Sekretæren Skrevet 8. august 2009 #2821 Skrevet 8. august 2009 Frokost: Proteinbar Etter trening: Shake Middag: To laksefileter, salat og cottage cheese Ettermiddag: Axa musliblanding, skummet melk Nå: Ett glass rødvin Planer om: Et par glass rødvin til og vaniljekesam med frukt!
venus_ Skrevet 8. august 2009 Forfatter #2822 Skrevet 8. august 2009 Hehe, hva for en kake er dette? Må nå være god om du klarer en halv(uten at jeg vet hvor store de er da) Sev kan jeg klare dette med MANGE kaker!! Den fra Ica som vi har snakket om før. Den med eggekrem inni, og melis oppå.
Chanel.No5 Skrevet 8. august 2009 #2823 Skrevet 8. august 2009 Den fra Ica som vi har snakket om før. Den med eggekrem inni, og melis oppå. Visste det var noe kjent med navnet, men klarte bare ikke komme på hvilken kake det var, jeg så etter den på fredag, men de var tom på Ica her, jeg var visstnok ikke den eneste som ville ha den kaken i hegen.. Men ska ha besøk til uken av venninne og da ska vi klare å dele en he slik kake, hun er like glad i søtt som meg=) Bør bare ha fått den i butkken til det!!
venus_ Skrevet 8. august 2009 Forfatter #2824 Skrevet 8. august 2009 Visste det var noe kjent med navnet, men klarte bare ikke komme på hvilken kake det var, jeg så etter den på fredag, men de var tom på Ica her, jeg var visstnok ikke den eneste som ville ha den kaken i hegen.. Men ska ha besøk til uken av venninne og da ska vi klare å dele en he slik kake, hun er like glad i søtt som meg=) Bør bare ha fått den i butkken til det!! Ja, de får de sikkert inn i begynnelsen av uka. Gled deg
Gjest Golden Girl Skrevet 8. august 2009 #2825 Skrevet 8. august 2009 Godt å se at det er andre mager som ikke liker cidere også Dumt, men sant... Prøvd Bacardi Breezer istedenfor? Dn med appelsin er god og jeg tåler den selv bedre.. Det er bare periodevis jeg ikke "tåler" det - og da tror jeg det meste med alkohol i gjør magen sur dessverre.. Men et glass vann og litt pistasjeis gjorde susen, har ikke lyst på cider lenger! Men vi får da se hvor lenge det varer.. Den fra Ica som vi har snakket om før. Den med eggekrem inni, og melis oppå. Åh! Den har vi i kjøleskapet nå, Brioche heter den. *prøve å glemme at den er i kjøleskapet*
Chanel.No5 Skrevet 8. august 2009 #2826 Skrevet 8. august 2009 (endret) Ja, de får de sikkert inn i begynnelsen av uka. Gled deg Med ditt inntak av mat og drikke tatt i betraktning og sammenlignet med hva jeg spiser og drikker så vet jeg at jeg kommer til å like den for du har god smak=) Endret 8. august 2009 av Lotte27
Chanel.No5 Skrevet 8. august 2009 #2827 Skrevet 8. august 2009 Det er bare periodevis jeg ikke "tåler" det - og da tror jeg det meste med alkohol i gjør magen sur dessverre.. Men et glass vann og litt pistasjeis gjorde susen, har ikke lyst på cider lenger! Men vi får da se hvor lenge det varer.. Åh! Den har vi i kjøleskapet nå, Brioche heter den. *prøve å glemme at den er i kjøleskapet* Skjønner, alkohol gjør magen min også sur, kan ta meg en liten baileys, men drikker rent lite pga. mage. Lykke til med å glemme at den ligger i kjøleskapet , jeg hadde ALDRI klart å glemme det, men jeg er svak for det søte og gode=)
Gjest Golden Girl Skrevet 8. august 2009 #2828 Skrevet 8. august 2009 Skjønner, alkohol gjør magen min også sur, kan ta meg en liten baileys, men drikker rent lite pga. mage. Lykke til med å glemme at den ligger i kjøleskapet , jeg hadde ALDRI klart å glemme det, men jeg er svak for det søte og gode=)
Gjest Golden Girl Skrevet 8. august 2009 #2830 Skrevet 8. august 2009 Hakke sprukket enda altså, bare plystrer mens jeg prøver å la være... (Dog et lite glass cider ved min side - trenger jo ikke drikke hele boksen! )
Chanel.No5 Skrevet 8. august 2009 #2831 Skrevet 8. august 2009 Hakke sprukket enda altså, bare plystrer mens jeg prøver å la være... (Dog et lite glass cider ved min side - trenger jo ikke drikke hele boksen! ) Trenger ikke, men kommer kanskje.. Hehe
Safira Skrevet 8. august 2009 #2832 Skrevet 8. august 2009 Frokost: Et grovt rundstykke med gulost Mellom: En stor neve rosiner, noen mandler Lunsj: En banan, en pære, druejuice Middag: En halv pizza Dessert: Blåbær, noen biter smågodt Tja, kanskje hakket bedre, hvertfall.
paintarainb0w Skrevet 8. august 2009 #2833 Skrevet 8. august 2009 - Havregrøt med lettsyltetøy og kanel - To nektariner, en halv banan, - En skål linsesuppe + en snackagurk og en gulrot - Alt for masse lett-is *kvalm* - En alpen light
Gjest *Maja* Skrevet 9. august 2009 #2834 Skrevet 9. august 2009 Lørdag: Frokost: 1 jordbærsmoothie Mellom: Litt nøtter og tørket frukt Lunsj: 300 gr. pasta bolognese Mellom: 1 håndfull tørket ananas Middag: Pasta med kjøttboller Digg: 70 gram Smash og en cookie
mariab Skrevet 9. august 2009 #2835 Skrevet 9. august 2009 Har aldri skrevet her før, men tror det er en lur måte å bli bevisst på hva man putter i seg. Jeg er en normalt slank jente med enormt høy forbrenning. Jeg blir veldig veldig fort sulten selv om jeg spiser _mye_. Dessverre har dette ført til at jeg kanskje har en valk ekstra rundt magen og på rumpen enn hva jeg kunne ønske meg. Here goes: Frokost (ca 11): - 1 skive grovt brød med avokado - 1 skive grovt brød med makrell i tomat - eple Mellom: - banan Lunsj (ca 14.30): - stor skål salat med kylling, pasta, salat, feta, tomat... Middag (nå kl 18): - pasta med tomatsaus Ellers: Klarte å falle for fristelsen og kjøpe en boks med Ben & Jerry's Bohemian Raspberry som jeg nok tror jeg og sambo kommer til å ta knekken på i kveld! Men er siste dagen av ferien Men blir nok en tur etter middag først for å si det sånn.
venus_ Skrevet 9. august 2009 Forfatter #2836 Skrevet 9. august 2009 - En cappuccino. - Et speltrundstykke med kalkunkorv og lettmajones. Et glass skummet melk. - Litt wok fra middagen i går. - Litt brioche-kake. - Hjemmelaget lasagne. - Et glass iskaffe dobbel latte. Og i løpet av kvelden forsvinner nok resten av briochen, like greit å bare få den bort. Kvelds vet ikke jeg hva blir enda.
venus_ Skrevet 9. august 2009 Forfatter #2837 Skrevet 9. august 2009 Har aldri skrevet her før, men tror det er en lur måte å bli bevisst på hva man putter i seg. Jeg er en normalt slank jente med enormt høy forbrenning. Jeg blir veldig veldig fort sulten selv om jeg spiser _mye_. Dessverre har dette ført til at jeg kanskje har en valk ekstra rundt magen og på rumpen enn hva jeg kunne ønske meg. Here goes: Frokost (ca 11): - 1 skive grovt brød med avokado - 1 skive grovt brød med makrell i tomat - eple Mellom: - banan Lunsj (ca 14.30): - stor skål salat med kylling, pasta, salat, feta, tomat... Middag (nå kl 18): - pasta med tomatsaus Ellers: Klarte å falle for fristelsen og kjøpe en boks med Ben & Jerry's Bohemian Raspberry som jeg nok tror jeg og sambo kommer til å ta knekken på i kveld! Men er siste dagen av ferien Men blir nok en tur etter middag først for å si det sånn. Synes det ser ut som en passelig mengde jeg, ikke for mye i hvert fall.
Gjest Golden Girl Skrevet 9. august 2009 #2838 Skrevet 9. august 2009 Brioche'en fikk bein å gå på her i huset også gitt... Idag - ikke igår!!
Gjest Shelob Skrevet 9. august 2009 #2839 Skrevet 9. august 2009 SØNDAG: 1 rundsrtykke med gulost havregrøt 2 epler 2 skiver med laks 1/2 kanelbolle 2 biter sjokolade 1 laksfilet broccoli nudler
paintarainb0w Skrevet 9. august 2009 #2840 Skrevet 9. august 2009 (endret) - Smoothie (bringebær, banan, skummet melk og litt yoghurt) - 1 rugsprø med hummus og tomat - En nektarin - Noen skiver honningmelon - Chili sin carne med byggris, salat og 3-4 tortillachips - En alpen light Blir nok mer honningmelon i løpet av kvelden Anbefaler forresten de alpen light muslibarene, de er kjempegode! Spesielt "Alpen light summer fruits." Namnam. Selges på Ultra blant annet. Edit: Ble i tillegg en weetabix "brikke" med ekstra lett melk og en ts lett syltetøy + ca 7 mandler litt senere på kvelden Endret 9. august 2009 av paintarainb0w
Fremhevede innlegg