Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Top model er ikke live nei, det er spilt inn i våres tror jeg.

JT vokser litt på meg, de andre blir jeg mer og mer oppgitt over.

Husk at når de mener Top model historie mener de bare norske top model da, ikke amerikanske også :) Jeg syntes det bildet var HELT fantastisk jeg da, men er enig i at Christine sitt også var dritbra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
"Som min VENNINNE Heidi Klum sier.." :klaske:

Også må du ikke glemme Heidi KlOm haha, irriterte meg over det..

Og var virkelig bildet til Frøydis såå fantastisk?

Jeg syntes det var av de beste som ble tatt i dag. I passe til temaet og blikket.

Skrevet
Åååh så teit Vendela er.. Den introen der de "tvangsklipte" henne :klaske:

Ja - HERREGUUUUD - for en tragisk åpning! Hun eier virkelig ikke skuespillertalent. Blir helt flau jeg.

Neinei, venninDe :P

Jaaaa HAHAHAHA!!

Han sa faktisk FAM fatale hihi

Det høres bare for dumt ut ass. Rart at han ikke fikk ta den scenen om igjen.

Og var virkelig bildet til Frøydis såå fantastisk?

Nei, det synes ikke jeg i hvertfall! Merkelig.. Synes ikke hun er noe Top Model i det hele tatt.

Men etter makeover i dag, ser de litt mer typete ut endelig.

Skrevet

Er det noe sted hvor man kan se alle bildene til jentene? På judgen er det jo så lite man får sett av dem.

Skrevet
Er det noe sted hvor man kan se alle bildene til jentene? På judgen er det jo så lite man får sett av dem.

På Dagbladets hjemmesider her.

Skrevet
På Dagbladets hjemmesider her.

Takk! Det lå endel under deltakerpresentasjonene på tv3.no også :)

Skrevet (endret)

Tror det er bilder på fotografen's side også..

Endret av Gjest
Skrevet

Haha så masse personlige relasjoner til disse kvinnfolkene det var her! Selv gleder jeg meg til å se mona ryke grinende ut, etter at hun prøvde å gi min kjære som hadde sovna på utested, en lapdance. Ut!! :ler:

Skrevet
Haha så masse personlige relasjoner til disse kvinnfolkene det var her! Selv gleder jeg meg til å se mona ryke grinende ut, etter at hun prøvde å gi min kjære som hadde sovna på utested, en lapdance. Ut!! :ler:

Hihi, er flere ja.. På et annet forum var det fult håp for at hun ene skulle ryke ut ettersom hun hadde prøvd seg på typen til hun ene :fnise:

Skrevet

HAHAHA så bra XD jeg likte henne ikke fra før av heller :P

Skrevet

Godt det ikke bare er meg som har (negative) personlige relasjoner til en av kjerringene :fnise:

Skrevet
Godt det ikke bare er meg som har (negative) personlige relasjoner til en av kjerringene :fnise:

Selv om jeg ikke har noen personlige relasjoner, kan jeg godt være med å være negativ på deres vegne altså :ler:

Skrevet

Nja, jeg har et par stykker som jeg liker best, men jeg husker ikke navnet deres :fnise:

Skrevet
Noen som har fått seg en favoritt?

Her er min liste:

1. Christina :)

2. Frøydis

3. Silje

4. Martine B

5. Helene

6. Marita

7. Martine L

8. Goshia

9. Elise

10. Ida

11. Mona Lisa

Skrevet

Nei, ikke ennå!

Jeg tror det er første gang jeg ikke har sett noen som har utpekt seg skikkelig. Også har jeg ikke klart å lære meg så mange navn ennå heller.

Hun som gikk fra å være blond anonym, til brunrød med edgy pannelugg, hun ser litt kul ut.

Gjest Gjest_jadda_*
Skrevet
Nei, ikke ennå!

Jeg tror det er første gang jeg ikke har sett noen som har utpekt seg skikkelig. Også har jeg ikke klart å lære meg så mange navn ennå heller.

Hun som gikk fra å være blond anonym, til brunrød med edgy pannelugg, hun ser litt kul ut.

Ja hun ble en helt annen type etter makeoveren, gikk fra blond uintressant 30 på dusinet typen til å bli typete og interessant. Skjønner ikke hvorfor hun var misfornøyd, ser ti ganger bedre ut nå.

Skrevet
Ja hun ble en helt annen type etter makeoveren, gikk fra blond uintressant 30 på dusinet typen til å bli typete og interessant. Skjønner ikke hvorfor hun var misfornøyd, ser ti ganger bedre ut nå.

Selv om hun i utgavngspunktet ikke ville klippe seg, så ble hun veldig fornøyd med resultatet.

Skrevet

Jaja jenter, da er det på på'an igjen i kveld! Usikker på hva jeg tror om denne episoden her altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...