Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kjempehappy også!! =)

Ser du liker vaniljeyoghurt, prøvd den nye Go`morgen med nøtter? Tenkte jeg skulle smake den, ser godt ut..

http://tine.no/page?id=26&key=168298&cat=1715

Jeg har smakt den. Likte ikke nøttene i den så veldig godt. De var på en måte litt seige, men kanskje jeg bare var uheldig? :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mmmm.. Så meget godt ut denne middagen din gitt.. Selv hadde jeg spist mer enn ett par biter stratos til dessert, men jeg er søtmoms og spiser gjerne liten middag for å ha god plass i magen til desserten =)

:helen: Den var veldig god også. :sikle:

Gjest Gjest_bente_*
Skrevet

Jeg ser at flere klarer å holde seg til én rute sjokolade av gangen, så jeg lurer på hva som er hemmeligheten? Jeg klarer ALDRI å bare ta én bit... Har jeg kjøpt en sjokoladeplate, MÅ jeg spise opp hele på én gang. Platen ligger og roper: "Kom og spis meg!" Og jeg klarer ikke å si nei til den, eheh...

Skrevet
Jeg ser at flere klarer å holde seg til én rute sjokolade av gangen, så jeg lurer på hva som er hemmeligheten? Jeg klarer ALDRI å bare ta én bit... Har jeg kjøpt en sjokoladeplate, MÅ jeg spise opp hele på én gang. Platen ligger og roper: "Kom og spis meg!" Og jeg klarer ikke å si nei til den, eheh...

Samme her! Er helt klin umulig å bare spise en, jo!

Skrevet

Jeg kan fint ta bare en bit sjokolade. Det er ikke noe magisk triks ved det. Jeg gjør det bare.

Kanskje ikke det svaret du ønsket deg. :fnise:

Skrevet

Forløpig i dag har jeg spist:

- Havregrøt

- Go' morgen yoghurt med nøtter (synes egentlig ikke den var noe særlig..)

Skrevet

Hittil i dag har jeg spist:

Frokost: En kopp kaffe og en halv Go'morgen yoghurt (jordbær).

Mellom: En kopp bringebærte med 2 ts sukker.

Formiddagsmat: 2 grove knekkebrød med banan, en gulrot, en håndfull lilla druer og et glass juice av appelsin, mandarin og grønne druer.

Middag i dag blir kylling med ris og stekte grønnsaker.

Gjest elinrenate
Skrevet

lager saltkjøtt (lam) med kålrotstappe:-) namnam:-)

Skrevet (endret)

Hittil:

To brødskiver

En kopp te med litt sukker

En kopp kakao

En kopp kokt vann med honning, sitron og kanel

En muffins

Et par vekk i morgen halstabletter

En multivitamin

Ibux

Har en selverklært halsbetennelse, så prøver å lindre med varm drikke. I følge råd skal både honning, sitron og kanel hjelpe, så blir nok flere kopper med den kombinasjonen. Mye mat er vondt og spise, har kjøpt rett i koppen supper og litt frukt, så skal få i meg litt mer etterhvert.

Endret av Aurela
Gjest Gjest_Siri_*
Skrevet
Frokost: En kopp kaffe og en halv Go'morgen yoghurt (jordbær).

Hvorfor ikke hele? Litt over 100 kalorier til frokost er for lite.

I dag:

- to rundstykker med eggerøre, fenalår og tomat

- ferskpresset appelsinjuice

- mangoyoghurt

- kaffe

- 5 dl blandet bærsmoothie

- to porsjoner fårikål

- to stykker eplekake med vaniljeis

Senere:

- nøttemüsli med Biola

- Sørlandschips

- seigmenn!

Skrevet
Hvorfor ikke hele? Litt over 100 kalorier til frokost er for lite.

I dag:

- to rundstykker med eggerøre, fenalår og tomat

- ferskpresset appelsinjuice

- mangoyoghurt

- kaffe

- 5 dl blandet bærsmoothie

- to porsjoner fårikål

- to stykker eplekake med vaniljeis

Senere:

- nøttemüsli med Biola

- Sørlandschips

- seigmenn!

:vetikke: Jeg var egentlig ikke sulten. Tenkte bare at jeg burde spise noe likevel.

Skrevet

Kjøleskapet hyler av sult, så det ble et ostesmørbrød før jeg rømte hjem til mamma og fikk nissegrøt!

Skrevet

Alle er forskjellige, en liten bit sjokolade kan tilfredsstille en person sitt behov, mens den bare øker lysten på mer, mer og atter mer hos en annen :gjeiper:

Spiser en tilstrekkelig med regelmessige og næringsrike måltider i løpet av dagen, ikke konstant nekter seg noe snacks og har ett normalt forhold til det hele, så skal en liten bit være nok en vanlig hverdag, men noen mennesker klarer ikke stoppe og tro meg, du er langt ifra den eneste her!! At Kitten er så heldig må vi bare misunne henne for!! :jepp:

Skrevet
:vetikke: Jeg var egentlig ikke sulten. Tenkte bare at jeg burde spise noe likevel.

Alt er bedre enn ingenting, enig der om det står mellom dette og ingenting!! :jepp:

Men frokost er viktig å få i seg, men om en ikke er sulten så hjelper hver smule en klarer å presse i seg!!

Skrevet
Jeg har smakt den. Likte ikke nøttene i den så veldig godt. De var på en måte litt seige, men kanskje jeg bare var uheldig? :klø:

Uff, det virket ikke noe særlig nei.. Seige nøtter i yoghurt.. Nei, det vil jeg ikke spise..

Skrevet
- Go' morgen yoghurt med nøtter (synes egentlig ikke den var noe særlig..)

Hmmm tror jeg dropper smake denne, andre personen som skriver dette her og det bare i dag..

Skrevet
Hittil:

To brødskiver

En kopp te med litt sukker

En kopp kakao

En kopp kokt vann med honning, sitron og kanel

En muffins

Et par vekk i morgen halstabletter

En multivitamin

Ibux

Har en selverklært halsbetennelse, så prøver å lindre med varm drikke. I følge råd skal både honning, sitron og kanel hjelpe, så blir nok flere kopper med den kombinasjonen. Mye mat er vondt og spise, har kjøpt rett i koppen supper og litt frukt, så skal få i meg litt mer etterhvert.

+

En kopp med honning og sitron

Mye vann

To tomater

Nesten en pakke kjeks

Hvis jeg orker/føler et stort nok behov blir det vel noen brødskiver (minus skorper) til kvelds

Skrevet

- En skive med gulost og to med makrell i tomat og majones. Et glass lettmelk og en kopp kaffe.

- Stekt ris og to grove rundtstykker med smør. Et halvt glass lettmelk og en kopp kaffe.

- En smash sjokolade og litt cola zero.

- En chicken bite fra 7eleven.

- En caffe mocca.

- Et glass skummet melk, noen få chilinøtter og en drøss halsdrops :tristbla:

Skrevet
+

En kopp med honning og sitron

Mye vann

To tomater

Nesten en pakke kjeks

Hvis jeg orker/føler et stort nok behov blir det vel noen brødskiver (minus skorper) til kvelds

Leste en gang at varm mat og drikke under halsbetennelse ikke er bra, det holder liv i bakteriene, at kald drikke og mat er bedre, som is osv da det bedøver og dreper bakteriene, men jeg er på ingen måte lege=)

Skrevet
- Et glass skummet melk, noen få chilinøtter og en drøss halsdrops :tristbla:

Denne kombinasjonen av smaker virket ikke helt fristende om halstablettene er sterke i tillegg :gjeiper:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...