Gå til innhold

Homofili er galt og ekkelt!


Gjest Kristen

Anbefalte innlegg

Jeg er ferdig med diskusjonen. Heldigvis sitter jeg såpass sentralt i norsk styre og stell at jeg og mine frender nok vil lykkes i å hindre at homofile på sikt får barn :)

Ha det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med meg i en bønn mot homofili, og la denne styggedommen dø ut!

:ler: Du kan få sagt det, syns at innholdet ikke henger på greip!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristen
Det er merkelig hvordan de "bibeltro" sorterer ut det som passer og det som ikke passer fra bibelen. Ingen i de såkalt kristne miljøene oppnår respekt, så lenge de sorterer. Det står nemlig også i bibelen at en ikke skal klippe håret sitt. Det betyr altså at de som klipper seg synder, og en synd er vel lik en annen, altså er ikke homofili noe værre enn å klippe seg. Vil gjerne høre hvorfor mange kristne mener det er greit å velge ut sitater fra bibelen og følge bare noen av bibelens ord.

Husk, NT gjelder for oss nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristen
Kjære TS.

Jeg tror jeg aldri har vært borti ett mer trangsynt mennske i hele mitt liv!

Hvordan kan du kalle deg en god kristen? Du og de menneskene som deler disse meningene er grunnen til svært stor sorg og smerte for mennesker rundt om i verden! Hvordan kan du fordømme en stor del av verdens befolkning ut ifra en skrift som ble skrevet mennesker som angivelig levde for over 2000 år siden? det er jo helt bak mål!

Jeg syntes oppriktig synd på ditt/dine barn! Tenk å vokse opp med en forelder som har ett slikt syn på verden? stakkar..

Siden du fordømmer homofile på denne måten, og påstår at bibelen er guds eneste sanne ord, så kan du vel heller ikke være særlig tollerant når det kommer til andre menneskers religion?

For å sammenlikne litt:

Hva føler du for mennesker som fører krig i guds navn, altså jihad?

Vel, jeg regner med at du- som mange andre i verden- syntes det er forkastelig at de starter krig, også skjuler de det bak guds navn?

Vel, etter å ha lest alle de syv sidene med uspiselige kommentarer kommet fra deg, så har jeg kommet fram til følgende:

Du er heeeeelt lik!! Bare i en litt mindre skala! Det er en ting å ha sine egene meninger og livssyn, men når du kommer inn på dette forumet, i ens ærend for å fordømme andre mennesker, så er det vel ikke lenge før du begynner å dra på homse-/lesbebarer å spraye de homofile/lesbiske med rødmaling, eller spytte de dem?

Som du ser av svarene du får her, så syntes 99 % av brukerne her at å være homo eller lesbisk er helt greit!

Så da kan du, -istede for å surne til atmosfære og miljøet inne på koselige Kg- STIKKE AV!

Ps: Gud finnes ikke.

Regner med at denne er til meg.

Jeg kan ikke huske at jeg har kalt meg en god kristen. Det eneste jeg har skrevet er at jeg er kristen, jeg tror på Guds ord.

Hvorfor er det synet helt bak mål. De samme skrev om drap, hor, voldtekt, stjeling osv. Er det også helt bak mål?

Jeg bryr meg om Kristendommen. Islam, Hinduismen og andre religioner bryr jeg meg ikke om. Gud sitt ord står skrevet i den hellige boka, Bibelen!

Jeg er ikke her for å spre eder og galle om kun noen mennesker. Jeg startet en debatt om ett emne. Jeg er ny bruker, det stemmer, men jeg er ikke kun her for å prate om homofili. Og hvorfor skulle jeg stikke av? Jeg kan ikke huske å ha lest at det i følge reglementet her ikke er lov til å ha egne meldinger.

Hvorfor kan dere ikke bare diskutere med meg, og ikke bare slenge ut idiotiske kommentarer? Snakk om koselig forum...ja det var rette ræva som feis!

Er man så redde for ikke å være pk i dagens samfunn at man ikke en gang kan diskutere temaer som f.eks. homofili?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oppgitt!
Jeg er ferdig med diskusjonen. Heldigvis sitter jeg såpass sentralt i norsk styre og stell at jeg og mine frender nok vil lykkes i å hindre at homofile på sikt får barn :)

Ha det!

Jeg gir meg over! ... dette blir for dumt.

jeg synes rett og slett synd på deg. Livet ditt må være ganske så ille. Huff.

Tenk så forferdelig du har det, å måtte leve i Norge i dag slik som det har blitt.

Ønsker deg og dine frender lykke til.

Vi andre som er veldig uenige med deg er i flertall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilde sier mer enn ord :)

bildet er fjernet iht KGs regler.

mrs_bond, mod

Til vår kjære moderator : * Du kan ikke bruke forumet for å drive ensidig meningspåvirkning, for eksempel gjennom konsekvent å sverte en folkegruppe, religion, livssyn, legning eller rase.

Gjelder ikke dette for kristene?

Endret av olaws
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er det synet helt bak mål. De samme skrev om drap, hor, voldtekt, stjeling osv. Er det også helt bak mål?

Det står også at ulydige barn skal drepes. Likeså med de som jobber på sabbaten. Er dette også rimelig, mener du? Er det ikke Guds ord, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristen
Det står også at ulydige barn skal drepes. Likeså med de som jobber på sabbaten. Er dette også rimelig, mener du? Er det ikke Guds ord, kanskje?

Guds ord gjelder, men vi følger NT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mia_*

Hvorfor handler det alltid om SEX når det er snakk om homofili? De er da mennesker de også! Det handler minst like mye om KJÆRLIGHET. Kristne har skitten tankegang. :konkludere: :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guds ord gjelder, men vi følger NT.

Og ifølge NT skal ikke du dømme. I Matteus 15:1-9 kaller dessuten Jesus de skriftlærde for hyklere nettopp fordi de ikke overholder bud som å drepe ulydige barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har alltid vært nysgjerrig på hvor i bibelen det står at homofili er galt. Kan ærlig talt ikke huske å ha sett noe om det den gangen jeg leste bibelen...

Det står faktisk det, tro det eller ei.

Gud tilgir ikke alt. Man må først angre og så be Gud om tilgivelse. Da finnes det håp.

Om jeg kommer til Helvete eller ikke er opp til Gud. Frem til den dagen det blir aktuelt skal jeg forsøke å leve livet mitt slik Gud vil.

Gud vil neppe at du skal slenge dritt til andre mennesker eller sette deg til doms over dem i guds navn. Du havner nok i helvete.

Et lite ekspempel. Vi var 50 000 mennesker som i løpet av kort tid skrev under på et opprop MOT den nye ekteskapsloven. Det sier noe om at det er mange flere enn meg som vil jobbe mot denne umoralske samfunnsutviklingen.

50 000 av 4,7millioner? :hoho:

Endret av Nigo-san
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette bekrefter egentlig det jeg alltid har visst.

Kristenfolk er noen vemmelige, usympatiske, perverse, frastøtende, fordomsfulle, ekle dritt-mennesker. (m.m)

Måtte de råtne i helvete :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette bekrefter egentlig det jeg alltid har visst.

Kristenfolk er noen vemmelige, usympatiske, perverse, frastøtende, fordomsfulle, ekle dritt-mennesker. (m.m)

Måtte de råtne i helvete :)

Saklig du! Hvor har du så dette fra?

Som kristen er jeg underlagt Guds ord, og hør her: Guds ord er Bibelen! Sånn er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utsagn som dette avslører deg. Troll.

Det står faktisk det, tro det eller ei.

Gud vil neppe at du skal slenge dritt til andre mennesker eller sette deg til doms over dem i guds navn. Du havner nok i helvete.

50 000 av 4,7millioner? :hoho:

Ja, nå kan du le. Kanskje du kan komme opp med underskrifter for den nye eksteskapsloven som er over 50 000? Som er samlet i løpet av like kort tid?

Om jeg havner i Helvete eller ikke er opp til Gud. Frem til dommedagen skal jeg gjøre mitt beste. Nå advarer jeg andre om deres syndige liv. Det er lovlig. Jeg fordømmer ingen, jeg forteller bare sannheten fra Guds ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elfrida
Som kristen er jeg underlagt Guds ord, og hør her: Guds ord er Bibelen! Sånn er det!
Så les den blekka da! Du skal elske din neste som deg selv! Jesus hang med tollere og fariseere, og fordømte dem ikke.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ifølge NT skal ikke du dømme. I Matteus 15:1-9 kaller dessuten Jesus de skriftlærde for hyklere nettopp fordi de ikke overholder bud som å drepe ulydige barn.

Jeg dømmer ikke. Jeg sprer bare Guds ord. Forøvrig stopper Norges Lover deler av Bibelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...