Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jepps, enig med siste taler :)

Jeg har foreløbig spist grovbrød med brunost og et stort glass appelsinjuice, mmm. Jeg har en svakhet for brunost.. :sjenert:

Nå driver jeg å lader opp til familieselskap med et tonn av kaker i ettermiddag :lur:

Lurer på å steke egg eller lage en omelett eller noe til "middag", vi skal ha varm mat til kvelds i dag, så da orker jeg ikke en svær middag også. Taco i kveld! *Miam glad* :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frokost:

2 fiberknekkebrød med mager kyllingost og paprika

2 plommer

1 sukkerfri sjokolade

Middag:

Hjemmelaget pizza med salat

Så blir det hvitvin og noe sjokolade i kveld :nei::sjenert:

Skrevet
Må si jeg blir sjokkert over hvor lite enkelte spiser, i allefall om det er hver dag. Skjønner godt at man kan ha en sløv dag i matveien, kanskje til og med to, men man kan ikke gå sånn lenge, hvor i allverden får man energi fra da, til å klare seg gjennom dagen? Blir litt trist jeg :(

SPIS JENTER!

Har ikke fulgt så godt med i tråden, men ser for meg at dette kan stemme ja.

For min egen del spiser jeg muligens mindre enn mange andre, men jeg trenger mindre og. Er syk og lever et veldig rolig liv, og da trenger jo ikke kroppen like mye.

Men jeg tenker aldri over det sånn egentlig, bare spiser til jeg blir passe mett. Det bare skjer tidligere enn hos mange andre :)

Skrevet
Så blir det hvitvin og noe sjokolade i kveld :nei::sjenert:

Det er jo fredag! Lov å kose seg da. Dessuten var vel ikke matinntaket ditt skremmende høyt i dag. Kos deg du! :jepp:

Skrevet

Müsli med blåbærbiola

1 glass melk

Avocadosalat med yoghurtdressing

1 nystekt rundstykke med smør

1 glass melk

Byggrynsburger med soppsaus, kokte grønnsaker og poteter

1 glass saft

to kopper kaffe, 4 kopper te, 1/2 liter vann

Skrevet

Frokost: En duoyoghurt og to grove knekkebrød med fårepølse.

Formiddagsmat: En avocado og to kiwier.

Middag: Fajitas med kyllingkjøttdeig, hjemmelaget guacamole og salat.

I tillegg bli det hvit :vin: og sikkert noe salt snacks i kveld.

Skrevet
Hehe, bare bli vant til det!! Er helt normalt å spise en skolebolle kjære deg! Smakte godt tenker jeg :klemmer:

Den var ganske god, ja :)

Det er nok akkurat sånn jeg også har det nå. :) Men i helgen har jeg lovet meg selv sjokolade. Siden jeg er "flink" i uka.

Ja, jeg spiser noe usundt nesten hver helg :jepp:

I dag:

Frokost: To rugsprø med mexikansk smøreost

Lunsj: Wasa sandwich gressløk

Etter styrketrening: 1/2 banan

Middag: 1/2 pizza originale superiore, mozell light

Snacks: Litt sørlandschips, 5 biter lakris, mozell light

Skrevet
Det er jo fredag! Lov å kose seg da. Dessuten var vel ikke matinntaket ditt skremmende høyt i dag. Kos deg du! :jepp:

Jeg skal forsøke å kose meg med utskeielsene :)

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet
Etter styrketrening:

Du vet hele poenget med styrketrening forsvinner hvis man ikke får i seg nok proteiner og næring til å bygge opp musklene?

Gjest Lovemuffin
Skrevet

Føler at jeg har spist så masse i dag. Hva syns dere?

Frokost:

1 skive med blåbærsylt

Lunsj:

Skive med kyllingpålegg

ca 1 time før trening:

Stor skål med salat med egg og kylling

Etter trening:

Stor skål med havregrøt

1 pose med Snack`n jack

Litt kiwi og eple med vanlijekesam

Skrevet
Faar proeve aa dra opp gjenomsnittet litt jeg da!

Jeg trener mye og da trenger man mye mat!

HERLIG!! :skratte:

Skrevet
Må si jeg blir sjokkert over hvor lite enkelte spiser, i allefall om det er hver dag. Skjønner godt at man kan ha en sløv dag i matveien, kanskje til og med to, men man kan ikke gå sånn lenge, hvor i allverden får man energi fra da, til å klare seg gjennom dagen? Blir litt trist jeg :(

SPIS JENTER!

:enig: Enig med deg, men desverre har endel av jentene her inne ett litt anstrengt syn på mat og da må vi bare forstå at det ikke alltid er lett for de å spise mer selv om vi maser på det, men om det hjelper litt på etterhvert så fortsetter jeg maset ihvertfall :jepp:

Skrevet
Jepps, enig med siste taler :)

Jeg har foreløbig spist grovbrød med brunost og et stort glass appelsinjuice, mmm. Jeg har en svakhet for brunost.. :sjenert:

Makes 2 of us!! MÅ ha fløtemysost i kjøleskapet, krise ellers!

Forsøkt å ta jordbærsyltetøy på.. ??

Skrevet

Jeg får helt vondt av dere jenter! Ikke planlegg om dere kanskje skal kose dere i helgene, GJØR DET! Dere spiser så lite til vanlig, alle koser seg i helgene og hvorfor skal ikke dere også unne dere masse god mat og drikke?

Kom igjen, overvinn frykten dere har for "usunn" mat og drikke, nyt det, lev livet, vi må ha mat og drikke for å leve, en skal ikke måtte leve for mat og drikke!!

Vet at det er lettere sagt av meg, men kanskje kommer jeg igjennom hos en eller to av dere og da er jeg mer enn happy!! :klemmer:

Skrevet
Jeg skal forsøke å kose meg med utskeielsene :)

Dette er rett instilling :klemmer:

Skrevet

Frokost: Skyr med 1 dl fullkornscrunch

Lunsj: En skål grønnsakssuppe + et eple og en gulrot

MM: En liten skål med druer

Middag: Grønnsakswok med quornfilet og toro woksaus

Kveldskos: Masse druer, også blir det sannsynligvis en skyr senere :)

Lakerol, tyggi og pepsi max i tillegg.

Og nå gomler jeg på dent :tongue: Er helt avhengig :sukk:

Skrevet (endret)
Lakerol, tyggi og pepsi max i tillegg.

Og nå gomler jeg på dent :tongue: Er helt avhengig :sukk:

Får du ikke magevonter? magen min hadde eksplodert av bare en pakke lakerol :gjeiper: Får du ikke magevonter?

Endret av Lotte27
Skrevet
Får du ikke magevonter? magen min hadde eksplodert av bare en pakke lakerol :gjeiper: Får du ikke magevonter?

Hehe nei, tror jeg har blitt immun.

Har spist en pakke nesten hver dag i flere uker, i dag nærmer jeg meg to.

Så er ikke så rart :tongue:

Men det er vel ikke særlig bra for magen uansett, så jeg får vel prøve å trappe ned inntaket etterhvert :sukk:

Skrevet
Men det er vel ikke særlig bra for magen uansett, så jeg får vel prøve å trappe ned inntaket etterhvert :sukk:

Så lenge du ikke får vondt så kjør på.. Det er så mange gode pastiller der ute så misunner deg jeg :gjeiper:

Skrevet

0500 havregryn 120gr, 40gr protein pulver, 20gr mandler og hasselnøtter. 5dl melk. En spiseskje syltetøy.

Kjørte alt i blenderen i dag. Fantastisk, skal begynne å drikke frokosten min fra nå av.

0900 1 banan

1100 6 grove tykke skiver. trøtt om morgenen, fikk sjokk når jeg så hvor store de var. 2,5-3,5cm tykke ost og skinke på og et eple til dessert.

1500 kylling fileet og franske poteter.

1630 Trening

1730 1 snickers, litt hasselnøtter og mandler. 5dl melk. Var på farta.

1800 var på date som var suksessfull. ble en kaffe, regner vanligvis ikke med kaffe i matlogger. Tar det kun med siden jeg var på en date!

2100 en halv ferdigkjøpt pizza.

Annet: 3l vann, noen håndfuller med druer, en gulrot, litt advokado, litt salat, et kokt egg.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...