LekeHusmor Skrevet 3. november 2008 #401 Skrevet 3. november 2008 heier på marita jeg men hva var det vi så på reklamen for neste episode? kranglet de eller hva? christina sa jo bare til marita: er du ferdig nå?? blabla, og martine satt i andre enden av sofaen og så ganske ja.. lei seg /sur ut..
Gjest Gjest_LilleMeg_* Skrevet 3. november 2008 #402 Skrevet 3. november 2008 men hva var det vi så på reklamen for neste episode? kranglet de eller hva? christina sa jo bare til marita: er du ferdig nå?? blabla, og martine satt i andre enden av sofaen og så ganske ja.. lei seg /sur ut.. Ja, det lurte jeg også på...? Men noe har jo ulmet under overflaten lenge da.... Christina har lenge vært favoritten min da...
Gjest skoeska Skrevet 4. november 2008 #403 Skrevet 4. november 2008 Først: Hvis dere kan spoile, ikke gjør det! Jeg var faktisk innpå i reklamepausen igår, men det må ha vært før det ble skrevet at Mona Lisa gikk ut. Hadde jeg sett det her før jeg så det på tv, hadde jeg blitt sinna! :fy: Heia Christina! Hun er den eneste av alle de som er igjen (eller som har vært med i det hele tatt) som har antydning til potensiale til å være top model. Resten er jo pene, tar fine bilder etc... Men ikke _supermodeller_.
MissStiles Skrevet 4. november 2008 #404 Skrevet 4. november 2008 Jeg synes heller at Mona Lisa skulle gått videre!!! Heia Christina!! Håper hun vinner!!
Gjest Skrevet 4. november 2008 #405 Skrevet 4. november 2008 Jeg irriterer meg fortsatt over hånden i bildet til Martine. Filleting, men det viser også hvor lite som faktisk skal til for å ødelegge et helt bilde. Men at Mona lisa gikk ut var da endelig bra, har ventet på det i ganske lange stunder nå.
Gjest Grafica Skrevet 4. november 2008 #406 Skrevet 4. november 2008 Først: Hvis dere kan spoile, ikke gjør det! Jeg var faktisk innpå i reklamepausen igår, men det må ha vært før det ble skrevet at Mona Lisa gikk ut. Hadde jeg sett det her før jeg så det på tv, hadde jeg blitt sinna! :fy: Helt enig, jeg ble rimelig sur sjøl... Greit nok at side2 har røpa det, det er lov å nevne, men IKKE SI NAVNET DA!
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2008 #407 Skrevet 4. november 2008 Kan umulig ha kommet som en kjempeoverraskelse. Det jeg syntes var det merkeligste var at det ble offentliggjort før programmet var ferdig. Spoiling er spoiling. Litt ydmykhet fra din side skader ikke.
Antoinette Skrevet 4. november 2008 #408 Skrevet 4. november 2008 Spoiling er spoiling. Litt ydmykhet fra din side skader ikke. Oi oi provserende gjest, ja nå fikk jeg lyst til å være ydmyk
Gjest Skrevet 7. november 2008 #409 Skrevet 7. november 2008 Ahhh.. så reklamen til neste photoshoot.. Hun blonde må jo være skikkelig bitch, ikke rart de krangla da..
Gjest M Skrevet 7. november 2008 #410 Skrevet 7. november 2008 Ahhh.. så reklamen til neste photoshoot.. Hun blonde må jo være skikkelig bitch, ikke rart de krangla da.. Og når vi ser neste episode så viser deg seg at det bare var tull og tøys og ingenting bitchy. TV produsenter er flinke til sånn. Klippe til slik at det ser ut som noe alvorlig på forhåndsreklamen også viser det seg at det er tatt helt ut av sammenheng.... Har vi sett det før? Ja.... Det er sånn man skaper forventning og sikrer seg seere til neste episode. Håper Christina vinner!!!!!!
Gjest Skrevet 8. november 2008 #411 Skrevet 8. november 2008 Men i dette tilfellet tok hun jo top model mailen selv, og hun innrømmet det jo? Hvordan får de til det? Hehe.. Men det kan forklare kranglingen på de andre reklamene..
MissStiles Skrevet 9. november 2008 #412 Skrevet 9. november 2008 Jeg så det nå.. gleder meg til å finne ut av det imorgen. Men det ser ut som om Marita ikke har gitt top mailen til de andre.
Gjest Skrevet 9. november 2008 #413 Skrevet 9. november 2008 Jeg så det nå.. gleder meg til å finne ut av det imorgen. Men det ser ut som om Marita ikke har gitt top mailen til de andre. Kan jo godt hende de har klippet, men når hun spør rett ut om de har forberedt seg og de da sier nei og hun sier at hun tok den selv, da skal de klippe kreativt om de får til det hehe.
Gjest Ansjoni Skrevet 9. november 2008 #415 Skrevet 9. november 2008 Håper det blir noen skikkelige intriger i morra
Grønt blad Skrevet 9. november 2008 #416 Skrevet 9. november 2008 (endret) Lurer på hvem det er Vendela sier skal ut, og de andre høres overrasket ut. Har en liten følelse av at det kan være Marita, men vet ikke. Spennende. For de som ikke har sett traileren, eller har gått glipp av noen episoder eller "ekstramateriell". Alt ligger ute på hjemmesidene til TV 3. Endret 9. november 2008 av Grønt blad
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2008 #417 Skrevet 10. november 2008 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=533588 Marita lurte Topmailen unna fra de andre, slik at de var uforberedt for photoshooten. Det må da virkelig være i strid med "konkurransereglene" og bør helt klart få konsekvenser for henne. Litt trist for henne at hun føler hun må gjøre så drastiske ting for å klare å ta bedre bilder enn de andre.
MissStiles Skrevet 10. november 2008 #418 Skrevet 10. november 2008 Gleder meg til kveldens episode. Jeg leste også nettopp artikkelen i VG.
Brukernavn Skrevet 10. november 2008 #419 Skrevet 10. november 2008 Jeg vil anta at det IKKE er Marita som ryker ut siden det sikkert er klippet slik at det er nettopp det vi skal tro...
Grønt blad Skrevet 10. november 2008 #420 Skrevet 10. november 2008 Jeg vil anta at det IKKE er Marita som ryker ut siden det sikkert er klippet slik at det er nettopp det vi skal tro... Tror du har rett i det, men samtidig er jeg litt usikker. Blir spennende episode.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå