Trampe Skrevet 24. november 2008 #541 Skrevet 24. november 2008 Det er ikke til å unngå å få vite hvem det er, siden det er i alle medier. Jeg har fjernet noen innlegg med navnet på deltakeren, men fra nå av lar vi de stå. Jeg ser at det er naturlig å diskutere at hun har trukket seg. Jeg markerer spoiler i overskriften. Trampe -mod-
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #542 Skrevet 24. november 2008 For dere som ikke vet, men vil vite hva som skjer: Frøydis trekker seg. Er forbasket synd, hun var min favoritt!
Fortunatus Skrevet 24. november 2008 #543 Skrevet 24. november 2008 om noe helt annet enn hun som trekker seg.. Det som virkelig irriterer meg med Top Model denne sesongen er denne generaliseringen av jenter som Jan Thomas driver med. Først var det: "hva er bedre enn sex jenter? Jo, SKOOO!" Og unnskyld meg, jeg ville aldri ha valgt sko over sex. Og på reprisen i går var det "Hvilken dag er det alle jenter drømmer om?" Og det var jo sååå åpenbart at det måtte være bryllup! Jeg vet ikke om noen jenter som driver og planlegger bryllupet sitt hele livet.. Greit at de skal dolles litt opp, og de skal være så vakre og pene, men går det ikke an å få vist at jenter kan være noe annet? jeg synes Frøydis skiller seg veldig godt ut på det punktet. Jeg sier ikke at folk skal få lov å være opptatt av klær, sminke og mote, for det er jeg nå selv, men at det skal være alt jeg tenker på synes jeg de kunne prøve å ordne littegrann på.
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #544 Skrevet 24. november 2008 Yes, da er det fritt frem for å rope: YES, Frøydis trekker seg, og jeg er helt sikker på at Martine vinner!
illafanten Skrevet 24. november 2008 #545 Skrevet 24. november 2008 Det var ikke selve greia at det var akkurat top model som ble avslørt og at det var så fantastisk viktig for meg. Men det er bare prinsippet i å avsløre noe fra en serie folk følger med på tv FØR det har blitt sendt på tv som jeg ble irritert over. Det tar jo faktisk vekk litt av spenningen for de som følger med på dette.
Silmarill Skrevet 24. november 2008 #546 Skrevet 24. november 2008 Jeg forstår ikke det ville raseriet folk får når det avsløres noe fra kveldens episode. Jeg forstår det veldig godt selvom jeg ikke følger med på den serien. Jeg har alltid eks.fulgt med på Farmen når den har gått og jeg hadde blitt temmelig snurt og irritert dersom vinneren på noen måte ble avslørt!
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #547 Skrevet 24. november 2008 det er ikke vinneren de har avslørt da..
Silmarill Skrevet 24. november 2008 #548 Skrevet 24. november 2008 det er ikke vinneren de har avslørt da.. Neida du har rett i det gjest Jeg kjenner ikke til dette programmet, men det virker som de fleste her inne på en måte skjønner lettere nå hvem som kommer til å vinne Det er jo en grunn til at de her inne blir irriterte, og at spenningen til neste program har blitt svekket!
Gjest marihan Skrevet 24. november 2008 #549 Skrevet 24. november 2008 Jeg er en av de som liker å vite hva som skal skje på forhånd Men jeg synes likevel det er dumt at landets media blåser det opp, slik at alle som ikke vil vite det ufrivillig får vite det. Gleder meg til å se hvem som vinner
Gjest Skrevet 24. november 2008 #552 Skrevet 24. november 2008 Det går vel mer på det at personen de fleste håpet på at skulle vinne nå ble avslørt og dermed ødela gleden for en god del..
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #553 Skrevet 24. november 2008 Tror faktisk det er Marita som stikker av med seieren, men jeg håper det blir Martine.
Supramundane Skrevet 24. november 2008 #554 Skrevet 24. november 2008 Jeg blir helt matt av den sad-puppy-greia til Jan Thomas. "Ntååååhhhh".
Gjest78 Skrevet 24. november 2008 #555 Skrevet 24. november 2008 Jeg tror dessverre det går med den som vinner denne runden av Top Model som med alle de andre vinnerne, innen neste runde settes i gang er de glemt for lengst. De var ikke akkurat kjempebegeistret på den go see'n. Og jeg er så utrolig lei av å høre "Bra, Marita!" mens hun klapper seg på skulderen, håper hun taper bare av den grunn.
Gjest78 Skrevet 24. november 2008 #556 Skrevet 24. november 2008 Og akkurat nå er Marita en skikkelig bitch.
Reveal Skrevet 24. november 2008 #557 Skrevet 24. november 2008 Hihi! Lar meg engasjere; Heia Martine!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå