Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har vært på hyttetur i helgen, så i dag har jeg bare sittet på en båt og ventet på båten evig lenge utforbi en mix kiosk. Så har bare spist masse dritt :sukk: Jaja, skylder på kjedsomhet og dagen derpå.

Frokost: En skyr, et eple, 1 wasa sesam med lettost og litt salatrester fra i går.

"Lunsj": En håndfull chips og noen malaco truly

Middag: En medium pommes frites med ketchup

"Dessert": Japp sjokolade

Kvelds: En pære

Jeg tenkte å steke meg litt grønnsaker nå, må få opp sunnhetsnivået litt :tongue:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Har vært på hyttetur i helgen, så i dag har jeg bare sittet på en båt og ventet på båten evig lenge utforbi en mix kiosk. Så har bare spist masse dritt :sukk: Jaja, skylder på kjedsomhet og dagen derpå.

Jeg tenkte å steke meg litt grønnsaker nå, må få opp sunnhetsnivået litt :tongue:

:skratte: Herlig, stek deg litt grønnsaker du, så blir kropp og sinn glad :gjeiper:

Synes grunnene dine til "å spise masse dritt" er mer enn god nok jeg!! :popcorn:

Endret av Lotte27
Skrevet
Prøver du å gå opp i vekt i tilegg til ett normalt forhold til mat?

Spiser ihvertfall veldig lite om du det skal.. (om ikke porsjonene er gigante (noe jeg sterkt tviler på :gjeiper: )

Tar det på ordet og tar med meg en kjekspakke ned på rommet hvor jeg skal sitte med lillesøs og se på film, kanskje det blir et par kjeks på meg i dag :fnise:

Merker jeg hører veldig på deg og tar til meg det du sier!

Skrevet
Paa tide aa spise noe da. ;)

Saa langt i dag har jeg spist:

- Eggeroere av 2 egg, 1/2 avocado, 1 tomat, svarte oliven, stekt sjampinjong og skinke. Stort glass vann.

- 1 fiken og 2 pasjonsfrukter.

- 1 eple

- Salat med skinke, squash, 1 tomat, soltoerket tomat i olje og noen svarte oliven.

- 1 kiwi og to never cashewnoetter.

Daarlig dag i dag gitt ... Sovet en del da.

Skrevet (endret)
Tar det på ordet og tar med meg en kjekspakke ned på rommet hvor jeg skal sitte med lillesøs og se på film, kanskje det blir et par kjeks på meg i dag :fnise:

Merker jeg hører veldig på deg og tar til meg det du sier!

Åh, så koselig med film og kjeks!! :klemmer:

Flott at du hører på meg, håper jeg kan banke litt fornuft inn i hodet og samtidig dytte litt feile tanker ut!! Hehe. Bare fortsett din flotte jobb!!

Endret av Lotte27
Skrevet

:natti: Hvem har ikke det..?? :gjeiper:

Skrevet

1100 egg og bacon!

1330 komler

1500 trening

1600 1 snickers og litt nøtter

1800 egg og bacon.

2000 2 brødskiver og 2 kake stykker.

annet, 2l vann, litt brus, 2 epler, 1 gulrot, en del druer.

Kommentarer. en koselig søndag :D

Skrevet

Frokost:

Varme rundstykker med brie og grønnsaker, appelsinjuice

Mellom:

Yoghurt med müsli, kaffe

Lunsj:

Kyllingkjøttboller i pitabrød med tomatsalat og tzatziki

Mellom:

Eple og mango

Middag:

Spagetti med pesto, cherrytomater og spinat

Kvelds:

To øl :)

Skrevet

Det ble visst en liten sjokolade ogsaa.

:natti: Hvem har ikke det..?? :gjeiper:

Sovet i loepet av dagen mente jeg. Daarlig dag. Satser paa at morgendagen blir bedre. :)

Skrevet
Frokost:

Varme rundstykker med brie og grønnsaker, appelsinjuice

Mellom:

Yoghurt med müsli, kaffe

Lunsj:

Kyllingkjøttboller i pitabrød med tomatsalat og tzatziki

Mellom:

Eple og mango

Middag:

Spagetti med pesto, cherrytomater og spinat

Kvelds:

To øl :)

Det saa jo veldig godt ut da, bortsett fra oel og kaffe. :)

Skrevet
Det saa jo veldig godt ut da, bortsett fra oel og kaffe. :)

Er det ikke du som spiser en del pubmat? Du må jo like øl?!

Skrevet (endret)
Er det ikke du som spiser en del pubmat? Du må jo like øl?!

Vi spiser paa pub/kafe minst en gang i uken, det er jo saa billig her, men øl har jeg ikke laert meg aa like. :ler: Utvalget av cider er jo veldig bra da, men det er ikke alltid jeg drikker alkohol heller. ;)

Endret av MooCow
Skrevet
Det ble visst en liten sjokolade ogsaa.

Sjokolade her også, ikke liten da.. :gjeiper:

Skrevet (endret)
Sjokolade her også, ikke liten da.. :gjeiper:

Hvem sa at stoerrelse er uten betydning ...:fnise:

Er sulten jeg.

Endret av MooCow
Skrevet
Vi spiser paa pub/kafe minst en gang i uken, det er jo saa billig her, men øl har jeg ikke laert meg aa like. :ler: Utvalget av cider er jo veldig bra da, men det er ikke alltid jeg drikker alkohol heller. ;)

Neinei, men kombinasjonen publunsj + pint er helt fantastisk.

Mange ølkombinasjoner er ganske fantastiske, f.eks øl + en varm sommerdag og øl + chilinøtter. :)

Skrevet (endret)
Neinei, men kombinasjonen publunsj + pint er helt fantastisk.

Mange ølkombinasjoner er ganske fantastiske, f.eks øl + en varm sommerdag og øl + chilinøtter. :)

Det er det sikkert for de som liker det, men en iskald pint cider er ikke saa ille det heller.;) Jeg har faktisk proevd øl, men jeg klarer ikke aa like det! Bortsett fra i en Snakebite da. Men da kjenner man ikke smaken ...:ler:

Endret av MooCow
Skrevet

En kan nå fint spise god mat på en bar uten å drikke øl :popcorn:

Skrevet
Hvem sa at stoerrelse er uten betydning ...:fnise:

Er sulten jeg.

Hehe, leste bare at du tok en liten sjokolade, og desverre kunne ikke jeg skryte på meg den samme viljestyrken :popcorn:

Skrevet
En kan nå fint spise god mat på en bar uten å drikke øl :popcorn:

Selvsagt. :jepp: Men naa fikk jeg lyst paa en cider ... :ler:

Skrevet
Det er det sikkert for de som liker det, men en iskald pint cider er ikke saa ille det heller.;) Jeg har faktisk proevd øl, men jeg klarer ikke aa like det! Bortsett fra i en Snakebite da. Men da kjenner man ikke smaken ...:ler:

Ikke noe videre glad i øl selv, men har du smakt EFES? Den er faktisk god..

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...