Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Har så mye matlyst for tia, etter at jeg begynte å trene mer styrketrening o.O

HELT naturlig - økt muskelmasse=økt forbrenning!! Spis og tren du!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tja, jeg pleier å like det, men har null matlyst for tiden, så kan ikke si at det frister.

Endte med at jeg fikk i meg tre pizzastykker og en banan, så hakket bedre ble det kanskje. Hadde ikke skadet å ha litt mer matlyst, da, så jeg slipper å føle at jeg tvinger i meg mat :roll:

Med fare for å gjenta meg - Noe må det være du har lyst på..??

Flott at du presset ned litt pizza, bra jobbet!!

Vet at det ikke er kjekt å tvinge i seg mat, derfor spiser jeg selv nå som syk, kaloritett mat som sjokolade og nøtter innimellom for ihvertfall å komme opp i ett kalorimessig normalt nivå, dette for at kroppen skal få nok næring til å utføre jobben den har med å bekjempe bakteriene.

Skrevet (endret)

- En grov skive med salami og agurk. Et glass skummet melk.

Hadde lang dag på jobb så jeg måtte velge akkurat det som fristet der og da..., for å kunne holde ut! :sjenert:

- En liten, liten porsjon biff stroganoff med hjemmelaget potetmos og en halv kartong med grønn iste fra Tine.

- Et skinkehorn med resten av kartongen med iste.

- Kom hjem veldig sent, da var jeg sååå sulten så jeg lasset på med en stoor porsjon med lapskaus (masse salt og pepper på) med flatbrød.

Halv pakke salvie pastiller.

Litt vann.

Jeg merker jeg har vondt i hodet nå, muligens det er pga. uvanlig lang dag og feil valg av mat... Liker bedre dagene der jeg har mine vanlige arbeidstider, som jeg er vant med.

Ellers har jeg glemt å nevne at jeg tar Omega 3 hver dag, tar maks. kapsler som står på boksen.

Endret av Lilandry
Skrevet

I går:

Frokost:

1 Skyr

Lunsj:

1 Skyr

5 mandariner

Middag:

4 knekkebrød med tykt laget mager leverpostei

Og en kakemann og litt melkesjokolade.

I dag blir det bursdagsfest og jeg tenker matinntaket vil bestå av utelukkende usunne ting samt alkohol. Åjada :ler:

Gjest Gjest_Marianne_*
Skrevet
I går:

Frokost:

1 Skyr

Lunsj:

1 Skyr

5 mandariner

Middag:

4 knekkebrød med tykt laget mager leverpostei

Og en kakemann og litt melkesjokolade.

I dag blir det bursdagsfest og jeg tenker matinntaket vil bestå av utelukkende usunne ting samt alkohol. Åjada :ler:

Du vet at dette er alt for lite mat eller??

1 skyr til frokost og knekkebrød til middag?? Hjelpes...

Skrevet
Du vet at dette er alt for lite mat eller??

1 skyr til frokost og knekkebrød til middag?? Hjelpes...

Ja, hun vet :gjeiper:

Jeg maser om det så og si hver dag..

Skrevet

Bra du maser Lotte27! ;)

Min dag:

Frokost: 2 dl lett naturell youghurt, hasselnøtter, litt honning.

kaffe med lett melk

banan

kaffe med lettmelk

Lunsj: to skiver veldig grovt brød, ost/skinke, egg+litt smør.

grønn te

Middag: 2 store posjoner linsegryte, ved siden av: mozzarella light, avocado, tomat, agurk, paprika.

Et eller annet til kvelds blir det nok. Youghurt? brød?

Og har meeeget lyst på rødvin... Men tenkte jeg skulle vente til søndag, for da kommer mannen hjem. Eller er et bittelite glass ok...?

Skrevet
Bra du maser Lotte27! ;)

Eller er et bittelite glass ok...?

Kos deg med vin sier jeg :vin::tommelsmil:

Håper bare jeg ikke maser for mye på jentene :sjenert:

Gjør det bare for deres eget beste ihvertfall.. De spiser så lite og om mitt mas kan bidra tl ett større inntak så blir jeg happy :jepp:

Skrevet
Aha! Nytt for meg det der, tror ikke det finnes i butikkene her i Tyskland. Ellers hadde det jo vært et godt alternativ til youghurt ja.

Lidl har kanskje noe tilsvarende kan jeg tenke meg. De hadde så mange gode yoghurter husker jeg.. Om de har noe tilsvarende kesam i Tyskland kan du evt. ha litt bær/syltetøy i dette og blande godt..

Skrevet

-3 grove knekkebrød med hvitost og grønn paprika

-En stor kopp te

-Et stor glass blåbær/solbær juice

-Pølser, potetstappe med krydder, og ketchup (veeeldig sunt...)

-To bokser hockeypulver! Ops :sjenert:

-3/4 av en Grandis med tynn bunn, med ekstra ost og grønn paprika som ekstra topping.

-Et halvt glass cola

-Vann, tran og c-vitamin

(Også blir det nok en sjokolade nå i kveldingen, det er jo helg ;) )

Merker jeg har vanskelig for å spise mer enn tre måltider om dagen. Det er jo ikke helt bra egentlig. Skal prøve å bli flinkere til å spise lunsj, men da tror jeg at jeg må stå opp litt tidligere :fnise:

Skrevet (endret)
1.Pølser, potetstappe med krydder, og ketchup (veeeldig sunt...)

2.To bokser hockeypulver! Ops :sjenert:

3.(Også blir det nok en sjokolade nå i kveldingen, det er jo helg ;) )

1 - Hva er sunt da? Å spise mat en liker mener jeg, selv om media forteller oss hva vi skal spise, må vi alltid gjøre som de sier da??

2 - Husker forrige gang jeg spiste dette, skulle nyse samtidig og innhalerte pulveret i nesen, ikke godt.. :gjeiper:

3 - SAMME HER!! :popcorn:

Endret av Lotte27
Skrevet

Haha, nå måtte jeg le litt! :skratte: Jeg har dratt litt pulver ned i pusterøret et par ganger, og herregud som det svir! Kjempedeeilig :fnise:

Oh, tror jeg må hive innpå den sjokoladen nå altså. Kjenner sjokkissuget komme over meg! Håper ALLE her inne koser seg med noe snop i kveld ;)

Skrevet
Haha, nå måtte jeg le litt! :skratte: Jeg har dratt litt pulver ned i pusterøret et par ganger, og herregud som det svir! Kjempedeeilig :fnise:

Oh, tror jeg må hive innpå den sjokoladen nå altså. Kjenner sjokkissuget komme over meg! Håper ALLE her inne koser seg med noe snop i kveld ;)

:fnise: Det svir så forferdelig..

Allerede godt nedi en gedigen skål jeg så det samme fra meg til alle - Kos dere!!

Skrevet (endret)

Frokost: En skål med havre-ringer og 125 ml melk, 1 brødskive med potetsalat

Mellom: Et eple og et knekkebrød med brunost

Lunsj: Go' morgen youghurt med nøtter

Mellom: Appelsin

Etter skolen-mat: 2 brødskiver med smør og skinke

Mellom: 200 gram minigulrøtter

Mellom: Skyr-youghurt

Middag: Kylling i wok

Kveldskos: Nøtte-&fruktmix (Wææ, så godt at jeg ikke klarer å slutte å spise, kan noen stoppe meg, hoho :P)

Sitter og ser på film med lillesøs, nå skal jeg være litt fornuftig og effektiv, og istedenfor å sitte og småspise nøtter, så kan jeg småtrene litt styrke/tøye litt :) For jeg er nemlig stappmett, magen står ut til alle kanter holdt jeg på å si (hoho), men jeg sliter litt med ekstrem matlyst, kunne spist gress og fortsatt hadde det krevdes viljestyrke for å stoppe! Haha, huff av meg.

Endret av lilla91
Skrevet
Kveldskos: Nøtte-&fruktmix (Wææ, så godt at jeg ikke klarer å slutte å spise, kan noen stoppe meg, hoho :P)

Stoppe deg med denne sunne kveldskosen? Hva med meg? Nesten spist ene og alene en vel 300 grams Candy King med blandet smågodt (80%sjokolade da) jeg kjøpte på tilbud i dag. :gjeiper:

Skrevet

Ble to meget grove brødskiver til kvelds, med ost/skinke og avocado/tomat. Yummi!

Har ikke så lyst på rødvin lengere, så "sparer" de kaloriene til en annen dag, føler jeg har spist relativt godt idag.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...