Gjest Gjest Skrevet 28. november 2008 #581 Skrevet 28. november 2008 Glad Martine vant! Jeg synes Maritas oppførsel var utrolig lite voksent. Ja den Topmailen er en sak - men hun holdt jo faktisk på å fyke ut pga hun og 3 andre på samme stadiet holdt et helvete på hotellet og bråka, trasha rommet osv. Jeg synes ikke det er så veldig voksent å springe rundt naken med krem på puppene akkurat - det gjorde jeg ikke som 15 åring engang.
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2008 #582 Skrevet 28. november 2008 Glad Martine vant! Jeg synes Maritas oppførsel var utrolig lite voksent. Ja den Topmailen er en sak - men hun holdt jo faktisk på å fyke ut pga hun og 3 andre på samme stadiet holdt et helvete på hotellet og bråka, trasha rommet osv. Jeg synes ikke det er så veldig voksent å springe rundt naken med krem på puppene akkurat - det gjorde jeg ikke som 15 åring engang. Hva har det med saken å gjøre? Litt uskyldig moro og man diskvalifiseres som vinner av Top Model? Hva med Jan Tomas; han fraråde kvinner å amme fordi puppene risikerer å bli slappe. Og HAN er coach i samme program.
Gjest Grafica Skrevet 28. november 2008 #583 Skrevet 28. november 2008 Han har også i årets sesong selv gjort narr av seg selv for den kommentaren...
Kitty_katt Skrevet 30. november 2008 #584 Skrevet 30. november 2008 I mårra begynner Top Model USA! Gleder meg.
Gjest skorpio Skrevet 1. desember 2008 #585 Skrevet 1. desember 2008 Hahaha, Top Model i år ser ut til å bli morsomt! Digga da hun ene skulle gi Jay en lapdance!
Fantomina Skrevet 1. desember 2008 #586 Skrevet 1. desember 2008 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Gjest Grafica Skrevet 1. desember 2008 #587 Skrevet 1. desember 2008 Tråd om nye ANTM: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...=374824&hl=
Gjest oioioi! Skrevet 4. desember 2008 #588 Skrevet 4. desember 2008 oi..nå har jeg lest alle 30 sidene...damn. ingen--INGEN nevnte martine som favoritt fra starten..artig alle_ALLE nevnte ME'n til frøydis oftere enn henne selv... tidligere vinnere: Kine har jobbet i NY london,tyskland og cape town, Frøydis har jobbet mye i norge og hatt et par verdensdekkende kampanjer for la.bang og olufsen Maria jobber hele tiden.bodd i NY og Paris. Kamilla er i paris,og var i milano før hun dro dit. polina hadde gjort det bra uanset.hun har sendt bilder av seg selv til de store byråene siden hun var 14-og hun er villig til å gå ned i vekt,klippe og farge hår--whatever-for å få jobbe...så hun hadde klart seg uavhengig av TM andre jenter som jobber mye,visninger,showroom,reklamer,trykk: ( kaja:i paris nå,base i london).Anette,Agathe,Esther,Ivanna(sa nei til utenlandskontrakt)Julia-hver eneste fashion week- fra tidligere sesonger er Ingvild,Rikke,Therese,Kristin,Henriette,mira,anna,amila, også mye brukte modeller . nå skal det nevnes at av disse var følgende allerede "i omløp" : ivanna,:dxd 1/2 år Kaja:pholk 1 år Anette:pholk 1 år Julia -pholk 4 år Ingvild -pholk år1/2 Therese View 2 år Henriette;face 1 år mira ; pholk 4 år av årets jenter var følgende allerede i byrå_ vana line silje martine b frøydis sasha-alle pholk christina-team 4 1/2år Helene -team 1/2 Martine L .Cabal 9 mnd Elise Dxd: 3 år så om ikke annet (enn hjernedød underholdning og et stort irritasjonsmoment)har flere av jentene blitt lagt merke til,og tjener dermed penger.ganske ok. i min bok.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå