Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest konspirasjon
Skrevet
Jeg vil anta at det IKKE er Marita som ryker ut siden det sikkert er klippet slik at det er nettopp det vi skal tro... :roll:

Hvis alle er sjokkert, eller overrasket over valget så er det sikkert Christina. De har nok allerede bestemt seg for hvem som skal vinne tenker jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvis alle er sjokkert, eller overrasket over valget så er det sikkert Christina. De har nok allerede bestemt seg for hvem som skal vinne tenker jeg.

Det tror jeg også, dessverre. Jeg håper det blir Frøydis eller Marita som ryker ut! Skjønner ikke hva en med ME skal ha å stille opp med i det internasjonale modellmarkedet.

Gjest mari love
Skrevet

Min favoritt er Frøydis, men tviler på at hun vinner pga ME-en. Ingen av de 3 andre har potensiale til å bli top-modeller - de er for "vanlige" og mangler rett og slett det lille ekstra som gjør at de fenger i en reklame el. kampanje f.eks.

Christina har dessuten holdt på i mange år, men gjør det ikke spesielt bra her i Norge en gang....

Gjest Gjest_LilleMeg_*
Skrevet

Jeg derimot, vil anta at dersom alle er sjokkert så er det Frøydis som ryker. Hun har vel ligget i toppen i det siste. Christinas plass har jo vært litt opp og ned, så det er ikke like sjokkerende lissom.

Skrevet

Tipper det er Marita som ryker, hun er søt, men ikke modelll-pen.

Skrevet

Jeg tror Vendela vil ha Marita ut, men atFrøydis ryker...

Skrevet

har min favoritt, og i bassenget var hun topp klasse! Får se om det holder med nydelige øyne og "rødt" hår da...

Som dere merker kommer det så veeeeldig ann på innstillingen til jentene på de forskjellige shootene. De må bare aldri glemme at det er en kunde der som har stor tro på dem, å forventer at resultatet og innsatsen dems er på G!

Skrevet

Martine L ryker brennkvikt om hun ikke endrer noen holdninger, hun gjør alt så tungt for seg selv. Det er ikke noe positive holdninger hun lirer fra seg.

Høyden på de er oxo veldig lav da...Så det er så mye å legge vekt på. Liker å se hva Mariana kommer med, hun er så nyttig.

Skrevet

Herremin så idiotisk å holde top mailen for seg selv.

Jeg ville aldri i verden vært den eneste som var forberedt til et shoot, da skrur man forventningene til seg selv rimelig høyt! Når du er den eneste som er forberedt bør bildene dine være mye bedre enn de andres.

Skrevet

Fy søren, jeg blir skikkelig irritert nå. Jeg liker ikke Marita i det hele tatt nå. Håper hun går ut!

Skrevet

Hadde aldri turt å skjult en mail for andre i frykt for å bli diskvalifisert. Skjønner ikke hva hun jenta der tenker med...

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg skjønner Marita litt, hun ble så skuffet når Martine fikk billetten til NY, at hun så sitt eneste snitt til å kanskje få en bilett selv..

Hadde kanskje ikke turt det i frykt for å bli diskvalifisert men... Hele greia virket litt arrangert spør du meg! Ikke så ofte Vendela spør om de har fått Top Mail....

Syns også Chrstina overdriver litt.. Liker ikke Christina hun er så altfor selvsikker at det blir for påtatt!

HEIA MARTINE!!

Skrevet

Synes ikke det var så tåpelig av Marita og skjule TopMailen jeg..

Som sagt så er det en konkurranse. Men jeg tror hun vil slite hvis ikke bildet hennes blir fantastisk, siden hun hadde fordelen foran de andre når det gjaldt øving til shooten.

Skrevet

Hvis det ikke blir noen konsekvenser for hun blonde etter å ha gjort noe så lavmåls, så er hele topmodelopplegget enda teitere enn jeg først trodde.

Man skal være ganske ondskapsfull og utspkekulert for i hele tatt å komme på noe sånt..

Skrevet
Syns også Chrstina overdriver litt.. Liker ikke Christina hun er så altfor selvsikker at det blir for påtatt!

Litt enig.. Hun har en litt nedlatende tone ovenfor de andre til tider.

Lurer fælt på hva hvem som ryker ut!

Gjest LanaLane
Skrevet (endret)

Min favoritt er Martine. Liker Marita, synes hun er kjempepen!

Frøydis er jeg bare lei av, synes ikke hun tar bra bilder i det hele tatt.

edit: skriveleif

Endret av LanaLane
Skrevet

Åååh, irritert fordi Christina røyk ut.

Liker ikke Marita lenger jeg heller, hun er en utrolig dårlig taper, og spiller unfair. :sinna:

Skrevet

Ikke helt fornøyd med det resultatet der...

Men jeg tipper at Marita er den neste som ryker.

Skrevet

Ikke fornøyd i det hele tatt. Jeg synes Christina hadde mye bedre potensiale enn Marita, og hun spiller mye mer fair.. Utrolig urettferdig at det ikke ble NOEN konsekvenser for Marita.

Skrevet

Jeg håper Martine vinner hele greia!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...