Gjest Ansjoni Skrevet 28. oktober 2008 #361 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg håper at Christina vnner, har begynt å få mer og mer sansen for henne Men at Mona Lisa fremdeles er med, er over min fatteevne. Syns ikke hun tar noen bra bilder, har alltid det samme utrykket jo!
Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #362 Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Top Model er et typisk program der deltakerne diskuteres opp og ned. Når man melder seg på et program som det må man nesten regne med litt kritikk. Og skal man for hvert innlegg man skriver i denne tråden ta med et forbehold om at Tv3 kanskje har klippet det annerledes enn virkeligheten? Jeg vet hvem hun er, men bortsett fra det har jeg nok ingen kjennskap til henne. Men nå er det ikke bare henne jeg tar i forsvar, men også de andre som er sure på måten de blir framstilt på. Ting blir gjemt bort, ting blir skjult, og ting som egentlig ikke hadde noen mening for de innad blir dratt fram som om det var det største i hele verden. Ville f.eks dere vist at modellene var syke pga en utenlandsreis i programmet? Viste dere at de to modellen faktisk ikke sto nakne når de ble sensurert og det ble så mye styr om det? Ville dere vist at de hadde en hilserundt på hun nye når hun kom inn at hun ble tatt godt imot? Antagelivis gjetter jeg nei, fordi det ville ikke vært like spennende som det framstilles. Jo mer drama og intriger tv3 kan lage, jo mer morro blir det for de som ser på. Såklart viser de ikke de positive deltakerne sier om hverandre, sladder er jo mye mer morsomt. Og forøvrig er jeg enig med de som mener at top model her er utrolig mye dårligere enn de andre versjonene. Her får de rett og slett beskjed om å klare seg selv, mens i de andre får de hjelp, de blir vist og de får støtte om det er noe som er vanskelig. Her virker det som om de skal dytte deltakerne lengst ned i søla for å skjønne at de er dårlige, at de ikke egner seg, eller at de rett og slett er for stygge/dårlige. Endret 28. oktober 2008 av Gjest
trulta_ Skrevet 28. oktober 2008 #364 Skrevet 28. oktober 2008 Hvordan går de med de tidligere vinnerene av topmodel? Noen som vet.
Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #365 Skrevet 28. oktober 2008 Tror ikke man hører så mye om det. Og det sier vel hvor lite den norse versjonen er i forhold til de andre. Flere av de amerikanske/australske(?) har vært på forsider av flere magasiner, vært med i reklame kampanjer og har blitt kjente.
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #366 Skrevet 28. oktober 2008 Hvordan går de med de tidligere vinnerene av topmodel? Noen som vet. De har ikke lov å uttale seg, men kanskje noen som "kjenner" dem vet?
Gjest Ansjoni Skrevet 29. oktober 2008 #367 Skrevet 29. oktober 2008 Hvordan går de med de tidligere vinnerene av topmodel? Noen som vet. Det gikk iallefall ikke så bra med Frøydis som vant i 2005
MissStiles Skrevet 29. oktober 2008 #368 Skrevet 29. oktober 2008 Hvordan går de med de tidligere vinnerene av topmodel? Noen som vet. Kine som vant første året (tror jeg) studerer ved Markedshøyskolen.
Gjest Gjest_bente_* Skrevet 29. oktober 2008 #369 Skrevet 29. oktober 2008 Kine som vant første året (tror jeg) studerer ved Markedshøyskolen. Og hun som kom på andre plass det året er jo fast modell i KK.
Gjest Gjest_lise_* Skrevet 29. oktober 2008 #370 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg håper at Christina vnner, har begynt å få mer og mer sansen for henne Men at Mona Lisa fremdeles er med, er over min fatteevne. Syns ikke hun tar noen bra bilder, har alltid det samme utrykket jo! Håper også at Christina vinner! Hun var bare rålekker da hun gikk catwalk på den båten!!! Hun har bein i nesa og viser hele tiden at hun er villig til å jobbe og lære. Selv om hun ikke helt fikk til photoshoten sist da... selv om hun hadde fått vite mye på forhånd. Enig med henne at det var en kiip premie for å vinne challenge. Hadde Martine som litt favoritt også. Men hun har tapt seg.
MissStiles Skrevet 29. oktober 2008 #371 Skrevet 29. oktober 2008 Håper også at Christina vinner! Hun var bare rålekker da hun gikk catwalk på den båten!!! Hun har bein i nesa og viser hele tiden at hun er villig til å jobbe og lære. Selv om hun ikke helt fikk til photoshoten sist da... selv om hun hadde fått vite mye på forhånd. Enig med henne at det var en kiip premie for å vinne challenge. Hadde Martine som litt favoritt også. Men hun har tapt seg. Jeg håper også at Christina vinner!
angara Skrevet 30. oktober 2008 #372 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg heier på Frøydis. Var ikke så stor fan i begynnelsen, men nå synes jeg hun skiller seg ut fra de andre på en svært positiv måte. Men er enig at hun kunne spart seg for den kommentaren om sykdommen når JT kommenterte at hun så fresh ut, eller hva det var, i siste episode. Som vi har sett med de tidligere vinnerne, så er det ikke så veldig sannsynlig at vinneren av den norske Top Model kommer til å bli en internasjonal toppmodell med avtaleboka stappfull av viktige oppdrag. Jeg tror altså ikke ME trenger å være en hindring for å takle en eventuell bi-jobb-karriere etter en seier. Men VIL Frøydis dette? Hun virker så furnuftig og voksen, og ikke så interessert i mote og sko (det siste sa hun jo selv). Selv om jeg synes hun ligger langt foran de andre, så er det vel bra at seieren går til en som faktisk VIL bli modell og leve i en verden der sko og klær og slikt er viktig.
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #373 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg klipper og limer litt fra andre forum slik at det blir en nogenlunde oversikt over de tidligere modellene. Den eneste av vinnerne som jobber heltid internasjonalt, er Maria. Frøydis er et kapittel for seg, hun ble regelrett motarbeidet i form av at hun ikke fikk hele premien sin, og etter å ha jobba rævva av seg i et par år for å komme noen vei har hun blitt fryktelig lei av bransjen. Kamilla fra ifjor bygger seg langsomt men sikkert opp, men slike ting tar tid. Bla har hun jobbet for å få et annet stempel enn sukkersøt, slik som hun fikk ifjor. Det går gjerne bedre for de som ikke vinner, av en eller annen grunn. Polina flytta jo til NY i fjor og gjør det veldig bra, mens Henriette fra 1 sesong har gjort utrolig mye internasjonalt hun også. Folk jobber ganske mye i perioder, de er en stund i utlandet og en stund i Norge feks ... Men det finnes tusenvis av modeller som jobber heltid og gjør store ting, så det skal en god del til for å bli "topp modell" ... sånn sett burde programmet heller hete modellaspirantene eller noe slikt. Mindre villedende... Hvis man er skikkelig nysgjerrig, kan man gå på pholk.no og søke på folks fornavn og se noe av det de har gjort.
Gjest Elena Skrevet 30. oktober 2008 #374 Skrevet 30. oktober 2008 Til Ann Christin: Hvilke forum har du klippet fra? (Er på let etter ok moteforum)
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #375 Skrevet 30. oktober 2008 Nå har jeg klippet fra et sted som ikke er moteforum da. Har ingen intresse for mote, så slike forum er jeg ikke på.
Gjest Gjest_Spira_* Skrevet 30. oktober 2008 #376 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg skjønner ikke hvorfor man er med på TopModel om man egentlig ikke vil jobbe som modell eller er interessert i mote jeg. Det burde egentlig vært grunn nok til å bli stemt ut / sendt hjem. Hvis man har valget mellom to jenter og den ene som egentlig er mest fotogen ikke er helt interessert i å jobbe som modell etter showet, mens den andre som er litt mindre flink er supermotivert for å jobbe og lære og gjøre karriere: da ville jeg valgt den siste som vinner! Det hjelper ikke bare å ha utseende man skal ville dette også! Hva er vitsen med å vine TopModel om man har planer om å utdanne seg og jobbe med noe helt annet på full tid?
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #377 Skrevet 30. oktober 2008 Hvis man har valget mellom to jenter og den ene som egentlig er mest fotogen ikke er helt interessert i å jobbe som modell etter showet, mens den andre som er litt mindre flink er supermotivert for å jobbe og lære og gjøre karriere: da ville jeg valgt den siste som vinner! Det hjelper ikke bare å ha utseende man skal ville dette også! Hva er vitsen med å vine TopModel om man har planer om å utdanne seg og jobbe med noe helt annet på full tid? :klø: Er det noen som ikke vil jobbe som model etterpå? Hvem av de har sagt at de ikke vil det? Tror jeg har gått glipp av det. Men man kan fint jobbe som model uten å være super intressert i sko og klær. Det er jo ikke modellene som bestemmer hva de skal vise fram o.s.v og på fritiden så går de jo som oftest i normale klær. Finnes modeller som gir blanke f*** i klær også, men de er fortsatt fantastiske modeller.
trulta_ Skrevet 2. november 2008 #378 Skrevet 2. november 2008 Tror episoden i morgen blir spennende!! Undervannsbilder.
Gjest marihan Skrevet 2. november 2008 #379 Skrevet 2. november 2008 Tror episoden i morgen blir spennende!! Undervannsbilder. Ja, jeg gleder meg
Antoinette Skrevet 2. november 2008 #380 Skrevet 2. november 2008 Kjenner jeg TV3 rett blir det nok mye sutring og Vendela som gnåler om hvor "beintoffft dette yrket errr"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå