Gå til innhold

Homofili er galt og ekkelt!


Gjest Kristen

Anbefalte innlegg

Så les den blekka da! Du skal elske din neste som deg selv! Jesus hang med tollere og fariseere, og fordømte dem ikke.

Nei, hvorfor skulle han nå det? Det er Gud som dømmer, ikke Jesus, ikke meg, ikke du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som kristen er det forferdelig å se den umoralen som herjer i dette landet. Nå er det til og med gått så langt at homser og lesber skal få barn. Hva skal nå det være godt for?

Det er en kjent sak at homofili, homsesex, er og blir en styggedom. Det er synd. Det mener Gud! Og det står i Bibelen, Guds Ord.

Homser og lesber kan bli kvitt denne styggedommen ved å vende seg til Gud. Det har skjedd mange ganger tidligere, og vil skje igjen. Vil du som er homofil bli kvitt din homofili må du be Gud om å hjelpe deg! Ikke la begjæret styre deg.

Gud skapte oss til mann og kvinne, Adam og Eva, ikke Adam og Even!

Hvorfor har egentlig homser og lesber sex? Hva skal det være godt for? Å stake opp rasshølet? Sex hører til ekteskapet!

Bli med meg i en bønn mot homofili, og la denne styggedommen dø ut!

Det er i grunnen DEG det er synd på som ser alt så snevert. Tror ikke du kjenner NOEN homofile men har "lest og hørt" om de...... De er helt like alle andre, (for å si det dumt) kun hvilket kjønn de blir forelsket i som skiller:) Dette er en LITEN del av et menneske. Lar du den biten styre hvordan du tenker om dine medmennesker er du selv et lite menneske. Synd for deg i grunnen.....Tror du skal tenke mindre på dette og heller la STORE ting i verden ta din oppmerksomhet.Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gud sagt at det plager ham til deg? Gud elsker jo alle!

Som sagt tidlilgere i denne tråden, det står at homofili er en synd. Det er et bevis på at Gud ikke liker det, derfor plager det han.

Man skal elske synderen, men ikke synden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal elske synderen, men ikke synden!

Men uten synderen ville det ikke ha vært noen synd.

Hvorfor skal mennesket absolutt være en synder i guds øyne?

Jeg, for eksempel, ingen synder, men lever i beste velgående. Fri for skam og synd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men uten synderen ville det ikke ha vært noen synd.

Hvorfor skal mennesket absolutt være en synder i guds øyne?

Jeg, for eksempel, ingen synder, men lever i beste velgående. Fri for skam og synd.

Alle synder. Eller er du en av de som ser på seg selv som det perfekte mennesket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle synder. Eller er du en av de som ser på seg selv som det perfekte mennesket?

Kan du ikke hvertfall svare på spørsmålet før du stiller et nytt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men uten synderen ville det ikke ha vært noen synd.

Hvorfor skal mennesket absolutt være en synder i guds øyne?

Jeg, for eksempel, ingen synder, men lever i beste velgående. Fri for skam og synd.

Fordi det står i Bibelen hva som er synd. Når mennesket gjør det som står der, så synder det.

Spør Gud om hvorfor vi er syndere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i grunnen DEG det er synd på som ser alt så snevert. Tror ikke du kjenner NOEN homofile men har "lest og hørt" om de...... De er helt like alle andre, (for å si det dumt) kun hvilket kjønn de blir forelsket i som skiller:) Dette er en LITEN del av et menneske. Lar du den biten styre hvordan du tenker om dine medmennesker er du selv et lite menneske. Synd for deg i grunnen.....Tror du skal tenke mindre på dette og heller la STORE ting i verden ta din oppmerksomhet.Lykke til.

"Det du gjør mot en av mine minste, det gjør du mot meg"

Husker ikke hvilken bok, kapittel og vers dette er, men det var Jesus som sa det.

Så når du sitter her og kaller homofile for stygge, ekle, og onde og syndere og what not, så tar Jesus det personlig.

Du er patetisk, hyklersk og en skam for de kristne. En annen ting er at språkbruken din i enkelte av innleggene forteller meg at du overhodet ikke er kristen, du er her for å provosere og lage bølger. Dust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det står i Bibelen hva som er synd. Når mennesket gjør det som står der, så synder det.

Spør Gud om hvorfor vi er syndere.

Men gud har jo gitt mennesket fri vilje, hvem er han da til å definere synd?

Jeg snakker ikke med gud :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men gud har jo gitt mennesket fri vilje, hvem er han da til å definere synd?

Jeg snakker ikke med gud :)

Så fordi vi har fri vilje, så skal vi gjøre hva vi vil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ferdig med diskusjonen. Heldigvis sitter jeg såpass sentralt i norsk styre og stell at jeg og mine frender nok vil lykkes i å hindre at homofile på sikt får barn :)

Ha det!

He-he. her er et mewsflash til deg: Homofile HAR fått barn ;) Kanskje ikke i din trangsynte krets men utenfor dere er verden ganske stor. Så det spiller ingen rolle hvilket styre og stell du er med i ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke på helbredelse. Er man homse, så er man homse. Men grunnen til at homser ikke skal formere seg er at svake grupper utryddes. det ahr de gjort i alle tider. Bare den sterkeste overlever. Og Jan Thomas og hans manikyrvenner på Frogner er vel neppe de som håndterer krisen når den en gang kommer... Jeg ville ikke ligget i skyttergrav med JT, for å si det sånn--- Bevæpne med en neglefil, ja særlig :popcorn:

hm.... litt Hitler-tendenser her ja. Du er ikke riktig på en flekk og det finner jeg skremmende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå kan du le. Kanskje du kan komme opp med underskrifter for den nye eksteskapsloven som er over 50 000? Som er samlet i løpet av like kort tid?

Om jeg havner i Helvete eller ikke er opp til Gud. Frem til dommedagen skal jeg gjøre mitt beste. Nå advarer jeg andre om deres syndige liv. Det er lovlig. Jeg fordømmer ingen, jeg forteller bare sannheten fra Guds ord.

I

Underskriftslister? Dette har jeg sett før, i indremisjonen. Der gløder telefonlinjene og smsmeldingene sprer seg som fluelort. Alle løper ut i hagen og heiser flagg mot "styggedommen", for å være lydige dispiler. Stakkars hjernevaskede mennesker.

Hvorfor vi andre ikke samler underskrifter for loven? Fordi vi ikke gidder! Fornuften seirer nok uansett hvor mange busslaster dere sender til hovedstaden.

Huff, jeg synes så inderlig synd i unger som vokser opp i indremisjonsmiljø! Det er jo nesten på linje med narkomisbruk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I

Underskriftslister? Dette har jeg sett før, i indremisjonen. Der gløder telefonlinjene og smsmeldingene sprer seg som fluelort. Alle løper ut i hagen og heiser flagg mot "styggedommen", for å være lydige dispiler. Stakkars hjernevaskede mennesker.

Hvorfor vi andre ikke samler underskrifter for loven? Fordi vi ikke gidder! Fornuften seirer nok uansett hvor mange busslaster dere sender til hovedstaden.

Huff, jeg synes så inderlig synd i unger som vokser opp i indremisjonsmiljø! Det er jo nesten på linje med narkomisbruk!

Vi viser i alle fall at vi er engasjerte og bryr oss om det som skjer i samfunnet.

Indremisjonen har ikke noe med meg å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om himmelen er full av slike som TS, så kommer jeg også til himmelen.

Eller, det jeg vil definere som mitt personlige helvette.

For hva kan vel være verre enn å dele evigheten med slike mennesker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det står i Bibelen, Guds Ord.

Andre artige ting som står i biblen, og dermed også må være Guds Ord.

Esek 23,46

"Så sier Herren Gud: Jeg kaller en folkemengde sammen mot dem og overgir dem til mishandling og ran. Folkemengden skal steine dem og hogge dem ned med sverd. Deres sønner og døtre skal de drepe, og husene skal de brenne opp. Jeg gjør slutt på den skammelige utukten i landet. Alle kvinner skal ta lærdom av det og ikke lenger drive hor som dere."

2Kong 19,35

"Den natten gikk Herrens engel ut og slo i hjel 185 000 mann i assyrernes leir. Da folk stod opp om morgenen, fikk de se alle de døde som lå der."

Dom 19,22

" Abimelek styrte i Israel i tre år. Da sendte Gud en ond ånd som vakte strid mellom Abimelek og mennene i Sikem, så de sviktet Abimelek."

Matt 23,9

"Og kall ikke noen her på jorden far; for dere har bare én Far, han som er i himmelen."

3Mos 20,18

"Den som ligger hos en kvinne som har menstruasjon, og har samleie med henne, han har avdekket hennes kilde, og hun har blottet sin blodkilde. De skal begge utryddes av sitt folk."

5Mos 23,10

"Er en av dere uren etter sæduttømming om natten, skal han gå utenfor leiren og ikke komme inn igjen 11 før det lir mot kvelden. Da skal han vaske seg, og ved solnedgang kan han komme inn i leiren."

5Mos 23,1

"Den som har fått steinene knust eller det mannlige lem skåret opp, skal ikke ha adgang til Herrens menighet."

3Mos 11,04

4 Av drøvtyggere og klovdyr er det bare disse dere ikke må spise: kamelen, for den tygger nok drøv, men har ikke klover; den skal dere holde for uren; 5 og fjellgrevlingen, for den tygger drøv, men har ikke klover; den skal dere holde for uren; 6 og haren, for den tygger drøv, men har ikke klover; den skal dere holde for uren;

Job 40,10

10 Se flodhesten! Jeg har skapt både den og deg.

Den eter gress som en okse.

11 Se for en kraft den har i sine hofter

og for en styrke i bukmusklene!

12 Den strekker ut halen, stiv som en seder,

og lårenes sener er flettet fast.

13 Knokler har den som kobberrør

og benbygning som stenger av jern.

14 Den er det fremste Gud har skapt,

skaperen gav den så skarpt et sverd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og den norske kirke lurer på hvorfor folk rømmer statskirken og ikke kommer på gudstjenester.......:popcorn:

Endret av Daiquiry
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre artige ting som står i biblen, og dermed også må være Guds Ord.

Esek 23,46

"Så sier Herren Gud: Jeg kaller en folkemengde sammen mot dem og overgir dem til mishandling og ran. Folkemengden skal steine dem og hogge dem ned med sverd. Deres sønner og døtre skal de drepe, og husene skal de brenne opp. Jeg gjør slutt på den skammelige utukten i landet. Alle kvinner skal ta lærdom av det og ikke lenger drive hor som dere."

2Kong 19,35

"Den natten gikk Herrens engel ut og slo i hjel 185 000 mann i assyrernes leir. Da folk stod opp om morgenen, fikk de se alle de døde som lå der."

Dom 19,22

" Abimelek styrte i Israel i tre år. Da sendte Gud en ond ånd som vakte strid mellom Abimelek og mennene i Sikem, så de sviktet Abimelek."

Matt 23,9

"Og kall ikke noen her på jorden far; for dere har bare én Far, han som er i himmelen."

3Mos 20,18

"Den som ligger hos en kvinne som har menstruasjon, og har samleie med henne, han har avdekket hennes kilde, og hun har blottet sin blodkilde. De skal begge utryddes av sitt folk."

5Mos 23,10

"Er en av dere uren etter sæduttømming om natten, skal han gå utenfor leiren og ikke komme inn igjen 11 før det lir mot kvelden. Da skal han vaske seg, og ved solnedgang kan han komme inn i leiren."

5Mos 23,1

"Den som har fått steinene knust eller det mannlige lem skåret opp, skal ikke ha adgang til Herrens menighet."

3Mos 11,04

4 Av drøvtyggere og klovdyr er det bare disse dere ikke må spise: kamelen, for den tygger nok drøv, men har ikke klover; den skal dere holde for uren; 5 og fjellgrevlingen, for den tygger drøv, men har ikke klover; den skal dere holde for uren; 6 og haren, for den tygger drøv, men har ikke klover; den skal dere holde for uren;

Job 40,10

10 Se flodhesten! Jeg har skapt både den og deg.

Den eter gress som en okse.

11 Se for en kraft den har i sine hofter

og for en styrke i bukmusklene!

12 Den strekker ut halen, stiv som en seder,

og lårenes sener er flettet fast.

13 Knokler har den som kobberrør

og benbygning som stenger av jern.

14 Den er det fremste Gud har skapt,

skaperen gav den så skarpt et sverd.

Så var det dette med å forstå Bibelen da... Lese den, ikke bare slenge ut noen sitater her og der.

I følge Bibelen og Gud så er homofili en synd, altså når homser og lesber har sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...