Gå til innhold

Homofili er galt og ekkelt!


Gjest Kristen

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Alice_*

Jeg tror at i alle "kretser", evt kristengrupper, er det noen som ødelegger for en god del andre. Det er nettopp derfor jeg ikke liker å sette alle kristne under samme kammen. Mange jeg kjenner er ikke-kristne, og noen er kristne. Jeg har opplevd at de kristne har en helt annen moral, holdning og åpnere forhold enn slike som TS, og mange som blir oppfattet som "motsatt av moral" i media osv.

Leste om en kvinnelig prest med piercing her om dagen,- det syntes jeg var stas. For det er så mange forskjellige kristne!

Homofili er noe som eksisterer uansett hva jeg måtte syntes som naturlig eller ei, og jeg vil ikke mene at noe av dette er galt når jeg faktisk har andre ting å putte mine holdninger på.

Det samme synes jeg kristne burde gjøre. Hvem som gifter seg er ikke opp til bibelen å bestemme, som nokså godt ble nevn tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som kristen er det forferdelig å se den umoralen som herjer i dette landet. Nå er det til og med gått så langt at homser og lesber skal få barn. Hva skal nå det være godt for?

Det er en kjent sak at homofili, homsesex, er og blir en styggedom. Det er synd. Det mener Gud! Og det står i Bibelen, Guds Ord.

Homser og lesber kan bli kvitt denne styggedommen ved å vende seg til Gud. Det har skjedd mange ganger tidligere, og vil skje igjen. Vil du som er homofil bli kvitt din homofili må du be Gud om å hjelpe deg! Ikke la begjæret styre deg.

Gud skapte oss til mann og kvinne, Adam og Eva, ikke Adam og Even!

Hvorfor har egentlig homser og lesber sex? Hva skal det være godt for? Å stake opp rasshølet? Sex hører til ekteskapet!

Bli med meg i en bønn mot homofili, og la denne styggedommen dø ut!

Herregud...Tror ikke det dugg på at du mener dette seriøst, isåfall er du en skam for det "kristne samfunnet"! Å være kristen handler om kjærlighet, ikke om å dømme andre, er ikke din jobb det vel??? Siden NÅR tok du på deg jobben som menneskehetens vokter? Puhleaaas! Adam og Even- greia var det beste du kom på? :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh..skulle ikke sitere :gjeiper:

Tror ikke det dugg på at du mener dette seriøst, isåfall er du en skam for det "kristne samfunnet"! Å være kristen handler om kjærlighet, ikke om å dømme andre, er ikke din jobb det vel??? Siden NÅR tok du på deg jobben som menneskehetens vokter? Puhleaaas! Adam og Even- greia var det beste du kom på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg ikke er kristen, liker jeg ikke tanken på at to av samme kjønn har sex med hverandre. Det er ikke slik naturen er laget. Og uansett hvor mye jeg forsøker å være forståelsesfull ovenfor homofile mennesker, så er det noe som stritter i mot, når jeg tenker på hva de driver med i sengen. Ikke med min beste vilje, klarer jeg å se på det som naturlig. Naturen er laget slik at det må en mann og en kvinne til for at menneskerasen skal bestå. Hvordan kan noen mene at det er naturlig med homosex, når alle naturlover tilsier noe annet?

Men likevel, så lenge det ikke går ut over noen, så synes jeg folk kan leve slik de vil. Men å kreve rett til å få barn, er ikke riktig. Det er ikke en menneskerett å få barn, selv ikke for heterofile.

Er forsåvidt enig med ts at det er noe galt med moralen nå til dags, selv om jeg ikke akkurat deler synet på at sex hører ekteskapet til. Men jeg synes sex hører hjemme i et forhold til en man er glad i, til en man har lyst til å dele livet med. Slik det har blitt, er det visst ingen grenser for hva som er normalt og greit. Ikke at jeg ønsker meg tilbake til førkrigstidens strenge moral, men den alminneligjøringen av alle former for avvik vi ser i dag, er skremmende.

Hvorfor tenker du sex når du tenker på homofili? Tenker du først og fremst sex når du ser andre kjærester også, eller hører om en venninne som er forelsket i en ny type? Hvorfor i hule tenker du i det hele tatt på hva de driver med i sengen? Jeg for min del bryr meg katta om hva mine venner og venninner driver med i sengen sammen med sine partnere, og det ville ikke falle meg inn å reflektere over hva min homofile nevø gjør i sengen sammen med sin partner heller.

"Hællemååne sier jæ bara asså" -( sitat Charterfeber dame fra Sarp)

Og hva har dette med moral å gjøre?? Er det mer moralsk å kreve at de som tilfeldigvis er homofile skal gå pent inn i skapene sine og leve kjærlighetsløse liv der inne?

Etterpå sier du: "Men jeg synes sex hører hjemme i et forhold til en man er glad i, til en man har lyst til å dele livet med." Og jeg sier, ja så absolutt, og hvorfor mener du at dette ikke skal gjelde de homofile?

Og hvorfor i helvete skal det ikke alminneliggjøres at det finnes homofili? Det ER faktisk helt naturlig, det har bare vært hysjet ned altfor lenge, og atpåtil finnes det flere steder i verden lover som forbyr disse menneskene et kjærlighetsliv - fordi andre, uvitende, ignoranter av noen grinebitere tar anstøt av å tenke på hva de driver med i sengene sine.... f*** jeg blir så forbanna!! Makan - skjerp dere!! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke kristen

En av grunnene til at jeg tenker på sex når jeg ser homofile, har bl.a noe med deres oppførsel å gjøre. Veldig mange (mannlige) homser har en veldig seksuell uttrykksform, både muntlig og ellers. Det ser man bl.a ved homoarrangementer og slikt, der de kler seg i utfordrende kostymer, samtidig som de gjør seksuelle bevegelser. Når de snakker, dreier det seg ikke sjelden om kropp og sex. De vrikker på rumpa og gir uttrykk for hvor deilige de er. De trygler nærmest omverdenen om å ta dem i toern. Vi vet jo at de homofile (menn) tar hverandre i baken. Heterofile oppfører seg vanligvis ikke slik, selv om jeg vet at også noen heterofile har rumpesex, noe jeg syns er kvalmt uansett legning. De sprer smitte på barer og saunaer, og det er ikke til å komme fra at hiv og aids har sin opprinnelse nettopp fra de homofile. Slike sykdommer oppstår når mennesket opptrer avvikende.

Jeg tror de homofile hadde vært bedre tjent med å opptre på en litt mindre påfallende måte. Jeg tenker spesiellt på homofile menn, som opptrer mer kvinnelig enn kvinner selv, og som ofte også er veldig innpåslitne. Lesbiske kvinner oppfører seg heldigvis litt mer diskre, noe jeg tror de homofile mennene kunne lære noe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av grunnene til at jeg tenker på sex når jeg ser homofile, har bl.a noe med deres oppførsel å gjøre. Veldig mange (mannlige) homser har en veldig seksuell uttrykksform, både muntlig og ellers. Det ser man bl.a ved homoarrangementer og slikt, der de kler seg i utfordrende kostymer, samtidig som de gjør seksuelle bevegelser. Når de snakker, dreier det seg ikke sjelden om kropp og sex. De vrikker på rumpa og gir uttrykk for hvor deilige de er. De trygler nærmest omverdenen om å ta dem i toern. Vi vet jo at de homofile (menn) tar hverandre i baken. Heterofile oppfører seg vanligvis ikke slik, selv om jeg vet at også noen heterofile har rumpesex, noe jeg syns er kvalmt uansett legning. De sprer smitte på barer og saunaer, og det er ikke til å komme fra at hiv og aids har sin opprinnelse nettopp fra de homofile. Slike sykdommer oppstår når mennesket opptrer avvikende.

Jeg tror de homofile hadde vært bedre tjent med å opptre på en litt mindre påfallende måte. Jeg tenker spesiellt på homofile menn, som opptrer mer kvinnelig enn kvinner selv, og som ofte også er veldig innpåslitne. Lesbiske kvinner oppfører seg heldigvis litt mer diskre, noe jeg tror de homofile mennene kunne lære noe av.

Du rakker ned på mange jenter og,da.

Når man er bevist på sine tanker så går det ann å styre dem. Det har vi mennesker vett til- vi er ikke helt amøbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jada, mange homofile i Hellas, men felles for dem alle er at de er turister :) De er altså ikke grekere :)

*flirer* Du er virkelig en Hellas-kjenner forstår jeg! (Det var ironi!!!) Det finnes mange homofile grekere. Å påstå noe annet blir bare tullete. Kjenner selv mange ektefødte grekere som lever godt og åpent som homofile. Og grekerne er heldigvis mer tolerante enn mange av dere som kaller dere kristne her.

Om vi skal følge bibelen til punkt og prikke, så betyr det at vi egentlig bør la syke og døende klare seg selv på søndager, fordi vi skal holde hviledagen hellig. Ergo; ingen hjelpepleiere, sykepleiere eller leger bør jobbe den dagen. Joda - det høres teit ut og er satt på spissen - akkurat som alle argumentene de såkalt kristne bruker i denne debatten.

Verden har heldigvis gått framover. Hvor blir det av nestekjærligheten? Du skal elske din neste, så sant de ikke er homofile, enslige mødre, rusmisbrukere eller på annen måte er utenfor samfunnets A4-rammer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som kristen er det forferdelig å se den umoralen som herjer i dette landet. Nå er det til og med gått så langt at homser og lesber skal få barn. Hva skal nå det være godt for?

Det er en kjent sak at homofili, homsesex, er og blir en styggedom. Det er synd. Det mener Gud! Og det står i Bibelen, Guds Ord.

Homser og lesber kan bli kvitt denne styggedommen ved å vende seg til Gud. Det har skjedd mange ganger tidligere, og vil skje igjen. Vil du som er homofil bli kvitt din homofili må du be Gud om å hjelpe deg! Ikke la begjæret styre deg.

Gud skapte oss til mann og kvinne, Adam og Eva, ikke Adam og Even!

Hvorfor har egentlig homser og lesber sex? Hva skal det være godt for? Å stake opp rasshølet? Sex hører til ekteskapet!

Bli med meg i en bønn mot homofili, og la denne styggedommen dø ut!

Will God judge them (homsene) for loving or you for hating??

Det skal være godt for at det er deilig vel. Selv om kanskje ikke du synes det frister så er smaken som baken, delt i to. Heldigvis! Dessuten staker hetro folk rasshøl også, FYI :)

Endret av girlnextdoor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir så oppgitt når noen ikke tenker på sin neste...å spyr ut hva de tror vil være avgjørende for hvordan de er som kristene.

Synes det er verre å prakke en religion på andre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Vi må først erkjenne at vi er syndere, og derfor trenger vi Jesus. Han kom til jorden før å dø for våre syndere, og Han stod opp igjen etter den 3.dag.

Det å være kristen handler først og fremst å ta imot Jesus som Herre i sitt liv og vende seg bort ifra synden.

Gud hater synden, men ikke synderen. Det var derfor Han sendte Jesus hit.

Så mitt poeng her er at vi ikke kan tillate synd. En ekte og sann kristen har kjærligheten til Gud og vender seg bort fra synden. Jesus gikk så langt og sa "Dersom dere elsker meg, holder dere mine bud" Og det står klart og tydelig i Bibelen at homofili er synd og er en styggedom for Herren. Ingen kan bortforklare det, for det står klart og tydelig i både det gamle-og det nye testamentet. Dette betyr ikke at Gud hater den som er homofili, for Gud elsker alle mennesker. Men Gud hater SYNDEN! Og det å leve ut lystene som homofil er synd og kan ikke forenes med det kristne livet.

Vil også understreke selv at jeg har slitt veldig med de homofile lystene. Dere skal vite at dette handler om sterke åndskrefter, og det er kun Jesus som kan sette oss fri fra "homofilie" tingen. Jeg vet alt om det, for har erfart dette selv. Tror ikke folk vet hvor alvorlig det er. Det er så mange homofile som sliter med psykiske problemer, alkohol, skammelige sex-lyster osv, inkludert meg. Jeg har gått i homofile miljøer, nettopp derfor vet jeg dette. Så vil si dere alle sammen: Det er kun Jesus som kan sette homofile og alle syndere fri. Det var derfor Jesus kom og døde for våre synder, for igjen stå opp igjen. Jesus har overvunnet synden og døden, og han frelser oss ved å påkalle hans navn.

Jesus er sannheten,veien og livet. Ingen kommer til Gud, uten ved Ham.

Til slutt vil jeg si: At homofili og som all annen synd, kan ikke forenes med den kristne tro. Det som er omtalt i bibelen som synd, er SYND. Så enkelt er det. Så vi må akseptere det som står der. Så vi må velge å ta imot det eller ikke. Det er der forskjellen mellom en kristen og en ikke-kristen. Det er et klart skille der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må først erkjenne at vi er syndere, og derfor trenger vi Jesus. Han kom til jorden før å dø for våre syndere, og Han stod opp igjen etter den 3.dag.

Det å være kristen handler først og fremst å ta imot Jesus som Herre i sitt liv og vende seg bort ifra synden.

Gud hater synden, men ikke synderen. Det var derfor Han sendte Jesus hit.

Så mitt poeng her er at vi ikke kan tillate synd. En ekte og sann kristen har kjærligheten til Gud og vender seg bort fra synden. Jesus gikk så langt og sa "Dersom dere elsker meg, holder dere mine bud" Og det står klart og tydelig i Bibelen at homofili er synd og er en styggedom for Herren. Ingen kan bortforklare det, for det står klart og tydelig i både det gamle-og det nye testamentet. Dette betyr ikke at Gud hater den som er homofili, for Gud elsker alle mennesker. Men Gud hater SYNDEN! Og det å leve ut lystene som homofil er synd og kan ikke forenes med det kristne livet.

Vil også understreke selv at jeg har slitt veldig med de homofile lystene. Dere skal vite at dette handler om sterke åndskrefter, og det er kun Jesus som kan sette oss fri fra "homofilie" tingen. Jeg vet alt om det, for har erfart dette selv. Tror ikke folk vet hvor alvorlig det er. Det er så mange homofile som sliter med psykiske problemer, alkohol, skammelige sex-lyster osv, inkludert meg. Jeg har gått i homofile miljøer, nettopp derfor vet jeg dette. Så vil si dere alle sammen: Det er kun Jesus som kan sette homofile og alle syndere fri. Det var derfor Jesus kom og døde for våre synder, for igjen stå opp igjen. Jesus har overvunnet synden og døden, og han frelser oss ved å påkalle hans navn.

Jesus er sannheten,veien og livet. Ingen kommer til Gud, uten ved Ham.

Til slutt vil jeg si: At homofili og som all annen synd, kan ikke forenes med den kristne tro. Det som er omtalt i bibelen som synd, er SYND. Så enkelt er det. Så vi må akseptere det som står der. Så vi må velge å ta imot det eller ikke. Det er der forskjellen mellom en kristen og en ikke-kristen. Det er et klart skille der.

Jeg tror at den største utfordringen bibelen kommer med til dere kristne, er å skjønne synd. Det er syndende å svikte seg selv, og gud har nok skapt homofile for å få dere til å skjønne en stor del av bibelen og "synd". For det er akkurat dette du skriver som "Det som står i bibelen at er synd,er SYND".

Det er feil. Det er en mening om at dere skal tenke lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kim_*
Som kristen er det forferdelig å se den umoralen som herjer i dette landet. Nå er det til og med gått så langt at homser og lesber skal få barn. Hva skal nå det være godt for?

Det er en kjent sak at homofili, homsesex, er og blir en styggedom. Det er synd. Det mener Gud! Og det står i Bibelen, Guds Ord.

Homser og lesber kan bli kvitt denne styggedommen ved å vende seg til Gud. Det har skjedd mange ganger tidligere, og vil skje igjen. Vil du som er homofil bli kvitt din homofili må du be Gud om å hjelpe deg! Ikke la begjæret styre deg.

Gud skapte oss til mann og kvinne, Adam og Eva, ikke Adam og Even!

Hvorfor har egentlig homser og lesber sex? Hva skal det være godt for? Å stake opp rasshølet? Sex hører til ekteskapet!

Bli med meg i en bønn mot homofili, og la denne styggedommen dø ut!

Tulling! Gud skapte ikke en dritt, gud finnes nemlig ikke, det er bare en unnskyldning patetiske mennesker som deg bruker for å dømme andre, mest sansynligvis er du skaphomse selv. Ta en tur på London eller ett av de andre stedene og snakk med homsene og lesbene så vil du finne ut at de er akkurat som deg, bare smarte i tillegg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest For homofili
Tulling! Gud skapte ikke en dritt, gud finnes nemlig ikke, det er bare en unnskyldning patetiske mennesker som deg bruker for å dømme andre,

Du er nå en tulling du også. Dømmer andre gjør du også.

Og det er fult mulig å tro på Gud uten å dømme andre også.

Og forresten, trenger ikke en gang å være kristen, muslim eller jøde for å tro på Gud heller. (for de som ikke visste det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tulling! Gud skapte ikke en dritt, gud finnes nemlig ikke, det er bare en unnskyldning patetiske mennesker som deg bruker for å dømme andre, mest sansynligvis er du skaphomse selv. Ta en tur på London eller ett av de andre stedene og snakk med homsene og lesbene så vil du finne ut at de er akkurat som deg, bare smarte i tillegg!

Du er nå en tulling du også. Dømmer andre gjør du også.

Og det er fult mulig å tro på Gud uten å dømme andre også.

Og forresten, trenger ikke en gang å være kristen, muslim eller jøde for å tro på Gud heller. (for de som ikke visste det).

:tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CookieMonster

Huff, konservative religiøse mennesker som ts her har verden ikke godt av. Ignorante, dumme menneske! Velger å tro at homofili er en synd fordi det står i en bibel, en 2000 år gammel bok!?? Det finne ingen bevis for at Gud finnes, altså dere som tror, dere tror blindt. Det er jo bevist at mennesker som er religiøse har lavere IQ enn andre ikke-religiøse. Dette er fordi rasjonelle mennesker klarer å tenke selv istedenfor å la en bok/prest andre tenke for dem. Jo mer utdanning, desto mindre religion. Slutt å bland dere opp i folks legning og la de få leve sitt liv. Hvis man skal innføre forbud mot disse, så er det mange forbud jeg ville hatt mot dere konservative religiøse også, dere er bare en plage. Alt vi vet er at vi har livet her og nå og da burde vi gjøre det meste ut av det og alle burde derfor ha muligheten til å leve sitt liv slik de ønsker. Jeg sier ikke at man skal få gjøre helt fritt det man vil, men at to menn eller to damer har sex med hverandre, det har ikke vi andre noenting med. Religion er ikke noe annet enn et diktatur eller terror for den sags skyld. Dersom du ikke gjør akkurat som den sier så vil den straffe deg eller torturere deg. Religion er trussel basert, den truer folk med at de skal brenne i helvete dersom de ikke følger den. Dette er vel ikke noe bedre enn en diktator??

Hvorfor er det så vanskelig å akseptere at vi IKKE vet hvem/hva/hvordan jorda og universet ble skapt. Det finnes INGEN bevis og det vet også religiøse, men de er programmert til å ikke tenke selv. Religion hadde vært helt ok dersom den kunne ha tilført noe bra, men det er så mange i dag som misbruker den og plager andre, det er IKKE ok! TS, kanskje du skulle prøve å tenke på hvorfor homofili egentlig er en synd, hva er det som gjør det så galt? Det holde ikke å refere til bibelen, tenk selv? Hva har du med andre folks sexliv å gjøre, er det mangel på et eget kanskje?? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CookieMonster

En ting til, det var ikke Gud som skapte Eva og Adam, vi stammer faktisk fra apene! Du burde kanskje lese litt bøker annet enn bibelen så du får litt mer i topplokket. Hvorfor tror dere mennsker har halebein når vi ikke bruker det. Fordi apene hadde haler, men det henger fortsatt igjen hos oss mennsker. Det finnes en rekke egenskaper ved mennesker i dag som vi ikke bruker, men som henger igjen fra apene. Dersom vi hadde stammet fra Eva og Adam så ville det foregått incest mellom barna for at de skulle ha produsert avkom. Dette er liksom ikke ekkelt, men homofili er det??? SKAM deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest En troende kvinne
Som kristen er det forferdelig å se den umoralen som herjer i dette landet. Nå er det til og med gått så langt at homser og lesber skal få barn. Hva skal nå det være godt for?

Det er en kjent sak at homofili, homsesex, er og blir en styggedom. Det er synd. Det mener Gud! Og det står i Bibelen, Guds Ord.

Homser og lesber kan bli kvitt denne styggedommen ved å vende seg til Gud. Det har skjedd mange ganger tidligere, og vil skje igjen. Vil du som er homofil bli kvitt din homofili må du be Gud om å hjelpe deg! Ikke la begjæret styre deg.

Gud skapte oss til mann og kvinne, Adam og Eva, ikke Adam og Even!

Hvorfor har egentlig homser og lesber sex? Hva skal det være godt for? Å stake opp rasshølet? Sex hører til ekteskapet!

Bli med meg i en bønn mot homofili, og la denne styggedommen dø ut!

hahaha

Det står mye rart i Bibelen. Min Gud sier at enhver skal føle det h*n føler.Min Gud sier at alle er vi perfeksjon. Alle skal vi elske. Alle er vi unik. Alle er vi fantastiske.Hvis din Gud nekter meg å være homofil, så holder jeg meg til min Gud. EGEN fri vilje, liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som kristen er det forferdelig å se den umoralen som herjer i dette landet. Nå er det til og med gått så langt at homser og lesber skal få barn. Hva skal nå det være godt for?

Det er en kjent sak at homofili, homsesex, er og blir en styggedom. Det er synd. Det mener Gud! Og det står i Bibelen, Guds Ord.

Homser og lesber kan bli kvitt denne styggedommen ved å vende seg til Gud. Det har skjedd mange ganger tidligere, og vil skje igjen. Vil du som er homofil bli kvitt din homofili må du be Gud om å hjelpe deg! Ikke la begjæret styre deg.

Gud skapte oss til mann og kvinne, Adam og Eva, ikke Adam og Even!

Hvorfor har egentlig homser og lesber sex? Hva skal det være godt for? Å stake opp rasshølet? Sex hører til ekteskapet!

Bli med meg i en bønn mot homofili, og la denne styggedommen dø ut!

Syns du kan fortsette å leve i den falske troen om at du har rett at gud er denne allmektige fyren han er. hvis du tror han finnes og har skapt alt, da må han jo ha skapt homofile og.

Trist at det fremdeles finnes sånne fordommer!

Endret av Furstina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg har lært er noe veldig viktig, og som jeg gjerne vil lære deg også, "kristen".

Noe du må forstå er at Gud elsker alle barna. Det er deg, meg, og alle homsene/lespene. Gud dømmer ingen, han elsker oss. Han har skapt oss alle, og vi alle er unike. Vi er dyrebare, uansett hvilken legning vi har. Jeg har lenge trodd at de troende er av dem som er mest forsåelsesfulle. De som tenker på andre mennesker, og nestekjærlighet.(siden det er dette vi lærer av gud) Men dette viser seg ofte å være feil. Jeg mener de homofile har like mye rett til å gifte seg som oss andre, siden vi lover å være trofaste mot hverandre i guds åsyn. Gud har ført dette paret sammen, og velsigner det under vielsen. jeg mener homofile skal få adoptere, siden dette barnet det er snakk om trenger kjærlighet og noen til å ta seg av det. Dette klarer to menn/ to kvinner å gjøre like godt som en kvinne og en mann. Jeg mener også at de liksågodt kan være prester. de er jo mennesker som tror på gud, og vil fortelle om han. Hva er galt med dette? Mener absolutt ikkje dette med homofili er noen synd. Er det synd å elske? Er det ikkje derfor vi er her på jorden. Gud elsker oss og vil at vi skal elske andre. Så må jeg også få sagt at det er lov å tenke litt selv.. Ikke vær så kjappe med å dømme folk. Gud dømmer, ikke vi. Gud vil ikke at vi skal dømme andre mennesker på denne måten.

Gud elsker alle mennesker på jorden. Dette får dere innfinne dere med, og tenke nøye gjennom. Gud har også skapt de homofile som de er, og elsker de for de de er, og ikkje for det de gjør i sengen! Skjerp dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...