Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes det var helt greit at hun gikk ut. Pen jente og fotogen som bare det, men ikke noe mer enn det. Altfor anonym.

Når skal forresten Frøydis ryke?? Hun ser bra ut på bilder, men forsvinner jo heeelt i mengden og er syk hele tiden. Hun kommer aldri til å overleve som top model med ME.

Jeg begynner å få mer sansen for Christina jeg og. Heia heia!

Var det forresten noen som la merke til heltemusikken som var lagt på Vendela da hun snakket med jentene på Plaza?? :hoho: Så teit ass!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Grafica
Skrevet

Hun var kjedelig hun som gikk ut igår...

Noen som har sett gårsdagens bilder ute på nett noe sted? Jeg er nødt til å få sett mer på bildet til Christina, det var driiiiiitlekkert!

....og herregud så sinnsykt mye de redigerer bildene i ettertid.

Skrevet (endret)

Christina seiler opp som en ny favoritt hos meg. Og jeg begynner å få nok av Mona Lisa :frustrert:

Synes mest synd på Frøydis som sliter sånn med ME.

Og ja, den heltemusikken når Vendela kom opp trappa var latterlig.

Og Hank er like koselig som en stor stor bamse. Finnes ikke skummel så å fortelle deltagerne at de skulle oppleve "helvete" falt på sin egen dumhet.

Bjørn var ikke like primadonna i går, det var en forbedring. Hank styrte skuta sjøl ;-)

Endret av Antoinette
Skrevet

Goshia irriterer vettet av meg, hun virker rett og slett helt blåst.

Christina er i ferd med å utpeke seg som favoritt hos meg også, og Frøydis har jeg egentlig aldri sett helt sjarmen med jeg.

Skrevet

Jeg syntes faktisk Mona Lisa skulle gått ut i går. Hun skulle være et tilbehør, men hun oppførte seg som hovedpersonen. Kjenner jeg også ble sint av Goshia (?) som aldri sluttet å se inn i kamera selv om hun fikk beskjed om og om og om igjen.

Gjest Grafica
Skrevet

Bildet til Mona Lisa var jo dritdårlig i forhold til de andre sine! Hun var jo omtrent ikke nærat Hank i det hele tatt...

Forøvrig deilig forfriskende at de hadde en ny person i juryen! Jeg tror ellers at den beste persnonen i juryen er hun mørkhårede.

Skrevet
Og jeg begynner å få nok av Mona Lisa :frustrert:

Argh! Jeg og! Hun er så full av seg selv, og har vært det hele veien..

Skrevet
Hun var kjedelig hun som gikk ut igår...

Noen som har sett gårsdagens bilder ute på nett noe sted? Jeg er nødt til å få sett mer på bildet til Christina, det var driiiiiitlekkert!

....og herregud så sinnsykt mye de redigerer bildene i ettertid.

nettsidene til TV 3 (under deltagere) eller her.

Gjest skorpio
Skrevet (endret)

Bildet til Christina var helt sjuukt bra! Øynene hennes, bakgrunnen, posituren - ALT var bare rått!

Jeg syns forresten bildet til Marita var dritdårlig! Ja - hun er pen, men modell? Nei nei.. På det bildet med Hank ser hun ut som hun typ klemmer en venninne og smil til kamera lissom..

Endret av skorpio
Skrevet (endret)
Bildet til Christina var helt sjuukt bra! Øynene hennes, bakgrunnen, posituren - ALT var bare rått!

Jeg syns forresten bildet til Marita var dritdårlig! Ja - hun er pen, men modell? Nei nei.. På det bildet med Hank ser hun ut som hun typ klemmer en venninne og smil til kamera lissom..

Jeg er enig med deg angående Marita. Klarer ikke helt å se henne for meg som modell. Hun er pen og har riktignok tatt flere gode bilder, men synes ikke hun ser ut som en modell likevel. Hun har kanskje ikke så sterke trekk i ansiktet? Et eller annet med nesa?

Endret av Grønt blad
Gjest Grafica
Skrevet

Marita har jeg aldri skjønt hva gjør der... Synes det er noe rart med ansiktet hennes.

Skrevet
Marita har jeg aldri skjønt hva gjør der... Synes det er noe rart med ansiktet hennes.

Jeg synes Marita er veldig vakker. Hun og Christina er mine favoritter. :)

Skrevet

Min favoritt under mandagens programm var igrunn Hank von Helvete.

:ler2:

Har ingen favoritt blant jentene

Gjest modell-besatt
Skrevet

Vel, da har jeg rast gjennom alle episodene i norsk top model i mangel på noe bedre å gjøre på da jeg var syk. Etter å ha fulgt ivrig med på den australske og den amerikanske versjonen er jo dette noe tammere.. Mine inntrykk:

-Liker ingen av modellene spesielt godt, nivået er utrolig lavt i forhold til tidligere år (og i forhold til top model i andre land). De er anonyme hele gjengen og vinneren kommer ikke til å nå lengre enn til en moteserie i DetNye.

-Bildene, stylingen og sminken har for det meste vært kjedelig og uinspirerende.

-Jeg har alltid mislikt den klysa Jan Thomas...

-..men i forhold til Vendela "prøøøv den" Kirsebom virker han som Jesus.

-Den lille, teite fotografdivaen irriterer meg og tar ikke så veldig bra bilder IMO. Og hvorfor samme fotograf hver gang? I USA får de jo prøvd seg med flere forskjellige anerkjente fotografer.

-Samme jury hele tiden er også kjedelig og gir lite variasjon. Særlig siden de sier omtrent det samme hver gang. Hun fra Kåsmopåålitan som Vendela kaller det virker jo fullstendig overflødig. Hva med å få inn en gjestedommer med nye synsvinkler i hver episode?

-De er ikke flinke til å lære opp jentene, så nivået stiger ikke.

Men akk... grei underholdning er det lell!

Skrevet
Mine inntrykk:

-Liker ingen av modellene spesielt godt, nivået er utrolig lavt i forhold til tidligere år (og i forhold til top model i andre land). De er anonyme hele gjengen og vinneren kommer ikke til å nå lengre enn til en moteserie i DetNye.

-Bildene, stylingen og sminken har for det meste vært kjedelig og uinspirerende.

-Jeg har alltid mislikt den klysa Jan Thomas...

-..men i forhold til Vendela "prøøøv den" Kirsebom virker han som Jesus.

-Den lille, teite fotografdivaen irriterer meg og tar ikke så veldig bra bilder IMO. Og hvorfor samme fotograf hver gang? I USA får de jo prøvd seg med flere forskjellige anerkjente fotografer.

-Samme jury hele tiden er også kjedelig og gir lite variasjon. Særlig siden de sier omtrent det samme hver gang. Hun fra Kåsmopåålitan som Vendela kaller det virker jo fullstendig overflødig. Hva med å få inn en gjestedommer med nye synsvinkler i hver episode?

-De er ikke flinke til å lære opp jentene, så nivået stiger ikke.

Men akk... grei underholdning er det lell!

Akkurat det samme jeg og tenker...

Gjest Gjest_Bea_*
Skrevet

Fotograf-Bjørn er faktisk verre enn JT og Vendela til sammen. Aner ikke hvorfor de drar han inn i konseptet fra år til år. Han er kjip, kjip og atter kjip. Utseendemessig er han i allefall der han skal være; bak kameraet.

Gjest Ansjoni
Skrevet
Fotograf-Bjørn er faktisk verre enn JT og Vendela til sammen. Aner ikke hvorfor de drar han inn i konseptet fra år til år. Han er kjip, kjip og atter kjip. Utseendemessig er han i allefall der han skal være; bak kameraet.

Godt sagt :fnise:

Jeg er forresten helt enig!

Skrevet

Jeg lurer litt på disse baksnakke-sekvensene hvor jentene sitter en og en og rakker ned på de andre/fremhever seg selv. Er alle som deltar i slike programmer bitchy nok til at slikt kommer naturlig, eller presses det frem av de som lager programmet?

Skrevet (endret)

De forandrer vist mye på ting for å gjøre det spennende. Jeg leser på en del andre forum, og tydeligvis fikk de salmonella nede i marokko og en del av de er fortsatt syke.

Dette er jo absolutt ikke tatt opp i serien og er kanskje en grei forklaring på hvorfor en del av de virker dårlige på bildene og utenom.

Endret av Gjest
Gjest Ingrid K.
Skrevet
Er fler som har hatt spiseforstyrelser som er med i top modell i år gitt :sjenert:

hu martine L i alla fall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...