Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Glad Martine vant!

Jeg synes Maritas oppførsel var utrolig lite voksent. Ja den Topmailen er en sak - men hun holdt jo faktisk på å fyke ut pga hun og 3 andre på samme stadiet holdt et helvete på hotellet og bråka, trasha rommet osv. Jeg synes ikke det er så veldig voksent å springe rundt naken med krem på puppene akkurat - det gjorde jeg ikke som 15 åring engang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Glad Martine vant!

Jeg synes Maritas oppførsel var utrolig lite voksent. Ja den Topmailen er en sak - men hun holdt jo faktisk på å fyke ut pga hun og 3 andre på samme stadiet holdt et helvete på hotellet og bråka, trasha rommet osv. Jeg synes ikke det er så veldig voksent å springe rundt naken med krem på puppene akkurat - det gjorde jeg ikke som 15 åring engang.

Hva har det med saken å gjøre? Litt uskyldig moro og man diskvalifiseres som vinner av Top Model? Hva med Jan Tomas; han fraråde kvinner å amme fordi puppene risikerer å bli slappe. Og HAN er coach i samme program.

Skrevet

Han har også i årets sesong selv gjort narr av seg selv for den kommentaren...

Skrevet

I mårra begynner Top Model USA! :) Gleder meg.

Gjest skorpio
Skrevet

Hahaha, Top Model i år ser ut til å bli morsomt! :skratte: Digga da hun ene skulle gi Jay en lapdance!

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Gjest oioioi!
Skrevet

oi..nå har jeg lest alle 30 sidene...damn.

ingen--INGEN nevnte martine som favoritt fra starten..artig

alle_ALLE nevnte ME'n til frøydis oftere enn henne selv...

tidligere vinnere:

Kine har jobbet i NY london,tyskland og cape town,

Frøydis har jobbet mye i norge og hatt et par verdensdekkende kampanjer for la.bang og olufsen

Maria jobber hele tiden.bodd i NY og Paris.

Kamilla er i paris,og var i milano før hun dro dit.

polina hadde gjort det bra uanset.hun har sendt bilder av seg selv til de store byråene siden hun var 14-og hun er villig til å gå ned i vekt,klippe og farge hår--whatever-for å få jobbe...så hun hadde klart seg uavhengig av TM

andre jenter som jobber mye,visninger,showroom,reklamer,trykk: ( kaja:i paris nå,base i london).Anette,Agathe,Esther,Ivanna(sa nei til utenlandskontrakt)Julia-hver eneste fashion week- fra tidligere sesonger er Ingvild,Rikke,Therese,Kristin,Henriette,mira,anna,amila, også mye brukte modeller .

nå skal det nevnes at av disse var følgende allerede "i omløp"

: ivanna,:dxd 1/2 år

Kaja:pholk 1 år

Anette:pholk 1 år

Julia -pholk 4 år

Ingvild -pholk år1/2

Therese View 2 år

Henriette;face 1 år

mira ; pholk 4 år

av årets jenter var følgende allerede i byrå_

vana

line

silje

martine b

frøydis

sasha-alle pholk

christina-team 4 1/2år

Helene -team 1/2

Martine L .Cabal 9 mnd

Elise Dxd: 3 år

så om ikke annet (enn hjernedød underholdning og et stort irritasjonsmoment)har flere av jentene blitt lagt merke til,og tjener dermed penger.ganske ok. i min bok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...