Gå til innhold

Homofili er galt og ekkelt!


Gjest Kristen

Anbefalte innlegg

"SITER(Kristen @ 17.12.2009 (06:10) ) *

Selvsagt! Det var jo hele poenget med tråden. Jeg inntok en rolle som en kristen/troende som holdt seg kun til det som står i Bibelen om homofili. Og jeg fikk bekreftet min hypotese: De som er mot kristne og deres holdninger evner i stor grad ikke å gå på mening, men på person. Det er synd. Ikke rart at denne gruppen av kristne har slike negative tanker og negativt syn på homofile og deres støttespillere."

Poenget med tråden var å bekrefte din hypotese : "De som er mot kristne og deres holdninger evner i stor grad ikke å gå på mening, men på person."

Nå går du vekk fra dette poenget ved å unngå mitt poeng, som er at når man hetser, så blir man hetset igjen.

Vi snakker om denne tråden, enten du vil det eller ikke. I første innlegg hetset du, og du blir hetset tilbake. Man kan ikke vente at det blir diskutert mening når man går til angrep på en gruppe i første tråd.

Dermed er din hypotese idioti. Beklager. God jul da!

Poenget med tråden min var IKKE "De som er mot kristne og deres holdninger evner i stor grad ikke å gå på mening, men på person." POENGET med tråden var å finne ut hvordan det er å ha en tro, hvordan det er å holde seg til troen sin! Hvordan det er å argumentere basert på en tro - i dette tilfellet den kristne tro, og det som står i Bibelen.

Jeg skrev et svar til deg på spm om jeg kom til en konklusjon, jeg sa da at noe av det jeg la merke til var den utskjellingen som kom, men det gjelder ikke bare denne tråden. Jeg har lest mange debatter hvor kriste og andre baserer sitt negative syn mot homofili ved å basere seg på Bibelens ord. Og gang på gang ser jeg at andre hetser de kristne, ved blant annet å kalle dem dumme. Det er synd, da kristne (de som blir hetset) antageligvis tenker at de som argumenterer mot mangler god argumentasjon, og heller tyr til personhets. Men dette momentet er bare en liten del av hele denne tråden. Men du har valgt å lage det til en stor sak.

Men jeg gjentar; den lille hypotesen som du trekker fram var og har aldri vært hensikten min med tråden! Den har vært en liten del av det hele, men ikke noe viktig. Jeg valgte, og jeg må si DESSVERRE, å påpeke noe som jeg selv gjør, og det er å klalle kristne og andre troende for idioter og det som verre er. Det gjør jeg istedet for å ta argumentene deres. Når jeg selv har gjort det, ser jeg jo at debatten stopper helt opp. Dersom du leter deg bakover i tråden, vil du se at jeg allerede i fjor forklarte min hensikt med tråden, og det var ikke dette med hetsing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hvor utrolig teit er det å gi seg ut for å være en annen i en diskusjon og provosere folk på den måten for så å si det bare var tull

Ja vel. Selvsagt skal du få både mene og føle det. Jeg velger å se det på en annen måte. Jeg har lært mye om hvordan det er å skulle holde seg til sin tro, sin overbevisning. Jeg tror at jeg forstår bedre disse ekstremkristne som føler det som deres plikt å nekte homofile å finne kjærligheten, få gifte seg og få stifte familie. Jeg har forståelse for at det ikke er så lett å skulle velge mot sin tro og sine medmennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lars_*

Jeg mener at homofili er galt, da to menn eller to kvinner ikke kan få barn. Dessuten er det flest heterofile, og slik har det da alltid vært. Homosex er ekkelt, og jeg blir kvalm av å tenke på at to menn kan ha seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CookieMonster
Jeg mener at homofili er galt, da to menn eller to kvinner ikke kan få barn. Dessuten er det flest heterofile, og slik har det da alltid vært. Homosex er ekkelt, og jeg blir kvalm av å tenke på at to menn kan ha seg.

Og jeg blir kvalm av troll som deg! Nei, jeg er ikke lesbisk selv, men jeg respekterer andre som er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lars_*
Og jeg blir kvalm av troll som deg! Nei, jeg er ikke lesbisk selv, men jeg respekterer andre som er det!

Jeg respekterer dem da! Jeg synes bare at det er ekkelt at to menn har seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget med tråden min var IKKE "De som er mot kristne og deres holdninger evner i stor grad ikke å gå på mening, men på person." POENGET med tråden var å finne ut hvordan det er å ha en tro, hvordan det er å holde seg til troen sin! Hvordan det er å argumentere basert på en tro - i dette tilfellet den kristne tro, og det som står i Bibelen.

... Jeg har lest mange debatter hvor kriste og andre baserer sitt negative syn mot homofili ved å basere seg på Bibelens ord. Og gang på gang ser jeg at andre hetser de kristne, ved blant annet å kalle dem dumme. Det er synd, da kristne (de som blir hetset) antageligvis tenker at de som argumenterer mot mangler god argumentasjon, ...

Om poenget ditt med denne tråden er å finne ut hvordan det er å holde seg til din tro, så er det rimelig korttenkt å gå til verks med å trakkasere en gruppe mennesker på måten du har gjort. Man legger selv opp til å bli trakkasert når man skriver så ufyselig om andre mennesker.

Det er HELT avventet at når man trakkaserer med stygge ord og uttrykk som du brukte i din første tråd, at folk reagerer veldig veldig sterkt, og ja trakkaserer på lik måte tilbake. Man får det man gir, TS.

Jeg ser din intensjon bak tråden og jeg forstår hva du er ute etter, men du har gått frem på en måte som gjør at du helt klart ville blitt trakkasert tilbake. Med andre ord, du startet trakkaseringen, akkurat som kristne (og andre) startet trakkaseringen av homofile. Det spiller ingen rolle at bibelen skriver at det er en styggedom, ettersom trakkaseringen begynner når man tar det ut over andre mennesker som selvfølgelig har rett på å leve livet som de vil og velge eget livssyn.

Sier ikke bibelen uansett at man skal elske sin neste ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CookieMonster
Jeg respekterer dem da! Jeg synes bare at det er ekkelt at to menn har seg.

Tviler på at du respekterer dem når du skriver på den måten, du synes de er kvalme og ekle. Det er ikke respekt. Hvorfor er det ekkelt at to menn har seg, hva har det med deg å gjøre? Det er vel ingen som tvinger deg til å se på? Sex er som regel noe privat mellom to mennesker og hvilket kjønn de har, vel, det har ikke du noenting med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at homofili er galt, da to menn eller to kvinner ikke kan få barn. Dessuten er det flest heterofile, og slik har det da alltid vært. Homosex er ekkelt, og jeg blir kvalm av å tenke på at to menn kan ha seg.

Hva så om de ikke kan få barn? Det er mange heterofile par som velger å ikke få barn også, er det også galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lars_*
Hva så om de ikke kan få barn? Det er mange heterofile par som velger å ikke få barn også, er det også galt?

Det er et valg da! Men ikke alle heterofile tar det valget. Mann + kvinne = avkom. Mann + mann = ingen avkom. For at arten skal gå videre må det komme avkom, det gjør det ikke med homofil sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at du respekterer dem når du skriver på den måten, du synes de er kvalme og ekle. Det er ikke respekt. Hvorfor er det ekkelt at to menn har seg, hva har det med deg å gjøre? Det er vel ingen som tvinger deg til å se på? Sex er som regel noe privat mellom to mennesker og hvilket kjønn de har, vel, det har ikke du noenting med.

Er du seriøs? Vet du hvor ekkelt homofile menn synes det er med heterosex/kvinner? Lars sier bare slik han føler. De fleste heterofile menn føler det på den måten - innerst inne. Det er vel bare naturlig siden han IKKE tenner på menn. Det betyr ikke at han hater homofile for det. Hvorfor klarer ikke visse kvinner å ha to tanker i hodet på en gang?!

Slutt å være så fordømt PK. Selvfølgelig er heterofili mer normalt... Jeg er selv bifil, men jeg synes den politiske korrektheten har gått ALTFOR langt. Ønsker du at alle menn var homser og tente på homsesex? Jeg bare spør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CookieMonster
Er du seriøs? Vet du hvor ekkelt homofile menn synes det er med heterosex/kvinner? Lars sier bare slik han føler. De fleste heterofile menn føler det på den måten - innerst inne. Det er vel bare naturlig siden han IKKE tenner på menn. Det betyr ikke at han hater homofile for det. Hvorfor klarer ikke visse kvinner å ha to tanker i hodet på en gang?!

Slutt å være så fordømt PK. Selvfølgelig er heterofili mer normalt... Jeg er selv bifil, men jeg synes den politiske korrektheten har gått ALTFOR langt. Ønsker du at alle menn var homser og tente på homsesex? Jeg bare spør...

For det første, så må du lære deg og lese. For det andre, så har jeg aldri skrevet at alle menn burde vært homser og tente på homsesex, men det ville vært ganske logisk dersom alle menn var homser. *lol* Har aldri skrevet hva som er normalt, men at ingen har noenting med hva andre gjør i senga. Jeg ser jo at det mest normale er at folk er heterofile, det er det ingen tvil om, og jeg har heller aldri skrevet det. Lurer på hvem som ikke klarer å to tanker i hodet på en gang jeg. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første, så må du lære deg og lese. For det andre, så har jeg aldri skrevet at alle menn burde vært homser og tente på homsesex, men det ville vært ganske logisk dersom alle menn var homser. *lol* Har aldri skrevet hva som er normalt, men at ingen har noenting med hva andre gjør i senga. Jeg ser jo at det mest normale er at folk er heterofile, det er det ingen tvil om, og jeg har heller aldri skrevet det. Lurer på hvem som ikke klarer å to tanker i hodet på en gang jeg. :filer:

Hva mener du med at det ville vært logisk dersom alle menn var homser? Du kan ikke si A uten å si B.

Men du innrømme at det er patetisk å vise klør med en gang en mann sier det slik det er... Forresten, tror du homofile menn kunne brydd seg mindre om hvor mye du støttet dem? :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CookieMonster
Hva mener du med at det ville vært logisk dersom alle menn var homser? Du kan ikke si A uten å si B.

Men du innrømme at det er patetisk å vise klør med en gang en mann sier det slik det er... Forresten, tror du homofile menn kunne brydd seg mindre om hvor mye du støttet dem? :filer:

Du sier så mye dumt! Ja, selvfølgelig tror jeg alle homser går inn på denne tråden og leser det jeg skriver og virkelig setter pris på det :rolleyes:

Jeg mener at det er logisk at hvis alle menn er homser, så vil de også tenne på homsesex, ganske logisk, men det ser sikkert ikke du. Skjønner at du har litt problemer med logikk.Jeg viser klør? Hva gjør du da? Hahaha, sånne som deg er så utrolig patetiske. En mann som sier det slik det er? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du sier så mye dumt! Ja, selvfølgelig tror jeg alle homser går inn på denne tråden og leser det jeg skriver og virkelig setter pris på det :rolleyes:

Jeg mener at det er logisk at hvis alle menn er homser, så vil de også tenne på homsesex, ganske logisk, men det ser sikkert ikke du. Skjønner at du har litt problemer med logikk.Jeg viser klør? Hva gjør du da? Hahaha, sånne som deg er så utrolig patetiske. En mann som sier det slik det er? :ler:

Hva har dette med saken å gjøre? Og logikk?

Jeg synes det bare er litt sykt at en mann skal bli hoppet på bare fordi han innrømmer at han synes homsesex er ekkelt.... Men det skjønner vel ikke du? Tydelig mangel på logikk. Politisk korrekte mennesker som deg er så patetiske og naive at jeg har ikke ord. Lykke til videre i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CookieMonster
Hva har dette med saken å gjøre? Og logikk?

Jeg synes det bare er litt sykt at en mann skal bli hoppet på bare fordi han innrømmer at han synes homsesex er ekkelt.... Men det skjønner vel ikke du? Tydelig mangel på logikk. Politisk korrekte mennesker som deg er så patetiske og naive at jeg har ikke ord. Lykke til videre i livet.

Haha, les det som står ovenfor din idiotiske kommentar! Ta lærdom av det. Lykke til videre som verdens dummeste menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...