Gå til innhold

Homofili er galt og ekkelt!


Gjest Kristen

Anbefalte innlegg

Jada, mange homofile i Hellas, men felles for dem alle er at de er turister :) De er altså ikke grekere :)

Hm... når vi først er igang med å slenge ut tåpelige udokumenterte påstander, bare fordi vi har sannsynliggjort det i vårt hode:

Sol-is er tusen ganger sunnere enn eple! Det mener både jeg og alle vennene mine så da er det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kristen
Kjære Kristen, jeg har et spørsmål til deg.

Hvilken av disse to personene kommer til himmelen?

Person A: Normal person, ikke religiøs, lever et lovlydig liv, er empatisk, omsorgsfull og viser nestekjærlighet, tar hensyn til andre og har aldri gjort en flue fortred, men lever i et homofilt partnerskap store deler av livet.

...eller...

Person B: Seriekriminell, har drevet med vinningskriminalitet og vold store deler av livet og er inn og ut av fengsel i hele sitt liv, Har gjort livet vondt for mange andre. "Finner Gud" på sine eldre dager, angrer da sine synder og blir kristen.

Det kan ikke jeg svare på. Men dersom man skal følge Bibelens ord synder begge to, og angrer ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og venninnen din traff mennesker av ulike typer? Eller vandret hun i kristne kretser der nede? Å påstå at grekere er mindre homofile er bare teit. Du får gjennomføre en undersøkelse da vel. Statistisk sentralbyrå er sikkert interessert ;)

Hvorfor er det teit? Fordi du tror at alle mennesker er like? Haha, welcome to the real world! Folk er ulike, samfunn og kulturer er ulike, gener er ulike. Grekere mangler homsegenet, så enkelt er det. Det er bare din egen uvitenhet som gjør at du tviler på utsagnet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir faktisk bekymret av å lese denne tråden...

tenk at det er mennekser som tenker og mener slik om andre mennesker?

jeg er helt sjokkert.

Tror du indianersamfunnnene i Amazonas hadde overlevd dersom det var homser blant dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brynjar Barsk

Gud skapte oss til Adam og Eva sier du trådstarter.

Hvorfor i huleste skapte han ikke alle helt streite da??

Gud må da ha hatt peiling på hva han satte sammen da han skapte menneskene?

Er det da så farlig om Ada og Eva flatbanker litt sammen, eller at Adam og Even tukler litt med rumpene til hverandre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristen
Gud skapte oss til Adam og Eva sier du trådstarter.

Hvorfor i huleste skapte han ikke alle helt streite da??

Gud må da ha hatt peiling på hva han satte sammen da han skapte menneskene?

Er det da så farlig om Ada og Eva flatbanker litt sammen, eller at Adam og Even tukler litt med rumpene til hverandre?

Alle mennesker er skapt streite. Noen velger å leve et liv i synd. Det er et valg man tar selv. Mennesket har som kjent egen fri vilje.

Vi mennesker skal befolke jorden, ikke daske rundt på rumpene til hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er det teit? Fordi du tror at alle mennesker er like? Haha, welcome to the real world! Folk er ulike, samfunn og kulturer er ulike, gener er ulike. Grekere mangler homsegenet, så enkelt er det. Det er bare din egen uvitenhet som gjør at du tviler på utsagnet mitt.

Er du forsker? Eller bare selvoppnevnt allviter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du indianersamfunnnene i Amazonas hadde overlevd dersom det var homser blant dem?

Hvorfor skulle de ikke det? Alle er vel ikke homser fordi noen er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det teit? Fordi du tror at alle mennesker er like? Haha, welcome to the real world! Folk er ulike, samfunn og kulturer er ulike, gener er ulike. Grekere mangler homsegenet, så enkelt er det. Det er bare din egen uvitenhet som gjør at du tviler på utsagnet mitt.

Du sier jo det selv her, at mennesker er ulike! Så hvorfor ikke akseptere det da?

Du skriver jo også at det finnes et homsegen, men likevel mener dere det kan helbredes. hvilket er det? Kanskje dere burde bestemme dere snart? eller rett og slett innrømme dere bare mener alle homofile er ekle, og at dere derfor hoster opp argumenter for at de er unaturlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, mange homofile i Hellas, men felles for dem alle er at de er turister :) De er altså ikke grekere :)

kjære lille deg...

Nå begynner dette å bli dumt. Jeg synes du skal gi deg med disse forferdelige påstandene. Selvfølgelig finnes det både lesbiske og homofile i Hellas.

Her kan du jo for eksempel lese litt.

http://en.wikipedia.org/wiki/LGBT_rights_in_Greece

og denne linken som er fra Athens pride festival

http://www.athenspride.eu/index.php?lang=en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Homser og lesber kan bli kvitt denne styggedommen ved å vende seg til Gud.

Nå har jeg ikke orket å lese hele tråden her, men min første tanke er; Jeg håper at trådstarter vender seg til den samme Guden for å bli kvitt den styggedommen som regjere i dennes indre, med det samme.

Og forøvrig står det vel noe om å kaste den først sten, gjør det ikke, du "kristne"? :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristen
Nå har jeg ikke orket å lese hele tråden her, men min første tanke er; Jeg håper at trådstarter vender seg til den samme Guden for å bli kvitt den styggedommen som regjere i dennes indre, med det samme.

Og forøvrig står det vel noe om å kaste den først sten, gjør det ikke, du "kristne"? :nei:

Jeg er allerede hos min Gud. Jeg står ved hans side. Jeg synder jeg også, men jeg angrer og ber om tilgivelse. Derfor går jeg i kirken, ber til Gud og synder ikke mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du sier jo det selv her, at mennesker er ulike! Så hvorfor ikke akseptere det da?

Du skriver jo også at det finnes et homsegen, men likevel mener dere det kan helbredes. hvilket er det? Kanskje dere burde bestemme dere snart? eller rett og slett innrømme dere bare mener alle homofile er ekle, og at dere derfor hoster opp argumenter for at de er unaturlige.

Jeg tror ikke på helbredelse. Er man homse, så er man homse. Men grunnen til at homser ikke skal formere seg er at svake grupper utryddes. det ahr de gjort i alle tider. Bare den sterkeste overlever. Og Jan Thomas og hans manikyrvenner på Frogner er vel neppe de som håndterer krisen når den en gang kommer... Jeg ville ikke ligget i skyttergrav med JT, for å si det sånn--- Bevæpne med en neglefil, ja særlig :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjære lille deg...

Nå begynner dette å bli dumt. Jeg synes du skal gi deg med disse forferdelige påstandene. Selvfølgelig finnes det både lesbiske og homofile i Hellas.

Her kan du jo for eksempel lese litt.

http://en.wikipedia.org/wiki/LGBT_rights_in_Greece

og denne linken som er fra Athens pride festival

http://www.athenspride.eu/index.php?lang=en

Kjære LILLE? Haha, jeg er ikke så liten, søte deg. Og du er kanskje ikke så søt? Nok om det. Dette har jeg rett i, det er SVÆRT få homser i Hellas. Noe som også bekreftes av linkene du la ved. Så takk for dem! :D :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære LILLE? Haha, jeg er ikke så liten, søte deg. Og du er kanskje ikke så søt? Nok om det. Dette har jeg rett i, det er SVÆRT få homser i Hellas. Noe som også bekreftes av linkene du la ved. Så takk for dem! :D :ler:

jo, vær så god :)

Og jeg takker for hyggelige ord fra deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lille Bie

Kjære TS.

Jeg tror jeg aldri har vært borti ett mer trangsynt mennske i hele mitt liv!

Hvordan kan du kalle deg en god kristen? Du og de menneskene som deler disse meningene er grunnen til svært stor sorg og smerte for mennesker rundt om i verden! Hvordan kan du fordømme en stor del av verdens befolkning ut ifra en skrift som ble skrevet mennesker som angivelig levde for over 2000 år siden? det er jo helt bak mål!

Jeg syntes oppriktig synd på ditt/dine barn! Tenk å vokse opp med en forelder som har ett slikt syn på verden? stakkar..

Siden du fordømmer homofile på denne måten, og påstår at bibelen er guds eneste sanne ord, så kan du vel heller ikke være særlig tollerant når det kommer til andre menneskers religion?

For å sammenlikne litt:

Hva føler du for mennesker som fører krig i guds navn, altså jihad?

Vel, jeg regner med at du- som mange andre i verden- syntes det er forkastelig at de starter krig, også skjuler de det bak guds navn?

Vel, etter å ha lest alle de syv sidene med uspiselige kommentarer kommet fra deg, så har jeg kommet fram til følgende:

Du er heeeeelt lik!! Bare i en litt mindre skala! Det er en ting å ha sine egene meninger og livssyn, men når du kommer inn på dette forumet, i ens ærend for å fordømme andre mennesker, så er det vel ikke lenge før du begynner å dra på homse-/lesbebarer å spraye de homofile/lesbiske med rødmaling, eller spytte de dem?

Som du ser av svarene du får her, så syntes 99 % av brukerne her at å være homo eller lesbisk er helt greit!

Så da kan du, -istede for å surne til atmosfære og miljøet inne på koselige Kg- STIKKE AV!

Ps: Gud finnes ikke.

Endret av Lille Bie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dømmer dem? Nå blander du gjestene igjen... Jeg dømmer ikke de homofile, jeg sier at de må bare pule så mye de vil, men barn skal de altså ikke ha, mener jeg. Og det har jeg lov til å mene.

Og da dømmer du ikke? hahah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da dømmer du ikke? hahah

Nei, det gjør jeg ikke. Når du mener at søppeltømmerne ikke skal klappe sønnen din på hodet når de henter søpla di, så er det jo ikke fordi du DØMMER dem, er det vel? Det gpr an å mislike ting ved mennesker uten at man har "dømt" dem for noe for det. Tosk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En enkel sjel.

Det er merkelig hvordan de "bibeltro" sorterer ut det som passer og det som ikke passer fra bibelen. Ingen i de såkalt kristne miljøene oppnår respekt, så lenge de sorterer. Det står nemlig også i bibelen at en ikke skal klippe håret sitt. Det betyr altså at de som klipper seg synder, og en synd er vel lik en annen, altså er ikke homofili noe værre enn å klippe seg. Vil gjerne høre hvorfor mange kristne mener det er greit å velge ut sitater fra bibelen og følge bare noen av bibelens ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...