Jenta21 Skrevet 6. oktober 2009 #4061 Skrevet 6. oktober 2009 Frokost: En rett i koppen med potetmos 1 eple 15 g marshmallow Mellommåltid: 1 eple 4 pepperkaker Litt melkesjokolade Middag: En liten porsjon spagetti med kjøttsaus Salat
Gjest motorola Skrevet 6. oktober 2009 #4062 Skrevet 6. oktober 2009 Dette her spiste jeg vanligvis og gjorde i går; frokost to brødskiver med brunost , 1 glass melk lunsj to brødskiver, en med leverpostei,en med peanøttsmør, ikke noe drikke i løpet av skoledagen middag vanlig mat + 1 glass melk kvelds to brødskiver m brunost m et glass melk innmellom mellommåltider som en brødskive, en frukt f.eks. drikker mye melk ellers også, ikke så mye annet, det er sjeldent er dette nok eller for lite?
Chanel.No5 Skrevet 6. oktober 2009 #4063 Skrevet 6. oktober 2009 Middag: Is med brownies. Dette er ikke mye til middag, men jeg kan faktisk gjøre det samme selv, elsker søte ting!! :gjeiper: Selv bestod min middag i dag av en pose salte skruer og en sjokolade etterpå. Er syk så har mer lyst på drittmat da..
Chanel.No5 Skrevet 6. oktober 2009 #4064 Skrevet 6. oktober 2009 (endret) er dette nok eller for lite? Ihvertfall ikke mye mat, tilnærmet normalt vil jeg påstå!! Endret 6. oktober 2009 av Lotte27
Paibunn Skrevet 6. oktober 2009 #4065 Skrevet 6. oktober 2009 Mellom: 1 pære Frokost: 1 stort mellomgrovt rundstykke med hvitost Mellom: 1 dl blåbær,1 dl havregryn med melk Mellom: 1 neve grønne druer Lunsj: 1 stort mellomgrovt rundstykke med spekeskinke Mellom: 1 lite eple, 1/8 honningmelon med melon/pasjonsfrukt yoghurt Ble en litt rar matdag i dag, med sen lunsj og dermed også sen middag og mange mellommåltider. Nå skal jeg spise Middag: 1 potet og 2 grillpølser av kylling med ketchup Senere blir det nok et eple til eller noe
Chanel.No5 Skrevet 6. oktober 2009 #4066 Skrevet 6. oktober 2009 Ojojoj... Tror jeg har spist for mange epler fra hagen gitt. Bittelitt vondt i magen Off, kjenner følelsen, kan desverre ikke spise ett eple engang jeg.. Bortsett fra de gule, men bare ett!! Dumt, for elsker de gule søte eplene :rødme:
Chanel.No5 Skrevet 6. oktober 2009 #4067 Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Middag: 1 potet og 2 grillpølser av kylling med ketchup Senere blir det nok et eple til eller noe Anbfaler potetmos med grillpølser, dyppe pølsene i det og deretter ketchup Endret 6. oktober 2009 av Lotte27
Paibunn Skrevet 6. oktober 2009 #4068 Skrevet 6. oktober 2009 Anbfaler potetmos med grillpølser, dyppe pølsene i det og derette ketchup Ja, det var det jeg hadde lyst på... Men dumme sambo hadde drukket opp all melken, så kunne ikke lage potemos Det får bli neste gang
Chanel.No5 Skrevet 6. oktober 2009 #4069 Skrevet 6. oktober 2009 Men dumme sambo hadde drukket opp all melken, så kunne ikke lage potemos Tulling altså!! Hehe.. :gjeiper:
Aurela Skrevet 6. oktober 2009 #4070 Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Frokost: Havregrøt Lunsj: Et rundstykke med mya salat Middag: En pizza (en sånn liten som passer en person liksom) Etter middag (og egentlig med en gang jeg var ute av butikken!): En pakke kjeks, var ekstremt godtesyk på butikken og da med 50% av på mange gode pakker med kjeks og sånt var jeg nesten i himmelen! Og noen druer Endret 6. oktober 2009 av Aurela
The Kitten Skrevet 6. oktober 2009 #4071 Skrevet 6. oktober 2009 Beste middagen!! Det var nydelig. Jeg var på kafé med en venninne. Egentlig skulle jeg bare drikke kaffe (og lage meg en sunnere middag hjemme) men så fikk hun dobbelt opp når hun bestilte, og ga ene porsjonen til meg.
Chanel.No5 Skrevet 6. oktober 2009 #4072 Skrevet 6. oktober 2009 Det var nydelig. Jeg var på kafé med en venninne. Egentlig skulle jeg bare drikke kaffe (og lage meg en sunnere middag hjemme) men så fikk hun dobbelt opp når hun bestilte, og ga ene porsjonen til meg. Synes ikke ett spor synd på deg!!
The Kitten Skrevet 6. oktober 2009 #4073 Skrevet 6. oktober 2009 Dette er ikke mye til middag, men jeg kan faktisk gjøre det samme selv, elsker søte ting!! :gjeiper: Selv bestod min middag i dag av en pose salte skruer og en sjokolade etterpå. Er syk så har mer lyst på drittmat da.. Det var egentlig meningen å spise en sunnere middag, men det fikk nå bli som det ble. Når man er syk har man lov til å spise masse usunn mat, da det viktigste er å få i seg noe. God bedring.
Gjest Euforia Skrevet 6. oktober 2009 #4074 Skrevet 6. oktober 2009 Frokost - et knekkebrød Lunsj - litt havregrøt Middag - fiskeboller og grønnsaker Kveldsmat - et knekkebrød Har også spist litt melon.
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #4075 Skrevet 6. oktober 2009 2 skiver med gulost 2 agurker 2 tomater 3 eggehvitter 1 glass tacosalsa 1 stk kinakål 1 tortilla, med litt kjøttdeig og ost og rømme og MASSE salat utenom 1 tallerken havregryn 1pose bærblanding 1boks cottatge cheese 5 flasker 1,5 liter pepsi max lol, slå den!!!
Gjest Euforia Skrevet 6. oktober 2009 #4076 Skrevet 6. oktober 2009 5 flasker 1,5 liter pepsi max Nei? Alene? ...hvordan er det mulig?
Gjest Miam Skrevet 6. oktober 2009 #4077 Skrevet 6. oktober 2009 Off, kjenner følelsen, kan desverre ikke spise ett eple engang jeg.. Bortsett fra de gule, men bare ett!! Dumt, for elsker de gule søte eplene :rødme: Ååh, så dumt du ikke kan spise noe særlig med epler da, det er jo så nammis! Bra du kan spise gule av og til da, de er jo snydens!
Gjest Miam Skrevet 6. oktober 2009 #4078 Skrevet 6. oktober 2009 2 skiver med gulost 2 agurker 2 tomater 3 eggehvitter 1 glass tacosalsa 1 stk kinakål 1 tortilla, med litt kjøttdeig og ost og rømme og MASSE salat utenom 1 tallerken havregryn 1pose bærblanding 1boks cottatge cheese 5 flasker 1,5 liter pepsi max lol, slå den!!! 2 hele agurker, 1 kinakål, en boks cottage cheese, et glass salsa?? Hva er du laga av da?
Chanel.No5 Skrevet 6. oktober 2009 #4079 Skrevet 6. oktober 2009 Det var egentlig meningen å spise en sunnere middag, men det fikk nå bli som det ble. Når man er syk har man lov til å spise masse usunn mat, da det viktigste er å få i seg noe. God bedring. Tro meg, 3xgedigne kakemenn, 2 x lyse frokost-rundstykker med brunost og syltetøy, nutrilett med karamell, x antall kopper varm sjokolade, er ikke fare for at jeg sulter!!
Chanel.No5 Skrevet 6. oktober 2009 #4080 Skrevet 6. oktober 2009 2 hele agurker, 1 kinakål, en boks cottage cheese, et glass salsa?? Hva er du laga av da? Du reagerte ikke på all pepsi max`en??
Fremhevede innlegg