Gjest Grafica Skrevet 14. oktober 2008 #301 Skrevet 14. oktober 2008 Pippi den diskusjonen kan taes et annet sted... Eller så kan vi diksutere det til vi er blå i trynet her på KG, men det forandrer ingenting.
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #302 Skrevet 14. oktober 2008 Ja, det er derfor jeg ikke liker henne. Når vi ser henne i judgement (hvorfor har vi ikke et norsk ord på det forresten?), ser hun grå ut i ansiktet, håret rett ned, nesten ikke sminke og briller! Vi vet at du har ME, men prøøøøv å se ut som en modell de få minuttene du skal stå der da! Briller og lite sminke, fy for en dødssynd Er nettopp av de grunnene du nevner at jeg liker Frøydis. Hun tar bra bilder, men ser ut som en naturlig og intelligent jente, ikke bare en pyntedokke.
aimee Skrevet 14. oktober 2008 #303 Skrevet 14. oktober 2008 Briller og lite sminke, fy for en dødssynd Er nettopp av de grunnene du nevner at jeg liker Frøydis. Hun tar bra bilder, men ser ut som en naturlig og intelligent jente, ikke bare en pyntedokke. Nei uff, jeg ser den kom helt feil ut!! Det er selvfølgelig ikke briller og lite sminke som spiller noen rolle. Jeg synes hun tar bra bilder jeg og. MEN jeg synes hun kunne gjøre litt mer ut av deg foran dommerpanelet. Der forsvinner hun i mengden!
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #304 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg kunne meldt meg inn i et modellbyrå i morra, det vil ikke si at jeg har noe bedre grunnlag enn venninna mi som ikke er innmeldt. Mange byråer tar inn all slags jenter, men de får ikke nødvendigvis mange jobber. Er nok ikke så enkelt du. Skal mye til å få plass hos modellbyråene. De anerkjente vel og merke.
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #305 Skrevet 16. oktober 2008 Nei, jeg tar meg selv i å sitte og måpe. Trodde han var klysete og ekkel, men han er jo stikk motsatt. Det er nok av andre som fyller klysete-og-ekkel-rollen... JT er skikkelig følelsesmenneske(i likhet med veldig mange andre homofile) og langt ifra en klyse. Men det jeg syns er litt morsomt og fasinerende med han, er at han sitter å snakker om egenpleie og utseende osv med den mest seriøse tonen man kan ha. Det ser liksom ut som han snakker om alvorlige verdensproblemer. Tydelig at det er noe som betyr enormt mye for han iallefall. Jaja, hver sine interesser.
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #306 Skrevet 16. oktober 2008 Syns det var teit at han stylisten hele tida skulle påpeke hvor dyre kjolene var. Hvis de var så utrolig kostbare og skjøre, hvorfor skulle de på død og liv bruke dem da? Er det noe modeller må lære seg så er det å behandle dyre klær fint! Så dette er bra de terper på først som sist!
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #307 Skrevet 16. oktober 2008 : Der forsvinner hun i mengden! Hva så? Hun tar dritbra bilder, det som betyr noe.
aimee Skrevet 16. oktober 2008 #308 Skrevet 16. oktober 2008 Hva så? Hun tar dritbra bilder, det som betyr noe. Bra bilder er ikke bra nok, man må ha en sterk personlighet også. Det er ingen som designere som hyrer en jente som er lut i ryggen og grå i ansiktet på en show-off. Da skal bildene i såfall være overmenneskelig bra.
Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #309 Skrevet 16. oktober 2008 Bra bilder er ikke bra nok, man må ha en sterk personlighet også. Det er ingen som designere som hyrer en jente som er lut i ryggen og grå i ansiktet på en show-off. Da skal bildene i såfall være overmenneskelig bra. Det er jo flere og flere slike modeller som kommer fram. De som tar DE fantastiske bildene, men som ikke ville blitt gjenkjent på gaten.
Gjest Grafica Skrevet 16. oktober 2008 #310 Skrevet 16. oktober 2008 Er nok ikke så enkelt du. Skal mye til å få plass hos modellbyråene. De anerkjente vel og merke. Joda, jeg vet jo det. Men det står ikke spesifisert hvilke byråer jentene hørte til før de kom til Top Model
MarianneE Skrevet 17. oktober 2008 #311 Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Gleder meg til mandagen jeg. Hank von Helvete..... Endret 17. oktober 2008 av MarianneE
trulta_ Skrevet 17. oktober 2008 #312 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg får aldri med meg reklame for topmodel. Hva skal skje på mandag?
Gjest Ansjoni Skrevet 17. oktober 2008 #313 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg får aldri med meg reklame for topmodel. Hva skal skje på mandag? Jentene tar bilde med Hank von Helvete
Gjest Tanita Skrevet 17. oktober 2008 #314 Skrevet 17. oktober 2008 JT er skikkelig følelsesmenneske(i likhet med veldig mange andre homofile) og langt ifra en klyse. Men det jeg syns er litt morsomt og fasinerende med han, er at han sitter å snakker om egenpleie og utseende osv med den mest seriøse tonen man kan ha. Det ser liksom ut som han snakker om alvorlige verdensproblemer. Tydelig at det er noe som betyr enormt mye for han iallefall. Jaja, hver sine interesser. Han tar jobben sin seriøst! Jeg skulle ønske flere i beautybransjen var slik som han!
Gjest Portis Skrevet 17. oktober 2008 #315 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg digger JT. Elsker mennesker som har en genuin interesse for den jobben de gjør, da kan de som regel så utrolig mye mer enn hva andre kan. Og han er ærlig, men likevel sympatisk. Joda, han kan være litt susete og feminin, men det er jo bare han som person da
trulta_ Skrevet 18. oktober 2008 #316 Skrevet 18. oktober 2008 Vandela setter jo faktisk JT i et godt lys.
aimee Skrevet 20. oktober 2008 #317 Skrevet 20. oktober 2008 Vandela setter jo faktisk JT i et godt lys. ENIG!!
Gjest trur itkje det Skrevet 20. oktober 2008 #318 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg digger JT. Elsker mennesker som har en genuin interesse for den jobben de gjør, da kan de som regel så utrolig mye mer enn hva andre kan. Og han er ærlig, men likevel sympatisk. Joda, han kan være litt susete og feminin, men det er jo bare han som person da Enig i det du sier om folk med genuin interesser for jobben sin, men Jan Thomas er noen ganger helt på villspor med hva slags ting han anbefaler. Som f.eks. hemoroidekrem under øynene, der har han funnet noe som fungerer tydeligvis men uten å sjekke om det er bra for folk i lengden. Han bør sette seg inn i bakdelen med det han anbefaler også, det er en grunn til at noe medisin kun skal brukes et sted. Jeg skulle gjerne sett han uten botox, tror han hadde blitt mye mer levende da og han ville nok ikke sett noe eldre ut. Jeg har litt vansker med å ta imot råd av personer som ser kjemikalier som den optimale løsningen på et hvert aldringstegn.
SummerJoy Skrevet 20. oktober 2008 #319 Skrevet 20. oktober 2008 Enig i det du sier om folk med genuin interesser for jobben sin, men Jan Thomas er noen ganger helt på villspor med hva slags ting han anbefaler. Som f.eks. hemoroidekrem under øynene, der har han funnet noe som fungerer tydeligvis men uten å sjekke om det er bra for folk i lengden. Han bør sette seg inn i bakdelen med det han anbefaler også, det er en grunn til at noe medisin kun skal brukes et sted. Jeg skulle gjerne sett han uten botox, tror han hadde blitt mye mer levende da og han ville nok ikke sett noe eldre ut. Jeg har litt vansker med å ta imot råd av personer som ser kjemikalier som den optimale løsningen på et hvert aldringstegn. Enig. Han motsier seg selv litt på en måte. Han er jo svært opptatt av sunnhet og trening. En hamburger er jo døden i følge han. Men å sprøyte inn gift i trynet (botox) og smøre hemoridekrem under øynene (dette er direkte farlig)... det er liksom greit.
Grønt blad Skrevet 21. oktober 2008 #320 Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Hva synes dere om at Elise gikk ut? Jeg synes det var helt greit. Har aldri helt hatt sansen for henne. hun er pen, men hun er litt for katalog-kjedelig. Ikke så veldig spennende... Holder en knapp på Christina. Synes det virker som hun har fått fornyet selvtillit, og bildet hennes ble veldig bra. Endret 21. oktober 2008 av Grønt blad
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå