buttergirl Skrevet 2. juli 2009 #2521 Skrevet 2. juli 2009 Frokost: 3 knekkebrød m/ speziatokylling og reker med sitronpepper Mellom: 1 eple sukkererter Lunsj: 1 nektarin + vannmelon Mellom: 1 knekkebrød m/reker Druer Middag: Litt fulkornspasta en halv boks cottage cheese Kvelds: 1 pære 1 eple druer For mye frukt kanskje?
Sekretæren Skrevet 2. juli 2009 #2522 Skrevet 2. juli 2009 For mye frukt kanskje? Jeg får aldri for mye frukt i sommervarmen Men mer proteiner på deg hadde vært lurt, tror jeg.
lovenemo Skrevet 2. juli 2009 #2523 Skrevet 2. juli 2009 (endret) Frokost: to wasa havre med makrell i tomat og en stripe lettmajones. En klase druer. Vann. Etter trening: banan. Lunsj: isbergsalat, paprika, agurk, reker og lettdressing, et glass lime iste, en boks pepsi max. Middag: fullkornsspaghetti, kjøttboller og tomatsaus. Vann. Kvelds: jordbær, mager vaniljekesam og sukrin <-SYKT godt! Edit: ble enda en porsjon med jordbær og kesam Endret 2. juli 2009 av Aryia
Chanel.No5 Skrevet 2. juli 2009 #2524 Skrevet 2. juli 2009 For mye frukt kanskje? Enig med innlegget over, frukt, bær og grønt om sommeren er bare herlig, kan ikke få nok, men litt mer mat til lunsj enn bare frukt hadde nå jeg forsøkt meg på, ikke mye mat i vannmelon da, men godt er det=)
paintarainb0w Skrevet 2. juli 2009 #2525 Skrevet 2. juli 2009 Huff, dårlig matlyst i dag.. Vært fryktelig kvalm hele dagen av en eller annen grunn . Men jeg kjøpte meg ny smoothiemaskin i går, jeg hadde fullstendig glemt hvor heerlig det er med smoothies! Namnam. Frokost: Smoothie (½ banan, ½ fersken, lett jordbærsyltetøy, vaniljekesam, litt skummet melk) MM: Minigulerøtter Middag: Toro grønnsakssuppe med et polarbrød frørik og litt kålrabistappe Kvelds: En hjemmelaget smoothie-ispinne
Kitty_katt Skrevet 2. juli 2009 #2526 Skrevet 2. juli 2009 M1: 1 eple M2: 2 boller med sjokoladebiter M3: Ferdig middag (kjøttkaker m/potet, gulrot og ertestuing) Sånn går det når man jobber hele dagen og ikke er hjemme før halv 10, hvor jeg glemte å ha med lunsj og fikk ikke tid til å springe på butikken i arbeidstia. Skal til farmor i ferien, og da skal jeg SPISE masse god hjemmelaget mat:D
venus_ Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #2527 Skrevet 2. juli 2009 - En skive ingers rugbrød med cottage cheese, banan og kanel. Et glass skummet melk. - 50/50 biola naturell yoghurt med 4korn og litt crüsli. - En halv iskaffe lett. - En liten skål knust kavring med kulturmelk og litt sukker. - Pestobakt laks med couscous, paprika og rødløk. - En stor skål jordbær med mager vaniljekesam. - Litt bolognesesaus(rester fra i går) med litt couscous fra middagen og litt parmasan på toppen. - Et glass iste av grønn te.
Chanel.No5 Skrevet 2. juli 2009 #2528 Skrevet 2. juli 2009 M1: 1 eple M2: 2 boller med sjokoladebiter M3: Ferdig middag (kjøttkaker m/potet, gulrot og ertestuing) Sånn går det når man jobber hele dagen og ikke er hjemme før halv 10, hvor jeg glemte å ha med lunsj og fikk ikke tid til å springe på butikken i arbeidstia. Skal til farmor i ferien, og da skal jeg SPISE masse god hjemmelaget mat:D Godt er det=) Du har bare å få litt mer mat i deg ja!! Hehe
Gjest Euforia Skrevet 3. juli 2009 #2529 Skrevet 3. juli 2009 I går: Tre is En posjon lapskaus En bolle frokostblanding To nektariner
paintarainb0w Skrevet 3. juli 2009 #2530 Skrevet 3. juli 2009 Frokost: Smoothie + en halv rugbrødskive med makrell i tomat MM: Noen minigulerøtter Lunsj: To skiver hjemmelaget grovt olivenbrød med philidelphia (tomat & pesto) + eple Middag: Toro grønnsakssuppe med en og ½ skive olivenbrød Kvelds: Smoothie Blitt heelt hektet på smoothies
Gjest Samskeyti Skrevet 3. juli 2009 #2531 Skrevet 3. juli 2009 Frokost: To rista brødskiver med ost og rødbetesalat Lunsj: To knekkebrød med kremost, ett eple Etter jobb: En skive med ost og rødbetesalat (namnam) Middag: Salat, hvitløksbrød, grønnsaker fra grillspyd, øl Dessert: Is med jordbær Litt-sulten-etter-middag-mat: Knekkebrød med brunost Blir sikkert noe til kvelds også. Ville dessuten spist mye mer til lunsj om jeg hadde hatt bedre tid på jobb
venus_ Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #2532 Skrevet 3. juli 2009 - En cappuccino - En stor porsjon havregrøt med cottage cheese, eple, banan og kanel. Et glass skummet melk. - To fullkorn polarbrød med gulost og kaviar. - 0,5 l cola zero. - Fiskesuppe og et halvt fullkorn polarbrød. - En halv iskaffe lett. - To striper stratos. Kvelds vet ikke jeg helt hva blir enda.
Chanel.No5 Skrevet 3. juli 2009 #2533 Skrevet 3. juli 2009 Kvelds vet ikke jeg helt hva blir enda. Hmmm.. Jordbær og is? Min blir en pose salte skruer og en sjokolade=)
venus_ Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #2534 Skrevet 3. juli 2009 (endret) Hmmm.. Jordbær og is? Min blir en pose salte skruer og en sjokolade=) Nei har ikke jordbær. Lurer på om det blir cottage cheese med littegrann mager vaniljekesam, banan og blåbær Eller kanskje en skive med peanøttsmør Endret 3. juli 2009 av venus_
Chanel.No5 Skrevet 3. juli 2009 #2535 Skrevet 3. juli 2009 Nei har ikke jordbær. Lurer på om det blir cottage cheese med littegrann mager vaniljekesam, banan og blåbær Eller kanskje en skive med peanøttsmør Hmmm. Føler jeg har en smule mindre sunn og næringsrik kveldskos om jeg sammenligner oss...
venus_ Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #2536 Skrevet 3. juli 2009 Hmmm. Føler jeg har en smule mindre sunn og næringsrik kveldskos om jeg sammenligner oss... Hehe, blir lett for mye godis nå når jeg er hjemme hos foreldrene mine som har noe godt i alle skuffer Så holder med den stratosen i kveld tror jeg
Chanel.No5 Skrevet 3. juli 2009 #2537 Skrevet 3. juli 2009 (endret) Hehe, blir lett for mye godis nå når jeg er hjemme hos foreldrene mine som har noe godt i alle skuffer Så holder med den stratosen i kveld tror jeg Kan ikke bruke den uskyldningen jeg, da det er meg selv som står for innkjøpet av alt i mitt hjem=) Endret 3. juli 2009 av Lotte27
paintarainb0w Skrevet 3. juli 2009 #2538 Skrevet 3. juli 2009 Var visst ikke helt ferdig på kjøkkenet for kvelden likevel Jeg eksperimerte litt, og lagte en nammenam og sunn dessert som passer fint for oss sjokomane som ikke vil være alt for usunne. 3 ss cottage cheese. Man kan selvfølgelig bruke mer, men cottage cheese er ganske mettende. ca 1/3 ts kaffepulver 1/2 ts splenda eller evt. en knust sukett (det brukte jeg hvertfall ) 2 ts options kakaopulver Kjempegodt!
Chanel.No5 Skrevet 3. juli 2009 #2539 Skrevet 3. juli 2009 (endret) Var visst ikke helt ferdig på kjøkkenet for kvelden likevel Jeg eksperimerte litt, og lagte en nammenam og sunn dessert som passer fint for oss sjokomane som ikke vil være alt for usunne. Bare meg som trykker i meg en pose salte skruer og en sjokolade i kveld egentlig...??? Jaja, er fredag og ferie for meg=) Endret 3. juli 2009 av Lotte27
Anglofil Skrevet 3. juli 2009 #2540 Skrevet 3. juli 2009 (endret) En liten toast med ost og skinke til frokost/lunsj. 2 porsjoner fullkornspasta med tomatsaus til middag. Noen små Bounty og Mars-sjokolader, samt et par Gjende-kjeks. Ikke verdens sunneste dag, men men. Mvh Yvonne Endret 3. juli 2009 av Yvonne
Fremhevede innlegg