Gjest Grafica Skrevet 24. november 2008 #521 Skrevet 24. november 2008 Jeg foreslår at alle kommentarer om personen som gikk ut stopper her, sånn at de heldige som ikke har lest nettaviser slipper å få morroa ødelagt. Jeg er aldri på noen av disse nettsidene, men vandra inn på dagbladet idag via en annen link, og endte jo opp med å få det midt i trynet. Fiiiiiiiiint. Takk skal dere faenmeg ha.
Gjest TS Skrevet 24. november 2008 #522 Skrevet 24. november 2008 Da jeg startet denne tråden moret det meg litt at folk tar denne konkurransen gravalvorlig. Og det har tydeligvis ikke forandret seg. Men fortsatt er det like underholdende, både på tv og i denne tråden. Og jeg mener det fortsatt ikke ironisk
Kitty_katt Skrevet 24. november 2008 #523 Skrevet 24. november 2008 Hm..er ikke bare på nettet dette står da. VAr på butikken tidligere i dag og på framsida av VG hadde de også klistret opp navn og bilde av vedkommende som trekker seg...
Suzy Skrevet 24. november 2008 #524 Skrevet 24. november 2008 Da jeg startet denne tråden moret det meg litt at folk tar denne konkurransen gravalvorlig. Og det har tydeligvis ikke forandret seg. Men fortsatt er det like underholdende, både på tv og i denne tråden. Og jeg mener det fortsatt ikke ironisk Det er vel ikke snakk om å ta den gravalvorlig, men å ha et ønske om å bli underholdt? Sånn er det nå for min del i det minste.
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #525 Skrevet 24. november 2008 Det er vel ikke snakk om å ta den gravalvorlig, men å ha et ønske om å bli underholdt? Sånn er det nå for min del i det minste. Joa, men derfra til å skrive sinte mail til journalisten? Minner litt om da Dynastiet gikk sin seiersgang på norske tv-skjermer. Stakkars Krystle ble kidnappet, og inn til kringkastingssjefen strømmet det på med brev fra folk som ba ham hoppe over noen episoder så Krystle fikk slippe fri
Gjest Gjest_LilleMeg_* Skrevet 24. november 2008 #526 Skrevet 24. november 2008 Jeg ser på serien fordi jeg synes det er avslappende underholdning og fordi klær og styling etc interesserer meg. Det er ikke superviktig å få meg seg hver episode av serien, men det har jo blitt til at jeg følger med og det betyr heller ikke at jeg vil vite på forhånd hva som skjer - spesielt på slutten. Jeg er av de heldige som ikke har fått meg meg hvem dette gjelder. Begynte dagen med å lese en artikkel på nettavisen om det, men da sto det ikke hvem det gjaldt, i hvert fall ikke av det jeg leste - avbrøt før jeg var ferdig, for jeg ville ikke vite mer. Så kommer samboeren og sier at det står slått opp stort på alle aviser. Første reaksjon er; har de virkelig ikke noe annet og langt mere viktig og virkelig tragisk å slå opp stort enn dette? (men alt handeler vel kanskje om å være først og/eller størst ute med (agurk-)nyheten...?) Neste reaksjon er; jaha, da kan ikke jeg lese noen nettaviser før dagens program er over fordi faren for å se det jeg ikke vil se er overhengende. Det er ikke viktig, men men jeg vil ikke vite på forhånd...
Gjest Gjest_LilleMeg_* Skrevet 24. november 2008 #527 Skrevet 24. november 2008 Og så skulle det ikke forundre meg om det er en annen vinkling eller stikk motsatt av hva som er skrevet om i alle aviser...
Grønt blad Skrevet 24. november 2008 #528 Skrevet 24. november 2008 Jeg ser på serien fordi jeg synes det er avslappende underholdning og fordi klær og styling etc interesserer meg. Det er ikke superviktig å få meg seg hver episode av serien, men det har jo blitt til at jeg følger med og det betyr heller ikke at jeg vil vite på forhånd hva som skjer - spesielt på slutten. Jeg er av de heldige som ikke har fått meg meg hvem dette gjelder. Begynte dagen med å lese en artikkel på nettavisen om det, men da sto det ikke hvem det gjaldt, i hvert fall ikke av det jeg leste - avbrøt før jeg var ferdig, for jeg ville ikke vite mer. Så kommer samboeren og sier at det står slått opp stort på alle aviser. Første reaksjon er; har de virkelig ikke noe annet og langt mere viktig og virkelig tragisk å slå opp stort enn dette? (men alt handeler vel kanskje om å være først og/eller størst ute med (agurk-)nyheten...?) Neste reaksjon er; jaha, da kan ikke jeg lese noen nettaviser før dagens program er over fordi faren for å se det jeg ikke vil se er overhengende. Det er ikke viktig, men men jeg vil ikke vite på forhånd... Jeg er så enig med deg. Jeg ville ikke vite, og hadde aldri lest artikkelen hadde det stått f.eks. "En av finalistene trekker seg fra Top model" (med bilde av alle tre finalistene), men når det står "X trekker seg fra Top Model" eller er bilde ved siden av den aktuelle deltakeren, så leste jeg likegodt hele artikkelen. De hadde jo avslørt det. Det er riktignok ikke viktig, men ville egentlig ikke vite det.
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #530 Skrevet 24. november 2008 De sa det på radioen ogå De sa ikke navnet,men råder dere som ikke vet til ikke å lese nyheter eller høre på nyheter på en stund.
Gjest Bloodless Skrevet 24. november 2008 #531 Skrevet 24. november 2008 Æhh, og ikke se på den der Waschera-driten.
Gjest Bloodless Skrevet 24. november 2008 #532 Skrevet 24. november 2008 ^^ jesus! Nå hadde vi unngått navnet på hele siste siden, sånn at de som ikke ville vite det, slapp. Men her kom det igjen, gitt.
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #533 Skrevet 24. november 2008 Æhh, og ikke se på den der Waschera-driten. Fyf , det var jo intervju med hun som trakk seg på Waschera.Jeg var en av de få som ikke visste om dette så visete dem det på TV2 med fullt intervju
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #534 Skrevet 24. november 2008 Sorry det var meg som skrev innlegget over. Jeg skrev det før jeg leste hva dere har skrevet!! Men jeg tenkte ikke det gjorde noe siden det står på alle nettavisene og på forsiden av noen papiraviser i dag. Regner med at de som ikke vil vite noe kanskje lar være å lese i denne tråden hvis det er så farlig! Håper det da!
Gjest Heggi Skrevet 24. november 2008 #535 Skrevet 24. november 2008 Jeg forstår ikke det ville raseriet folk får når det avsløres noe fra kveldens episode. Greit, nå er nyheten ute, kanskje litt skuffende først, men så går livet videre. Jeg føler med på serien jeg også, men jeg ser ikke helt desperasjonen til dem som ikke vet noe (og som fortsetter å gå inn på denne tråden) og raseriet til dem som har funnet det ut.
MissStiles Skrevet 24. november 2008 #536 Skrevet 24. november 2008 Jeg synes også det er trist at hun trakk seg men jeg kan forstå det men det var isåfall hun jeg ville at skulle vinne av de som er igjen.
Gjest Gjest_LilleMeg_* Skrevet 24. november 2008 #537 Skrevet 24. november 2008 Pga tidligere diskusjoner om avsløringer og pga av at alle, inntil avsløringen, unngikk å nevne hvem det var - var jeg faktisk så naiv at jeg trodde jeg kunne unngå det her inne. Men - hvis det nå medfører riktighet at det er hun som trekker seg - så beleilig og tilfeldig etter at Christina gikk ut. Er det en grunn til at hun har "holdt seg" inne så lenge tro..? Hun har jo tross alt levert og vært en av de tryggeste... og mange av medkonkurentene var jo imot Christina.. ...bare noen tanker fra naive meg...
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #538 Skrevet 24. november 2008 Pga tidligere diskusjoner om avsløringer og pga av at alle, inntil avsløringen, unngikk å nevne hvem det var - var jeg faktisk så naiv at jeg trodde jeg kunne unngå det her inne. Men - hvis det nå medfører riktighet at det er hun som trekker seg - så beleilig og tilfeldig etter at Christina gikk ut. Er det en grunn til at hun har "holdt seg" inne så lenge tro..? Hun har jo tross alt levert og vært en av de tryggeste... og mange av medkonkurentene var jo imot Christina.. ...bare noen tanker fra naive meg... Ja, det er ikke lov til å avsløre noe fra kommende episoder i realityprogrammer, men det blir da litt annerledes når det allerede er skrevet i alle norske nettaviser?
Gjest Skrevet 24. november 2008 #539 Skrevet 24. november 2008 De sa faktisk navnet på radioen i dag, jeg hadde lest avisa så det gikk greit men alikevel. Det står jo overalt nå...
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #540 Skrevet 24. november 2008 Ja, hvis det ikke er lov til å gjengi noe som er publisert i alle de norske avisene samt gjengitt på TV og radio, hva i alle dager skal det være lov til å skrive og diskutere her inne?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå