Gjest Grafica Skrevet 13. oktober 2008 #281 Skrevet 13. oktober 2008 Smaken er som baken? Og neeeeei Ansjonitulla, vi skal ikke sloss! Make love, not war!
Gummiloppa Skrevet 13. oktober 2008 #282 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg kunne klort ut øynene på henne, så dette har jeg venta på lenge Redda dagen min, haha
Gjest dalieo Skrevet 13. oktober 2008 #283 Skrevet 13. oktober 2008 Synes definitivt rett person gikk ut, og det syntes jo hun selv også så. Noen andre som synes Martine eller hva hun heter ser ut som Karius/Baktus? :klø:
Gjest Ansjoni Skrevet 13. oktober 2008 #284 Skrevet 13. oktober 2008 Smaken er som baken? Og neeeeei Ansjonitulla, vi skal ikke sloss! Make love, not war! Er tilbøyelig til å være enig altså I lovemakinga, that is, ikke at ida gikk ut Men overlever vel. Mona Lisa nestemann!
Gjest suxi Skrevet 13. oktober 2008 #285 Skrevet 13. oktober 2008 Bjørn Opsahl er steaming hot....mmmm.... Frekk som faen og full av seg selv. Ja, det kommer med livet i L.A. det.
Gjest Bond Skrevet 13. oktober 2008 #286 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg synes alle bildene ble litt... kjedelige. Med disse kjolene hadde jeg i hvert fall sett meg noe mer drømmende og interessant. Mer kroppsspråk, flere sjanser, flere poseringer utover stå og bevege armene litt opp og ned og rundt hodet. Syntes alt for mange gjør de samme posene uansett kjole, uansett tema, uansett hvor og når. Temaet var jo 'Drømmer', man kunne i hvert fall gjøre MYE mer med dette, synes jeg. Finne mer eleganse, dramatikk, følelse, fortell en historie. Nå ble det liksom sånne Danskebåt-reklamer for meg. Greie nok, og noen ble pene, men ingenting som var eksepsjonelt og fangende? Syntes det var noen kule bilder i begynnelsen i år, men de siste shootene har dabbet av og alle er litt stive og litt sånne.. amatør-aktige? Ikke at jeg er noe modell-ekspert egentlig, men jeg har sansen for fine bilder og ingen av disse bildene har fått meg til å tenke 'wow'.
Gjest Ansjoni Skrevet 13. oktober 2008 #287 Skrevet 13. oktober 2008 Syns det var teit at han stylisten hele tida skulle påpeke hvor dyre kjolene var. Hvis de var så utrolig kostbare og skjøre, hvorfor skulle de på død og liv bruke dem da?
Fandenivoldsk Skrevet 13. oktober 2008 #288 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg likte utseendet til Ida, men helt greit at hun gikk ut! Heller hun enn Christina iallefall!
Gjest78 Skrevet 13. oktober 2008 #289 Skrevet 13. oktober 2008 Synes definitivt rett person gikk ut, og det syntes jo hun selv også så. Noen andre som synes Martine eller hva hun heter ser ut som Karius/Baktus? :klø: Hehe, jeg har tenkt på akkurat det samme!
Weleda Skrevet 13. oktober 2008 #290 Skrevet 13. oktober 2008 Håper Christina ryker snart! Og Frøydis. Hun tar gode bilder, men er ikke særlig pen uten at hun er sminket og stylet. Litt sånn grå mus..
Kitty_katt Skrevet 14. oktober 2008 #291 Skrevet 14. oktober 2008 Å være modell går vel ikke ut på å være så veldig pen hele tiden. Man skal jo sminkes og kles opp, så jeg tror ikke å ha et pent ansikt er SÅ viktig som å kunne ta gode bilder.
Gjest Gjest_jadda_* Skrevet 14. oktober 2008 #292 Skrevet 14. oktober 2008 Er Elise Haugen i slekt med Marna Haugen fra en tidligere sesong? Mulig det står noe om det i tråden men orker ikke lese gjennom alle sidene. Jeg syns de ligner på hverandre.
aimee Skrevet 14. oktober 2008 #293 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg tror faktisk Goshia er min favoritt i år. Hun tok de absolutt beste bildene i går. Frøydis synes jeg også ser ut som en grå mus! Er redd for at Mona Lisa kommer altfor langt! Skjønner ikke det?!
Gjest78 Skrevet 14. oktober 2008 #294 Skrevet 14. oktober 2008 Frøydis synes jeg også ser ut som en grå mus! Er redd for at Mona Lisa kommer altfor langt! Skjønner ikke det?! Jeg skjønner ikke helt hvorfor Mona Lisa liksom er så bra jeg heller, jeg synes ikke hun er spesielt pen. I går var vel de første bildene hun har tatt der hun ikke har munnen åpen, og det hjalp jo litt da. Vil tro at de har sagt det til henne. Jeg synes Frøydis tar kjempebra bilder, håper hun kommer langt. Hun ser litt grå mus ut når hun ikke er på fotoshoot, alltid usminket og med kjedelige klær. Det med sminken er muligens på grunn av sykdommen? Men jeg synes hun burde prøve å fremstå litt mer "modellaktig".
aimee Skrevet 14. oktober 2008 #295 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg synes Frøydis tar kjempebra bilder, håper hun kommer langt. Hun ser litt grå mus ut når hun ikke er på fotoshoot, alltid usminket og med kjedelige klær. Det med sminken er muligens på grunn av sykdommen? Men jeg synes hun burde prøve å fremstå litt mer "modellaktig". Ja, det er derfor jeg ikke liker henne. Når vi ser henne i judgement (hvorfor har vi ikke et norsk ord på det forresten?), ser hun grå ut i ansiktet, håret rett ned, nesten ikke sminke og briller! Vi vet at du har ME, men prøøøøv å se ut som en modell de få minuttene du skal stå der da!
Antoinette Skrevet 14. oktober 2008 #296 Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Bjørn Opsahl er steaming hot....mmmm.... Frekk som faen og full av seg selv. Ja, det kommer med livet i L.A. det. Bjoooorn (slik som Vendela utt. navnet hans) er en liten diva med et ørlite Jack White kompleks. Men han tar bra bilder og det er det han er det for. Så får man heller tilgi at han er en liten knott :-) en søt knott men like fullt en knott. Endret 14. oktober 2008 av Antoinette
Gjest Gjest_jadda_* Skrevet 14. oktober 2008 #297 Skrevet 14. oktober 2008 Bjoooorn (slik som Vendela utt. navnet hans) er en liten diva med et ørlite Jack White kompleks. Men han tar bra bilder og det er det han er det for. Så får man heller tilgi at han er en liten knott :-) en søt knott men like fullt en knott. knott - ja men ikke søt etter min oppfatning av ordet søt... diva med gode bilder..
Grønt blad Skrevet 14. oktober 2008 #298 Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Jeg synes alle bildene ble litt... kjedelige. Med disse kjolene hadde jeg i hvert fall sett meg noe mer drømmende og interessant. Mer kroppsspråk, flere sjanser, flere poseringer utover stå og bevege armene litt opp og ned og rundt hodet. Syntes alt for mange gjør de samme posene uansett kjole, uansett tema, uansett hvor og når. Temaet var jo 'Drømmer', man kunne i hvert fall gjøre MYE mer med dette, synes jeg. Finne mer eleganse, dramatikk, følelse, fortell en historie. Nå ble det liksom sånne Danskebåt-reklamer for meg. Greie nok, og noen ble pene, men ingenting som var eksepsjonelt og fangende? Syntes det var noen kule bilder i begynnelsen i år, men de siste shootene har dabbet av og alle er litt stive og litt sånne.. amatør-aktige? Ikke at jeg er noe modell-ekspert egentlig, men jeg har sansen for fine bilder og ingen av disse bildene har fått meg til å tenke 'wow'. Jeg er utrolig enig i dette. Fikk mer følelsen av reklame for dansebåt eller lignende enn mote hos de fleste. Ikke akkurat high-fashion... Syns det var teit at han stylisten hele tida skulle påpeke hvor dyre kjolene var. Hvis de var så utrolig kostbare og skjøre, hvorfor skulle de på død og liv bruke dem da? Tror det er klippingen som har mest skyld. Dersom Martine ikke hadde ødelagt kjolen, så tror jeg ikke det ville vært et så stort fokus på det. Sikket artig for de som er der å bli fotografert i dyre, eksklusive klær. Ida hadde det dårligste bildet, så synes det var greit at hun gikk ut. Det virket også som hun egentlig ikke hadde veldig lyst til å bli modell, men syntes det var noe som kunne vært artig å prøve. Endret 14. oktober 2008 av Grønt blad
skoeska Skrevet 14. oktober 2008 #299 Skrevet 14. oktober 2008 Har egentlig ingen som jeg absolutt vil se vinne, eller absolutt vil se ryke, men har jo noen meninger allikevel da! Enig med at Frøydis ser litt ut som en grå mus. I tillegg til det, så tror jeg ikke hun ville takle hverdagen som supermodell heller i og med at hun har den sykdommen hun har. Som supermodell må man jo reise hit og dit hele tiden, og alltid være i aktivitet! Og det kan hun jo ikke! Hun kunne jo såvidt reise ned til Marokko forrige uke! Synes litt synd på henne da, hun tar jo gode bilder, men ser ikke ut som en modell akkurat. Ellers blir jeg irritert på Mona Lisa og hennes kommentarer,- "Christina, æ menår, who do you think you are!? æ menår... she's nobody!" men synes hun tar veldig fine bilder, og vet hva hun skal gjøre hele tiden. Når det kommer til Vendela og svorsken hennes må jeg bare le! "Ida, jeg føler ikke som hvis du har lyst til å være her!" Eh.... OM, Vendela, OM! Martine liker jeg.
Gjest Gjest_Pippi_* Skrevet 14. oktober 2008 #300 Skrevet 14. oktober 2008 Klærne modellene skal bruke blir laget i str 34/36. Sånn er det bare. Ikke heng deg opp i det vær så snill. Jeg henger meg opp i det! Herregud:0 Hadde bare de vært laget med litt mer stoff hadde det forhindret så mye ondt. Spiseforstyrrelsen tar knekken på mange fine unge jenter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå