Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hehe, synes det var litt tøft gjort, jeg... Heier faktisk litt på Marita!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synd at Christina gikk ut. Håper ikke Marita vinner iallefall.Skuffende at det ikke fikk noen konsekvenser

Skrevet

Åh jeg som ønsket at Christina skulle vinne. Trist at hun måtte gå.

Marita er en dårlig taper. Litt pussig at hun ikke fikk noen konsekvenser.

Nå skal jeg heie på Martine.

Skrevet

hva var det med den mailen?? strømmen hadde gått rett før top model begynte...

hva skjedde??

Skrevet
hva var det med den mailen?? strømmen hadde gått rett før top model begynte...

hva skjedde??

Marita valgte å ikke vise mailen til noen andre. Det sto bare hva de kunne forvente seg dagen etter. Det sto også tips om hva de kunne øve seg på.

Skrevet

Fy søren, Christina gikk ut. Hva skjer?!?!?!?! hun er jo flink!! Nå gidder jeg ikke se på mer.

Vinner Marita så skjønner jeg absolutt ingenting.

Skrevet

Har også begynt å irritere meg over den brede halsen til Marita nå ;)

Skrevet
Marita valgte å ikke vise mailen til noen andre. Det sto bare hva de kunne forvente seg dagen etter. Det sto også tips om hva de kunne øve seg på.

takk... så bare slutten jeg, når de skulle se på bildene og sånt

Skrevet
takk... så bare slutten jeg, når de skulle se på bildene og sånt

gå inn på tv3.no og webtv..der ser du hele episoden tilogmed UTEN reklamepausene :)

Skrevet
Skjønner ikke hva en med ME skal ha å stille opp med i det internasjonale modellmarkedet.

Jeg ser ingen grunn til at ME-en skal "ekskludere" henne. Hun kan jo faktisk bli helt frisk, og få en flott karriere - eller hun kan velge å jobbe som modell på deltid. De aller færreste blir jo uansett så ettertraktet at de raser verden rundt non-stop.

Synes altså ikke det skal være et krav at deltakerne må ha jernhelse for å bli vurdert seriøst. Finnes sikkert modeller som fungerer toppers med sykdommer også - det er mye vi ikke vet..

Jeg liker henne uansett veldig godt - hun er litt annerledes, og helt nydelig på bilder :)

Skrevet

Har ikke Martita alt for stygg hud til å bli modell?

Gjest Bloodless
Skrevet (endret)
Har ikke Martita alt for stygg hud til å bli modell?

Sitter å ser dagens episode på web-tv, og satt akkurat å tenkte på det samme. Men det er jo kanskje ikke noen katastrofe, da. Jeg liker ikke nesen hennes, men så er jeg over gjennomsnittet opptatt av neser (har jeg fått høre..) :P

Nå skal det sies at jenta er kjempepen, men jeg synes de andre har litt mer spesielt utseende. Synd at Christina gikk ut - heiet litt på henne.

Endret av Bloodless
Skrevet

Er det mulig sier jeg bare! Christina skulle jo vinne jo!

Marita vil jeg ha UT! Det hun gjorde i går var jo rett og slett ikke riktig. Beskjeden var jo ikke bare til henne. Tipper Christina hadde gjort det bedre på shooten hvis hun hadde fått øvd seg. Virker som om hun tok det veldig alvorlig.. Frøydis er jeg fremdeles imot. Hun virker jo veldig snill og ydmyk etc, men hun er jo ikke spesielt pen og har gule tenner.

Så da får jeg vel si at jeg håper Martine vinner da.. Selv om hun er ganske ung og barnslig. (men virker som ei veldig real, og er pen (pene øyne!) og tar fine bilder.

Frister meg å boikotte hele top model siden Christina gikk ut. Ikke det at det kommer til å skje.. Jeg må jo se hvem som vinner.

Skrevet

[quote Frøydis er jeg fremdeles imot. Hun virker jo veldig snill og ydmyk etc, men hun er jo ikke spesielt pen og har gule tenner.

Skrevet

Heia Frøydis! Jeg liker væremåten hennes, og bildene hennes. Hun skiller seg ut fra mengden. Det gjør ikke så mye at hun har gule tenner i virkeligheten når hun vet å skjule det på bilder.

Martine synes jeg er søt, men veldig ung, en som passer til å være det nye-modell, eller for typiske ungdomsblad.

Synes IKKE det går an å oppføre seg slik som Marita gjorde. JA, det er en konkurranse, men den verdige vinneren av en konkurranse er vel den som klarer å vinne ved å spille på konkurransens premisser! Ikke den som lurer unna ting for å oppnå fordeler.

Synes hun burde røket. Hun er veldig søt, men jeg ser ikke modell-looken der. (He he, nå uttaler jeg meg som jeg har peiling på dette...)

Christina er veldig kul og spesiell. Synd hun røk mens Marita fikk bli.

Jeg håper Frøydis øver på catwalk-gange, og viser at hun vil dette like mye som de andre. Siste oppgave i Top Model pleier vel stort sett å involvere en motevisning med catwalk av noe slag (hvis jeg husker riktig).

Gjest konspirasjon
Skrevet
Åh jeg som ønsket at Christina skulle vinne. Trist at hun måtte gå.

Marita er en dårlig taper. Litt pussig at hun ikke fikk noen konsekvenser.

Nå skal jeg heie på Martine.

Ingen konsekvenser fordi hun SKULLE videre, det var bestemt.

Har ingen favoritter, og ser kun på top model som ren underholdning hvor slutten er lagt helt fra begynnelsen av. Jeg liker bare å se hvordan de begrunner valgene sine. :)

Skrevet
Hun virker jo veldig snill og ydmyk etc, men hun er jo ikke spesielt pen og har gule tenner.

Kan fikses med tannbleking det da.

Hun er ikke spesielt pen? Ehhh... nå er dette en modellkonkurranse og ikke en skjønnhets/missekonkurranse. Bildene Frøydis tar er fabelaktig flotte. Og en god modell er en som klarer å ta gode bilder uansett dagsform og hvordan hun måtte se ut privat. Her stiller Frøydis i særklasse!

Det er veldig mange av de internasjonale topmodellene i dag som ikke er spesielt søte eller ser ut som skjønnhetsdronninger. Det viktige er at de har noe spesielt og at de kan jobbe foran kamera.

Jeg synes ikke Marita fortjener å komme i finalen. Hun er god på catwalk men ingen top modell.

Martine har et utrolig vakkert ansikt. Flott til makeup reklame og sånne ting (beauty-shots) og sikkert perfekt til ungdomsblader. Og hun har nok masse potensiale.

Jeg ser for meg at Frøydis og Martine står igjen til slutt.

Og at Frøydis vinner. Det eneste jeg kicker litt på vedr Frøydis er sykdommen hennes. Det kan være vanskelig for henne å jobbe seg opp når hun risikerer å melde avbud til store og viktige oppdragsgivere. Men som hun ene dommeren sa en gang så ville hun vært villig til å vente en dag eller to for å få det perfekte bilde med Frøydis - fremfor å velge en annen modell som kunne komme til avtalt tid.

Skrevet (endret)

Jeg heier på Martine!

Synes det var dumt at Christina gikk ut. Jeg hadde håpet det var Marita som måtte ryke. Har aldri likt henne helt (det er et eller annet med den nesa), og synes det at hun ikke viste TopMailen til de aldre var frekt og slemt gjort.

Frøydis tar jo også utrolige bilder, men tror likevel at Martine vinner.

Gleder meg masse masse til neste episode. Dette er jo superspennende!

Endret av Grønt blad
Skrevet

Veldig dumt at det Marita gjorde ikke fikk noen konsekvenser for henne. Nå heier jeg på Martine!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...