Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men Marita har så stygg og uren hud.

En ting er å få ha litt misfargede tenner (som Frøydis visstnok alt har fikset på) et annet problem er det å ha kvisete hud. Man ser jo tydelig at de må sminke Marita en hel masse for photoshoots. Når dere ser henne naturlig uten sminke i de innimellom-prate-greiene så ser dere tydelig at huden til Marita ikke er pen. Men hun er bedre enn hun var.

Synes Martine er lik på alle bilder ja. Hun må lære seg andre ansiktsuttrykk. Det ble litt bedre da hun fikk skrike og være litt sint. Men på den brude-photoshooten syntes jeg nesten at Marita jobbet best. (og jeg har ikke vært noen fan av henne tidligere).

De blir spennende. Håper på en måte at Frøydis vinner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så reklame for Top Model i dag, det høres ut som om det er ei av jentene som trekker seg. For Vendela spør om hun er sikker på at hun vil dette.

Skrevet (endret)
Men Marita har så stygg og uren hud.

En ting er å få ha litt misfargede tenner (som Frøydis visstnok alt har fikset på) et annet problem er det å ha kvisete hud. Man ser jo tydelig at de må sminke Marita en hel masse for photoshoots. Når dere ser henne naturlig uten sminke i de innimellom-prate-greiene så ser dere tydelig at huden til Marita ikke er pen. Men hun er bedre enn hun var..

Frøydis hadde svart på dette på mote.no, hun hadde visst en uheldig periode med huden under innspillingen. Stress kan påvirke huden og gi fet eller tørr hud.

Endret av Grafica
Skrevet

Var ikke Top Model i dag, bare reprise fra forrige mandag.

Skrevet

Gleder med masse til i morgen. Heier på og tror Martine vinner, men er ikke helt sikker. Blir uansett spennende. :)

Rekk opp hånda alle som skal følge med i morgen! :hallo:

Skrevet

Står i VG idag om at en av jentene trekker seg.

Lurer på hvem...

Skrevet
Står i VG idag om at en av jentene trekker seg.

Lurer på hvem...

Ikke mye å lure på, siden det også står hvem det er ... spådde dette alt da det ble sagt at en av jentene ville gjøre noe overraskende. Skjønt, den overraskelsen ble det jo slutt på nå, i hvert fall for alle som ser en forside av VG i løpet av dagen :)

Skrevet

Står på seher.no og hvem som trekker seg.. Kunne nesten ikke unngå å se det:P hehe..

Gjest Gjest_Monica_*
Skrevet
Står på seher.no og hvem som trekker seg.. Kunne nesten ikke unngå å se det:P hehe..

Synes det er rart at de har lov til å trykke dette før programmet er sendt.

Har ikke sett/lest det selv og vil ikke heller. Det er da mye mer gøy å se på når man ikke vet utfallet på forhånd. Har en liten følelse av at Frøydis trekker seg. Pga. sykdommen? Jeg kan liksom ikke tenke meg noen grunn til at de andre to skulle trekke seg.

Jaja, vi får se i kveld hvem som vinner. Jeg skal ihvertfall se på.

Skrevet

Synes det er veldig rart jeg også, at de har lov å trykke det.. På f.eks side2 står det at det er "noen" som trekker seg men på seher.no er det første du ser et stort bilde av deltakeren.. Så ble litt småirritert, for jeg ville ikke vite det:p hihi

Skrevet

Nyskjerrigheten to overhånd her, så jeg måtte sjekke hvem det var:p Men syns det er teit å skrive om noe så stort FØR programmet har gått. Er sikkert mange som ikke vil vite det nå=/

Skrevet

De som ikke vil vite det bør unngå vgnett i dag ihvertfall. Jeg ville ikke vite, men fikk et stort bilde i trynet da jeg åpna vgnett :sur:

Skrevet
De som ikke vil vite det bør unngå vgnett i dag ihvertfall. Jeg ville ikke vite, men fikk et stort bilde i trynet da jeg åpna vgnett :sur:

Det er litt sløvt å skrive at konkurransen "tar en svært overraskende vending" i et avisoppslag. Er vel ikke så mange som blir overrasket i kveld etter dette :)

Da går i hvert fall min favoritt ut med stil og verdighet. Nå blir det jo slik at den som vinner adri får vite om hun ville ha vunnet uansett. Genialt, i grunnen :)

Skrevet

Jeg blir mektig irritert over at Vg ikke kan klare å styre seg. Så saken på nettavisen, men der sto det ikke noe om hvem som trakk seg. På VG.no står navnet på deltageren i overskriften samt bilde av henne. Umulig å unngå å få med seg. Ordentlig sinna på VG nå. Å spoile slik burde ikke være lov!!!

Skrevet

Ja, det burde ikke vært lov! Ødelegger jo hele spenningen. Jeg skal holde meg unna vgnett og seher.no og disse sidene idag for jeg skal se finalen. Glad jeg leste denne tråden nå, slik at jeg slapp å se resultatet før programmet.

Skrevet

Det står på dagbladet.no også.

Skrevet

Overalt jo... Trodde ikke slikt var lov til å spoile slik jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...