venus_ Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #2621 Skrevet 16. juli 2009 (endret) - En cappuccino - Grøt av 4korn, kruskakli og havregryn med cottage cheese, banan og kanel. Et glass skummet melk. - To fullkorns polarbrød med italiensk salat og røkt kalkunskinke. En iskaffe dobbel latte. - 4-5 kyllingvinger. - To grillpølser i lompe med potetsalat og sprøstekt løk. Et lite glass cola. - To biter kvikk lunsj. - En cappuccino med litt rett i koppen sjokolade. - Noen pistasjenøtter. - Et glass skummet melk. Endret 16. juli 2009 av venus_
Gjest Shelob Skrevet 17. juli 2009 #2622 Skrevet 17. juli 2009 TIRSDAG-ONSDAG-TORSDAG Laks, reker og krabbe Loff og majones! Hvivin og pærecider Frukt og jordbær Saftis mer hvitvin Frukt og mer frukt Salater med tomat, eple og tunfisk Smågodt i mindre doser Iskaffe Mmmmmm... så deilig med ferie og god mat, som ikke trenger å være tyngende, kombinert med løpetur, styrketrening ute på brygga, snorkling og nakenbading. Det trengte jeg!
Sekretæren Skrevet 17. juli 2009 #2623 Skrevet 17. juli 2009 Frokost: Musli med skummet melk + en proteinbar Proteinshake etter trening Middag: Kyllingwrap på Habibi Take away Dessert: En boks Ben&Jerrys Chocolate Fudge Brownie (delte med kjæresten, orket ikke alt) Planer for kvelden: Melon, spekeskinke, jordbær og musserende Elsker sommern!!!
venus_ Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #2624 Skrevet 17. juli 2009 - En skinny cappuccino (nescafe). - Grøt av 4korn, kruskakli og havregryn med cottage cheese, banan og kanel. Et glass skummet melk. - To fullkorns polarbrød med italiensk salat og røkt kalkunskinke. En iskaffe dobbel latte. - 3-4 kyllingvinger - Plukkfisk - En halv iskaffe lett. Og noe godt til kvelds Kanskje litt sjokolade også
Chanel.No5 Skrevet 17. juli 2009 #2625 Skrevet 17. juli 2009 (endret) Mmmmmm... så deilig med ferie og god mat, som ikke trenger å være tyngende, kombinert med løpetur, styrketrening ute på brygga, snorkling og nakenbading. Det trengte jeg! Fikk virkelig sommerfeeling når jeg leste kosten din...mmm.. Endret 17. juli 2009 av Lotte27
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2009 #2626 Skrevet 19. juli 2009 Kylling og litt skinke med salat kaffe med litt skumma melk i. 1 eple, ananas blåbær, to skjeer vaniljeis. 2 knupper sjokolade.
venus_ Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #2627 Skrevet 19. juli 2009 - Et fullkorns polarbrød med egg- og rekesalat. Et glass skummet melk. - En cappuccino. - To skiver grovbrød med makrell i tomat. - Noen smågodtsjokolader. - En marinert kyllingfilet, en grillmør, ovnsbakte poteter og salat med thousand island 3%. - Et stort stykke smuldrepai. - En halv iskaffe lett. - Et glass skummet melk. Også må jeg ha et knekkebrød eller noe nå før jeg legger meg.
Gjest Shelob Skrevet 19. juli 2009 #2628 Skrevet 19. juli 2009 SØNDAG: 1 polarbrød skinke, smør, dijonsennep 1 grapefrukt smoothie av jordbær, banan, havremelk og proteinpulver intervalltrening ris, kjøttdeig, mais og paprika 1 banan svømming 1000 meter ris, kjøttdeig, mais og paprika 3 biter "litt av en kylling" 2 små pannekaker med creme fraiche og syltetøy 3 smågodter vurderer 1 glass hvitvin...
Gjest Frosk Skrevet 19. juli 2009 #2629 Skrevet 19. juli 2009 * Appelsinjuice, en nektarin og en neve blå druer * Noen yoghurtnøtter * Et pitabrød (i form av "pitachips", altså ovnsbakte, sprø, tynne pitabrødbiter med hvitløk og krydder) med masse hummus, en neve cherrytomater og gulrotstaver * Jordbær * Vegetarlasagne med grønn salat og cherrytomater. Et glass cola. * Noen biter mørk sjokolade * Litt mer lasagne ...nå tror jeg at jeg har glemt etellerannet... :klø:
Gjest Shelob Skrevet 19. juli 2009 #2630 Skrevet 19. juli 2009 SØNDAG: 1 polarbrød skinke, smør, dijonsennep 1 grapefrukt smoothie av jordbær, banan, havremelk og proteinpulver intervalltrening ris, kjøttdeig, mais og paprika 1 banan svømming 1000 meter ris, kjøttdeig, mais og paprika 3 biter "litt av en kylling" 2 små pannekaker med creme fraiche og syltetøy 3 smågodter vurderer 1 glass hvitvin... Øh, lot hvitvinsglasset bli, men det ble 1/2 boks Ben&Jerry, mmmmmmm... Bra jeg skal styrketrene i morgen tidlig
Gjest Frosk Skrevet 20. juli 2009 #2631 Skrevet 20. juli 2009 * Appelsinjuice, en nektarin og en neve blå druer * Noen yoghurtnøtter * Et pitabrød (i form av "pitachips", altså ovnsbakte, sprø, tynne pitabrødbiter med hvitløk og krydder) med masse hummus, en neve cherrytomater og gulrotstaver * Jordbær * Vegetarlasagne med grønn salat og cherrytomater. Et glass cola. * Noen biter mørk sjokolade * Litt mer lasagne ...nå tror jeg at jeg har glemt etellerannet... :klø: Og så en banan, ja.
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2009 #2632 Skrevet 20. juli 2009 salat med tyttebærsylt. grønnsaker, kokte. kaffedrops farris, 1 kopp varm saft- 1 eple- skal snart lage smoothie
Gjest Lydia1990 Skrevet 20. juli 2009 #2633 Skrevet 20. juli 2009 "Frokost": Havregrøt med fersken og solsikkefrø "Lunsj": To gulrøtter og en kopp Pukka Cleanse te + Vann
paintarainb0w Skrevet 20. juli 2009 #2634 Skrevet 20. juli 2009 - Havregrøt med kanel og usukret syltetøy - En dobbel 0 % yoghurt med litt axa go'dag - Et rugsprø med cottage cheese og 1 ts usukret syltetøy - 1 kiwi Tenkte å lage meg tunfisksalat til middag
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 20. juli 2009 #2635 Skrevet 20. juli 2009 hehe, hvorfor spiser jenter så SINNSSYKT lite?
Shipwreck Skrevet 21. juli 2009 #2636 Skrevet 21. juli 2009 Frokost: En skive og en liten skalk, vann Lunsj: En skive og et knekkebrød, vann Middag: En liten porsjon ren kylling med ris og salat til, vann Kvelds: En skive og en liten skalk, vann
Gjest *Maja* Skrevet 21. juli 2009 #2637 Skrevet 21. juli 2009 Frokost: 1 stor smoothie og 2 knekkebrød med leverpostei Lunsj: Havregrøt med brunt sukker og kanel Middag: Kylling med ris løk og chili med teryaki saus Kvelds: 1 stor smoothie
Gjest EmilyLane Skrevet 21. juli 2009 #2638 Skrevet 21. juli 2009 1 halv proteinbar, 1 pk nudler og en STOR plate crispo og noen druer. Jeg har vært for lat til å ete ordentlig idag
paintarainb0w Skrevet 21. juli 2009 #2639 Skrevet 21. juli 2009 (endret) - En dobbel 0 % yoghurt med litt havregryn og axa go'dag - Noen skiver honningmelon - En liten lompe med kalkunpålegg, et tynt lag philidelphia(?) light og salatblader. - En burger laget av kyllingkjøttdeig i et polarbrød extreme + salat - To rugsprø med cottage cheese og usukret syltetøy + noen ryvita minis.. Som de bare selger i England Har også drukket to chai latte med skummet melk og kanel, og spist en eske lakerol Chai latte er naaam! Smakte det for første gang i dag. Endret 21. juli 2009 av paintarainb0w
venus_ Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #2640 Skrevet 21. juli 2009 (endret) - En cappuccino. - Havregrøt baked apple fra quaker med cottage cheese og kanel. Et glass skummet melk. - Et hjemmelaget pizzastykke. - Litt karamellpudding. - Litt flintsteik. - En cappuccino. - En grillpølse i lompe med potetsalat. Et glass skummet melk. Lite og dårlig mat! Endret 21. juli 2009 av venus_
Fremhevede innlegg