Gå til innhold

Homofili er galt og ekkelt!


Gjest Kristen

Anbefalte innlegg

Hvor hjernevaska går det an å bli? Basere hele livet sitt på en bok?! Djevelen og helvete ble funnet opp av kirkens menn for tusen år siden for å skremme folk over til kristendommen! Rett og slett for å få makt. Hva med å lære seg å tenke litt selv for en gangs skyld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Homofili er synd ja! Homosex er synd. Står i Bibelen.

Gud har ikke skapt Satan. Satan er mennesket sin fiende. De som vender seg til Gud klarer å kjempe mot Satan. Uten Gud vinnes Satan. Satan har vunnet mye i dette samfunnet. Bare se på all umoralen. Abort, homseekteksap. Homser som får barn. Samboere.

Gud har skapt ALT, han kan ikke ta æren for bare det "gode", altså er gud satans` skaper, ellers er han ikke gud. Hva velger du?

Kom med en link fra bibelen, så dette er bevist derfra, og ikke bare ditt hat alene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt gjorde den ikke det. Det var mennesker som fikk Gud sitt budskap.

Men hva om de homofile mener at de også har fått Guds budskap, vil du akseptere de da? Eller var det bare for mange tusen år siden at menneskene fikk Gud budskap, og at de som lever i dag skal styres av det de sa for mange tusen år siden? For hvordan kan du med 100% sikkerhet vite at de homofile ikke er akseptert av Gud?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristen
Men hvem er du til å dømme? Er ikke det å opphøye seg selv til Gud? Er det ikke Gud som skal dømme oss?

Jeg dømmer ikke. Jeg viderebringer bare Guds ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristen
Hvor hjernevaska går det an å bli? Basere hele livet sitt på en bok?! Djevelen og helvete ble funnet opp av kirkens menn for tusen år siden for å skremme folk over til kristendommen! Rett og slett for å få makt. Hva med å lære seg å tenke litt selv for en gangs skyld?

Jeg baserer da ikke livet mitt på Bibelen. Jeg baserer livet mitt på Gud og Guds ord. Helvete er en beskrivelse av den umoralen som mennesker har. Vi skal leve livet vårt etter den smale sti. Vi skal ikke være skitne og umoralske vesner. Vi er ikke dyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er alle syndere. Slik er det. Derfor er det viktig å be om tilgivelse, og angre, slik at man havner der oppe og kan fødes på ny.

Du kan råtne i helvete for min del , jeg tror ikke på en gud som tilgir alt!

Dine holdnnger finnes det ikke tilgivelse for !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kristen
Men hva om de homofile mener at de også har fått Guds budskap, vil du akseptere de da? Eller var det bare for mange tusen år siden at menneskene fikk Gud budskap, og at de som lever i dag skal styres av det de sa for mange tusen år siden? For hvordan kan du med 100% sikkerhet vite at de homofile ikke er akseptert av Gud?

Man må forholde seg til Bibelen. Tenk om en morder sier at han mener at han har fått Guds budskap. Skal man da tillate mord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må forholde seg til Bibelen. Tenk om en morder sier at han mener at han har fått Guds budskap. Skal man da tillate mord?

Hvordan kan du sammenligne mord med det å elske et annet menneske?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dømmer ikke. Jeg viderebringer bare Guds ord.

Du viderebringer ikke Gud ord, for du kan umulig vite med 100% sikkerhet at bibelen er Gud ord til menneskene. Du kan tro det, men du kan ikke vite det.

Og du dømmer Guds barn, selv om du tror at du ikke gjør det. Men beklageligvis så gjemmer enkelte såkalte kristne seg bak slike utsagn, og tror at de kan være som de vil så lenge de tror sterkt nok.

Det er i alle fall mange gode kristne der ute, som ikke har en slik tankegang som det du har. Men som klarer å vise nestekjærlighet mot alle mennesker, selv mot de som ikke er kristne. Du har fortsatt mye igjen å lære, før du havner blandt de heldige i himmelen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristen
Du kan råtne i helvete for min del , jeg tror ikke på en gud som tilgir alt!

Dine holdnnger finnes det ikke tilgivelse for !

Gud tilgir ikke alt. Man må først angre og så be Gud om tilgivelse. Da finnes det håp.

Om jeg kommer til Helvete eller ikke er opp til Gud. Frem til den dagen det blir aktuelt skal jeg forsøke å leve livet mitt slik Gud vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elfrida
Jeg dømmer ikke. Jeg viderebringer bare Guds ord.
Pøh, det er fordømmelse fra ende til annen. En kristen hadde nok utvist langt mer nestekjærlighet enn du gjør. 'Å stake opp rasshølet'? Det er ikke et eksempel på at man elsker sin neste som seg selv.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristen
Hvordan kan du sammenligne mord med det å elske et annet menneske?!

Jeg sammenlinker ikke. Men mord og homofili er synd. Ingen synd er verre enn andre synder, de er like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sammenlinker ikke. Men mord og homofili er synd. Ingen synd er verre enn andre synder, de er like.

Syns nå det er å sammenligne jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kristen
Du viderebringer ikke Gud ord, for du kan umulig vite med 100% sikkerhet at bibelen er Gud ord til menneskene. Du kan tro det, men du kan ikke vite det.

Og du dømmer Guds barn, selv om du tror at du ikke gjør det. Men beklageligvis så gjemmer enkelte såkalte kristne seg bak slike utsagn, og tror at de kan være som de vil så lenge de tror sterkt nok.

Det er i alle fall mange gode kristne der ute, som ikke har en slik tankegang som det du har. Men som klarer å vise nestekjærlighet mot alle mennesker, selv mot de som ikke er kristne. Du har fortsatt mye igjen å lære, før du havner blandt de heldige i himmelen

Jeg viderebringer Guds ord, og Guds ord står i Bibelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her er nesten komisk... Vrir seg unna alle konfrontasjoner. Tror du skriver dette kun for å provosere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristen
Syns nå det er å sammenligne jeg da...

Som sagt, alle synder er like ille. Her i landet var jo tidligere homofili sett på som straffbart. Hvor lang tid vil det gå før dette umoralske landet også tillater drap?

Og hva så med pedofili, blir vel tilllatt det også snart. Da vil dette landet gå under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kristen
Det her er nesten komisk... Vrir seg unna alle konfrontasjoner. Tror du skriver dette kun for å provosere

Hva er det jeg vrir meg unna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristen
Virker mørkt og håpløst for deg, stakkars fortapte sjel.

Vi har flotte liv og lever et liv i tråd med vår Gud. Gud har gitt oss dette livet, da er det vår plikt å leve slik Gud ønsker at vi skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

... det er bedre å være to enn en, står det også i Bibelen....

Synder jeg da, som er singel og sover alene?

Man skal være ytterst forsiktig med å trekke ut bibelske sitater fra sin sammenheng, og dertter få det til å passe selvet og å hamre ut mot mennesker fordi de er annerledes.

Les Jonas Gardells bok "et lite foredrag om Gud" den er en øyeåpner og sier noe om virkeligheten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...