Trampe Skrevet 6. oktober 2008 #241 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg synes at en person med ME ikke bør være med på Top Model. Det er jo synd i henne, hun er syk, men nå får hun høre på så mye møkk som hun ikke kan noe for... hun er jo knallpen og tar fantastiske bilder, men alle baksnakker henne jo og tenk at han rev bildet hennes i to... Hvert år starter serien og jeg bestemmer meg for å ikke se på det, fordi det er noe jeg ikke har lyst til å være hekta på. Hvert år kommer jeg tuslende etter i episode 2 eller 3 og er hekta allikevel...
freezepop Skrevet 6. oktober 2008 #242 Skrevet 6. oktober 2008 (endret) er så lei av "tough guy"fotografen ass, jeeez, give the poor chicks a break. Jeg hadde enten knekt sammen eller flydd på ham hvis jeg hadde stått der Trampe: Top Model Norge har vel allerede blitt sammenligna med en bilkræsj, du vil egentlig ikke se men du bare må. Endret 6. oktober 2008 av freezepop
Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #243 Skrevet 6. oktober 2008 Så lenge hun yter en god del mer enn det en del av de andre jentene gjør så syntes jeg hun skal få være med. Har sett flere bilder av henne og hun er veldig flink.
Gjest Grafica Skrevet 6. oktober 2008 #244 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg synes det er flott at hun tør å ta en slik sjangse til tross for sykdommen. Man kan ikke melde seg ut av livet fordi man er syk, så jeg synes hun fortjener kred for å ta en slik sjangse! Og gud så sur jeg blei på fotografen. Hun hadde jo attpåtil problemer med maten, ikke rart i hun blir slått ut da. Tre stykker ut faktisk! Men det var veldig riktig, de har ikke utviklet seg nok, synes jeg.
Gjest Portis Skrevet 6. oktober 2008 #245 Skrevet 6. oktober 2008 Hun trenger ikke få fyken bare fordi hun har ME. Jøsses, ei med CP vant jo Miss USA eller noe, så det går ann om man bare vil.
Trampe Skrevet 6. oktober 2008 #246 Skrevet 6. oktober 2008 Nei, det var ikke sånn ment! Selvfølgelig er ikke det grunn til at hun skal få fyken, hun har tatt knallbra og bedre bilder enn de andre mange ganger. Jeg tenker bare for hennes egen del, det å måtte love at hun skal skjerpe seg når det egentlig ikke er det hun må. Skjønner? Christina må skjerpe seg, fordi hun kan. Frøydis var jo bare dårlig og kan dermed ikke skjerpe seg. Det var vel dumt formulert.
Gjest Portis Skrevet 6. oktober 2008 #247 Skrevet 6. oktober 2008 Skjønner deg godt. De vet om hennes lidelse og ber henne om å skjerpe seg .. det blir litt for dumt
Gjest Grafica Skrevet 6. oktober 2008 #248 Skrevet 6. oktober 2008 For det første, alle blir slitne av jetlag, et fremmed land med mye mer støy og mennesker enn man er vant til, uvant mat (sist statistikken jeg hørte tror jeg var 3 av 10 nordmenn blir uheldig påvirket av maten i sydligere strøk, pga uvante krydder og ingrediener), høy temperatur og luftfuktighet... Når du da legger til ME synes jeg hun skal ha skryt for at hun i det hele tatt greide å bli med på fotoshoot! *sende masse stygge tanker til vendela og bjørn* Er det bare jeg og sambo som faktisk liker JT mer og mer?
Gjest Ansjoni Skrevet 6. oktober 2008 #249 Skrevet 6. oktober 2008 Og skikkelig dårig engelsk.. haha, ja. Jeg ble ikke videre imponert akkurat..."eeeh....uuuhh...I... Bra at helene gikk ut, forresten
Rosenrød Skrevet 6. oktober 2008 #250 Skrevet 6. oktober 2008 Enig i at det var fantastisk dårlige engelskkunnskaper hos de fleste av jentene!
Gjest Tanita Skrevet 6. oktober 2008 #251 Skrevet 6. oktober 2008 Er det bare jeg og sambo som faktisk liker JT mer og mer? Jeg gjør også det! Det står respekt av han!
trulta_ Skrevet 6. oktober 2008 #252 Skrevet 6. oktober 2008 Var det tre stk som forlot Topmodel i dag eller bare Helene?
freezepop Skrevet 6. oktober 2008 #254 Skrevet 6. oktober 2008 Ok, én ting: Du kan snakke så bra engelsk du bare orker, men når du plutselig uten å være helt forbredt på det blir slengt inn i en situasjon der du plutselig må snakke engelsk så sitter veldig ofte orda langt inne. Jeg ser på meg selv som ganske god i engelsk, men da jeg jobbet som telefonintervjuer og noen tok telefonen på engelsk ble jeg ofte satt ut og det ble mye "I... uhm, I'm calling from a... teleeee... marketing-company and....... uuuuhm" osv. Så det er nok mer komfortsonen og evnen til å tilegge seg nye steder raskt som ikke er helt inne enn engelskkunnskapen
Gjest Naria Skrevet 6. oktober 2008 #255 Skrevet 6. oktober 2008 Søren at ikke Goshia (?) ikke gikk ut i dag, liker virkelig ikke henne.
Gjest Bond Skrevet 6. oktober 2008 #256 Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Tja, det nivået av engelsk som de hadde der, var nå ganske så veldig dårlig. Når du sitter på et fly til utlandet, skulle det heller ikke være noe overraskelse at man etter hvert må snakke engelsk også, så det kom ikke helt ut av det blå heller. Syntes også alle bildene var overraskende kjedelige. Hvorfor klatre hele veien til toppen av et fjell bare for å ta bilder med en vegg? Syntes lys var ganske dårlig på mange bildene og likte heller ikke den overskrudde fargen. Det stedet og de klærne ga jo så mange muligheter for kule bilder og vinkler, men syntes at alle bildene var litt rett fram og ingenting å se på. Og det var ikke bare jentenes skyld. Generelt skulle jo fotografen og Vendela inspirere jentene litt også. Greit nok, jentene må klare seg selv - men i modellverden er det jo også viktig å følge instrukser, ikke bare være kreativ selv. Så det er kanskje en egenskap de ikke får utviklet i det hele tatt - hvordan å kommunisere med fotografen osv. Men mulig de har skikkelig gode kommentarer der som blir bare klippet ut... Endret 6. oktober 2008 av mrs_bond
Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #257 Skrevet 6. oktober 2008 Ok, én ting: Du kan snakke så bra engelsk du bare orker, men når du plutselig uten å være helt forbredt på det blir slengt inn i en situasjon der du plutselig må snakke engelsk så sitter veldig ofte orda langt inne. Det er stor forskjell når man er totalt uforberedt, men når de var der de var, de viste designerdamen var engelsk og at hun pratet engelsk. Sjangsen for at de skulle prate på norsk var veldig liten.
Lilith Skrevet 6. oktober 2008 #258 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg gjør også det! Det står respekt av han! Enig! Han er MYE bedre enn i tidligere sesonger
MayaMyhr Skrevet 6. oktober 2008 #259 Skrevet 6. oktober 2008 Også må du ikke glemme Heidi KlOm haha, irriterte meg over det.. Nå uttales det jo med o-lyd da, i og med at hun er tysk (hvis jeg ikke tar grådig feil) Men ellers er jeg enig med mye av kritikken mot Vendela. Hun passer ikke som programleder etter min mening. Og som mange andre har sagt så fungerer hun ikke som veileder på noen måte, slik Tyra gjør. Og jeg skjønner ikke at de kan forvente at jentene skal kunne alt og være modeller fra dag èn.. De må i allefall få et par episoder på seg for å lære litt? Uff.. Ble mye gjentakelser av det andre har sagt her, men. Jeg heier forresten på Frøydis. I utgangspunktet fordi vi er fra samme by og hun er en venn av en venn av meg, men etter å ha sett på programmet liker jeg henne fordi hun er så.. annerledes, men alikevel tar kjempefine bilder. Liker blygheten hennes (som overhodet ikke synes på bildene! utrolig..!)
Skylines Skrevet 6. oktober 2008 #260 Skrevet 6. oktober 2008 Bra Helene gikk ut! Hun var så bitchy og hun hadde ikke så pent fjes syns jeg. Jeg liker også Frøydis, de kunne godt vært litt hyggeligere. Bildene var litt kjedelige, og rar lyssetting.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå