Gjest Skrevet 2. november 2008 #381 Skrevet 2. november 2008 Oj, har gått glipp av reklamer om det hehe..
MayaMyhr Skrevet 2. november 2008 #382 Skrevet 2. november 2008 Er det flere enn meg som har lagt merke til at Marita har ganske tykk hals? Legger mer og mer merke til det! Merkelig.. Syns den virker så uproposjonal..
Gjest Skrevet 3. november 2008 #383 Skrevet 3. november 2008 Det må jeg ærlig talt si at nei det har jeg ikke lagt merke til.. Hmm, jeg må se bedre etter..
Gjest skoeska Skrevet 3. november 2008 #384 Skrevet 3. november 2008 Er det flere enn meg som har lagt merke til at Marita har ganske tykk hals? Legger mer og mer merke til det! Merkelig.. Syns den virker så uproposjonal.. Har ikke tenkt på det, men kommer sikkert til å legge merke til det (og irritere meg over det) ikveld, nå som du har sagt det! Lurer på hvem som går ut ikveld.. Mona Lisa eller Frøydis kanskje??
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2008 #385 Skrevet 3. november 2008 Martine burde gå ut. Marita og Mona lisa er flinke, men Frøydis burde vinne, hun tar de fineste bildene. Hun ser fantastisk ut på dem!Men hun har jo denne sykdommen, så håper at christina vinner
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2008 #386 Skrevet 3. november 2008 Har noen flere lagt merke til at Vendela har skjerpet seg litt? Hmm
Antoinette Skrevet 3. november 2008 #387 Skrevet 3. november 2008 På Side2.no nå kl 21:10 står det at det var Mona Lisa som gikk ut, allerede før programmet er ferdig sendt på TV3
Gjest Grafica Skrevet 3. november 2008 #388 Skrevet 3. november 2008 Så da bare måtte du ødelegge for alle oss andre også, siden du hadde lest det? Takk du, det var snillt.
Gjest Miley Skrevet 3. november 2008 #390 Skrevet 3. november 2008 Hun så jo ut som en druknet fisk, kanskje ikke så snodig.
Gjest Lilleulv Skrevet 3. november 2008 #391 Skrevet 3. november 2008 Jeg vet ikke om jeg var helt enig i at det var Mona Lisa som skulle ut jeg... Ikke at jeg synes hun er så veldig pen, men jeg synes liksom hun hadde mye av det som skulle til da. Stå-på-vilje, og holdning, poseringer og sånt. Hun kunne vel lært seg det siste med litt mer trening eller?
Antoinette Skrevet 3. november 2008 #392 Skrevet 3. november 2008 Så da bare måtte du ødelegge for alle oss andre også, siden du hadde lest det? Takk du, det var snillt. Kan umulig ha kommet som en kjempeoverraskelse. Det jeg syntes var det merkeligste var at det ble offentliggjort før programmet var ferdig.
Kitty_katt Skrevet 3. november 2008 #393 Skrevet 3. november 2008 Jeg syns helle Marita skulle gått ut i dag.
Gjest Skrevet 3. november 2008 #394 Skrevet 3. november 2008 Jeg støtter dommerne fult om at Mona Lisa skulle gått ut. Hun har sett dårlig ut på de fleste bildene, hun skiller seg ut, på en negativ måte. Og de valgte de to jeg ville valgt også.
The Kitten Skrevet 3. november 2008 #395 Skrevet 3. november 2008 Jeg er så glad vi er kvitt Mona Lisa. Makan til irriterend personlighet!
Mistyen Skrevet 3. november 2008 #396 Skrevet 3. november 2008 Veldig enig i "utstemmingen" i dag....
trulta_ Skrevet 3. november 2008 #397 Skrevet 3. november 2008 Kanskje det blir intriger neste gang.. Har ventet hele denne sesongen, så kanskje endelig litt action!
Gjest Gjest_malin_* Skrevet 3. november 2008 #398 Skrevet 3. november 2008 Vendela virker falsk og selvopptatt. er det mulig. så irriterer jeg meg sinnsykt over stemmen hennes og at hun faktisk ikke klarer å si faktisk.. hun sier faktist!
Gjest Grafica Skrevet 3. november 2008 #399 Skrevet 3. november 2008 Jeg mener og det er riktig at Mona Lisa gikk ut nå, hun er fantastisk god til å posere, men har flere ganger fått kommentarer at hun kun har ett ansikt. Ble mektig imponert over Marita, som til tross for vannskrekk, virkelig ga alt for å gjennomføre. Bildet hennes var utrolig, utrolig vakkert.
Grønt blad Skrevet 3. november 2008 #400 Skrevet 3. november 2008 Jeg synes det var helt riktig at Mona Lisa gikk ut. Har egentlig ventet på det en stund. Hun er jo også litt lav... La forresten merke til at halsen til Marita kanskje er litt tykk (når man ser henne rett fremfor seg). Favoritter er Christina og Martine. Synes Christina tar gode bilder, og det er et eller annet veldig vakkert og interessant med ansiktet (spesielt øynene) til Martine.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå