Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Leste en gang at varm mat og drikke under halsbetennelse ikke er bra, det holder liv i bakteriene, at kald drikke og mat er bedre, som is osv da det bedøver og dreper bakteriene, men jeg er på ingen måte lege=)

Ja, leste det også noen steder i dag, men finner ikke noe ordentlig om det.. Men, det er hvertfall derfor jeg har gått over til å drikke mer vann og mindre "te" utover kvelden..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Denne kombinasjonen av smaker virket ikke helt fristende om halstablettene er sterke i tillegg :gjeiper:

Heheh, de ble nok ikke spist helt samtidig :P

Skrevet
Heheh, de ble nok ikke spist helt samtidig :P

Hehe, tenkte bare en munnfull med chillinøtter og halstabletter som ble skylt ned med melk :gjeiper:

Skrevet
Ja, leste det også noen steder i dag, men finner ikke noe ordentlig om det.. Men, det er hvertfall derfor jeg har gått over til å drikke mer vann og mindre "te" utover kvelden..

Sånn generelt eller bare ved sykdom? For det har jo ikke noe å si om en drikker varmt eller kaldt når en ikke har betennelse i halsen..

Skrevet
Sånn generelt eller bare ved sykdom? For det har jo ikke noe å si om en drikker varmt eller kaldt når en ikke har betennelse i halsen..

Ved halsbetennelse.. Men det kommer vel også ann på om det er virus eller bakterier som forårsaker betennelsen? Ikke at jeg vet hvilke av dem som er i min hals da :(

Skrevet

Fredag-søndag har ikke vært bra, for mye usunt og for mye mat.. men er jo lov å kose seg ekstra innimellom :gjeiper:

Skrevet
Ved halsbetennelse.. Men det kommer vel også ann på om det er virus eller bakterier som forårsaker betennelsen? Ikke at jeg vet hvilke av dem som er i min hals da :(

Kremt, som nevnt over så er jeg absolutt ikke noe lege av noe slag, men jeg ville nå tatt de to for samme fisk og heller prøvd med litt kalde produkter..

Klart du ikke skal bare få i deg kalde produkter og fryse hele dagen, det har ikke noe for seg, men ville byttet ut litt av det varme med noe is jeg, det er kaldt og bruker litt lenger tid ned rørene enn drikke..

Skrevet
Fredag-søndag har ikke vært bra, for mye usunt og for mye mat.. men er jo lov å kose seg ekstra innimellom :gjeiper:

Tror du at du er den eneste med dette resultatet etter en helg?? Nope, signerer dette, men det skal være lov å kose seg i helgene og det er normalt :popcorn:

Skrevet

1 lettere go morgen jogurt med vanilje, 3 kalkunpølser i brød med ketsup og sennep, 2 dobbel 0 vanilje jogurt fra yoplati, 1 eple, 1 pære, oste omellet med tomat og 2 knekkebrød, 2 kopper rett i koppen kakao, 3 knekkebrød me magerost og paprika..

nå er helgen over så satser på en ny og bedere dag og uke fra i morra av :)

Skrevet (endret)
Håper det går bedre med deg.. :klemmer:

Du har spist så lite i dag at du kunne hatt MYE sjokoladepulver i den melken din! Du har nå ikke fått i deg mye sukker i dag synes jeg.

Koselig, det går bedre jaa! Merker at jeg har mye mer livsglede nå (hvertfall noen dager, men bare det er jo framgang), og da er det lettere å se at livet dreier seg om andre ting enn matinntak! :)

(Litt ironisk at jeg da svarer her nå, men! :P)

I dag har jeg spist:

Frokost: En brødskive med skinke og smør, en brødskive med leverpostei + mager kesam med honning

Lunsj: Havregrøt (1,5 dl vann og 0,5 dl melk) og banan + litt mager kesam

Mellom: Et eple

Førmiddag: En brødskive med makrell i tomat, en med skinke og ost

Middag: Kylling tandori og salat

Kvelds: Lå igjen tre kyllingbiter i kylling tandori-gryta, så jeg spiste de sammen med litt salat av tomat, agurk og isbergsalat. En brødskive med makrell i tomat og et eple.

Endret av lilla91
Skrevet

Forresten, jeg synes den nye go' morgen youghurten, den med nøtter, er skikkelig god! Best av alle go' morgen youghurtene synes jeg!

Kanskje dette får deg til å smake den likevel, Lotte? Hehe

Skrevet
Alle er forskjellige, en liten bit sjokolade kan tilfredsstille en person sitt behov, mens den bare øker lysten på mer, mer og atter mer hos en annen :gjeiper:

Hos meg øker den lysten på mer, men jeg klarer da å stoppe likevel om jeg må. Er jo bare og ikke løfte opp bit nummer to til munnen :gjeiper:

Skrevet

Frokost: En ristet grovbrødskive med hvitost, et glass juice, (appelsin, mandarin og grønne druer) en liten håndfull lilla druer og en gulrot.

Formiddagsmat: En smoothie av 15 mellomstore jordbær og 3 ss yoghurt naturell.

Middag: En porsjon lasange med en brødskive med smør på til.

Skrevet

- 4 ritz kjeks

- En skive med philadelphia light.

- 1/3 pakke gjendekjeks.

- En rett i koppen brokkoli- og blomkålsuppe.

+ en del cola og en drøss halstabletter.

Skrevet
- 4 ritz kjeks

- En skive med philadelphia light.

- 1/3 pakke gjendekjeks.

- En rett i koppen brokkoli- og blomkålsuppe.

+ en del cola og en drøss halstabletter.

Oi! dette var lite! kan jeg få sørre om hva du veier og hvor høy du er?

Skrevet
Oi! dette var lite! kan jeg få sørre om hva du veier og hvor høy du er?

Jeg sender ut det samme spørsmålet til The Kitten :)

Skrevet
Forresten, jeg synes den nye go' morgen youghurten, den med nøtter, er skikkelig god! Best av alle go' morgen youghurtene synes jeg!

Kanskje dette får deg til å smake den likevel, Lotte? Hehe

Jepp, må smake den jeg!!

Kjekt å se at du logger her!! :klemmer:

Skrevet (endret)

.

Endret av Lotte27
Skrevet (endret)

Frokost:

Havregrøt kokt på vann med syltetøy. (Siste gang jeg bruker kun vann i havregrøten.... æsj!)

Mellom:

1 yoplait dobbel 0% med fersken og pasjonsfrukt

Lunsj:

1 wasa ferdig påsmurt med brunost

Mellom:

1 wasa ferdig påsmurt med brunost

Middag:

Tikka Masala - pakke fra Toro med nanbrød ved siden av.

Mellom:

1 eple

Kvelds:

Vet ikke enda...

Endret av *Numi*
Skrevet
Koselig, det går bedre jaa! Merker at jeg har mye mer livsglede nå (hvertfall noen dager, men bare det er jo framgang), og da er det lettere å se at livet dreier seg om andre ting enn matinntak! :)

En trenger mat for å leve, ikke leve for mat! (med mindre det er sjokolade og smågodt da, hva jeg leve for :gjeiper: Hehe)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...