Gjest Gjest_pia_* Skrevet 15. november 2008 #461 Skrevet 15. november 2008 Hun har ingenting i den bransjen å gjøre om hun har hatt spiseforstyrrelser. Tro meg, det blir IKKE tatt hensyn til når (hvis) hun skal ut i den store vide verden. Modellbransjen er beinhard. Man kan da ikke gå rundt å sjekke deltakernes personlige bakgrunn. Deltakerne får delta på egen risiko. Blir jo nesten slik "nei vi kan ikke ha en fotoshoot som handler om død, for det kan være at noen av deltakerne har mistet noen nylig." - haha, godt sagt ;-)
Gjest skoeska Skrevet 17. november 2008 #462 Skrevet 17. november 2008 Kan fikses med tannbleking det da. Hun er ikke spesielt pen? Ehhh... nå er dette en modellkonkurranse og ikke en skjønnhets/missekonkurranse. Bildene Frøydis tar er fabelaktig flotte. Og en god modell er en som klarer å ta gode bilder uansett dagsform og hvordan hun måtte se ut privat. Her stiller Frøydis i særklasse! Det er veldig mange av de internasjonale topmodellene i dag som ikke er spesielt søte eller ser ut som skjønnhetsdronninger. Det viktige er at de har noe spesielt og at de kan jobbe foran kamera. (....) Og at Frøydis vinner. Det eneste jeg kicker litt på vedr Frøydis er sykdommen hennes. Det kan være vanskelig for henne å jobbe seg opp når hun risikerer å melde avbud til store og viktige oppdragsgivere. Men som hun ene dommeren sa en gang så ville hun vært villig til å vente en dag eller to for å få det perfekte bilde med Frøydis - fremfor å velge en annen modell som kunne komme til avtalt tid. Kan fikses med tannbleking? Ja det kan det selvfølgelig. Problemet er at det ikke virker som om Frøydis er spesielt opptatt av utseende/ikke tar vare på seg selv. Og det er viktig som modell.. Ja, det er veldig mange modeller som ikke er typisk "søte eller skjønnhetsdronninger", men de har (som du sier) noe spesielt ved seg. Men dette har ikke F etter min mening! Hun kan ta bra bilder, men thats it! Hvis det var JEG som skulle ansette en modell, og det _kunne hende_ at denne modellen ikke kunne komme nettopp denne dagen pga MS, måtte hun har vært VELDIG bra for at jeg skulle ha giddet å vente på henne (Og SÅ bra synes jeg virkelig ikke a Frøydis er). Så en film her om dagen hvor det var en modellagent som sa at "du vet du har funnet en modell som vil slå an, når du kan skille henne ut i det virkelige liv" eller noe i den duren.. Tenkte med en gang at man ville aldri sett F på gaten og tenkt at Wow hun må være modell.. Håper Martine vinner, hun er helt klart den som passer seg best av de som er igjen. Hun er ung, men har tid (og potensiale) til å lære det hun mangler.
Gjest heiddu Skrevet 17. november 2008 #463 Skrevet 17. november 2008 Jeg går ut fra at dama som sa hun ville vært villig til å vente et par dager på Frøydis var hun fra det ubetydelige bladet Cosmopolitan i lille Norge? Jeg kan nesten garantere at Frøydis ikke er av en slik kvalitet at en fotograf som jobber for et stort utenlandsk motemagasin vil vente overhodet. Frøydis er, i mine øyne, svært lite pen og har heller ingen utstråling overhodet. Jeg klarer heller ikke å se hva som er så fantastisk med bildene hennes. Synes generelt nivået på deltakerne i år er ganske lavt, men av de som er igjen nå er Martine den som har mest potensiale. Håper derfor Frøydis går ut i dag, det burde hun gjort for lenge siden.
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2008 #464 Skrevet 17. november 2008 Sitter å se på nå, sa Martine at hun følte seg som Claire i sex og singelliv eller hørte jeg heeeeeelt feil?! Noen andre som tenkte over det?
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2008 #465 Skrevet 17. november 2008 Sitter å se på nå, sa Martine at hun følte seg som Claire i sex og singelliv eller hørte jeg heeeeeelt feil?! Noen andre som tenkte over det?
Kitty_katt Skrevet 17. november 2008 #468 Skrevet 17. november 2008 Drit irriterende at vi ikke fikk vite i dag hvem som må ut!
MissStiles Skrevet 17. november 2008 #469 Skrevet 17. november 2008 Jeg vet.. vente en hel uke til vi får vite det..
Gjest Bloodless Skrevet 17. november 2008 #471 Skrevet 17. november 2008 Håper Martine vinner. Hun er bare helt utrolig vakker.
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2008 #472 Skrevet 18. november 2008 Iflg omtalen neste gang så gjør en av jentene noe overraskende. Hva tror dere? Noen som trekker seg? (isåfall blir det nok Frøydis).
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2008 #473 Skrevet 18. november 2008 Jeg synes klippingen legger opp til at Marita blir nr. 2, og en av de andre vinner. Dette fordi Marita fremstilles som mest "bitchy" av de tre, og de vil jo sikkert ha engasjement rundt finalen. Saken med den skjulte topmailen virket oppkonstruert. Hadde det skjedd akkurat slik det ble fremstilt ville det jo vært fristende å kalle det juks. Marita fremstilles også som mest seierssikker, og sånn klipper de ofte med en som ikke vinner. Så råtipset er at Frøydis trekker seg, Marita blir nr. 2 og Martine vinner.
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2008 #474 Skrevet 18. november 2008 Jeg håper Marita vinner Hun er en tidløs og allsidig modell. Hun er naturlig pen og har et nordisk utseende. Hun er penere enn Martine og mer spesiell enn Frøydis.
Gjest Gjest_Smiley_* Skrevet 19. november 2008 #475 Skrevet 19. november 2008 Har ikke vært noen fan av Marita men etter siste program så ble jeg det. Jeg syntes photoshootene hun gjorde i NewYork var kjempebra!!! Også har hun litt rett i at Martine alltid har samme ansiktsuttrykk. Det blir henne og Martine til slutt. La dere merke til at Frøydis ikke smilte med åpen munn på cover-fotograferingen? Kan det ha vært pga av tennene? De er jo gule også har hun mye tannkjøtt som vises.... De andre ble jo bedt om å gi "a big smile".
Gjest Tanita Skrevet 19. november 2008 #476 Skrevet 19. november 2008 Hvorfor bleker hun ikke tennene sine, er jo en enkel sak...
cilipili Skrevet 19. november 2008 #477 Skrevet 19. november 2008 Håper Frøydis vinner.. Marita er litt kjedelig synes jeg, og Martine har bare det trutmunntrynet på hvert bilde.
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2008 #478 Skrevet 19. november 2008 Hvorfor bleker hun ikke tennene sine, er jo en enkel sak... Hun svarer i denne tråden her: http://www.mote.no/showthread.php?t=16518&page=52 (innlegg 514)
pittie Skrevet 19. november 2008 #479 Skrevet 19. november 2008 Jeg føler meg som den eneste som synes Marita ikke har en ting der å gjør. Håper Frøydis vinner!
Gjest Grafica Skrevet 19. november 2008 #480 Skrevet 19. november 2008 Jeg føler meg som den eneste som synes Marita ikke har en ting der å gjør. Håper Frøydis vinner! Neida, vi er fler. Jeg vet mange liker henne pga det nordiske utseendet hennes, men jeg synes det er den største svakheten hennes. Hun blir for typete. Eneste fordelen hennes, er at hun kan catwalk. Om det ender opp med henne og en annen i finalen tror jeg hun kommer til å vinne kun pga det, catwalk er jo som regel siste utfordring. Noe som er tåpelig, fordi de har fått ALT for lite catwalk! I forrige amerikanske sesong som gikk på TV gikk de vel ordentlig catwalk i vanskelige plagg allerede andre programmet eller noe... Heia Frøydis! Jeg synes hun har størst potensiale, jeg liker Marita godt, hun er søt og tar for det meste bra bilder, men hun har dessverre vært for ujevn. Frøydis har vært sterk fra starten og blir bare bedre. Forresten, takk for linken til mote.no, spennende å se frøydis faktisk få lov til å svare og forklare et sted...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå