve solvarme jordbær fra hagen * Brødskive med tomat og agurk (agurk fra vinduskarmen ) * En neve cashewnøtter / valnøtter * Grillet maiskolbe og diverse grønnsaker. Kikert- og couscoussalat. Grønn salat. Hjemmelaget potetsalat. * En is (Hadde ambisjoner om å lage kald agurksuppe til lunsj siden det er agurkoverflod her for tiden, men det får bli i morgen!)
Gjest Frosk Skrevet 30. juni 2009 #2496 Skrevet 30. juni 2009 Nettopp, det tenker jeg også. Uansett, hva jeg har spist i dag: * En bolle med frokostblanding * En grillpølse * Ett egg * Jordbær * En gulrot I dag har jeg vært flink! Du har jo nesten ikke spist noenting...?
Chanel.No5 Skrevet 30. juni 2009 #2497 Skrevet 30. juni 2009 Nettopp, det tenker jeg også. Uansett, hva jeg har spist i dag: * En bolle med frokostblanding * En grillpølse * Ett egg * Jordbær * En gulrot I dag har jeg vært flink! Om du anser det som bra å spise lite mat er jeg enig=) Er du ikke veldig sulten på kvelden når du har spist så lite på dagen? Om du ikke står opp veldig sent da selvfølgelig..
Gjest Euforia Skrevet 30. juni 2009 #2498 Skrevet 30. juni 2009 Om du anser det som bra å spise lite mat er jeg enig=) Er du ikke veldig sulten på kvelden når du har spist så lite på dagen? Om du ikke står opp veldig sent da selvfølgelig.. Står opp ganske sent. To-tre-tida. Har lyst til å gå ned et par kilo, eller bare holde meg der jeg er, så prøver å ha kontroll. I helgene tillater jeg meg litt sjokolade, da.
Chanel.No5 Skrevet 30. juni 2009 #2499 Skrevet 30. juni 2009 Står opp ganske sent. To-tre-tida. Har lyst til å gå ned et par kilo, eller bare holde meg der jeg er, så prøver å ha kontroll. I helgene tillater jeg meg litt sjokolade, da. Endrer litt om du står opp så sent da=) Selv er jeg alltid oppe tidlig, ferie eller ikke, så derfor så det lite ut for meg..
Gjest Euforia Skrevet 30. juni 2009 #2500 Skrevet 30. juni 2009 Endrer litt om du står opp så sent da=) Selv er jeg alltid oppe tidlig, ferie eller ikke, så derfor så det lite ut for meg.. Forståelig! Lagde meg havregrøt nå, etter en times joggetur, synes jeg fortjente det. Det dumme er at jeg ikke følger med på vekta, så vet ikke om den går opp eller ned.
Fremhevede innlegg