Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Mia88
Skrevet (endret)

Frokost: Havregryn og linfrø blandet med yoghurt - ca. 200 kcal

Lunsj: en nutrilettbar + en eske dent - 217 + 30

Mellommåltid: Nutrilettbar - 217

Sen middag: Laks og fløtepotet - Usikker, men rundt 500

Kvelds: Et knekkebrød med cottage cheese, banan og kanel + et eple med vaniljekesam - ca. 100 + 150

Noen skjeer nugatti - ca. 250 kcal

Sum: 1664 kcal. - ca. 200 ved trening = 1464

Endret av Mia88
Videoannonse
Annonse
Skrevet

- En skinny cappuccino.

- Et fullkorn polarbrød med gulost.

- Et halvt fint rundstykke med mager prim.

- Grøt av havregryn, 4korn og kruskakli med cottage cheese, banan, eple og kanel. Et glass skummet melk.

- En og en halv kapteinens fylte torsk med kokt potet.

- Et stykke blåbærpai med mager vaniljekesam.

- Et lite glass iskaffe lett og to striper kjøpeskapskald stratos, mmm :)

- To glass skummet melk.

Skrevet

I dag gikk det galt. Veldig, veldig galt :snurt: Var i byen med venner, og fikk helt sinnsykt søtsug -_-

Frokost: En rugbrødskive med kalkunpålegg, litt light finello og oliven.

+ En dobbel 0 % og et halvt eple

Lunsj: Smoothie, en snack a jack + 3 minigulerøtter

Middag: Et polarbrød frørik med kalkunpålegg, light finello og tacosaus.

Kvelds: En kinder bueno, litt smågodt, en liten lefsebit, en halv liten frozen yoghurt, 4 finncrips thin med syltetøy, 3 snack a jacks, 7 maryland cookies

Skrevet
I dag gikk det galt. Veldig, veldig galt :snurt: Var i byen med venner, og fikk helt sinnsykt søtsug -_-

Kvelds: En kinder bueno, litt smågodt, en liten lefsebit, en halv liten frozen yoghurt, 4 finncrips thin med syltetøy, 3 snack a jacks, 7 maryland cookies

Ja dette var jo virkelig ille, pass på så det ALDRI gjentar seg. :klaske: .. med det kostholdet du hadde tidligere på dagen så må jo dette ha vært en skikkelig krise!! :fy_fy:

:glare::roll::roll::roll::roll::roll::ironi:

Gjest Shelob
Skrevet

TIRSDAG:

1 plomme

1 nektarin

1 gulrot

lasagne og salat

4 plommer

1/2 skive rugbrød med majones

lasagne og salat

1,5 skive rugbrød med majones

1 nektarin

1,5 banan

20 mandler

3 pizzabiter

6 salte sild

Skrevet
Sum: 1664 kcal. - ca. 200 ved trening = 1464

Oao, skal si du har kontroll på antall kalorier her.. Er det ikke mye jobb å regne over alt på denne måten?

Skrevet
Ja dette var jo virkelig ille, pass på så det ALDRI gjentar seg. :klaske: .. med det kostholdet du hadde tidligere på dagen så må jo dette ha vært en skikkelig krise!! :

Enig!! :jepp:

Skrevet
- Et lite glass iskaffe lett og to striper kjøpeskapskald stratos, mmm :)

Har alltid sjokoladen i kjølekapet selv, mye bedre da, kan en (uten å her bli misforstått med ordene jeg bruker, finner ikke noe bedre) suge på den og den smelter i munnen :spise::sjokolade:

Gjest Mia88
Skrevet
Oao, skal si du har kontroll på antall kalorier her.. Er det ikke mye jobb å regne over alt på denne måten?

Nå er jo ikke dette presis regning da:P Men prøver å holde en viss oversikt, for ønsker gå ned noen kilo, og er lettere når man da vet ca hva man får i seg:)

Gjest Mia88
Skrevet

Frokost: Et knekkebrød med cottage cheese, litt banan og kanel + et med leverpostei - Ca 200 kcal

Lunsj: Nutrilette - ca 220 kcal

Mellom: En hånd med nøtter og litt rosiner - ca 100 kcal

Middag: Kyllingfilet, potet, potetsalat, salat osv - ca 500 kcal

Mellommåltid: Nutrilette - ca 230 kcal

Kvelds: Et knekkebrød med cottage cheese, litt banan og kanel + 500 gram vannmelon - 100 kcal + 170 kcal.

Sum: 1520 - Trening ( ca. 150 ) = 1370

Gjest Shelob
Skrevet

ONSDAG:

2 gulrot

1 boks tunfisk

1 ss majones

lasagne

1 nektarin

2 plommer

1 banan

1 nektarin

2 plommer

frøblanding

1 ss peanøttsmør

1 bit ørk sjokolade

1,5 time i studio

1 proteinshake

1 eple

scampi chop suey med ris

Skrevet (endret)
Nå er jo ikke dette presis regning da:P Men prøver å holde en viss oversikt, for ønsker gå ned noen kilo, og er lettere når man da vet ca hva man får i seg:)

Skjønner. Synes bare å lage mat er nok jobb jeg :fnise:

Neida, forstår det kanskje er greit å ha en viss oversikt når en skal ned i vekt, bare det ikke dreper matgleden din. Kan slanke seg på god mat, bare ikke ødelegg kosen med å kun se ett tall når du ser en matvare, men du har vel kontroll på det psykiske rundt mat og slanking, ble bare imponert over kontrollen du hadde =)

Endret av Lotte27
Gjest Mia88
Skrevet
Skjønner. Synes bare å lage mat er nok jobb jeg :fnise:

Neida, forstår det kanskje er greit å ha en viss oversikt når en skal ned i vekt, bare det ikke dreper matgleden din. Kan slanke seg på god mat, bare ikke ødelegg kosen med å kun se ett tall når du ser en matvare, men du har vel kontroll på det psykiske rundt mat og slanking, ble bare imponert over kontrollen du hadde =)

Joda, elsker mat! og kommer ikke til å slutte spise. I dag har jeg tillogmed kasta i meg masse is. Men har ikke spist så mye annet, også har jeg trent og forbrendt en del:)

Skrevet
Joda, elsker mat! og kommer ikke til å slutte spise. I dag har jeg tillogmed kasta i meg masse is. Men har ikke spist så mye annet, også har jeg trent og forbrendt en del:)

Godt å lese=) Det er så mange som dreper matglede med ordet kalori og det kan fort bli en vond vane som er vanskelig å vende om en bare teller på absolutt alt en spiser/drikker..

Gjest Mia88
Skrevet

Frokost: havregryn, melk, cottage cheese, litt banan og kanel. - ca. 200 kcal

Lunsj: Nutrilette - 200 kcal

Middag: Fisk, potet og grønnsaker - 400 kcal

Litt nøtter: 100 kcal

Is - 850 kcal

Sum = 1750 -trening ( ca 200) = 1550

Gjest Shelob
Skrevet

TORSDAG:

1 banan

1 nektarin

15 mandler

havregrøt med frøblanding

1 gulrot

1 boks tunfisk

2 tomater

1 ss pesto

1,5 kyllingbryst

2 dl kokte nudler

1/2 gulrot

2 ts peanøttsmør

6 salte dragsterhjul

Gjest Shelob
Skrevet

FREDAG:

2 proteinshake

2 epler

1,5 time i studio innimellom der

11 biter sushi

1/2 softis

1 boks tunfisk

2 tomater

2 ts majones

1 gulrot

1 neve mandler

Så blir det vel noe fisk ute i kveld + litt drikking :)

Skrevet

Frokost: 1 brødskive(hjemmelaget) m/mør og 1 med ost + hjemmebakt lefse og melk

Middag: potetball m/tilbehør

Ellers: lefser og fruktkarameller.

*kremt* det er ferie :sjenert: Og farmors hjemmelagede lefser er SUPERgode :arwen:

Skrevet
*kremt* det er ferie :sjenert: Og farmors hjemmelagede lefser er SUPERgode :arwen:

Ikke noe gale å kose seg i ferien, men sum summarum er jo dette lite mat uansett så du bør ikke ha noe dårlig samvittighet e.l. spør du meg..

Gjest pastafisk
Skrevet
Ikke noe gale å kose seg i ferien, men sum summarum er jo dette lite mat uansett så du bør ikke ha noe dårlig samvittighet e.l. spør du meg..

Hmm så du mener at man kun har grunn til å ha "dårlig samvittighet" i forhold til mat dersom man spiser (for) mye? Det kan jo hende at den "dårlige samvittigheten" skyldtes at det var spist veldig lite denne dagen, eller at maten ikke var særlig sunn....?

Det er ikke bare kalorier / vekt som er viktig, det viktigste mener jeg er å spise mat som er bra for kroppen, og som smaker godt! Syns det er utrolig mye fokus på kalorier i denne tråden.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...