Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Enig..veldig spent. Ser spennende ut etter reklamen da...

Kult at de skal ta bilder med uteliggere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Når er det reprise av dagens episode?

Det vet jeg ikke, men de legges jo ut gratis på tv3.no/topmodel etter at programmet er ferdig for idag

Skrevet
Jaja jenter, da er det på på'an igjen i kveld! Usikker på hva jeg tror om denne episoden her altså.

Vet du noe jeg ikke vet??

Skrevet

Skulle gjerne sett kveldens episode! Når er reprisen, er det på lørdag?

Skrevet

det står en artikkel i VG om kveldens episode. Blant annet at de tar til tårene og får høre sterke historier fra folk på gaten. Syntes det er bra de setter fokus på slike ting å i dette programmet...

Der står det også at de skal lære om sko =) jeg elsker sko så det gleder jeg meg til

Skrevet

Å herreGUD så barnslige noen av de er!!! SELVFØLGELIG blir det konsekvenser av å halvveis rasere hotellrommet og løpe halvnaken rundt i gangene! Hadde de vært vanlige gjester ville de blitt kasta ut... Noe jo en av de blir også nå. HØYST fortjent.

Ellers fikk jeg helt vondt i hjertet av shooten sammen med =Oslo selgerne, begynte å savne tiggeren "min" nå (altså en fyr jeg omtrent daglig slo av en prat med når jeg bodde i oslo)

Skrevet

"Herregud, løpe naken på en fotoshoot er liksom greit, men når vi gjør det på hotellet så blir det konsekvenser"

Eeeeeh, ja ... det er liksom en viss forskjell da *duh*

Skrevet

Syns forøvrig jentene gjorde en bra jobb med =Oslo. Mitt inntrykk er at alle jentene behandlet de med respekt, noe som varmet mitt hjerte, da jeg er veldig engasjert i rusproblematikken.

Skrevet

Frøydis seilte akkurat opp til å bli min favoritt! Fy fader for et bra bilde.

Skrevet

Hvem av dem er Frøydis igjen? Navnene blir glemt så fort jeg hører dem hehe

Uansett, hun korthåra med rosa bukse er jo kjempekul da :D

Hun og nordlendingen

Skrevet

Nei æsj, hun korthåra er fæl :P liker ikke henne.

Frøydis er hun som ser litt nerdete ut, men som tar FANTASTISKE bilder. Var bildet hennes de sa forrige uke at var det beste noensinne i Top Model historien.

Skrevet
Hvem av dem er Frøydis igjen? Navnene blir glemt så fort jeg hører dem hehe

Hun svartkledde for å si det på den enkleste måten, med briller. Hun ble kalt Nemi når de gikk over bilder.

Skrevet

Jaha hun ja ... jo hun er pen, flink, men jeg har liksom ikke lagt så godt merke til henne. Syns hun er litt anonym.

Mona Lisa liker jeg ikke, skjønner ikke at hun fikk så bra kritikk. Hun beveger seg godt, men ser ikke bra ut.

Skrevet
alle fikk jo bli jo.... kjedelig

Det irriterte meg litt, hadde vært mye morsommere hvis alle fikk fyken :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...