Gjest Grafica Skrevet 22. september 2008 #141 Skrevet 22. september 2008 Top model er ikke live nei, det er spilt inn i våres tror jeg. JT vokser litt på meg, de andre blir jeg mer og mer oppgitt over. Husk at når de mener Top model historie mener de bare norske top model da, ikke amerikanske også Jeg syntes det bildet var HELT fantastisk jeg da, men er enig i at Christine sitt også var dritbra.
Gjest Skrevet 22. september 2008 #142 Skrevet 22. september 2008 "Som min VENNINNE Heidi Klum sier.." Også må du ikke glemme Heidi KlOm haha, irriterte meg over det.. Og var virkelig bildet til Frøydis såå fantastisk? Jeg syntes det var av de beste som ble tatt i dag. I passe til temaet og blikket.
aimee Skrevet 22. september 2008 #143 Skrevet 22. september 2008 Åååh så teit Vendela er.. Den introen der de "tvangsklipte" henne Ja - HERREGUUUUD - for en tragisk åpning! Hun eier virkelig ikke skuespillertalent. Blir helt flau jeg. Neinei, venninDe Jaaaa HAHAHAHA!! Han sa faktisk FAM fatale hihi Det høres bare for dumt ut ass. Rart at han ikke fikk ta den scenen om igjen. Og var virkelig bildet til Frøydis såå fantastisk? Nei, det synes ikke jeg i hvertfall! Merkelig.. Synes ikke hun er noe Top Model i det hele tatt. Men etter makeover i dag, ser de litt mer typete ut endelig.
Gjest Ansjoni Skrevet 23. september 2008 #144 Skrevet 23. september 2008 Er det noe sted hvor man kan se alle bildene til jentene? På judgen er det jo så lite man får sett av dem.
Grønt blad Skrevet 23. september 2008 #145 Skrevet 23. september 2008 Er det noe sted hvor man kan se alle bildene til jentene? På judgen er det jo så lite man får sett av dem. På Dagbladets hjemmesider her.
Gjest Ansjoni Skrevet 23. september 2008 #146 Skrevet 23. september 2008 På Dagbladets hjemmesider her. Takk! Det lå endel under deltakerpresentasjonene på tv3.no også
Gjest Skrevet 23. september 2008 #147 Skrevet 23. september 2008 (endret) Tror det er bilder på fotografen's side også.. Endret 23. september 2008 av Gjest
Gjest milkyway Skrevet 23. september 2008 #148 Skrevet 23. september 2008 Haha så masse personlige relasjoner til disse kvinnfolkene det var her! Selv gleder jeg meg til å se mona ryke grinende ut, etter at hun prøvde å gi min kjære som hadde sovna på utested, en lapdance. Ut!!
Gjest Skrevet 23. september 2008 #149 Skrevet 23. september 2008 Haha så masse personlige relasjoner til disse kvinnfolkene det var her! Selv gleder jeg meg til å se mona ryke grinende ut, etter at hun prøvde å gi min kjære som hadde sovna på utested, en lapdance. Ut!! Hihi, er flere ja.. På et annet forum var det fult håp for at hun ene skulle ryke ut ettersom hun hadde prøvd seg på typen til hun ene
Gjest Grafica Skrevet 23. september 2008 #150 Skrevet 23. september 2008 Haha så masse personlige relasjoner til disse kvinnfolkene det var her! Selv gleder jeg meg til å se mona ryke grinende ut, etter at hun prøvde å gi min kjære som hadde sovna på utested, en lapdance. Ut!! HAHAHA så bra XD jeg likte henne ikke fra før av heller
Gummiloppa Skrevet 24. september 2008 #151 Skrevet 24. september 2008 Haha så masse personlige relasjoner til disse kvinnfolkene det var her! Selv gleder jeg meg til å se mona ryke grinende ut, etter at hun prøvde å gi min kjære som hadde sovna på utested, en lapdance. Ut!! Godt det ikke bare er meg som har (negative) personlige relasjoner til en av kjerringene
Gjest Ansjoni Skrevet 24. september 2008 #152 Skrevet 24. september 2008 Godt det ikke bare er meg som har (negative) personlige relasjoner til en av kjerringene Selv om jeg ikke har noen personlige relasjoner, kan jeg godt være med å være negativ på deres vegne altså
trulta_ Skrevet 27. september 2008 #153 Skrevet 27. september 2008 Noen som har fått seg en favoritt?
Gjest Grafica Skrevet 27. september 2008 #154 Skrevet 27. september 2008 Nja, jeg har et par stykker som jeg liker best, men jeg husker ikke navnet deres
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2008 #155 Skrevet 27. september 2008 Noen som har fått seg en favoritt? Her er min liste: 1. Christina 2. Frøydis 3. Silje 4. Martine B 5. Helene 6. Marita 7. Martine L 8. Goshia 9. Elise 10. Ida 11. Mona Lisa
aimee Skrevet 27. september 2008 #157 Skrevet 27. september 2008 Nei, ikke ennå! Jeg tror det er første gang jeg ikke har sett noen som har utpekt seg skikkelig. Også har jeg ikke klart å lære meg så mange navn ennå heller. Hun som gikk fra å være blond anonym, til brunrød med edgy pannelugg, hun ser litt kul ut.
Gjest Gjest_jadda_* Skrevet 29. september 2008 #158 Skrevet 29. september 2008 Nei, ikke ennå! Jeg tror det er første gang jeg ikke har sett noen som har utpekt seg skikkelig. Også har jeg ikke klart å lære meg så mange navn ennå heller. Hun som gikk fra å være blond anonym, til brunrød med edgy pannelugg, hun ser litt kul ut. Ja hun ble en helt annen type etter makeoveren, gikk fra blond uintressant 30 på dusinet typen til å bli typete og interessant. Skjønner ikke hvorfor hun var misfornøyd, ser ti ganger bedre ut nå.
Grønt blad Skrevet 29. september 2008 #159 Skrevet 29. september 2008 Ja hun ble en helt annen type etter makeoveren, gikk fra blond uintressant 30 på dusinet typen til å bli typete og interessant. Skjønner ikke hvorfor hun var misfornøyd, ser ti ganger bedre ut nå. Selv om hun i utgavngspunktet ikke ville klippe seg, så ble hun veldig fornøyd med resultatet.
Gjest Grafica Skrevet 29. september 2008 #160 Skrevet 29. september 2008 Jaja jenter, da er det på på'an igjen i kveld! Usikker på hva jeg tror om denne episoden her altså.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå