Kihn Skrevet 27. oktober 2008 #341 Skrevet 27. oktober 2008 Åh, jeg er så lei av den j* nagginga til Frøydis. GREIT, du har ME, we get it!
Jens Skrevet 27. oktober 2008 #342 Skrevet 27. oktober 2008 Skjønner virkelig ikke hva hun gjør i det programmet. Hun kan da virkelig aldri jobbe som top model!Blir skikkelig irritert jeg også av den klagingen. Ja, det er seff synd på henne, men får ikke min sympati når hun velger å melde seg på ett program som dette.
Gjest Grafica Skrevet 27. oktober 2008 #343 Skrevet 27. oktober 2008 Kihn, ikke alle her i landet vet hva ME er. Jeg synes det er bra at hun får mulighet til å forklare hvordan det påvirker henne. For at folk skal forstå at det er ikke latskap eller at hun ikke gidder at hun ikek er med på challenges. Mona Lisa går meg derimot mer og mer og mer på nervene. Omg, BITCH!!!!
Kihn Skrevet 27. oktober 2008 #345 Skrevet 27. oktober 2008 Kihn, ikke alle her i landet vet hva ME er. Jeg synes det er bra at hun får mulighet til å forklare hvordan det påvirker henne. For at folk skal forstå at det er ikke latskap eller at hun ikke gidder at hun ikek er med på challenges. Poenget er at hun har sagt det eller fortalt det i omtrent hver eneste episode, regner med at folk har skjønt det nå.
Gjest Grafica Skrevet 27. oktober 2008 #346 Skrevet 27. oktober 2008 Skyld på TV3 som putter det i hver eneste episode...? Vi vet ikke om de spør henne masse om det når de har denne intervju-runden hver episode. Men WTF skjer med den "premien" til christina? Det endte jo opp som en straff, siden de hadde MYE høyere forventninger til henne enn de andre i shooten! Challenge-premien skal jo bare være kos, liksom.
Supramundane Skrevet 27. oktober 2008 #347 Skrevet 27. oktober 2008 Verste hun har opplevd hele livet? Da har hun ikke opplevd mye.
Gjest marihan Skrevet 27. oktober 2008 #348 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg synes også det var en dårlig premie.
Gjest Bond Skrevet 27. oktober 2008 #349 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg synes ingen av jentene kunne gå noe særlig på catwalk. Kunne forvente i hvert fall litt mer fra framtidige "top" modeller? Det var jo et par som var ikke helt katastrofale, men ingen viste jo noe attitude (der designeren faktisk sa at de skulle gjøre det). Bildene var så-så. Hva var så fantastisk med Mona Lisas bilde, kunne ikke jeg helt se. Men synes Frøydis overrasker gang etter gang og Christina starter å bli en sikker favoritt for min del
trulta_ Skrevet 27. oktober 2008 #350 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg er faktisk mest spent på hva som skjer neste mandag! Syns Goshia hadde et fint bilde, veldig pent ansikt. Jeg begynner også å ble lei av Frøydis, men hun får jo fine bilder. Kan hun klare å jobbe som modell? Jeg vet ikke hvor tungt det er, men sånn som de sier det.
Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #352 Skrevet 27. oktober 2008 Poenget er at hun har sagt det eller fortalt det i omtrent hver eneste episode, regner med at folk har skjønt det nå. Du er klar over at de redigere ganske mye for å få oppmerksomhet/drama/inntriger/sladder o.s.v? Hun kan ha forklart alt sammen en gang og tv3 kan ha bestemt seg for å sende det om og om og om igjen. Det er faktisk flere av deltakerne som er irritert/oppgitt over hvordan tv3 viser det fram for oss. F.eks den episoden hvor to av jentene hadde bar overkropp og dermed ble sensurert. De hadde puppeteip og lignende over, men såklart, det virker mer spennende for seerne om man sensurerer det. Flere har også sagt at de har fått fantastiske tilbakemledinger hos dommerne og noe negativt, men tv3 har kun vist det negative o.s.v.
Gjest Gjest_ Skrevet 27. oktober 2008 #353 Skrevet 27. oktober 2008 Argh!! Hvorfor i alle dager er Frøydis med i denne konkurranse??? Det er sååå irriterende å høre på sytingen hennes! Og hvorfor i all verden er de så begeistret for Mona Lisa? Jeg fatter det bare ikke. Heia Christina!!!
Gjest skoeska Skrevet 28. oktober 2008 #354 Skrevet 28. oktober 2008 Christina er min favoritt også!! (eller Christine som Vendela sier...) Jeg synes ikke Frøydis har noe mer i den konkurransen å gjøre. Er også dritlei klagingen/bortforklaringene hennes. Irriterte meg 3 ganger igår; først da hun snakket med Jt; JT: så fresh du ser ut idag! F: Ja, men jeg er egentlig kjempesliten, men prøver så godt jeg kan å ikke vise det. JADAJADAJADA du har en sykdom, WE KNOW! Hadde forresten fått mye mer empati for henne om hun ikke hadde fortalt det hver gang hun åpnet munnen! så, når hun ikke orket å være med ut i Paris.. når resten kom tilbake til hotellet spurte hun jo ikke engang hvordan de hadde hatt det! Men så klart, hun syns jo Paris var oppskrytt, så.... tredje gangen var når Bjørn sa han likte bildet, og spurte hva som ville skje hvis han feks ville booke henne til en shoot en gang. F: Det kommer jo an på om jeg har en bra eller dårlig dag.... Man sier ikke det da! Og hun vil være en top model? Aaaargh! (og hva er det med hun cosmo-dama? hun er jo såååå fan av frøydis hver episode, og må alltid si noe bra om bildet hennes/om henne, mens resten av jentene kan stå der å gråte uten et eneste fint ord! Bare fordi hun har en sykdom skal man synes synd på henne? Det var jo hennes valg!) Hun går også helt forferdelig kledd i enhver anledning. Unnskyld utblåsninga, men ble litt irritert igår.. vil ha henne ut!
Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #355 Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Jeg tror ikke dere som ser på vet hvordan tv3 vil ha det. Hva om de ikke hadde klippet inn alle sykdommen hennes? Hva om de hadde tatt med alt som ble sagt? Når de sitter på disse enerommene, skal de da ikke svare på det de blir spurt om? Tror dere at de tar med alt det positive Mona Lisa sier om de andre deltakerne? Hvorfor har de ikke også vist/tatt med at deltagerne ble syke i marokko og noen av de er syke enda? Hvorfor fokuseres det på den personen som er mest "syk" i hver runde? Hvorfor tror dere at de lagde en så stor sak av den episoden hvor de "trashet" hotellrommet? Skulle de filma alt, må jeg ærlig talt si at det ville blitt et utrolig kjedelig program. Jo mer koselig snikk snakk, jo mindre gidder folk å se på det. Det er flere episoder hvor de selv har vært tvilsomme fordi tv gjør de slemme/ekle/dumme/syke. Som f.eks sensureringa av puppene hvor tv3 da skulle ha det til at de sto nakne. Eller hvor de ikke viste når de hilste på hun nye som kom inn i andre episode, de viste bare hvor "slemme" modelene var som ikke hilste på henne. Eller første bildet hvor de også hadde tre nakne jenter. (og hva er det med hun cosmo-dama? hun er jo såååå fan av frøydis hver episode, og må alltid si noe bra om bildet hennes/om henne. Bare fordi hun har en sykdom skal man synes synd på henne? Det var jo hennes valg!) Har du vurdert tanken på at hun faktisk liker en hun som model? Hadde du klaget like mye om det var Goshia som fikk skryt hver eneste gang? Eller Christina? Endret 28. oktober 2008 av Gjest
Gjest tippsi Skrevet 28. oktober 2008 #356 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg benket meg alltid foran tv'en til Top Model før, men ikke i år. Jeg synes opplegget har blitt veldig dårlig siden Kathrine Sørland gikk av som programleder. Samme kjedelige jury hver gang, til og med samme fotograf i hver ENESTE episode, samt voldsomt fokus på Jan Thomas og hans skravling. Jeg så episode nummer to og episoden i går, og jeg må si at det virker som om årets modeller utvikler seg veldig lite! De skrøt for eksempel av bildet til Mona Lisa. Hun så jo helt forvridd ut i ansiktet! Kroppen var OK, men i ansiktet så hun jo ut som hun var gal. I tillegg synes jeg det er lite fokus på det jentene er der for, nemlig bilder (og catwalk). På jurymøtet får vi ofte bare se bildene av jentene på lang avstand. I den amerikanske zoomer de alltid inn på ansikt og andre kroppsdeler som Tyra og de andre kommenterer positivt eller negativt. Konklusjonen min er iallfall at programmet har blitt veldig mye dårligere, og at jeg har gjort rett i å bruke mandagskvelden på noe annet.
aimee Skrevet 28. oktober 2008 #357 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg er enig med de aller fleste her, begynner å bli skikkelig lei av Frøydis og ME. Greit, hun ser bra ut på bildene, men hun ville jo aaaaldri klart seg som en Top Model! Merkelig å være med på en sånn konkurranse når man vet man blir ekstra sliten av reising og lange dager. Mona Lisa håper jeg går på hue og ræva ut snart! Blir sur hver gang hun åpner munn. For øvrig synes jeg nivået i år er lavere enn noen gang og alle jentene virker veldig unge og barnslige. Kjipt! Den som høres mest oppegående ut er Christina, så jeg får heie på henne.
The Kitten Skrevet 28. oktober 2008 #358 Skrevet 28. oktober 2008 Argh!! Hvorfor i alle dager er Frøydis med i denne konkurranse??? Det er sååå irriterende å høre på sytingen hennes! Og hvorfor i all verden er de så begeistret for Mona Lisa? Jeg fatter det bare ikke. Heia Christina!!! Jeg signere denne.
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #359 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg tror ikke dere som ser på vet hvordan tv3 vil ha det. Hva om de ikke hadde klippet inn alle sykdommen hennes? Hva om de hadde tatt med alt som ble sagt? Når de sitter på disse enerommene, skal de da ikke svare på det de blir spurt om? Tror dere at de tar med alt det positive Mona Lisa sier om de andre deltakerne? Hvorfor har de ikke også vist/tatt med at deltagerne ble syke i marokko og noen av de er syke enda? Hvorfor fokuseres det på den personen som er mest "syk" i hver runde? Hvorfor tror dere at de lagde en så stor sak av den episoden hvor de "trashet" hotellrommet? Skulle de filma alt, må jeg ærlig talt si at det ville blitt et utrolig kjedelig program. Jo mer koselig snikk snakk, jo mindre gidder folk å se på det. Det er flere episoder hvor de selv har vært tvilsomme fordi tv gjør de slemme/ekle/dumme/syke. Som f.eks sensureringa av puppene hvor tv3 da skulle ha det til at de sto nakne. Eller hvor de ikke viste når de hilste på hun nye som kom inn i andre episode, de viste bare hvor "slemme" modelene var som ikke hilste på henne. Eller første bildet hvor de også hadde tre nakne jenter. Har du vurdert tanken på at hun faktisk liker en hun som model? Hadde du klaget like mye om det var Goshia som fikk skryt hver eneste gang? Eller Christina? I all verden, er det Frøydis sin venninne som sitter her eller? Dette er et diskusjonsforum, og Top Model er et typisk program der deltakerne diskuteres opp og ned. Når man melder seg på et program som det må man nesten regne med litt kritikk. Og skal man for hvert innlegg man skriver i denne tråden ta med et forbehold om at Tv3 kanskje har klippet det annerledes enn virkeligheten? Jeg fikk ikke med meg det gjesten over skrev om at Frøydis svarte med en kommentar om sykdommen når hun fikk et kompliment fra Jan Thomas, men det synes jeg er et unødvendig svar på en hyggelig kommentar. Derfor ville jeg nok irritert meg hvis hun ofte dro frem sykdommen ellers også.
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #360 Skrevet 28. oktober 2008 Frøydis er jo fantastisk vakker på bildene Jeg forstår godt at hun er med fortsatt. Hvis hun ikke hadde hatt ME tror jeg hun kunne vunnet, og blitt Norges neste Top Model. Jeg tror Christina vinner. Eller kanskje Marita?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå