Chanel.No5 Skrevet 5. oktober 2009 #4041 Skrevet 5. oktober 2009 - 4 gjendekjeks med litt brunost på. (Ja, det var faktisk godt Lotte, selv om jeg ikke trodde på deg ) :gjeiper: Hehe, kjekt å se at jeg kan gi deg noen tips også!! Om du liker bixit, så er de fatisk bedre med brunost enn uten!!
Gjest Miam Skrevet 5. oktober 2009 #4042 Skrevet 5. oktober 2009 Hehe, tenkte dette, men en vet jo aldri.. Kanskje tok du en skje i boksen og i munnen og det var det :gjeiper: *Kremt*... Det har hendt
Chanel.No5 Skrevet 5. oktober 2009 #4043 Skrevet 5. oktober 2009 *Kremt*... Det har hendt Gjør vi vel alle, men kanskje ikke i besøk (ihvertfall ikke mens andre ser på da selvfølgelig )
Safira Skrevet 5. oktober 2009 #4044 Skrevet 5. oktober 2009 Du kan bare ta den dårlige samvittigheten å kaste den langt vekk, fr dette er absolutt ikke noe mye nei!! Jeg tror den er borte for en stund. Jeg håper den er borte for en stund.
Chanel.No5 Skrevet 5. oktober 2009 #4045 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg tror den er borte for en stund. Jeg håper den er borte for en stund. Bare la den bli borte også, ingenting å hente frem igjen.
Gjest Miam Skrevet 5. oktober 2009 #4046 Skrevet 5. oktober 2009 Gjør vi vel alle, men kanskje ikke i besøk (ihvertfall ikke mens andre ser på da selvfølgelig ) Nei, meget viktig! Vil jo ikke at andre skal tro man er uhøflig eller noe
Jenta21 Skrevet 5. oktober 2009 #4047 Skrevet 5. oktober 2009 En rett i koppen med potetmos 5 fiberknekkebrød med mager leverpostei og sylteagurk 3 små epler En kiwi Bringebærdrops 10g marshmallow Litt melkesjokolade (Jeg trenger litt melkesjokolade hver dag for å fungere skikkelig!) Det ble visst enda et fiberknekkebrød med leverpostei, agurk og paprika.
stjernekyss Skrevet 5. oktober 2009 #4048 Skrevet 5. oktober 2009 Frokost: crüsli med nøtter og eplejuice + kosttilskudd Brunsj: Knekkebrød med paprikahummus og agurk + appelsinjuice Lunsj: Brødskiver med avocado og paprika, og paprikahummus og paprika + appelsinjuice Middag: Matsalat med fullkornskrumakaroni, egg, gravlaks, salat, agurk, tomat, paprika - Sinnsykt godt! Kvelds: Rester av middagen
*Numi* Skrevet 5. oktober 2009 #4049 Skrevet 5. oktober 2009 Frokost: 2 knekkebrød med gulost Lunsj: havregrøt kokt på melk og vann med syltetøy Mellom: 2 epler Middag: kyllingfilet, balisaus, fullkornspasta og salat + paprika Mellom: 1 kanne med te Kvelds: to fullkornsbrødskiver med banan Føler meg helt rar i dag/i kveld. Vet ikke om det er fordi jeg har stått tidlig opp, drukket for lite vann eller spist med for lange mellomrom... Slapp i armene og lett i hodet. Håper det går bedre etter en god natts søvn.
Gjest Miam Skrevet 5. oktober 2009 #4050 Skrevet 5. oktober 2009 Ojojoj... Tror jeg har spist for mange epler fra hagen gitt. Bittelitt vondt i magen
stjernekyss Skrevet 5. oktober 2009 #4051 Skrevet 5. oktober 2009 Føler meg helt rar i dag/i kveld. Vet ikke om det er fordi jeg har stått tidlig opp, drukket for lite vann eller spist med for lange mellomrom... Slapp i armene og lett i hodet. Håper det går bedre etter en god natts søvn. Jeg tror det er noe som går jeg. Jeg har også vært light-headed og kvalm. Hadde feber og, på det verste, men ingen andre influensasymptomer. Bedre nå da.
Gjest MooCow Skrevet 5. oktober 2009 #4052 Skrevet 5. oktober 2009 Det saa da ikke saa galt ut det, men det kommer jo helt an paa hvor aktiv du har vaert osv. Selv har jeg spist: - En bit laktosefri ost. - Havregroet kokt paa laktosefri melk med knuste linfroe, toerkede aprikoser og mandelessens. 1/4 eple (klarte ikke mer). - Enda en bit ost. - 4-5 Ryvita Original med majones, kylling, salatblader, tomat og agurk. - En liten pose salte cashews. - En kiwi. - Stekt catfish, dampet brokkoli og gulrot, frisk spinat, tomat, loek og svarte oliven. Har ogsaa drukket masse vann, ett glass sukkerfri saft, et par kopper svart te og en del Cola light. Blir nok litt kvelds etterhvert ogsaa. Og saa ble det hermetisk laks, risnudler, kaal og tomat til kvelds.
*Numi* Skrevet 6. oktober 2009 #4053 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg tror det er noe som går jeg. Jeg har også vært light-headed og kvalm. Hadde feber og, på det verste, men ingen andre influensasymptomer. Bedre nå da. Å ja. Ja, kanskje det var noe sånt. Føler meg bedre i dag, tror jeg. Har nettopp stått opp så tiden vil vel vise.
Gjest motorola Skrevet 6. oktober 2009 #4055 Skrevet 6. oktober 2009 Dette her spiste jeg vanligvis og gjorde i går; frokost to brødskiver med brunost , 1 glass melk lunsj to brødskiver, en med leverpostei,en med peanøttsmør, ikke noe drikke i løpet av skoledagen middag vanlig mat + 1 glass melk kvelds to brødskiver m brunost m et glass melk innmellom mellommåltider som en brødskive, en frukt f.eks. drikker mye melk ellers også, ikke så mye annet, det er sjeldent
Gjest Miam Skrevet 6. oktober 2009 #4056 Skrevet 6. oktober 2009 (endret) -Grovskive med mysost (brunostgreier) og lett is-te -Lunsj på big bite, en halv sub med en liten brus (bytur i dag) -Middagen var noe hjemmesnekra pappa diska opp med: torskefileter i ildfast form i ovnen med erter, purre, gulrøtter, blomkål, saus og ost på toppen, poteter ved siden av. -Et par skittles! Endret 6. oktober 2009 av Miam
The Kitten Skrevet 6. oktober 2009 #4057 Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Frokost: En avocado, et eple, en kiwi og et glass juice (appelsin, grapefrukt og blodappelsin). Formiddagsmat: To skiver grovt brød med hvitost. Middag: Is med brownies. Kveldsmat: En skive med banan og en kopp mintte. Endret 6. oktober 2009 av The Kitten
Gjest Frosk Skrevet 6. oktober 2009 #4058 Skrevet 6. oktober 2009 Hittil: * Appelsinjuice, en neve valnøtter * 4 Krisprolls fullkornskavringer med ost. Urtete. * Et eple, et glass sjokoladesoyamelk * En banan * Stor skål hjemmelaget blomkålsuppe, med 2 brødskiver til * Stor neve røde druer
Safira Skrevet 6. oktober 2009 #4059 Skrevet 6. oktober 2009 Frokost: Grovt rundstykke med brie, appelsinjuice Lunsj: To grove rundstykker med skinke og salat Middag: Kyllinggryte med masse grønnsaker Kvelds: Blir 2 rugsprø med gulost, og te
stjernekyss Skrevet 6. oktober 2009 #4060 Skrevet 6. oktober 2009 Middag: Is med brownies. Beste middagen!!
Fremhevede innlegg