Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #221 Skrevet 2. oktober 2008 Hihi.. Nå mente jeg de andre, ikke tv 3 de er jo idioter. Men fotografen er jo en kjent fotograf i rockemiljøet o.s.v. så regner med at han er snill. Jeg tipper heller at han blir valgt fordi han tar bra bilder, eventuelt fordi det kanskje ikke er mange fotografer med like mye erfaring, enn at han blir valgt fordi han er "snill". Mulig han er dyktig, men det er ingen tvil om at han er blitt utrolig arrogant og høy på seg selv.
MarianneE Skrevet 2. oktober 2008 #222 Skrevet 2. oktober 2008 Han tar vel elle bildene fordi det ikke er noen andre fotografer som gidder å stille opp på det der...
Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #223 Skrevet 2. oktober 2008 Han tar vel elle bildene fordi det ikke er noen andre fotografer som gidder å stille opp på det der... Han får sikkert skit bra betalt for det
pittie Skrevet 2. oktober 2008 #224 Skrevet 2. oktober 2008 pittie hehe siden det er tatt opp i sommer, så tviler jeg på det Hahaha! du sa noe der. De går jo neppe rundt så lettkledd i et solfyllt oslo på denne tiden av året. Der ser dere hvor mye jeg vet *stupiid*
MarianneE Skrevet 3. oktober 2008 #225 Skrevet 3. oktober 2008 Ser på reklame at flere blir sendt hjem neste gang. Spennende....
Gjest Grafica Skrevet 3. oktober 2008 #226 Skrevet 3. oktober 2008 Ja, de må jo gjøre opp for at de ikke sendte ut noen denne uka...
trulta_ Skrevet 3. oktober 2008 #228 Skrevet 3. oktober 2008 oj oj oj, så spennende!! Men kjipt at jeg ikke får sett på mandag
Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #229 Skrevet 4. oktober 2008 De må jo ha to ut neste uke for at det skal gå opp i opp.
Scorpina Skrevet 5. oktober 2008 #230 Skrevet 5. oktober 2008 oj oj oj, så spennende!! Men kjipt at jeg ikke får sett på mandag Da kan du få sett episoden tirsdag her
Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 6. oktober 2008 #233 Skrevet 6. oktober 2008 Vendela er bitcy asså!!! Fy så teit hun var under Christinas fotoshoot! "Bjoooårn, hva skal vi gjåååre med en modell som ikke bla bla bla!" Sikkert sjalu fordi Christina er mye FLINKERE og PENERE enn henne selv! ÆÆsjjjj......
Gjest Portis Skrevet 6. oktober 2008 #234 Skrevet 6. oktober 2008 Og Vendela klager over at hun ikke kan jobbe med modeller som ikke kan noe ... doooh ... det er kankje en grunn til at jentene er på TopModel og ikke allerede er supermodeller.
Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #235 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg må faktisk være litt enig med Vendela der. Men det virker som om sola gjorde det. Hun virket mye mer kjedelig og normal enn de andre og eneste store forskjellen var at hun sto under skygge mens de andre jentene hadde sol på seg.
Gjest Phoenix Skrevet 6. oktober 2008 #236 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg synes det så ut som om Vendela fremprovoserte det jeg
Gjest Portis Skrevet 6. oktober 2008 #237 Skrevet 6. oktober 2008 Om jeg er enig eller ikke spiller egentlig ingen rolle, det er hvordan hun sa det som spiller en rolle. Det går ann å si ting på en annen måte syns jeg da ... nåe man er som en mentor
Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 6. oktober 2008 #238 Skrevet 6. oktober 2008 Shiiitt....hvis Christina har mage, hva har JEG da!!!!?? hiihi
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #239 Skrevet 6. oktober 2008 Syns cristina takla det dødsbra hvert fall, bare gikk ut å tok det på nytt Jeg hadde sikkert begynt å hylgrine og fått sammenbrudd, hehe
Gjest Portis Skrevet 6. oktober 2008 #240 Skrevet 6. oktober 2008 Shiiitt....hvis Christina har mage, hva har JEG da!!!!?? hiihi Vel, jeg har den største badeballen i verden i så fall :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå