Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Er det bare jeg og sambo som faktisk liker JT mer og mer?

Nei, jeg tar meg selv i å sitte og måpe. Trodde han var klysete og ekkel, men han er jo stikk motsatt. Det er nok av andre som fyller klysete-og-ekkel-rollen... :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fremdeles ikke fått meg en favoritt! Merkelig.. Tidligere heia jeg på både Kine (sesong 1?) og Polina (forrige sesong) etter bare et par episoder.

Jeg tror jeg synes at alle er ganske kjedelige i år.

Skrevet

Jeg syntes Vendela oppfører seg unødvendig og kanskje litt påtatt strengt. (og når det gjelder svorsken - don't even get me started...) Jan Thomas er mer på jentenes side, og det syntes jeg også han har vært i tidligere sesonger, selv om væremåten hans ikke nødvendigvis er "typisk norsk".

Men den største divaen av dem er i mine øyne Bjørn Opsahl. "Nei sånne forhold kan ikke jeg jobbe under asså", sånne modeller er ikke gode nok for han osv. Han er jo med i programmet for å ta bilder av disse deltakerne, hvis de ikke er gode nok for han, kan han jo droppe top model og heller jobbe med sine egne bilder av profesjonelle fotomodeller og kjente musikere.

Det jeg stusser aller mest over er at "jurryn" består av de samme tre menneskene hver eneste gang. Det ville nok blitt mye mer nyansert med en gjestedommer for hvert program, slik det er i den amerikanske versjonen. Sånn som det er nå, er det bare samme gjengen som vurderer de samme jentene, uten innspill utenfra, uke etter uke. Vanskelig å ikke bli partisk da.

Gjest Gjest_jadda_*
Skrevet

Hva er galt med maten i Marokko da, ikke er den sterkt krydret og det er masse grønnsaker - himmel - spis litt da.

Fikk ikke med meg programmet i går, trente i stedet. Dette er jenter som skal prøve å bli topmodel, de er ikke det fra før og de fleste kommer heller aldri til å bli det. Men modell på det hjemlige marked kan noen sikkert bli som noen fra de andre sesongene har blitt. Vendela egner seg ikke som programleder, fotografen er full av seg selv og sin importenhet, JT grei nok men uten mimikk. Ren underholdning. :)

Gjest Grafica
Skrevet

Gjest_jadda_* : Mat trenger ikke være -sterkt- krydret for at man får problemer med magen, det er et helt annet land med en annen bakterieflora, og det er den man reagerer på.

Skrevet

Jeg har heller ikke funnet noen favoritt!!! Jeg synes også sesongen er litt kjedelig.. Eller at jentene er litt kjedelige..

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor hun Ingeborg er med i juryen jeg.. Er ikke hun kjent for å få klem av Clinton (fordi hun lignet på Monica Lewinsky eller noe i den duren) Hvordan ble hun redaktør i Cosmopolitan? :klø:

Gjest Gjest_jadda_*
Skrevet
Gjest_jadda_* : Mat trenger ikke være -sterkt- krydret for at man får problemer med magen, det er et helt annet land med en annen bakterieflora, og det er den man reagerer på.

Jeg tror heller at det er fordi jentene ikke er vant til å spise "vanlig" mat, som trofast marokkofarer så har jeg aldri hatt problemer med bakteriefloraen der. Men spiser du ikke riktig mat i utgangspunktet så...Ikke engang første gangen, og det er mulig å få vanlig mat der -det er tross alt Marrakesh. Sånn da får det være nok matprat, tilbake til modellivet. :)

Hun med ME er unnskyldt det meste tenker jeg, utrolig at hun i hele tatt orker med tanke på alt som har vært skrevet om MEsyke i aviser og blad.

Jeg har ingen favoritter, syns de er litt pinglete og kjedelige egentlig. Litt surmaget idag kanskje...

Gjest Ansjoni
Skrevet
Jeg skjønner ikke hvorfor hun Ingeborg er med i juryen jeg.. Er ikke hun kjent for å få klem av Clinton (fordi hun lignet på Monica Lewinsky eller noe i den duren) Hvordan ble hun redaktør i Cosmopolitan? :klø:

Det har jeg studert litt på også. Eneste grunnen til at hun ble kjent, var jo at hun virkelig var på rett sted til rett tid.

Skrevet
Hun med ME er unnskyldt det meste tenker jeg, utrolig at hun i hele tatt orker med tanke på alt som har vært skrevet om MEsyke i aviser og blad.

Noen er jo mer rammet av ME enn andre. Vet om folk som såvidt orker å stå opp om morgenen, og folk som er som de fleste, men trenger 1-2 timer om dagen hvor de bare må hvile.

Skrevet

Ingeborg Heldal jobbet som programleder på Nrk etter at hun ble Clinton-kjent, så har hun tatt journalisthøyskolen og har jobbet i blant annet KK før hun ble redaktør i Cosmo i fjor. Tror hun var "skjønnhetsansvarlig" i KK, så hun har da litt bakgrunn til å jobbe med sånne ting.

Skrevet
Det jeg stusser aller mest over er at "jurryn" består av de samme tre menneskene hver eneste gang. .

Hahahahaha, "jurryn" :fnise:

Gjest Ansjoni
Skrevet
YESS Ida ute :danse:

skal vi :slåss:

:grine: ida var min favoritt!!

Skrevet

Jeg savner fortsatt intriger altså.

Mange nydelige bilder i dag, vakre kjoler.

Lyst at Frøydis skal ut jeg.

Skrevet

HURRA HURRA HURRA!!! :D Endelig ble hun kasta på hue og ræva ut! Woho!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...