Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Frokost: Proteinbar

Etter trening: Shake

Middag: To laksefileter, salat og cottage cheese

Ettermiddag: Axa musliblanding, skummet melk

Nå: Ett glass rødvin

Planer om: Et par glass rødvin til og vaniljekesam med frukt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hehe, hva for en kake er dette? Må nå være god om du klarer en halv(uten at jeg vet hvor store de er da) Sev kan jeg klare dette med MANGE kaker!! :popcorn:

Den fra Ica som vi har snakket om før. Den med eggekrem inni, og melis oppå.

Skrevet

Visste det var noe kjent med navnet, men klarte bare ikke komme på hvilken kake det var, jeg så etter den på fredag, men de var tom på Ica her, jeg var visstnok ikke den eneste som ville ha den kaken i hegen.. Men ska ha besøk til uken av venninne og da ska vi klare å dele en he slik kake, hun er like glad i søtt som meg=) Bør bare ha fått den i butkken til det!!

Skrevet
Visste det var noe kjent med navnet, men klarte bare ikke komme på hvilken kake det var, jeg så etter den på fredag, men de var tom på Ica her, jeg var visstnok ikke den eneste som ville ha den kaken i hegen.. Men ska ha besøk til uken av venninne og da ska vi klare å dele en he slik kake, hun er like glad i søtt som meg=) Bør bare ha fått den i butkken til det!!

Ja, de får de sikkert inn i begynnelsen av uka. Gled deg :P

Gjest Golden Girl
Skrevet
Godt å se at det er andre mager som ikke liker cidere også :sjenert: Dumt, men sant... Prøvd Bacardi Breezer istedenfor? Dn med appelsin er god og jeg tåler den selv bedre..

Det er bare periodevis jeg ikke "tåler" det - og da tror jeg det meste med alkohol i gjør magen sur dessverre.. Men et glass vann og litt pistasjeis gjorde susen, har ikke lyst på cider lenger! Men vi får da se hvor lenge det varer.. :fnise:

Åh! Den har vi i kjøleskapet nå, Brioche heter den. *prøve å glemme at den er i kjøleskapet*

:fnise:

Skrevet (endret)
Ja, de får de sikkert inn i begynnelsen av uka. Gled deg :P

Med ditt inntak av mat og drikke tatt i betraktning og sammenlignet med hva jeg spiser og drikker så vet jeg at jeg kommer til å like den for du har god smak=)

Endret av Lotte27
Skrevet
Det er bare periodevis jeg ikke "tåler" det - og da tror jeg det meste med alkohol i gjør magen sur dessverre.. Men et glass vann og litt pistasjeis gjorde susen, har ikke lyst på cider lenger! Men vi får da se hvor lenge det varer.. :fnise:

Åh! Den har vi i kjøleskapet nå, Brioche heter den. *prøve å glemme at den er i kjøleskapet*

Skjønner, alkohol gjør magen min også sur, kan ta meg en liten baileys, men drikker rent lite pga. mage.

Lykke til med å glemme at den ligger i kjøleskapet :fnise: , jeg hadde ALDRI klart å glemme det, men jeg er svak for det søte og gode=)

Gjest Golden Girl
Skrevet
Skjønner, alkohol gjør magen min også sur, kan ta meg en liten baileys, men drikker rent lite pga. mage.

Lykke til med å glemme at den ligger i kjøleskapet :fnise: , jeg hadde ALDRI klart å glemme det, men jeg er svak for det søte og gode=)

:plystre:

Gjest Golden Girl
Skrevet

Hakke sprukket enda altså, bare plystrer mens jeg prøver å la være... :sjenert:

(Dog et lite glass cider ved min side - trenger jo ikke drikke hele boksen! ;) )

Skrevet
Hakke sprukket enda altså, bare plystrer mens jeg prøver å la være... :sjenert:

(Dog et lite glass cider ved min side - trenger jo ikke drikke hele boksen! ;) )

Trenger ikke, men kommer kanskje.. Hehe

Skrevet

Frokost: Et grovt rundstykke med gulost

Mellom: En stor neve rosiner, noen mandler

Lunsj: En banan, en pære, druejuice

Middag: En halv pizza

Dessert: Blåbær, noen biter smågodt

Tja, kanskje hakket bedre, hvertfall.

Skrevet

- Havregrøt med lettsyltetøy og kanel

- To nektariner, en halv banan,

- En skål linsesuppe + en snackagurk og en gulrot

- Alt for masse lett-is :sukk: *kvalm*

- En alpen light

Gjest *Maja*
Skrevet

Lørdag:

Frokost:

1 jordbærsmoothie

Mellom:

Litt nøtter og tørket frukt

Lunsj:

300 gr. pasta bolognese

Mellom:

1 håndfull tørket ananas

Middag:

Pasta med kjøttboller

Digg:

70 gram Smash og en cookie :)

Skrevet

Har aldri skrevet her før, men tror det er en lur måte å bli bevisst på hva man putter i seg.

Jeg er en normalt slank jente med enormt høy forbrenning. Jeg blir veldig veldig fort sulten selv om jeg spiser _mye_. Dessverre har dette ført til at jeg kanskje har en valk ekstra rundt magen og på rumpen enn hva jeg kunne ønske meg. Here goes:

Frokost (ca 11):

- 1 skive grovt brød med avokado

- 1 skive grovt brød med makrell i tomat

- eple

Mellom:

- banan

Lunsj (ca 14.30):

- stor skål salat med kylling, pasta, salat, feta, tomat...

Middag (nå kl 18):

- pasta med tomatsaus

Ellers:

Klarte å falle for fristelsen og kjøpe en boks med Ben & Jerry's Bohemian Raspberry som jeg nok tror jeg og sambo kommer til å ta knekken på i kveld! Men er siste dagen av ferien ;) Men blir nok en tur etter middag først for å si det sånn.

Skrevet

- En cappuccino.

- Et speltrundstykke med kalkunkorv og lettmajones. Et glass skummet melk.

- Litt wok fra middagen i går.

- Litt brioche-kake.

- Hjemmelaget lasagne.

- Et glass iskaffe dobbel latte.

Og i løpet av kvelden forsvinner nok resten av briochen, like greit å bare få den bort.

Kvelds vet ikke jeg hva blir enda.

Skrevet
Har aldri skrevet her før, men tror det er en lur måte å bli bevisst på hva man putter i seg.

Jeg er en normalt slank jente med enormt høy forbrenning. Jeg blir veldig veldig fort sulten selv om jeg spiser _mye_. Dessverre har dette ført til at jeg kanskje har en valk ekstra rundt magen og på rumpen enn hva jeg kunne ønske meg. Here goes:

Frokost (ca 11):

- 1 skive grovt brød med avokado

- 1 skive grovt brød med makrell i tomat

- eple

Mellom:

- banan

Lunsj (ca 14.30):

- stor skål salat med kylling, pasta, salat, feta, tomat...

Middag (nå kl 18):

- pasta med tomatsaus

Ellers:

Klarte å falle for fristelsen og kjøpe en boks med Ben & Jerry's Bohemian Raspberry som jeg nok tror jeg og sambo kommer til å ta knekken på i kveld! Men er siste dagen av ferien ;) Men blir nok en tur etter middag først for å si det sånn.

Synes det ser ut som en passelig mengde jeg, ikke for mye i hvert fall.

Gjest Golden Girl
Skrevet

Brioche'en fikk bein å gå på her i huset også gitt... :ler: Idag - ikke igår!! ;)

Gjest Shelob
Skrevet

SØNDAG:

1 rundsrtykke med gulost

havregrøt

2 epler

2 skiver med laks

1/2 kanelbolle

2 biter sjokolade

1 laksfilet

broccoli

nudler

Skrevet (endret)

- Smoothie (bringebær, banan, skummet melk og litt yoghurt)

- 1 rugsprø med hummus og tomat

- En nektarin

- Noen skiver honningmelon

- Chili sin carne med byggris, salat og 3-4 tortillachips

- En alpen light

Blir nok mer honningmelon i løpet av kvelden :)

Anbefaler forresten de alpen light muslibarene, de er kjempegode!

Spesielt "Alpen light summer fruits." Namnam. Selges på Ultra blant annet.

Edit: Ble i tillegg en weetabix "brikke" med ekstra lett melk og en ts lett syltetøy + ca 7 mandler litt senere på kvelden :)

Endret av paintarainb0w
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...